Az én első hozzászólásom 2005 januári, még akkor fontolgattam a BIG vételt. Jó visszanézni, csomóan már a régi csapatból nincsnenek is meg. Akit még látok, az Iceapó, Okta (mondjuk már régen láttam, még pár éve voltunk munkakapcsolatban is ), meg hát a régi csapatból még jópáran. Az örömhír, hogy vannak jócskán újak is, így elég sokan lettünk. Szerintem kár azon összeveszni, hogy ki hol kommunikál, lényeg, hogy beszéljünk. Ééééés a benzincső 6-os ...sszameg. :D :D Viszont szar hír, hogy még mindig nem BIG-el megyek , mert éjjel-nappal járom az országot és nincs időm összerakni, illetve ha még az lenne, akkor vizsgáztatni nincs sajnos, mert hétfő-kedd-csütörtök úton vagyok...
Ne kezd már te is Ati......
Te pont tudod, hogy miként pörögnek a dolgok a csoportban.
Hol olvastad tőlem, vagy bárkitől, hogy kötelező a Facebook csoportba belépni??? Ilyennel egyedül a "szabadságharcos" kolléga próbálja riogatni a társaságot.
Még egyszer leírom, hogy tiszta legyen mindenkinek...
Nem kell, nem kötelező csatlakozni a csoporthoz.... sőt
Alakult a BIG tulajdonosoknak és szimpatizánsoknak egy új lehetőség a kapcsolattartásra. Aki akar csatlakozik, aki nem, hát nem.
Ami, most már többedik alkalommal bizonyította, hogy gyorsabb, aktuálisabb, naprakészebb mint az informatikai vicc Index, ami már a 99-es alapításakor is elavult volt és évek óta nem is fejlesztik.
Az se véletlen, hogy úgy kell megfejteni a kommentjeidet, mert úgy teszi fel az "kiváló" Index, mintha az Enigmával kódolná.
A fórum nem szünt meg, itt beszélgetek veled nem?!?!
Nem értem mi a probléma?
Ha a Facebook csoportnak meg pár hét alatt lett 117 tagja, akkor, valamiért, ezek szerint igény volt rá.
Akinek nem tetszik, ne használja!!! De amit nem ismer ne kritizálja a fejében kialakul "rémképek" alapján.
Na jó napot!
Kedves klubtagok, íme fórumunk első hozzászólása, megpróbálom az eddigi leveleket ide bemásolni.
Aztán életben tartani a topicot ám!!!
Üdv
Okta
Az a gond a vilàggal hogy be kell àllni a sorba ,úgy írod mintha kötelező lenne facét csinàlni. ,szerintem nem rosszabb azzal senki akinek nincs ,az se rossz akinek van sokkal jobb a való vilàg mint a virtuális .Facebook nélkül is bassza a szemet az internet Minden csoda 3 napig tart . Müködik pàrhuzamossan az inda is . Egyedül a kép feltöltése trükkös! Meghàt ugye ez a DR Big klub első közösségi helye
Kamionos alkatrész boltban szoktam beszerezni az ilyen ipari cuccokat szerintem az a cső amit én vettem tovább bírja majd mint a motor! De sebaj ez volt a cél hogy többet ne kelljen cserélni! Szép lassan minden alkatrészt ipari cuccokra cserélek amit meg nem lehet azokat legyártom vagy leesztergálom... idővel elpusztíthatatlan lesz a Drága! Ez a végső cél! A legnagyobb feladat egyenlőre amit még azt sem tudom hogy fogjak majd hozzá a teljes elektronika vezetékelés áthúzása és vízhatlanná tétele...
Na, szóval... nem tudom, miért kell a pontos cső méret, de szerintem nem is kell tudni. A Piroskámon én gyári csöveket használtam, mivel az összes, autós boltokból beszerezhető benzincsövekkel egy idő után gondok voltak. Mind kilágyult... nem igazán értem mai napig sem... szóval gyáriakat megrendeled a gépkönyv azonosítói alapján, oszt' jó napot... :)
Biztos figyelmetlen vagyok, de hétfő óta, itt még mindig nem látom a benzincső méreteket.
Már nem is kell, mert a "sz@r" Facebook csoportban, még aznap, pár óra múlva ott volt a pontos válasz.
Azok a "démonok" ami ellen szabadságharcot hirdették, csak a te fejedben léteznek.
A fórumot senki nem telepítette át a Facebookra, csak páran úgy gondolták, hogy a lassú, pontatlan, kőkorszaki technikájú Index mellett csinálnak a Facebookon is egy csoportot, látva, hogy milyen jól működött a Visegrádi Fotózás szervezésekor.
Amióta "szabadságharcolsz" és próbálsz a magad módján belekötni mindenkibe aki használja, még 14-en csatlakoztak, már 117 a létszám.....
Ismered a viccet az autópályán forgalommal szemben haladó autósról??? :-)))
Komolyan mondom, hogy van olyan a BIG Ben (azokban amik nem Angliában bimm-bammolnak, hanem motorkerékpárok) De illusztrációnak mobillal próbálkozva beszúrnék egy linket és ez így gyári, ezt nem szoktunk szétpréselni mi Bigesek ;)) persze a Yamahások ezt nem érhetik.
Egyébként ha már így motort szerelünk, és pólóm sem lett, akkor megírod a fórum gyökerestől törlése előtt, hogy ugyan mekkora belső átmérője van az sr41 még nyomaték szegényebb motorok benzin illetve benzin helyett takarékos levegő csöveinek? ;))) Hátha valaki épp elkapja az infót amire szüksége van? Meg engem is érdekelne. Biztos lehetsz benne, hogy most nem fogok tudni aludni! ;)))
Sziasztok! Azok kedvéért akik a Fcebook csoportot nem követik ide is felteszem a póló rendelést, tudom elég későn de most jutottam ide csak. Ma estig lehet leadni a rendelést akkor talán a találkozóra már tudom vinni!
Elértek a facebookon, vagy az alex.kis1983[kukac]gmail.com, vagy a 0630nyóc29hetven418 számon.
A póló rendeléssel kapcsolatos információk a következőek: A rövid ujjú pólók 3950Ft/db a hosszú ujjú pólók 4950Ft/db áron rendelhetőek! A mintákat alapvetően a már elkészült póló össze állításban érdemes rendelni és jó lenne ha minél többen hasonló minta párosításokat rendelnének! DE egyedileg mindenki kérhet minta párosításokat az alább megnevezett minta kódokkal és minden pólóra 2db mintát lehet választtani, legyen az kicsi vagy nagy elöl vagy hátul vagy az ujján. de csak 2db minta per póló! A szín és a méret független a meglévő szinekből és bármilyen méretből rendelhető elvileg (ha lesz raktáron!) Méretek: S/M/L/XL/XXL Színek: piros,fehér,kék, narancs, fekete. Szeretném ha csütörtök estig mindenki leadná a rendelést hogy a siófoki találkozóra el tudjam vinni annak aki kér és ott lesz. Természetesen akik nem lesznek ott de kérnek azok eljöhetnek érte hozzám személyesen vagy akár csomagban el is tudom küldeni! Viszont a rendelési db számok miatt jó lenne ha azok is leadnák, most amennyiben igényt tartanak rá! A rendelést leadhatjátok kommentben vagy privát üzenetben is nekem! Rendelésnél kérem megadni: Név/Méret/DB szám/Szín/Minta elöl/minta hátul/Minta ujjon. megpróbálok egy goole táblázatot is létrehozni hogy bele tudjátok írni az adatokat!
Nem kell má' megsértődni! :D Nem azért írtam, de fontos lett volna megnézni, mert nem voltam BIG közelben és a megrendelést el kellett küldenem. Kedden már én is meg tudtam nézni.
Làttàk a kérdésed de nem egyforma a cső , ràadàsul van érdekes y alakú is benne .Amit autós boltban veszel az szar úgyis szét marja az etanol .1 nyarat bír ki .eredetit kéne szeretnéd ,szétnéztem az alkatrészek között de hiànyos a készlet sajna
Leo Vince X3 dob ez a tuti a Dr bigre nagyon szép hang és minden fordulatszämon megfelelő teljesítményt nyújt.de minden motor más ès más kipufogó nyílást igènyel 😄nem vèletlen hogy mikor nyitott dobot veszel 5fajta vèg lemezt adnak melè😜a másik fontos dolog hogy felteszem az új kipufogó dobot règi csöre na puff 60al nagy hanggal 🤣🤣változás semmi. Szükséges a kipufogó csövek csrèje is nagyobb átmérőjű csö hoszab csö ki hogy tudja megoldani. És mèg egy fontos dolog amit mindenki elfelejtett .a karburátor benzin levegő fuvoka csrèje kb ennyi
Pontosan ezt mondom én is Ati....
De önmagában a nyitott dob nem az igazi. El kell találni azt a szükséges folytást ami kell az optimális nyomaték felépüléséhez és mégis javítja a kipufogó gázok áramlását. Lesz hangja így is
Nem véletlenül agyalnak ezen tuningszakemberek, olyanok akik értenek is hozzá. Nem olyan egyszerű ez. Ha túlzottan belenyúlsz az egyik irányba a módosítgatással, máshol jönnek a gondok, vagy veszteségek.
Ha nem így lenne, elég lenne felrakni, már a hengertől, végig egy 150-es kályhacsövet.
Ha meg azt nézzük, hogy egyre inkább erre utaznak a
"szervek", nem a full nyitott dobé a jövő..... (bár szerintem eddig sem oldott meg mindent)