A homlokfalban nem vagyok 100%-ig biztos, lehet, hogy pici átalakítással maradhat. Sárvédőből csak újat, indexből újat, a többivel kapcsolatban kereshetsz, vagy van vagy tudok kontaktot. BUÉK.
Szia! Köszönöm szépen a gyors infót. Bíztam benne hogy nem kell komplett homlokfalat cserélni, már csak a rajta lévő táblák és számok miatt sem, de ez sajnos nem jött be. Egy jó állapotú lakóautóról van szó, mindösszesen 150ezer Km-rel, így még megfontolom a ráncfelvarrás gondolatát. Azt hiszem lassanként összeszedem a bátorságomat és az alkatrészeket bontókból, tanyákról és ha minden megvan, talán belevágok. Köszönöm a segítséged. BUÉK
Sziasztok! A ducato 280 asomat szeretném kicsit ránc felvarrni. Valakinek van ismerete arról, hogy ducato 280 -ra a 290-es elemeit fel lehet-e rakni? Gondolok itt az első sárvédőkre és első lámpákra. Ha igen, miket kell kicserélni, vagy alakítani?
Ja bocs a tied még a kockalámpás első duxi... Hát az kicsit más. Hogy élte túl az idő rohasztó vasfogát? :D Az enyémnek ez a végjáték, én majdnem friss műszakival vettem, jövő decemberig szolgáljon ki és ha valami lomis nem veszi meg, elbontatom. Az árát április óta bőven kitermelte, az utolsó kis csavarig minden javítást, tankolást, kiadást, bevételt írok baromira plusszos, eltartja magát, meg a könyvelőmet is (havi 7000) fizeti a biztosítását, alkatrészekre költöttem 150-et eddig és azt is bőven kitermelte az elfogyasztott üzemanyaggal együtt egyszóval ingyen autózok vele. Nincs is személyautóm, mindenhova ezzel járok. Már megvételkor láttam hogy erre csak azt fogom költeni ami ahhoz kell hogy menjen. A hengerfejtömítésen kívül az összes tömítés csöpög (szelepfedelet cseréltem de akkor is) blokközép tömítés is, olajdekni tömítés is. Az adagoló folyik de így sem eszik sokat és nem is dadog, 130-at simán gurul igaz nagyon elkelne egy 6. fokozat bele mert menne még de már sajnálom mikor bömböl a motor. Az előző tulaj által 12X hegesztett kipuff leesett egy szép napon, OSZ-CAR-tól rendeltem 31-ért, én szereltem fel. Önindító meghalt használtan vettem 11-ért, azt is magam beszereltem. Akkut újat kapott. Generátor valószínűleg diódahibás, mert először fel kell pörgetni hogy megjöjjön a töltés (szereltem a műszerfalba egy digit töltéskijelzőt) meg cseréltem rajta generátor ékszíjat. A küszöb elrohadt, a kereszttartó rozsdás de átvizsgáláson azt mondták, hogy ez nem veszélyes de műszakin nem mehet így át. Fűtés fokozatait is megcsináltam, az előtétellenállásra tettem egy új hőbiztosítékot mert 4-esen mindig hideget fújt, 1-2 fokozatban jön csak meleg, a fűtése egy halvány lepkefing :D Új trenta M+S gumikkal vettem ez kiszolgál jövő decemberig, azt se vennék 200 körül lenne egy készlet. 6000 után az olajnyomáslámpa miatt olajcsere 10W40 Mol Essence-re. Olajat, vizet nem eszi, nem füstöl. Jó kis autó, ha valaki szánna a lakatolására pénzt még sokáig elmenne. De annyit már nem ér az egész. Sajnos ez alvázvédőt sosem látott egy román gyökértől vettem akinek az előremenetben is világító tolatólámpára az volt a megoldása hogy kivette az égőt én meg vettem bele 1600 ft-ért egy váltókapcsolót és azóta jó :D Ha most megállna, pluszosan szállnék ki és mehetne a bontóba. Ez egy igásló :) Amúgy általában mellékállásban helyben költöztetek vele max VAS megyén belül de volt azért már Szolnoki fuvarom is azt is simán vette.
Szia én április óta használom ezt. Most egy hosszabb út után (Szombathely-Pest-Szombathely) eltűnt a többször izzítós jelenség, most izzítólámpa elalszik, majd kb 20 mp után kattan az izzítórelé és pöccre indul. Ez a pesti út meggyógyította az amúgy 2000 km óta pislákoló és néha folyamatosan világító olajnyomásjelző lámpát is. Tudtam hogy semmi baja, olajgomba hátul van ahol hozzá se férek, eleinte ha megmozgattam a vezetékét elaludt a jelzés, azért olajat cseréltem meg olajszűrőt de akkor is fennállt. Ez az út ezt is megoldotta :D
Váltó: Az 5-ödik fokozatod valószínűleg szét fog hullani ez ezeknél valamiért jellemző. Nekem még megy, igaz ennek a váltója hidegen baromi szoros, meleg motornál tűrhető. Ezt se tudom mitől van :D
De én így szeretem :)
Nagyon hasznos kis oldal, ha jól emlékszem itt olvastam az 5. fokozatos dolgot :) KATT IDE
Szia! Nekem 86os a Ducatom, sima 2,5 dízel. Kell az a 3x ízzítás? Én nemrég vettem a gépet, lakóautó a drága, télen még nem használtam. Fent vagy már az FB oldalon? Sajnos nincs bontó a 80ás 90es évek Ducatóihoz, vagy csak én nem találtam? Nna szóval nálam is volt ízzítógyertyacsere, és indul is, de nehezen, bár én csak 1x ízzítok és utána tekerem a vasat. Lehet hogy nem jól teszem? A másik kérdésem, hogy időnként nem adja ki a váltó 5ösből vissza, egészen sokat kell kuplunkjátékoznom mire vissza tudok váltani. Erről mi a véleményed? köszi a választ!!! most tettem fel egy Ducato felni keresést az FB-ra kupakkal együtt. Írj rám ott pliiz
Sziasztok 2016-os Fiat Ducato-ban tudja valaki, hogyan lehet elérni, hogy levett gyújtásnál, is legyen áram a szivargyújtókban, és a rádióban? Ez egy L3H2 méretá Ducato maxi. Korábban jártam egy L3H3 tipussal abban volt feszültség levett gyújtásnál is a szivargyújtókban/rádióban. Másik dolog 20.000km alatt 2-3 liter olajat fogyaszt a 2.3 Multijet most van benne 105.000km ez mennyire normális szerintetek? A szervizben azt mondták a tulajnak ez igy normális ennél a motornál.
A következő problémában kérném a segítségeteket: Adott egy Peugeot Boxer 3.0 HDI 2008-as jármű, amiben fojtószelep lett cserélve. A régi szelep ki lett "iktatva" egy korábbi szerelés alkalmával, de így a MIL lámpa folyamatosan jelzett. a Régi szeleppel az autó megy rendesen de az ujjal 3100 f/p-nél letilt. Új a fojtószelep, a MAP szenzor, az EGR vezérlő elektro-pneumatikus szelep, az EGR kitakarítva, tehát minden új de mégsem jó. Ha a régi fojtót visszateszem a Boxer normálisan működik. A következő hibakódot dobja fel: P0638 fojtószelep vezérlő egység (túl nagy hőmérséklet) Jut eszembe, új a vízhőmérséklet jeladó is. Találkozott már valaki hasonló esettel? Ötlet valakinek? Előre is köszönöm
Sziasztok! Egy jóbarátom 2002-es 2.8HDI Ducatoja egy gödörbe hajt.s után csak alapjáraton hajlandó ketyegni, nem pörög fel. Mi lehet a gond? Van valami csatlakozó, cső stb. ami hajlamos a szétcsúszásra?Köszi
egy 2013/12 havi Ducato 2.3Multijet 131 lovas az alany, kerepel a befecskendező. van valakinek tapasztalata, hogy ez mitől lehet? egyre hangosabban, már 1500-as fordulatnál is, az elején csak 2000-nél volt hallható. hibatároló üres.
Mastert cseréltem Duxira, eddig ez nekem szűz terep
Olyan kérdésem lenne, hogy szeretnék venni egy Citroen Jumpert (2002, 2.8 HDI 35L Chassis Cabin 250 000km). Jó állapotúnak tűnik van egy két esztétikai hibája de körbenézve nem rohad sehol egy két kisebb felszíni rozsda azért van de azt leszámítva jónak mutatja magát. Viszont az olajbetöltőről levéve a fedelet elég erős kartergázt lehet tapasztalni. Na most mivel nem értek hozzá nem igazán tudom hogy ez mennyire megszokott az ilyen típusú motoroknál. Továbbá van egy kis porlasztóhoz hasonló piktogram a műszer fal bal oldalán ami pirosan világít. Sajnos arról semmit sem találtam neten. Ja meg még annyi hogy ha a vezető oldali ajtó felől alánézünk akkor valami csöpög körülbelül középen. Szerintem az a tank és mintha a gázolaj csöpögne belőle kicsit. Tudnátok segíteni nekem, hogy mik lehetnek a hibák és hogy szerintetek érdemes e foglalkozni ezzel az autóval? Előre is köszönöm! :)
Keress inkább 2.5TD motort váltóval, teljesen kompatibilis az autódba, ez hosszútávú megoldás lesz. Az 1,9-es motor gyenge ehhez a nagy bódéhoz, persze lehet próbálkozni, de nagy csodát ne várj! Ami rentábilis megoldás lehet : SOFIm 2.5 TD- esetleg 2,5 D- motorral szerelt kisteher vásárlása, átépítés, maradékok eladása. A PSA féle , CX 2.5 td motort lehetőleg kerüld el.Tudom, hogy nem ezt kérdezted, de talán érdemes elgondolkodni rajta....