Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10236

Nem biztos hogy törtek.

Az is lehet, hogy megállt a BPI-930 alatt a motor vagy a váltó, nem csodálkoznék rajta. Ahhoz képest egy kávédaráló valóságos zene.

Erről bővebben BPO-646 kolléga tudna felvilágosítást adni.

Előzmény: 430 322 (10234)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10235

Nem nehéz ezeket egyáltalán nyomon követni, csak olyan hozzáállás és érdeklődés szükséges. Tehát csak Te kényszerből csinálod, csak azért hogy felvághass vele, akkor nem fogod megjegyezni.

De ha tényleges érdekel a téma, akkor egyszer elolvasod az áthelyezéseket, és rögtön rámondod, hogy hol is van állományilag a kocsi.

Ezek a mostani kocsicserék az elmúlt 2-3 évben annyira light-osak voltak, hogy ez egyszerű mint az 1x1.

Anno idestova 7-8-9 éve, mikor Knorrozáskor az 5 garázs fél állománya átvonult másik meg harmadik garázsba, na az volt az ütős. HáBé oldalán az archivumban jópár ilyesmit lehet feledezni.

Troliból és Óbudáról a 260-as állomány több mint fele átvonult Kelenföldre, mgí Kelenföldről tovább vándoroltak egészen más kocsik a másik 3 garázsba, és ugyanez a kör volt.

412-esek terén ugyanez volt a helyzet.

És akkortájt még az sem volt biztos, hogy jövő hónapban pl. ki adja a 4gy vagy a 105-ös vonalakat. Úgy vándoroltak a kocsik, mintha ez külön kötelező lenne.

Előzmény: 430 322 (10231)
430 322 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10234

Ahha! Tehát Cinkotán törtek-zúztak! Ezért ment a I-166 & jött a O-175. Értem.

 

Más:

 

Osztom véleményed a "BKV-buszos rendszámok" topicba (pár perce) írtakról.

Előzmény: Törölt nick (10233)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10233

Mit törtek össze? A BPI-166 ment cserébe a BPO-175-ért.

A BPI-166 egy hónappal ezelőtt se volt összetörve, ma sem volt összetörve.

Úgy értettem, hogy ha Cinkotán valami okból kifolyólag összetört vagy kiesett egy csuklós kocsi a forgalomból, azt csuklóssal is kell pótolni.

Amúgy az elmúlt héten 2x is volt a Nagytétényi úton hajnalban BKV-s, csuklósbuszos, erőteljesen utoléréses baleset.

A második esetnél a vétkes kolléga még azt is bepróbálta, hogy az előtte piros lámpánál álló busz elkezdett tolatni. Azért ez már eléggé erős.

Előzmény: 430 322 (10231)
430 322 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10232

Jól van, nah!

Előzmény: Törölt nick (10228)
430 322 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10231

Tény & való: nehezen tudom nyomon követni "ki-hova-merre". (Szeptember elejéig meg még inkább.) Mire is irányul az emlékezőtehetségem ledegradálása? Minden gond nélkül megkülönbeztetek 1 260-ast 1 435-östől.

 

"Ennek Cinkota éppen az ellenkezője, mert nekik nincs elegendő csuklósuk, de van szabad szóló busz.

 

1 időben nem volt olyan nap, hogy ne karikázzon 96-oson csuklós, mert nem tudtak szoló kocsit kiadni.

 

Tehát ez az egész arra irányult, mert a I-166-ost összetörték? Ez OK, ha olvasom ezt, valószínűleg nem höbörgök.

 

(Mi ez a emberi hangnem?)

Előzmény: Törölt nick (10227)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10230

Amikoris 2 azonos motortipusú kocsit 2 garázs között megcserélnek:

Az ikarus 260-asban és az Ikarus 280-asokban is gyanolyan motor van, mégis annyi mindenben különböznek, hogy el sem hiszed. 

 

Részemről a téma kifejtve.

Előzmény: 430 322 (10223)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10229

Amúgy lehet hogy nem éppen erre a cserére gondoltál, de azért hasonlítsuk már össze az Ikarus 435-ös DAF motorját az Ikarus 260-as Rába motorjával.

 

Ikarus 260

Rába D2156 HM6UT                    Közvetlen befecskendezésű, soros hathengeres turbódízel
                                                                 Hengerűrtartalom: 10350 cm³
                                                                 Maximális teljesítmény: 162 kW (220 LE) (2100/min)
                                                                 Maximális nyomaték 820 Nm (1600/min): 
 

 

Rába D10 UTS 150-155              Közvetlen befecskendezésű, soros hathengeres turbódízel
                                                                 Hengerűrtartalom: 10350 cm³
                                                                 Maximális teljesítmény: 150-155 kW (204-211 LE) (2100/min)
                                                                 Maximális nyomaték  912 Nm (1600/min)

 

Ikarus 435

DAF LT 195L                   Közvetlen befecskendezésű, soros hathengeres fekvő elrendezésű, turbódízel
                                                           Hengerűrtartalom: 11630 cm³
                                                           Maximális teljesítmény: 195 kW (265 LE) (2000/min)
                                                           Maximális nyomaték: 1085 Nm (1300/min)

Előzmény: 430 322 (10223)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10228

Amikoris 2 azonos motortipusú kocsit 2 garázs között megcserélnek. DE 1ikben sincs Kék Csibe! Hosszan lehetne ezt ragozni.

 

Tehát, amint írod, kék csibe nincs benne,Mert az a Maggi.

Mert abban Zöld alapon Fehér háttérrel pirosan van írva hogy KNORR.

kék csibe a maggitól a főzés öröm vele bármikor.

 

Előzmény: Törölt nick (10227)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10227

Gáborunk: ennél a Czégnél ne keress logikát! Ami gömb, azt cipelik, a kockát gurítják. Sose' fogtam aggyal, mi értelme ezeknek az "IdeOdaRakosgatásnak". Amikoris 2 azonos motortipusú kocsit 2 garázs között megcserélnek. DE 1ikben sincs Kék Csibe! Hosszan lehetne ezt ragozni.

 

Kedves kolléga!

Azzal tisztában vagyunk, hogy az állománylista írogatás az neked nemigen megy. Az emlékezőtehetséged is eléggé gyenge. De!

Ha már egy Ikarus 435-öst nem tudsz megkülönböztetni egy Ikarus 260-astól, akkor szerintem súlyos gondok lehetnek nálad.

űLeírom neked szépen, tagolva hogy megértsd.

Nem azért volt ez a kocsicsere, mert:  Téged akartak idegesíteni. Vagy hogy változatosabb legyen a BKV fotósainak a napja.

Cinkotán, mint gondolom nagyon jól tudod, hogy sokkal több a csuklós vonal, mint a szóló. Ezen járatok felettébb érdekes módon ki is vannak használva. Mint pl: 7, 173, 9, 32, 97E, 169E, 196 és sorolhatnám reggeltől estig.

Namost, ha összetörnek egy csuklóst, vagy műszaki hiba miatt hosszabb időre le kell állítani(motor vagy váltócsere, stb), annak helyébe jó ötletnek tűnik egy a leállított csuklóshoz hasonló buszt kiadni forgalomba. Mivel Tudvalévő, csuklósból nincs olyan katasztrófálisan nagy hiány mint szólóból. Ennek Cinkota éppen az ellenkezője, mert nekik nincs elegendő csuklósuk, de van szabad szóló busz.

Tehát, ha Kelenföldön van feleslegesen vagy nem annyira létfontosságú 1 darab cserélhető Ikarus 435-ös, amit ki tudnak adni az elromlott vagy összetört csuklós helyére Cinkotán, akkor ad-hoc jelleggel cserélnek kocsit. Kelenföldön mint már elmítettem, nincs elegendő szóló kocsi így az Ikarus 435-ös csuklós autóbusz melynek rendszáma BPI-166 helyére átadtak egy Ikarus 260-ast  a BPO-175-öt, ami mehet nálunk a szoló vonalakra.

Tehát hülyén nézett volna ki Kelenföldön a 240E vonalon a BPI-166 de Cinkotán sem lett volna jobb a 9-esre kiadni a BPO-175-öt.

Ezek a cserék általában 1 naptól több hétig is eltarthatnak, attól függ milyen okból lettek cserélve. KInorrozás esetén ugyanolyan típust szoktak cserélni, de mégis különböznek egymástól. Mi az?

 

Előzmény: 430 322 (10223)
430 322 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10226

Ugyan már, hagyjuk Ibolykát!

Nekem is a Téged kéne szapulnom? Vált6ok is, ha gondolod!

Előzmény: MBen (10224)
430 322 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10225

Mint azt írtam: "... (legalább 1 részét) ..." :-)

Annyira nem mozdít a téma. Csak van 1 mozdonyvezető kolléga, aki felütötte a fejét a BKV felé. (Csak lusta regisztrálni.)

Előzmény: Törölt nick (10221)
MBen Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10224

Itt nem a fogásról van szó.

Hidd el, mindenkit irritálsz az ehhez hasonló hozzászólásokkal. Valaki leírja, valaki nem.

Előzmény: 430 322 (10223)
430 322 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10223

Nah, ezért nem írom a listát!

Ezt már akkor megfogadtam, amikor a O-471-est elcibálták ide. Pár nap múlva már a 83-ason volt. Kiderült, hogy csak a 7 végi HP63 idejére hozták ide, mert a Fürst legatyásodott 280-asok terén.

 

Gáborunk: ennél a Czégnél ne keress logikát! Ami gömb, azt cipelik, a kockát gurítják. Sose' fogtam aggyal, mi értelme ezeknek az "IdeOdaRakosgatásnak". Amikoris 2 azonos motortipusú kocsit 2 garázs között megcserélnek. DE 1ikben sincs Kék Csibe! Hosszan lehetne ezt ragozni.

 

(MBen "fogást" talált rajtam, talán már jól alszik.)

Előzmény: MBen (10220)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10222

+ 288

Előzmény: Törölt nick (10221)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 10221

+ I-266, 286, 287, 291...

Előzmény: 430 322 (10219)
MBen Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10220

FFFFFFFFFFUUUUUUUUUU....

 

Amúgy meg a 01-75 már nem kelenföldi...

Előzmény: 430 322 (10219)
430 322 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10219

Ha már kellőképp' kiröhögtem magam Rajtatok, akkor össze szedtem Gábor Gábornak az ide tartozó 260-asokat (vagy legalább 1 részét):

 

I: 200, 205-209, 211, 213, 245, 267, 269, 272, 277, 278, 280-284, 289, 299, 642

O: 038, 066, 165, 170, 175*, 184, 314, 333, 603, 605, 624, 653

X: 309

W: 443

 

*= nem rég' jött Cinkotáról, a 124-esen volt törzskocsi.

 

I-279 Óbudás, O-056 donor volt sokáig Cinkotán, jelenlegi státuszát passzolom.

430 322 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10218

Ennyi bizony! :-)

Előzmény: BPI-553 (10217)
BPI-553 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10217

Látom, konkrétan egy szót se tudsz válaszolni, csak tereled a témát, és írod a hülyeségeid... Ennyi vagy! :o)

Előzmény: 430 322 (10215)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10216

Ezt már én is meg szerettem volna kérdezni, jókat röhögök. De van aki mindennap leírja, hogy melyik busz hol robbant le, milyen hibával és ki pótolta. :-) 

Előzmény: ymuh (10201)
430 322 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10215

Várni jó, pláne, ha van rá idő.

Előzmény: BPI-553 (10213)
BPI-553 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10214

*munkavézzetőid munkavégzőid

Előzmény: BPI-553 (10213)
BPI-553 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10213

Ha ilyen feledékeny vagy, akkor hogy tudod a példás munkavézzetőid rendszámát megjegyezni? :o) Ha meg valamiért felírod őket, akkor valszeg annak oka volt, ami valszeg valami számodra nem oly hétköznapi dolog miatt lehetett. Az ilyet csak-csak megjegyzi már az ember.

Szóval kivele, már 3-an várunk rád...

Előzmény: 430 322 (10209)
MBen Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10212

Bár meg kell hagyni, a buszok jellemzése már kezd hiányozni...

Előzmény: MBen (10211)
MBen Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10211

Az igazat megvallva már én is kurvára kíváncsi lennék, hogy mégis mi a rákért kell ezt beirogatni???

Előzmény: ymuh (10201)
430 322 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10210

Ezen felül "egészséges" hangja van a turbónak, a motornak. "Lépked" is ha kell, de valahogy mégsem az igazi.

Előzmény: Törölt nick (10208)
430 322 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10209

De, majd, ha szedek Kavintont.

Előzmény: BPI-553 (10207)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10208

O-520 nem volt Fehérváron, épp az a baj h a garázs (nem) javította meg, ugyanolyan mint volt... lóg a hátulja...

 

O-199

Előzmény: 430 322 (10198)
BPI-553 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 10207

Nem lenne egyszerűbb válaszolni a kérdésére?

Előzmény: 430 322 (10206)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!