Keresés

Részletes keresés

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.09.03 0 0 604

A román kamionos kérdést akár az M0É szakasza kapcsán is fel lehetne tenni.

Őszintém, ilyen igénytelen, fröcsögő színvonalat követően nincs értelme megpróbálkozni további párbeszéddel. Ez szól elsősorban a linkelt cikknek.

Előzmény: . kata31 (603)
. kata31 Creative Commons License 2019.09.03 0 0 603

Mitől? Ki jönne az M0 nyugaton a román kamionok?

 

..a többi meg a funkciójuk okán nem érintik az itteni helyzetet.Az M0 a főváros gyűrűje..

 

Itt ma pedig ez a helyzet! https://csucs-hegy.blog.hu/2019/09/03/m0_nyugat_a_megmento

Előzmény: ÁsítóSárkány (602)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.09.03 0 0 602

Ha az M0NY épül meg az M0É előtt, akkor a helyzet pepitában hasonló lesz Ürömön és Budakalászon.

Az M0É és az M0NY vagy az M0É és az M10+M100+pilicsabai-tinnyei elkerülő leginkább egyszerre adandó át (az utóbbinál vannak szakaszok, amelyek önmagukban átadhatóak forgalomzúdítás nélkül)

Egyébként ezt az M0É környezetvédelmi engedélye cseszte el, nem kötötte ki az egyszerre átadást. Tudtommal már jogerős...

Előzmény: . kata31 (600)
. kata31 Creative Commons License 2019.09.03 0 0 601

...ja igen és az észak elvonzza a rövidebbsége okán a dél forgalmának 30-40%-át,ezt sem feledni...mert én számoltam!

Előzmény: . kata31 (600)
. kata31 Creative Commons License 2019.09.03 0 0 600

Én nem beszéltem helyközi elkerülő útról.Ez a kék nyomvonal a ma is használatos a külső Bécsi és a Budaörsi csomópont közt. Ha nem lesz M0 nyugat az észak előtt, a forgalom 80-90%-a,ami nem terelhető el a kamionokkal ezt a 15km-t fogka használni. ha 15km-h val is megy,akkor is ugyanannyi idő,mint 100kmh-val menni végig a Pilisi kerülőn...az meg ugye kamionokkal zsúfoltan egy csoda lenne.

 

Ha az észak az M0 nyugat nélkül indul meg az a II.-ker és a ma használatos út menti települések halála Solymártól,Nagykovácsin át Budakesziig. - és pont.

Előzmény: ÁsítóSárkány (598)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.09.01 0 0 599

ez stimmel...

Előzmény: . kata31 (597)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.09.01 0 0 598

Odáig rendben, hogy egy környéki helyközi elkerülő útra nagy szükség marad, nem feltétlen súlyhatár nélküli 2x2 sávos autóút kivitelben.

Budakeszi pl. nyilván örülne az M0-Nyugatnak, mert nem [annyira] kellene saját elkerülőt építeni.

 

Ezzel együtt, amiket írtam a nyomvonalról és

  • Budaliget -- Solymár -- Pesthidegkút-ófalu, katlan és zajvédelem, Les hegy Natura-2000 stb. vonatkozásában
  • Adyliget átmenőforgalma kapcsán, és akkor már inkább a Petneházy-réten keresztüli bekötés kapcsán

az egy ilyen környékbeli helyközi elkerülő útra is áll.

 

Számoltál várható menetidőket? (legalább valamelyest figyelembe véve a sebességkorlátozásokat is, Budakeszin 40-es táblaerdő van pl.)

Előzmény: . kata31 (596)
. kata31 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 597

Másik opció a rakpartok és a Széll Kálmán iránya..

Előzmény: . kata31 (596)
. kata31 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 596

Hát igen...propagabnda M100..az megy..

Na mindegy,rögzítem a következményeket,amire most kell felkészülni:

 

Ha nem épül meg az M0 nyugat elsődlegesen a települések válhatnak azzá! Az északi szakasz átadásával érkező, nem terelhető személy és kisteher forgalom(járművek 80-ö0%-a) nem fog +100km-t kerülni a Pilisben. Az M0 dél hosszú kerüléséből a forgalma 40%-a ide várható. Mint a külső Bécsi útiak, a Solymár-Hidegkút-Budakesziútvonalon fognak a budaörsi csomóponthoz tartani. Csak a kamionok fognak a Pilisre zúdulni. 

. kata31 Creative Commons License 2019.08.21 0 0 595

..mármint előtte az elsődlegesen fontos M0 nyugat.. Nem szabad az északi szektor kezdetére várni 2024 július végéig.Addig a többi simán megépülhet és elvezeti a majdani forgalmát!

Előzmény: ÁsítóSárkány (591)
. kata31 Creative Commons License 2019.08.21 0 0 594

na végre..  az észak a zöld utat kapott budakalászi elkerülővel és az M0 nyugattal,már nem is fontos,ha megépül a Pilisvörösvári M10 szakasz,de fordItva a környék csak a környékben tehermentesIthető a főváros széle viszonylatában.

Előzmény: Mash_bakter (588)
. kata31 Creative Commons License 2019.08.21 0 0 593

előtte.. Amúgy visszaömölhet a forgalom a főváros rakpartjaira, vagy a budai utakra..

Előzmény: ÁsítóSárkány (591)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.30 0 0 591

Az M0-Északkal együtt van értelme megcsinálni, ez nem kérdés :)

Előzmény: Mash_bakter (590)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.30 0 0 590

Hát igen, a forgalom leginkább ezt indokolja, azaz a 10-es út tehermentesítése.

De ha meg is csinálod, akkor majd jó gyorsan beesik a forgalom majd Pestre...

na de hova??? ilyenkor jön, hogy kellene az M0-Észak is vele együtt + egy híd, amiről még szó sincs

Előzmény: ÁsítóSárkány (589)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.30 0 0 589

Ebben az elejtett megjegyzésben messze nincs benne, hogy mikor. Szerintem ezek sürgősebbek, mint bármilyen R11...

Előzmény: Mash_bakter (588)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.30 0 0 588

Pedig, szerintem DE. Ezt írta:

 

Tehát elértünk az M0-nyugat igazi funkciójához: az átmenő forgalom kiszorítása Budáról? 

 

Lényegében igen. De hangsúlyozom: az M0 nyugati szektor nem egy tranzitút, hanem a lokális forgalomnak való. És rendszerben működik. Hogy valóban esély legyen a tranzitforgalom kiszorítására, a 2-es utat nem szabad M2-esként megépítve észak–déli nemzetközi korridornak használni, hanem regionális útnak kell maradnia, azaz Vác után már nem autópályaként továbbépíteni. Azért sem, mert a Börzsönyön alagutakkal átmenni nagyon költséges. Inkább elágaztatni Balassagyarmat, Losonc felé. A 10-es utat pedig nem szabad M10-es gyorsforgalminak megépíteni, csak egy regionális, településeket elkerülő főútnak. 

 

Előzmény: ÁsítóSárkány (587)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.30 0 0 587

Engem ami igazán meglepett, hogy az elkerülők mellett nem állt ki teljes mellszélességgel. Sem Tinnyénél-Pilicsabánál, sem Pilisvörösvárnál stb.

Előzmény: Mash_bakter (585)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.30 0 0 586

Talán elsősorban ide tartozna :) de azért a többit is érnit.

Előzmény: Mash_bakter (585)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.30 0 0 585

Hú bakter... már 3 topikban is téma ez...

 

Ha valamilyen csoda folytán így épülne az úthálózat, milyen ütemezéssel lenne értelme? 

Az M0 északi szakasz, tehát a 10-es 11-es út közötti rész engedélyei megvannak, pénz is van rá. Ez egy ütem. A nyugati szakaszt a 10-es út és az M1 között nem nagyon lehet ütemezni. Az dráma lenne ha például a Budakeszi útig építenék meg. Mert akkor a Budakeszi út valóban nagyon sokat kapna. Bármikor épül a nyugati szektor, egyben kell megépíteni a 10-es út és az M1 között. Biztos vagyok abban, hogy ez az érintett települések és útjaik forgalomcsökkenését eredményezné.

 

De akkor megindulna mégis erre a nem kívánt tranzit teherforgalom.

A mostani tervek szerint is az R11-es út épül először. Ha az M10-est leveszik napirendről, mint gyorsforgalmi utat, és ha az M2-t nem építik tovább a Börzsönyön keresztül a drága alagutakkal, akkor elég sok költséget lehet megtakarítani és átcsoportosítani az M0-s nyugati szakaszára.

 

Tehát akkor mivel kellene indulni?

Az R11 megépítésével, és annak folytatásával Szlovákiában.

 

 

Hát akkor ő is úgy gondolja, mint mi (kivéve kata31), hogy az Esztergomi M100-assal kellene kezdeni.

Tehát szerinte M100-M0 Észak+Nyugat, M10 nem kell, csak elkerülők...

Gondolom az elkerülők csak 2x1 sávosak lesznek, aki Pestre menne annak elkerülő, aki helyben az meg megy a régi 10-esen...

Előzmény: ÁsítóSárkány (584)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.30 0 0 584

https://index.hu/belfold/2019/07/30/m0_nyugati_szektor_pilis_zsambeki_medence/

 

Számomra érdekes elképzelések... Kétségeim vannak, hogy az R11 egy csapásra megoldja Szendehely-Rétság-Nagyoroszi tranzitproblémáit...

 

A tinnyei-piliscsabai levágás kapcsán igaza van, tárgyaltuk.

A pilisvörösváriakkal kitolás, ha az M10-ből semmi nem lesz...

 

Azzal kapcsolatban is igaza van, hogy az M0NY lokális út kellene legyen, a magam részéről az útdíjat ennek garantálására kevésnek tartom. Bár persze fontos eszköz.

 

Ami a legjobban nem tetszik, az a maszatolás a 75 százalék alagúttal. Mintha attól a maradék felszíni szakaszok, különösen az alagutas szakaszok közé tervezett csomópontok problémái megszűnnének.

Mash_bakter Creative Commons License 2019.07.27 0 0 583

Hát mi nem rég szombat délután  az M7 felől mentünk az M5-ig és semmi gond nem volt...

 

https://indafoto.hu/mefi69/m7_m0_egy_szombati_napon_2019_

 

Igaz a 60-as táblánál 88-al nem értük utol a kamiont a külsőben, a belsőben meg le is előztek minket

ha nincs baleset akkor jó, de ha gikszer van, akkor a 2 sáv helyett az 1 már kevés

 

Folyamatosan kell nézni az útvonal tervezőt....

Siófokon tegnap előtt még azt mondta, hogy a belváros felé a legjobb út a BAH csomópont felüljáró

11 perccel volt hosszabb a Szabadság vagy a Petőfi híd felé...

Pest határában, már csak 2 perccel volt lassabb, mire a Sasadi úthoz értünk már egál volt

a felüljáró végén inkább átmentünk a hegyen, mert még úgy is 9 perccel rövidebb volt, mint az Erszébet híd felé

Előzmény: Milán36 (582)
Milán36 Creative Commons License 2019.07.27 0 0 582

Van még itt olyan, aki nem őrült meg az M0-n? 100 km-re utazunk. Ezt az M0-s úton plusz az M5ön 3 órára írja! Vajon az is itt autózik, aki felügyeli a javítást? Vagy aki ezt jóváhagyta?

. kata31 Creative Commons License 2019.07.18 -1 0 581

Bevallom egy kukkot sem értek. itt lakom az ürömi körforgalomban.Látom,hogy a kamionok az Árpád hídon érkeznek kifelé és solymárnak járunk Óbudáról is,mint az agglomeráció is az M0-hoz,csak a teher van felterelve a 10-esen Jászfaluig,az M1-hez..mert nincs M0 nyugat. Pont senkinek nem érdeke,hogy a Károly,Róbert-Árpád híd kamionjai az M3 felől a Megyeri hídon érkezzenek újabb fogalmakkal bővülve.Akkor meghal egész Óbuda Békásostúl, Pók utcástól,de Üröm is és még mindig a rakparton lesz legközelebb az M0 ha nincs meg a nyugati szakasza mire ide érnek.

Előzmény: qwertz77 (579)
. kata31 Creative Commons License 2019.07.18 -1 0 580

Mit reagáltam volna,hiszen pont azért kell az M0--A keleti gyűrű óta nem dugóban áll a szlovák út sem Palota és Rákosborzastó közt,ki a Naplás tó felé,mint régen..

Előzmény: ÁsítóSárkány (578)
qwertz77 Creative Commons License 2019.07.17 0 1 579

Tied is csak annyira érv, hogy Neked nagyon nem érdeked. Más szívjon inkább, az mindig sokkal kevésbé fájdalmas...

Elvileg a Megyeri hidat sem lett volna szabad átadni az ÉNYi szakasz nélkül, aztán mégsem halt ki Budakalász, bár kétségtelen erős forgalmat kapott.

Mégis gáz lenne, ha még mindig az Árpád hídig be kéne menni az leső Duna hídig, és arra a csodára várnánk, hogy az M1től egészen az M3ig egy szuszra legyen átadva. Ez teljesen irreális lenne.

A 10es út se fog meghalni az M0ÉNY-tól, vagy ha úgy nézzük, már eddig is meghalt. Kicsit többen mennek a hegyen keresztül mint eddig Solymárról Budakeszi felé. Ettől legalább majd kiderül, hogy mindenképpen szükség van M0NYra is.

 

Előzmény: . kata31 (577)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.17 0 0 578

Nem azt mondtam, hogy lehet innen is meg onnan is nézni. Szelektíven olvasol, és a lényegi érvemre, miszerint a forgalom megtalálja a legkisebb ellenállást, nem reagáltál.

Pl. egy M1-M2 tranzitnál (amihez az elővárosi forgalom egy része is hasonló!) jelentős perceket rövidít mind az M0É és az M0NY is, ezért az M0NY átadása jelentős plusz terhelést jelent az át nem adott M0É alternatíváira.

Előzmény: . kata31 (576)
. kata31 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 577

..kijelentésnek, nem megalapozott véleménynek igen..de ettől nem érv..

Előzmény: . kata31 (576)
. kata31 Creative Commons License 2019.07.17 0 0 576

Eu nem érv,majd ha megindoklod mitől lesz a káosz,ahogy én is megtettem,hogy mitől nem.A Megyeri hídnál is jeleztem honnan lesz plussz forgalom,ami a meglevő,azt elvezető M0 nyugat nélkül okozza majd a káoszt.

 

Erre reagáltad,hogy lehet innen is onnan is nézni,amit nem fogadok el vérként..

Előzmény: ÁsítóSárkány (574)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.17 0 0 575

Az észak átadása mivel a Megyeri híd megvan, már nem sok vizet zavarna azon a környéken, azzal Solymár és Budakeszi, illetve Pilisvörösvár-Pilisscsaba-Tinnye járhatna rosszabbul. No meg a 10-es út Ürömtől kifele.

Előzmény: . kata31 (573)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.07.17 0 0 574

Dehogynem mondtam érvet. Elsősorban káosz lesz Óbudán, pl. a Flórián térnél.

Meg az eddiginél nagyobb tranzitforgalmat kap Budakalász és Üröm is.

Előzmény: . kata31 (572)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!