Köszi! Hát igen... sokkal egyszerűbb lett volna angolul hagyni... kiszedtem a 0. bitről a pipát. Eddig úgy vettem észre, hogy elakadásjelzőzött az autó éjjel, random időközönként. Ablakból ezt könnyű kiszúrni.
Már mindent kimértem, sorba kötöttem a multimétert, 175 mA az üresjárati (alvó mód) áramfelvétel, ez nem kéne hogy lemerítse 2 nap alatt a 85 Ah -s vadiúj Exide akkut. Az előző akkut úgy csontra merítette hogy még a kp zár se nyílt. Ill. elvittem a környék (állítolag) legjobb villanyászához, majd 2 nap múlva hívott h vigyem el mert lövése sincs mi a gondja.
Önindító nagyon csúnyán tekert, néha 1 tekerés után megállt, így pár hete azt is kicseréltem (gyári Bosch volt benne). Most szépen indul, de még ki kell tapasztalnom hogy merül- e..
Gyári stream multimédia van benne, azt sem cseréltem.
Ami még hibatünet volt korábban, hogy random elemek működése megszűnt menet közben. Pl. tempomat, index, klíma kikapcsolt. De ezt már vagy egy éve nem csinálta.
Erre hoz még hibát:
Cím 19: CAN átjáró Címke:. HGJ1K0-907-530-V1.clb VAG szám SW: 1K0 907 530 F HW: 1K0 907 951 Alkatrész: Gateway H10 0120 Revizió: H10 Szériaszám: 2800105A208CBE Kódolás: 7D3F0FC2071302 Műhely #: WSC 73430 790 00000 VCID: 2A5BB7AF85FF20D674-807E
Töltőfeszültség tökéletes, 14.25v, a generátor is cserélve volt pár éve. Szóval nem tudom mi lehet a gond... egyelőre tesztelem, lehet h a riasztó kikapcs megoldja! Köszönöm mégegyszer!
Csak billentsd be a lopásgátló inaktív nevű 0. bitet. (Hogy hogy a jó francba lett az anti-theft magyarosítása lopásgátló bammeg... eszem megáll.)
Mondjuk én megnézném az összes last alaram source bejegyzést, hátha mégsem riasztás történt és amiatt merült az akku, de hogy ezen a bugyuta, totálisan magyarnyelv-idegen felületen ezt minek nevezik, azt ne kérdezd. Biztosan 'utolsó ébresztési forrás', vagy valami hasonló hülyeség. De komolyan, minek fordít aki a célnyelvet sem beszéli?
Akkor lemegyek és megnézem a 46 -ban. A 09 csak onnan jött, hogy újabb golfokban általában ott van.
Ami még érdekes, hogy mikor az applications - EDC 15-16 mileage -t szeretném kiolvasni, a VCDS nem tud kommunikálni a vezérlővel. Le van kódolva? Köszi!
A riasztó van lehúzva vagy a kürt? Ha a riasztó, akkor honnan tudod, hogy beriaszt éjjel? A G384 a klasszikus, szóval a tetőn van a beltéri UH-k mellett, vagy van csavarozott dőlésérzékelő? (Navi van? ) +Nincs egy angol log? Ez az átköltés tök zavaros.
Szeretném teljesen kikapcsolni a riasztóm és a dőlésszögérzékelőm 2005 -ös Octavia Edition 100 -as autómban. VCDS -sel a 09 központi elektronika kódolásánál a long coding helperben egyszerűen csak le kell tiltanom ezeket, vagy van valami dolgom utána még az adaptations -menüben is?
Még mielőtt valaki azt gondolja hogy autót akarok lopni, azért kell kikapcsolnom, mert állandóan beriaszt, és a kürtöt már valamelyik előző tulaj kikötötte. Az akkut pedig random éjszaka meríti.
Sziasztok! Volna egy nagyon érdekes problémám , remélem maradhat a fórumon. Abban reménykedek hátha tud adni valaki kiinduló pontot a problémám megoldásával kappcsolatban. Alany egy B6 Passat 2.0 pd tdi (16 szelepes BKP, siemens). A gondom az volna , hogy fel lett rakva a passatomra egy 2060-as csiga , be lett coolerezve , Réti Feri megírta , 2.3 bar , 42 fokos nyitás, ezután 1 hétig nagyon jól ment az autó majd hirtelen legyengült, mint ha nem kapna rendesen anyagot , hidegen alig akar beindulni , ha beindul akkor is kb 10mp-ig egyeneltenül jár , utána kisimul, olajat , vizet nem eszik , töltőnyomás megvan , geo szépen mozog. Kiolvastam és mind a 4 hengernél pd elem határérték túllépést írt ki , illetve 1. hengernél valószínűtlen jelet is, ezeket eddig sosem dobta ki és kétlem is , hogy hirtelen mindegyik elkezd rosszalkodni. Gázolajszűrő 3 hete cserélve, tank ac hallhatóan szépen dolgozik. Tandem pumpát átnéztem és megláttam , hogy erősen szivárog az olaj belőle. A kérdésem , hogy a hibás tandempumpa tömítés okozhatja az összes problémát beleértve a gyengeséget is szerintetek? Köszi előre is a segítséget! :)