Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Blajos27 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 2714

Szia! Neked az 1.9 TDI, melyik modelben van? (A4: B5, B6, B7) Köszönöm!

Előzmény: kerkyra (2712)
Punica Granatum Creative Commons License 2016.07.23 0 0 2713

Koszonom a valaszokat, megnyugtato, hogy a motortol nem kell "annyira" felni. Akkor a valto a rizikosabb.

Az a baj, hogy maga az auto szep, de ilyenkor az ember elfogult is. De mivel nem surgos, megnezek meg nehanyat, es ha addig sem talalnek valamit, ami megindit, akkor talan egy honap mulva elviszem megegy probautra,

valami szakember tarsasagaban, ha meg meglesz.  :)

kerkyra Creative Commons License 2016.07.23 0 0 2712

Szerintem  is  drága  ennyiért, ráadásul  automata  ami  1000%  hogy  be  fog  rajta  szarni  és  tuti  hogy  nálad...  Maga a PD-től  ne  félj    egy  dinamikus  jól  fogyasztó autó,   jó menetdinamikával..  Én inkább az 1.9  -esek  között  keresgélnék, azok  kimennek a világból  5x...   Nekem is  Pd  van  1.9     352000 km-el  és  hibamentesen  teszi a dolgát, a Turbó  lett  320-nál levéve  és  lett   felújítva, de a turbós  szerint  még  ráért  volna    A kettőstömegű  meg  minden más  gyári  eredeti  benne....    

Előzmény: Punica Granatum (2709)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.23 0 0 2711

A lefolyó az középen van az akku alatt. Gondolom nagyobbacska akku van abban a kocsiban azt sajnos ki kell venni és egy dróttal belepiszkálni a lukba.

Benzineseknél kisebb akkut félretolva én egy meggörbített vastag kábelkötegelővel be tudok nyúlni és leszalad a víz. Sajnos nem az utolsó, hogy ott vized lesz. Mindegyikben eldugul az a szar. Viszont idővel szét kellene szedetni azon a környéken a csatlakozókat, dobozkákat, mert csúnya dolgokat tud csinálni a korrózió az elektromos dolgokban.

Előzmény: Don0713 (2701)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.23 0 0 2710

Nekem az a véleményem, hogy ha azok a dolgok igazak amiket írsz és hozzáértő szemmel átnézted a kocsit, ráadásul tetszik akkor vedd meg. 

Igaz, hogy ilyen idős ilyen kocsik dögivel vannak sokkal olcsóbban, viszont nem évjáratot kell venni, hanem állapotot. 1.950ezer soknak tűnhet egy 2005-ös kocsiért, de ennek az összegnek a felét simán rá tudod költeni egy látszatra alig rosszabb, leharcolt sokat tolatva használt példányra. Ha annyira félsz az üzemanyagrendszertől, akkor arra szánj egy kis pénzt és hozzáértő szerelővel tanktisztítástól résolajmérésig ellenőriztess/csináltass/cseréltess mindent. Igazi dízeles szaki 99%-ban meg fogja mondani neked, hogy meddig fog elmenni az üzemanyagrendszered, ha vigyázol rá a karbantartás után.

Előzmény: Punica Granatum (2709)
Punica Granatum Creative Commons License 2016.07.23 0 0 2709

Sziasztok,

 

erdemes megvennem ezt az autot, vagy inkabb nezzek benzinesben?

Tetszik ez a forma, csak sok rosszat, es jot hallottam a pd tdi-rol.

Az a baj, hogy nyilvan csak azok hangjat hallja az ember, aki panaszkodik.

Tehat varnam a pozitiv velemenyeket is, esetleg.

Voltam probauton, es minden informaciot rendelkezesemre bocsajtottak.

Egyben van nem kovalyog az uton, nem huz jobbra vagy balra, fekezes kozben sem, valto is szepen mukodik, "egeszseges" hangja van. Viszont kisebb-nagyobb kavicsfelverodesek vannak rajta, allitolag torve nem volt, legalabb is motorterben minden gyari illesztesnek tunt.

 

http://autosoldalak.hu/?L=autosoldalak.adatlap&car_id=896981

 

 

 Allitolag valos km, es ami bizonyitottan cserelve volt rajta:

 

-elso szelvedo, gyari minoseg, de nem gyari (vagyis nincs rajta az audi logo), Pilkington

-kettostomegu lendkerek

-akkumulator gyarira

-valtoolaj 60.000kent, szepen fokozatmentesen mukodik, ahogy kell

-vezerles+vizpumpa Contitech

-hosszbordasszij Contitech

-motorolaj es szurok

 

A kovetkezo szeviz tortent, kb.257.000 km-nel:

-turbofeltolto garrett

-modositott olajszivattyu, nem volt eget vero osszeg

-brembo fektarcsak es fekbetetek elol-hatul (tenyleg ujak, alaneztem)

-osszes szuro (mann-filter) es motorolaj (mobil 1 5w-30) csere

 

Jo mintazatu michelin alpin teli gumi (marcius vegen adtak be)

Mivel kereskedesben van, gondolom jarna az 1 ev garancia is.

 

Az arat lealkudtam 1.950.000-ig. De nem tudom mi legyen, igy nem hoztam el. Nezegettem benzinesben is, de nem igazan van valasztek. Ez meg nem dohanyzo, legalabbis a hamutal uj allapotu, es szagok sem voltak benne, full extras, bor, hifi, nagy navi, xenon, tetoablak, allofutes, csakhat az a franya pd. Vagy inkabb varjak, hatha lentebb engedik az arat idovel?

Mivel nem surgos a dolog szamomra, talan inkabb varok, es nezelodom tovabb.

 

 

 

Tamás Antal Creative Commons License 2016.07.18 0 0 2708

szia! Igen dieseles, es azt okvastam hogy a kettős tömegű lendkerék ha feladja a szolgálatot elég drága javítani. A vezérlést kb mennyi él kell elvégezni? 2.0 tdi dpf motor van benne, en eddig ugy vettem észre hogy inditasnal szepen indul es nincs semmi "furcsa" hang. Az normalis ha csak 3 ezerig tudom felprogeTni? Ez valami tiltás? Koszi a valszt;)

Előzmény: drMinit (2705)
csubidzsibi Creative Commons License 2016.07.17 0 0 2707

bocsi el felejtettem  a4b5 1.9 tdi ről van szó  és vettem egy magnót de nem műxik lehetséges hogy csak audikompatibilis magnót visz vagy csak eredeti audi magnót?

csubidzsibi Creative Commons License 2016.07.17 0 0 2706

sziasztok lenne egy olyan jellegű problémám hogy nem világít a kilóméterórám az összes visszajelző működik izzítás olaj index minden csak a sima kilóméteróra világítás nem mi lehet a gond, ki szedtem a kilóméterórát a kis ledek jók biztosíték jó

drMinit Creative Commons License 2016.07.17 0 0 2705

Benzin, diesel?

Automata, manual????

 

147e.km.....

Akkor feltetelezem, diesel es multitronik.... Ebben az esetben a valtojat, egy szakemberrel!!!!

Előzmény: Tamás Antal (2702)
drMinit Creative Commons License 2016.07.17 0 0 2704

Ha az ablaktorlok alatt levo vizvalyura gondolsz, akkor annak mindket oldalon szokott lenni egy-egy levezetese, ami a levelek es egyebb szennyezodesek miatt eldugulhat. 

En azt mondanam feltetelezve h nem a legujjabb A4rol beszelunk, hogy a motorterben az ablaktorlok elott levo muanyag takaro panelnel levo gumicsikot eltavolitva fel lehet emelni a muanyag boritast (vagy akar ki is lehet huznia szelvedo felol) es ott tessek szetneznina ket oldal iranyaban.

 

De az h az auto veszuzembe kapcsolt, az nem jo....

Ha egyazon tipusrol beszelunk, akkor annak ott van egy motorvezerlo doboza, ami hivatalosan vizmentes, de sajnos mar talalkoztam olyan esettel miszerint beazott, ami viszont nem tul szerencses dolog.

 

 A takaritas hirtelen jo otlet, de ha az adott doboz beazott, akkor ez keves lesz.

En javasolnam megnezetni!!!

Előzmény: Don0713 (2701)
gaba4 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 2703

Köszi!Egyelőre még nem volt időm megnézetni mert minden nap kell az autó ,így reggel járatom egy picit :),remélem csak ennyi lesz a gondja.

Előzmény: sanyi1104 (2677)
Tamás Antal Creative Commons License 2016.07.16 0 0 2702

Sziasztok! 2011 es Audi A4es(b8) néztem ki, km 147.000 km. tudom hogy ez nem könnyű, de mit nézzek rajta jobban? Vezérlést mikor kell cserélni ezekben? Köszi Tamás

Don0713 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 2701

Sziasztok!

S.O.S

A4 2.5tdi Avantban pontosan hol találom meg a vízvályú leeresztő "nyílását"???

Megáll a víz benne, "vészüzembe" helyezi magát....(fékmunkahenger alatt áll a víz)

Nem látok semmilyen nyílást, rést....

Tudom, hogy ez egy hülye kérdés, de vegyétek figyelembe, hogy én egy csaj vagyok.....de nem félek beolajozni a kezem! ;)

Köszi előre is a válaszokat!

Ja....és nincs szerelő a közelemben, így a kioktatástól kíméljetek! Megpróbálnám itt helyben magam megoldani, az amúgy nem nagy problémát! :)

 

Stetten Creative Commons License 2016.07.11 0 0 2700

Kezdj a hibatároló kiolvasásával.

Előzmény: molnarlevi91 (2699)
molnarlevi91 Creative Commons License 2016.07.10 0 0 2699

Sziasztok! 

Audi A4 2005 ös 2.0 tdi nél a mai nap elég érdekes jelenségem volt. 

Nyíregyházáról hazafele tartva végig 140-150 között minden tökéletes volt 155 km en keresztül. 

Ezek után egy buszt utolérve 100 ról gyursultsm volna vissza és telejesen erőtlen lett az autó egyik percről a másikra. Alig húz, 120 a végsebessége de azt is csiga tempoban. 0 ról indulva is mintha elvettek volna egyik percről 120 LE t. 

Volt már valkivel hasonló? 

Motor kontroll lámpa is csak pest környékén villant fel, többszöri leállítás/ megállás után is.

 

Köszönöm a segitséget

Havasi Norbi Creative Commons License 2016.07.08 0 0 2698

mindegy az hogy ráncfelvarrott vagy nem... a bódé ugyan az .... http://www.ebay.de/itm/Original-Audi-A4-8K-A5-8T-8F-Notrad-125-70-R19-100M-8K0601027B-Hankook-B645-/321878503060 . nekem ugyan ez van ....

Előzmény: MrTA4 (2696)
drMinit Creative Commons License 2016.07.08 0 0 2697

Nincs konkrét tapasztalatom de úgy tudom R18 már befér az akkuhoz.
Jó dolog a defektjavító  ;)    de közel 2500 km tervezek kirándulni és nem merek csak azzal a löttyel elindulni.

MrTA4 Creative Commons License 2016.07.06 0 0 2696

és simán bement az akkumulátor fölé? nekem ráncfelvarrott A4 van, 2012

Előzmény: Havasi Norbi (2695)
Havasi Norbi Creative Commons License 2016.07.06 0 0 2695

hello. nekem mankó kerék van bent.  19"os...

 

MrTA4 Creative Commons License 2016.07.06 0 0 2694

sztem nem fér be mankókerék az akksi fölé. nekem egy 16" van, kicsit kisebb átmérőben a gyári kerékmagasságnál, vészmegoldásra van... 

Előzmény: drMinit (2690)
Stetten Creative Commons License 2016.07.05 0 0 2693

Az a baj hogy a ZF elöírja a Tiptronicban az olajcserét, de az autók gyártói (ezek szerint a BMW is) "èlettartam feltöltést" ad meg. Na igen, ha valaki az autó gyártója szerinti élettartam után is használni szeretné akkor cserélteti az olajat.

Én a ZF-nél cseréltettem és ök mutatták is nekem az én váltómra vonatkozó karbantartási utasítást. Elsö olajcsere 80.000-120.000km között, aztán minden 60.000km után.

Előzmény: Vittorio S (2692)
Vittorio S Creative Commons License 2016.07.05 0 0 2692

Szia, nyilvan roncstelep, sot, jo kis karterites a tulajnak. Lasd vw botrany. :-) Nekem 330 d bmw-m van zf automataval 2011-es, gyar szerint nem kell olajcsere az automataban. Egyik szalon mondta, hogy 100ezernel szoktak azert cserelni, masik szalon mondta 200ezernel szoktak cserelni. Audinal vmi 60ezrenkent eloirt. Visszaterve a csaladban levo audira, nem volt gond meg az automatajaval, sem a motorjaval. Szoval, pozitiv a tapasztalat. Lehet azert mert nemet piacra keszult. :-) Regebben hallottam, de nem tudom igaz-e, hogy pl. bizonyos vw-ek ha pl.ausztriai piacra mentek vastagabb szigetelest kaptak, azaz karpitot, a hidegebb teli honapok miatt... S tudjuk, hogy a nyugat minket balkannak tekint... Tehat eleg nekunk a rosszabb minoseg mindenbol...

Előzmény: Stetten (2691)
Stetten Creative Commons License 2016.07.04 0 0 2691

Amerikaban szinte minden autoban automata valto van, ugy tunik csak Magyarorszagon van gond az automata valtokkal.

 

Gondolom nem a világ összes autójába a Multitronicot szerelték.  Amúgy ha Amerikában tönkremegy a váltó egy átlagos autón, akkor az autó a roncstelepre kerül.

 

Nekem ven egy A4 b5 1.9TDI quattro manuál váltóval, meg egy A8 4E 3.0 TDI Tiptronic-al, meg egy VW Polo automata váltóval.

 

Kollégam vett A4 2.0 PD-t Multitronic-al. 115.000Km-el Audi szalonból. Gondolta mi baj lehet, vezetett szervizkönyv, kevés km.... Néhány hónap használat után úgy állt meg valami a váltóban hogy tönkrement a motor is. A váltót és a motort garanciában cserélték, de az olajcseréket munkadíjakat kifizettették vele.  Ennyit az Audi garanciáról. A Multitronic-ban van olajcsere elöírva. A Tiptronicban a VW szerint nincs, a ZF szerint van...

Előzmény: Vittorio S (2689)
drMinit Creative Commons License 2016.07.04 0 0 2690

Sziasztok fórumlakók!

 

Mankókereket keresnék kölcsön, 2011 A4 avant-hoz, akár kaukcióval is.

Ha minden igaz és jól tudom, az akku miatt R18 szükségeltetik...

A jelenlegi méretem 225/55R16

Vagy ha van valakinek eladó nem csillagászati áron, az is érdekel.

Segítséget köszönöm,

Üdv:

Minit

Vittorio S Creative Commons License 2016.07.04 0 0 2689

Csaladtag most csinaltatta azt a kis tengelyt, mar van atepito szett. Fuggetlen markaszervizben kerult 35.000ft-ba mindennel egyutt.Javaslom olvas bele a vw forumon, ahol uj autokent vette es majdnem 450.000 km-nel cserelte onszantabol. Vagy volt aki 300.000 kornyeken. Vannak fenykepek is fent rola.

Amugy az erintett motorok aminek gond volt a pd elemekkel:

Volkswagen 2.0 PD TDI (Piezo-PD)

Motorkodok: BKP, BMR, BRD, BMN
Gyartasban: 2004 – 2008
Tipusok: Audi A3 2.0 TDI/125 kW, Audi A4 B7 2.0 TDI/125 kW, Seat Altea/Leon/Toledo 2.0 TDI/125 kW, Škoda Octavia RS TDI (2008), Volkswagen Golf/Jetta 2.0 TDI-PD/125 kW, Volkswagen Passat 2.0 TDI-PD/103 a 125 kW, Volkswagen Touran 2.0 TDI-PD/125 kW

 

Az auditol "csak" ket tipus erintett es csak a 125 kw-os 2 literes.

 

Amerikaban szinte minden autoban automata valto van, ugy tunik csak Magyarorszagon van gond az automata valtokkal.

:-)

Minden automatat dragabb megjavitattni, mint egy kezi valtot. A multitronic vagyis cvt valto japan amugy. Igaz ettol meg lehetnek gyenge pontjai, mint minden mas automatanak. Ide tartozik a tervezett elavulas is... Kerdes hany km-re lett tervezve.

+legtobben meg mindig azt gondoljak eletfogytig tarto olaj van benne, soha nem kell cserelni

+meg mindig vannak Magyarorszagon olyan hivatalos markakereskedesek ahol az el NEM vegzett munkaert felveszik a penzt.

 

Neked milyen autod van? Volt, vagy hasznaltal ilyen autot huzamosabb ideig?

+Mo.-on az egyik legelterjedtebb marka a vw group autoi, talan ilyenkor kiutkozik a sok nem torodom gazda, illetve a sotet nepper aki 5-600.000 km-es autot megveszi bagoert, amit itthon majd arul 150.000-rel, es csodalkoznak, hogy leterdel.

+nyilvan vannak kiveteles esetek is ahol tenyleg selejt alkatreszek miatt valos es alacsony km-nel megall a technika.

Volt pl.a bmw sokkal tobb modelljenel... Hogy nezzuk picit a konkurenciat is.

 

 

 

Előzmény: Stetten (2688)
Stetten Creative Commons License 2016.07.03 0 0 2688

Szia!

 

Mielött bármilyen 2.0 PDTDI-t megveszel érdemes ezt a cikket elovasnod.

 

Így megy gajra a VW- (Skoda-, Audi-) 2.0 TDI-d

Ez a hiba minden előjel nélkül, hangtalanul támad, kivédeni szinte lehetetlen. És nagy utána a baj. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

A Multitronic váltóról csak lebeszélni tudlak. Idözitett bomba...

Előzmény: 333347 (2686)
Stetten Creative Commons License 2016.07.03 0 0 2687

Szerintem nem illik osszekeverni a vw es az audi pd tdi motorjait.

Pedig ugyan az a motor. A 2.0 PD motorok betegesebbek mint az 1.9, mindegy hogy VW-be vagy Audiba szerelték be. Az Audinál is volt visszahívás a meghibásodó PD-elemek miatt. A 2.0 PD-nek nem csak a PD-elemekkel vannak problémái...

Előzmény: Vittorio S (2682)
333347 Creative Commons License 2016.07.03 0 0 2686

Sziasztok, az en tapasztalataim a B7-rol, automata valtoval, a 2.0 pdtdi-vel 103kw, hogyha rendszeresen karbantartod akkor nem varhato meglepetes. Automataban 60.000km-enkent kellene olajatcserelni. Nem olyan nagy tetel, de javasolt jelen lenni, mivel nem cserelheto le a teljes mennyiseg markaszervizben, viszont ha nem vagy ott kiszamlazzak meg azt az olajat is amit bele sem tettek!  Automata elonye, hogy komfortos, kenyelmes, kifinomult, elegans. Egyszer kiprobaltam az automatat a manualis modban, de utana tapasztaltam, hogy semmi ertelme. Manualisat nem vennek, a mai modern es nagyobb teljesitmenyu autokat pl.mar nem is lehet kezivaltoval megvenni. Mert a nyomatek, es helytelen hasznalat kart okozna. Sot, az automatanak meg a fogyasztasa is alacsonyabb mar. Dehat izlesek es pofonok. Az valoszinu, hogy a kezit olcsobb javitattni ha elromlik. Izlesek es pofonok. Valaki mas kerdezett a pd-rol. 130.000km-t gurultam 8ev alatt ilyen autoval. Egyszer csereltem akkumulatort,  egyszer hatso ablaktorlo motort, egyszer egy hatso izzot, szelvedot kavizsfelverodes miatt + az idozakos szervizek, es a kopo alkatreszek(fekek). Soha nem hagyott ott sehol. Nyilvan szerencse kerdese is.

Blajos27 Creative Commons License 2016.07.03 0 0 2685

Köszönöm mindenkinek a hozzá szólását!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!