Egy kék színű (váz szürke) 2003-as GS500E-m és szeretnék venni egy másik faridomot, mert már eléggé lötyög a vázon és a színe is nagyon megkopott. Próbáltam neten keresni hirdetéseket vagy webshopokat, de nem találom sehol, hogy hol tudnék venni másikat (újonnan vagy használtan is jó). Tudna valaki segíteni ebben, kihez tudnék fordulni? Köszi előre is.
Skacok mit jelent a gumiknál a 62H és a 62S? Hátsó gumi : MIchelin pilot street radial 62H máshol viszont 62S van. Az S olcsobb mint a H, van valami jelentősége, vagy sa az SI rendszer szerinti maximális sebességet jelzi ?
Az utak szárazak (de porosak), sokszor viharos szél, ragyogó napsütés majdnem végig, 14-20 fok, nagyon sok motoros mindenfelé. Jó volt, de piszokul elfáradtam.
Párszor már voltam arra is, szerintem ez idei második körnek hosszú volna. Szoktam járni a Bakonyba, voltam Salgótarján körül, a Mátrában, sőt még a Zemplént is körbe motoroztam tavaly nyáron.
Kalocsa-Baja-Mohács-Pécs-Mánfa-Bonyhád-Szekszárd-Kalocsa van most tervben. Leápoltam, körülnéztem a gépet az előbb, úgy tűnik minden menetkész. :-)
Kalocsán lakom, nekem a Mecsek van a legközelebb. A mi környékünkön csak sáros-gödrös mellékutak vannak, így ha motorra ülök, szinte mindig átmegyek a Dunán.
Nem tudom, pontosan mire van szükséged, de pl. hengerfejtömítésből csak gyárit vennék.
Ha nincs szükséged a teljes készletre (tehát nem komplett motorgenerált csinálsz éppen) jobban járhatsz ha valamelyik Suzuki-kereskedésben csak a szükségeseket veszed/rendeled meg, gyári minőségben. Szerintem.
Egy Suzuki GS 500 (2003-as)-hoz szeretnék egy tömítés szettet venni, és nézegettem az árakat, egy után gyártottat (amit kb egy gyári feléért lehet kapni) mennyire ajánlanátok? (Esetleg ha tudtok valami jó boltot, azt is megköszönöm :) )
Kérdésemet azzal egészíteném ki, hogy motorfelni görgőzést hol lehet csináltatni Budapesten? Felhívtam több gumist is ahol felsorolták szolgáltatásnak, de mind azt mondta hogy nem tudja megcsinálni és nem is ismer olyat aki tudja. Sürgős lenne, a motort ott hagytam a gumisnál, de máris hiányzik :)
Kellemes napsütéses délutánt mindenkinek. A tél elteltével úgy döntöttem, ma újra beszúrom a lyukba (a kulcsot). Előjáték meg volt de őnagysága, (mint mind a fajta úrinő) megmakacsolta magát és nem startolt. De én azért nem hagytam fel vele.. Betoltam.. Csak hogy, nem tudom hogyan a karbi állító kar nem mozog csak 1 cm maximálisa. Én úgy nézem beszorult és ezért pörög max fordulátszámon. (Eddig soha nem tette még ezt) Küldöm a képet hogy néz ki a helyzet, valami tipp hogy miként tudnám orvosolni ezt a hibát / hogy akaszthatom vissza a kart ? Nagyon szépen köszönöm a segítséget :)
Azért a legendásan olcsót ne egy autóhoz nézd, hanem mondjuk egy sportmotorhoz képest. Úgy nem ér majd kellemetlen meglepetés.
Az üléspozíció az én 184 centimmel a felsőtest számára tökéletes egy 2 centis kormánymagasítóval. Anélkül nem tudom, milyen, így vettem.
A lábammal más a helyzet, elég hegyes a térdszög, bőrnadrágban lezsibbad a lábszáram fél óra után. Textil motoros nadrágban nincs ilyen gond, és pont emiatt nem szereltem még fel a 4 centivel alacsonyabb lábtartót, amit már korábban megvettem. Szóval személyre lehet szabni :)
Nekem GS500F-em van, a plexi pont a képembe tolja a turbulenciát, ha nem húzom ki magam karótnyelt mértékig, hanem kényelmesen ülök. Ez ellen füldugót használok mindig, ha elhagyom a várost. Egyszer talán veszek rá egy magasabb, vagy épp alacsonyabb plexit.
Összességében én nagyon szeretem, csak kellene hozzá egy jó akkumulátor márkát találnom, mert a mostani Exide annyira nyűgös még augusztusban is, hogy már előre ideges vagyok, ha be kell indítani, de ezt tavasszal majd orvosolni fogom.