Nem én adtam el belőle, én raktam bele...jó kis manta 400 recaro belső volt és a hátsó ülésre is át lett szabva a kárpit.
2005-2010 között volt nálam az autó, ha jól tudom azóta volt 3 tulaj és te vagy most a 4. :)
A mattig ssf felnik is lekerültek róla valakinél....
Ha már beltér...van rá esély hogy gyárilag zöld volt a belseje. Amikor megvettem egy szétrepedt műszerfal volt benne ami plüssel (!!) volt bevonva :D nagyon vicces volt. Amikor kicseréltem a műszerfalat (kékre) akkor a benne levőről lefejtettem a gányolást és zöld volt alatta. A padlókárpit is zöld (volt nálam) Temperával voltak lefestve a szellőzőrácsok :D A kocsi oldalán meg nagy fekete lángnyelvek voltak....talán még képem is van róla valahol....A tetőt átvarrattam, mert cserére nem volt keret és kapott hátsó ablakot, mert nem volt benne fólia :)
A gyári ajtókárpitok is be voltak vonva műbőrrel, de az alatta levő kárpit szín szintén zöld volt. (és jó nagy hangszórókat vágtak rá. ) A gyári kárpitokat megkaptad ? Azért fontos, mert azoknak a hátulján is rajta van a kocsi sorszáma ami igazolja az eredetiségét. Az SR kárpitokat már én raktam bele egy sima 2 ajtósból. ( ha még az van benne)
Most milyen ülés van benne ? Javaslom, hogy ne alakítsd át a kasztnit inkább várj ki egy szép recaro-t vagy egy gyárit ( amit nem szép és nem is olyan kényelmes)
Nagyon jó kis autó volt, sajnos a képek alapján csak romlott az állapota mióta elkerült tőlem. A mai napig bánom, hogy eladtam, mert ez volt az "igazi szerelem"...rengeteg szép emlék köt hozzá..az első opelem egy 5 ajtós C ascona volt, de a kabrióval kezdtem igazán az opelezést :) Azt meg majd a többiek eldöntik, hogy jól tettem-e :D
Jó hosszúra fogtam :)
Hova valósi vagy ? egyszer megnézném élőben is a gépet :)