Keresés

Részletes keresés

mokotoy Creative Commons License 2006.03.02 0 0 109
Ez a fórum azért indult, hogy ötletekkel, órákon használható forrásanyagokkal segítse a tanárokat, akár magántanár vagy, akár iskolai, akár mindkettő. Napok óta semmi nem történik. Ez azt jelenti, hogy mindenki tele van ötlettel, de megtartja magának, vagy mi? Elolvastam az eddigi hozzászólásokat és nagyon jó kis forrás dolgokat mondtak az előző hozzászólók. Nekem is lenne ötletem, ha van valaki, akit érdekel, akkor szívesen venném. És hol a topicnyitó? Én egyébként magántanár vagyok, és szívesen vennék olyan ötleteket, amelyek kifejezetten nem 10 fős osztályra vonatkoznak.
mara2 Creative Commons License 2006.02.02 0 0 108

Sziasztok! Látom pang az oldal, én most fedeztem fel. Pályaelhagyó (vajh miért?) angol tanár vagyok, de még mindig tanítok tanfolyamon. Pár linket kimásoltam, biztos hasznát veszem, köszönöm!

 

Igaz, régen volt már, hogy szóba került a 'scuse fingers' kifejezés, de tanulni sose késő :)) Ezt a kifejezést akkor használják, ha valami ételféléhez kézzel nyúlnak és úgy adják oda valakinek (pl. ha kenyeret kér valaki és nem kosárból kínálják). Szóval kb. annyit tesz: Bocs hogy kézzel nyúltam hozzá :) 

Az Upper Headwayt én is végigküszködtem párszor, jókat lehetett tanulni belőle :)

Előzmény: Sveriges fana (30)
September Betlehem Creative Commons License 2006.01.31 0 0 107
Köszönöm. Még találtam olyat, hogy "tell me more". Ebbe megéri vajon befektetni?
Előzmény: rijir (106)
rijir Creative Commons License 2006.01.31 0 0 106

Pl.: sulinet.hu

englishonline.hu

 

mindkettőn vannak interaktív tesztek, utóbbin van 'tesztek magyarázatokkal' rész is.

September Betlehem Creative Commons License 2006.01.30 0 0 105
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani valamilyen számítógépes programot, online lehetőséget, nyelvtan gyakorlására?
freyya Creative Commons License 2005.12.23 0 0 104