Keresés

Részletes keresés

people250 Creative Commons License 2019.09.30 0 0 5596

Ok,köszi megnézem.

Előzmény: depi vol.2 (5595)
depi vol.2 Creative Commons License 2019.09.30 0 0 5595

valami márpedig ott nem jó, távtartó-alátét rossz helyen esetleg, ilyenekre gondolj.

Ennek a gépnek kellene 120-130at vinnie alapvetően gond nélkül

Előzmény: people250 (5594)
people250 Creative Commons License 2019.09.30 0 0 5594

Szia!

Igen én is a szíj,variátor duóra gondoltam,de augusztusban lett cserélve,sok mással együtt,mindenben jobb lett,csak a végsebesség nem változott.

Hengerfúrás,új dugattyú+ ami kell meg lett csinálva rajta,szervízben ismerős szerelő által.  Azóta a fogyasztás csökkent a gyorsulás javult,csak a fránya végsebesség nem változott:(

Előzmény: Szere28 (5593)
Szere28 Creative Commons License 2019.09.27 0 0 5593

Igen 8000nel vége a dalnak. De ne gyurure meg ilyenekre gondolj. Kopásból eredő gondok szoktak lenni meg nyúlik a szíj. Nem fogom leírni tele a net variator ellen őrzés leírással meg videóval is.

 

Előzmény: people250 (5592)
people250 Creative Commons License 2019.09.27 0 0 5592

Szia!

Csak azért gondolok leszabályzásra,mert 100-nál olyan mint nagymotornál a fordulatszám tiltás.

De attól még lehet igazad.

Mit tanácsolsz,mit nézzek meg a variátornál? Van valami gyűrű ott amitől "elfogy" az áttétel?

Köszi.

Előzmény: Szere28 (5591)
Szere28 Creative Commons License 2019.09.26 0 0 5591

Mindben van. De nem azért nem megy 100 fölé. Ott valami gebasz van a variatornal.

Előzmény: people250 (5590)
people250 Creative Commons License 2019.09.26 0 0 5590

Sziasztok!

Lehet,hogy people 250-ben fordulatszám tiltás van?

100-km/h nál leszabályoz.

pepike02 Creative Commons License 2019.09.25 0 0 5589

Nem, nem vittem sehova.

 

Volt korabban egy ugyan ilyen de 50 kobos joszag, ezt azert vettem bar ez 125 kobos, mert minden mas alkatresz a blokkon kivul csont ugyanaz. 

 

De azt a kicsit par ho futas utan elloptak, ez meg itt maradt. 

Ezert most ebbol probalok valamit kihozni.

Előzmény: depi vol.2 (5587)
pepike02 Creative Commons License 2019.09.25 0 0 5588

Azt megtudnad irni, te vagy barki, hogy mennyi kell legyen a szelep hezag?

 

 

Előzmény: pézsé69 (5586)
depi vol.2 Creative Commons License 2019.09.25 0 0 5587

EZ az a gép, amit elvittél a szerelőhöz beállíttatni és nem lett jó?

 

AZért ez a történet jól mutatja, hogy szétcsapott, rommá zúzott blokkokkal nehéz épeszű eredményt felmutatni. Roncsként vetted, megpróbálnád helyretenni, de hibája van rengeteg, ezek szerint alapvetően széttörhetett odabent sok minden, sérülhetett a dugó, csapszeg, hajtókar, főtengely. Kopog, OK, de mitől? Összerakta valaki és azt mondta, hogy most jó? 

 

Bocs, de szarból nem igazán lehet várat építeni, megpróbálni lehet, de biztos, hogy ez a módja?

Előzmény: pepike02 (5585)
pézsé69 Creative Commons License 2019.09.25 0 0 5586

Ha picit is elhajtott a szelep tányér a kompressziónak annyi, a szelep hézag pedig megnő.

Előzmény: pepike02 (5585)
pepike02 Creative Commons License 2019.09.25 0 0 5585

Azt nem tudom.

Ha rossz lenne, akkor nem indulna be. Nem?

 

Viszont..

 

Tavaly vettem eredetileg alkatrésznek szantam, de aztán a tavasszal mégis nekilattam rendbehozni.

Amikor szétszedtük, lattam hogy a vezermulanc le volt esve.

Sajnos mar kicsit keson, mert elotte jo párszor lett próbálva beinditani.

De szerencsere csak picit utotte meg a szelep a dugattyut.

A hiba ki lett javítva, rogton visszatert a nemtul magas kompresszio is. Viszont pont jo kell legyen, mivel tényleg poccre indul szinte.

 

Esetleg ez a kopogo hang utal arra, hogy most is belever valamelyik szelep a dugattyuba? 

A miatt, hogy valamelyik szelep jobban kimozdul mint kellene?

Előzmény: Szere28 (5584)
Szere28 Creative Commons License 2019.09.25 0 0 5584

A szelephezag is jó?

Előzmény: pepike02 (5583)
pepike02 Creative Commons License 2019.09.24 0 0 5583

Persze, ebben igazad van.

De azert maradt itt meg elvarratlan szal...

 

Gyonyoruen beindul, mostmar… Jar a motor ahogy kell.

Mondjuk talan kicsit nagy a kipuffogo rajta, igy a hangja olyan mint egy choppernek.

Viszont...

 

Aszelephazbol jon valami elegge eros, hangos kopogo, vagy kattogo hang.

Szétszedtem átnéztem, vezermu lanc feszes (ugy ahogy) de az.

Es minden mas alkatresz is fixen van. Olaj csere megvolt, szint megfelelo.

De akkor mi ez a hang?

Előzmény: Szere28 (5580)
punto3 Creative Commons License 2019.09.24 0 0 5582

Sziasztok!
Vettem egy Kymco Titro 4T robogót,ami üzemképtelen.
Elvileg elektronika baja van csak.
Szét bontottam és az elektromos rendszerből az összes biztosíték hiányzik,a gyújtás CDI-je egy Ducattiból származik.

Nekem csak az tűnt fel,hogy ezt a fajta CDI-t(szürke) kétütemű motorokhoz ajánlják.

Kerestem hozzá kapcsolási rajzot,de sehol sem találtam.
Tudna valaki kapcsolási rajzot feltölteni róla?

kisp113 Creative Commons License 2019.09.24 0 0 5581

Sziasztok, 

 

Elköltöztem és idéntől nem vállalom a téli robogózást, ezzel feleslegessé váltak az Xcitingra való téli gumik. 

Michelin Citygrip Winter 120/70 r15 és 140/70 r14 méretben, 2 éve vettem őket a Kékhold-nál, tárolva és szerelve is náluk volt. 

irányár 15e a pár.

 

Üdv.

Szere28 Creative Commons License 2019.09.23 0 0 5580

Igazabol igy megtanulod Most mar vágni  fogód  mind a pitet.  

Előzmény: djuice (5579)
djuice Creative Commons License 2019.09.23 0 0 5579

De azért 4 órát hagytad hagy szívjon vele... :D És ha közben elfogy a boltból az utolsó kenyér is, szegény hagy éhezzen? :D

Előzmény: Szere28 (5578)
Szere28 Creative Commons License 2019.09.22 0 0 5578

Na ugye tudsz te. Rájöttél. 

Előzmény: pepike02 (5577)
pepike02 Creative Commons License 2019.09.22 0 0 5577

Megoldodott!!!

 

A gyujtas-kapcsolo alap állapotban rovidre zarja a testet azzal a fekete/feher vezetekkel ami a CDI-be megy onnan. bekapcsolt állapotban viszont nem, igy mar indul is a moci.

Előzmény: pepike02 (5576)
pepike02 Creative Commons License 2019.09.22 0 0 5576

Aruld el légyszi, mert en nem latom.

 

Hiaba huzom ki szinessel.

Annyi bizonyos, hogy a gyujto tekercs zold vezeteke az megy az onindito csatlakozojaba. Es a ket zold kozul az az egyik.

 

Tovabbi kerdes, hogy a generátorból a CDI-be meno piros/fekete vezetek lenne a CDI-t volto fesszel taplalo kabel es ott elvileg 12V vagy annál nagyobb valto feszt kellene tudni merni.

 

Viszont az inditaskor ott csak 5V vagy kevesebb merheto, am amint abba hagyom az inditast a muszer egy pillanatra felugrik hol 20, hol 30 hol meg 60V-ra.

 

Szoval total nem ertem.

 

Légyszi segits.

Koszi

 

 

 

 

 

Előzmény: Szere28 (5575)
Szere28 Creative Commons License 2019.09.22 0 0 5575

Hat én lattom. Ha rendes kapcsolási rajzot nézed rajosz. Egy truk nyomtasd ki és húzd ki színes filctollal ahol a gyújtás dolgokat. De az össze kábelt. A testtől kezdve a sztender kapcsolón keresztül mindent.

Előzmény: pepike02 (5574)
pepike02 Creative Commons License 2019.09.22 0 0 5574

Ez a leiras szerint csak a pirosát zarja a feketevel.

 

A Black/white es green pedig ha jol ertelmezem kikapcsolt allasban vannak összezárva.

 

Arrol nem ir, hogy bekapcsoláskor maradnak e zárva, vagy akkor oldja azt.

Előzmény: pepike02 (5573)
pepike02 Creative Commons License 2019.09.22 0 0 5573

Rajz van, de ebbol se jovok ra

Előzmény: Szere28 (5572)
Szere28 Creative Commons License 2019.09.21 0 0 5572

Kapcsolási rajz kell mert igy soha nem fogsz rájönni. Föleg ne adj isten riasztó is van benne.

Előzmény: pepike02 (5571)
pepike02 Creative Commons License 2019.09.21 0 0 5571

Szia, meg mindig a SYM JET 4 125cc amivel kuzdok. lassan egy eve.

 

Valoban tobb vezetek van, a kerdes hogy azokkal mi a helyzet?

 

 

Az indito zar csatlakozojaba megy meg 2 zold kulon pineken ami a test lenne, es egy fekete/ feher ami a cdi-be megy.

 

De arra nemtudok rajonni, hogy a kulcs elforditasaval a hagyomanyos piros-fekete vezeteken kivul a zar kapcsol e ossze meg valami kabeleket?

 

es ha igen, akkor mit mivel?

 

 

Előzmény: Szere28 (5570)
Szere28 Creative Commons License 2019.09.21 0 0 5570

Nem tudjuk milyen motorod van. Így fogalmam nincsen. A másik a drót összetekered  a filmekben működik a valóságban nem igen. A másik ott nem csak két drót lesz. 

Előzmény: pepike02 (5569)
pepike02 Creative Commons License 2019.09.21 0 0 5569

Sziasztok, szeretnem kerdezni hogy ezeknel a kinai motoroknál az indito kulcs megletenek mennyi koze van az inditashoz?

 

Nincs kulcsom, a fekete-piros vezeteket rovidre zárva az onindito teker, de szikra nincs!

 

Mindent kicsereltem mar ami elektromos rajta, megsincs szikra.

 

Ha valaki tudna otletet adni, mi lehet a gond megkoszonnem.

Plebii Creative Commons License 2019.09.20 0 0 5568

K-Zone Robogó Kereskedés és Szerviz

Előzmény: djuice (5567)
djuice Creative Commons License 2019.09.20 0 0 5567

Nagyon kísérteties a hasonlóság az én 2T-mhez. Ki volt a szerelő?

 

Mondjuk az enyémben a variátort, szíjat meg se nézte a "szerelő", pedig még a kipuf. kiégetését is megígérte.

Marhára nem értem miért mindenkinek a karbi csere esetleg a henger megfúrás az első válasza javításra, az enyémben se volt végül a tűszelepnek baja és "állítólag" az se volt belevaló (aztán 4000 km-t érdekes mód mégis megtettem vele februártól...). No comment! Ezek csak hályogkovácsok!

Előzmény: Plebii (5566)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!