Úgy látszik, egyre szélesebb márkaválasztékkal jelentkezik az itthoni piacon is a Kymco motorgyár. Motorok, robogók és quadok is szerepelnek a palettán. Milyen tapasztalatotok van a márkával kapcsolatban, milyen kiegészítőkkel érdemes hozzáfogni egy ilyen gyártmány megvásárlásakor?!
Igen én is a szíj,variátor duóra gondoltam,de augusztusban lett cserélve,sok mással együtt,mindenben jobb lett,csak a végsebesség nem változott.
Hengerfúrás,új dugattyú+ ami kell meg lett csinálva rajta,szervízben ismerős szerelő által. Azóta a fogyasztás csökkent a gyorsulás javult,csak a fránya végsebesség nem változott:(
Igen 8000nel vége a dalnak. De ne gyurure meg ilyenekre gondolj. Kopásból eredő gondok szoktak lenni meg nyúlik a szíj. Nem fogom leírni tele a net variator ellen őrzés leírással meg videóval is.
EZ az a gép, amit elvittél a szerelőhöz beállíttatni és nem lett jó?
AZért ez a történet jól mutatja, hogy szétcsapott, rommá zúzott blokkokkal nehéz épeszű eredményt felmutatni. Roncsként vetted, megpróbálnád helyretenni, de hibája van rengeteg, ezek szerint alapvetően széttörhetett odabent sok minden, sérülhetett a dugó, csapszeg, hajtókar, főtengely. Kopog, OK, de mitől? Összerakta valaki és azt mondta, hogy most jó?
Bocs, de szarból nem igazán lehet várat építeni, megpróbálni lehet, de biztos, hogy ez a módja?
Sziasztok! Vettem egy Kymco Titro 4T robogót,ami üzemképtelen. Elvileg elektronika baja van csak. Szét bontottam és az elektromos rendszerből az összes biztosíték hiányzik,a gyújtás CDI-je egy Ducattiból származik.
Nekem csak az tűnt fel,hogy ezt a fajta CDI-t(szürke) kétütemű motorokhoz ajánlják.
Kerestem hozzá kapcsolási rajzot,de sehol sem találtam. Tudna valaki kapcsolási rajzot feltölteni róla?
A gyujtas-kapcsolo alap állapotban rovidre zarja a testet azzal a fekete/feher vezetekkel ami a CDI-be megy onnan. bekapcsolt állapotban viszont nem, igy mar indul is a moci.
Annyi bizonyos, hogy a gyujto tekercs zold vezeteke az megy az onindito csatlakozojaba. Es a ket zold kozul az az egyik.
Tovabbi kerdes, hogy a generátorból a CDI-be meno piros/fekete vezetek lenne a CDI-t volto fesszel taplalo kabel es ott elvileg 12V vagy annál nagyobb valto feszt kellene tudni merni.
Viszont az inditaskor ott csak 5V vagy kevesebb merheto, am amint abba hagyom az inditast a muszer egy pillanatra felugrik hol 20, hol 30 hol meg 60V-ra.
Hat én lattom. Ha rendes kapcsolási rajzot nézed rajosz. Egy truk nyomtasd ki és húzd ki színes filctollal ahol a gyújtás dolgokat. De az össze kábelt. A testtől kezdve a sztender kapcsolón keresztül mindent.
Nem tudjuk milyen motorod van. Így fogalmam nincsen. A másik a drót összetekered a filmekben működik a valóságban nem igen. A másik ott nem csak két drót lesz.
Nagyon kísérteties a hasonlóság az én 2T-mhez. Ki volt a szerelő?
Mondjuk az enyémben a variátort, szíjat meg se nézte a "szerelő", pedig még a kipuf. kiégetését is megígérte.
Marhára nem értem miért mindenkinek a karbi csere esetleg a henger megfúrás az első válasza javításra, az enyémben se volt végül a tűszelepnek baja és "állítólag" az se volt belevaló (aztán 4000 km-t érdekes mód mégis megtettem vele februártól...). No comment! Ezek csak hályogkovácsok!