MANTONAAAAAAAAA!!!
Gond van pajtás.Bázeli nagy!!
mindenre gondoltam,még arra is ,hogy hogyan megyek majd fel a cuccokért de közben nem gondoltam arra,hogy nekem most járt le egy negyed év.21 000 pénzt be kell fizetnem és unána meg nem marad lém.Érted az összefüggést?Sajnos nem tudok menni a hátsó spoilerért:((((De a jövő hónapban már nem kell ennyit kifizetnem:)))Ha addig áll az üzlet akkor BULI.Na mitszólsz?
Meg tudod tartani addig a cuccokat?
eisace-nak igaza van, nekem is azt mondták, hogy nincs már AF, csak valami KPM-es faszság van helyette... De senki nem tudja, hogy pontosan mi. Ez a legkirályabb...szóval én még nem tudom, hogy mivel állok szemben :-((
Szerintem egy erősebb motorhoz jó volna, de nagyon drága dolog lenne. 205/40/17 Marshall gumi 29500/db. Ennek az átmérője gumival 51,38 cm ha jól számoltam. A gyárié pedig 47,26. 4 cm különbség. ÉS gondolom még szélesebbeket szeretnél :))
tragédia történt ma: a friss dukkós gépemre rácsokódott a kovácsoltvas kapu :(((((((( Behorpadt a hátulja, visszakalapáltam, így most alig látszik, de a gitt megrepedt. Wazz...
PL. a Citroen AX-en nincsen motorszám, ezért AF-es van rajta: egy alu táblába beütve a szám és rácsavarozva a mocira. Ez bezzeg legális.
Nem is beszélve arról, hogy 2 éve ütötték be nekem az AF-et a mantába, fényezés után már nem is látszik :( Lehet hogy kicsit felújítom a számsort, az legalább biztos látható lesz ;) Ha elviszem megint a KPM-hez, akkor lehúzzák rólam a pénz, és megint pinaveregető kalapáccsal belesimogatják a számot. Dilettáns seggfejek....
Ezt én nem értem. A jobb láthatóság kedvéért meg szokták köszörülni sőt az alvázszámoz is pl ha festették a járgányt hogy lehessen látni megint rendesen. Azt nem értem hogy ez mitől bűncselekmény mikor nem ütötted át vagyis nem hamisítottál semmit, épp csak láthatóvá akartad tenni. Nincs igazam?
A másik meg, ha jól tudom most már nem is tartják nyílván a motorszámot.
Részvétem! Tudom milyen, most nem írom le mert a Capri topic-ban már elmeséltem a story-t. Hasonló eset volt, megköszörült motorszám. 2 hónap után mostanság fogják újra kiengedni a verdát.
Hát ez az...úgy csinálnak, mintha egy 6 millió ft-os autóról lenne szó... Na meg azt sem értem igazán, hogy ha tanúként hallgatnak meg, akkor miért voltam a fogdában...Na jó, én is megyek, mert megint elkezdek szídkozódni én is :-)))
Majd azért megoldom valahogy...
dRm
ui.: Azért ha van valakinek magas beosztású rendőr ismerőse, akkor szívesen várom a segítségét :-)
Wazzeg nagyon sajnállak !!!!!!!!! A kurva anyját az összes fasszopó köcsög állat .... @ˇß$ deszkán baszott piton picsájú vérvörös faszú pöcsnek !!!!!!!!!!!!!!! Nagyon fel vagyok háborodva, ezeken a 100e ft-os autókon szívóznak ? Hát basszák meg !!!!!!! Inkább az erre fordított kiadásokat a komoly autótolvajok elleni küzdelemre fordítanák !
Nem térek magamhoz ! Még fogda is ? Hmmmmmmmmm...
Na jó megyek mert nem tudom abbahagyni a szitkozódást ! Bocsi ha valakit bántana a stílus...
Ott voltam ma, de mire odaértem, már mindenki focizott nagyban :-( Vittem cuccot is, de annyian voltatok, hogy már nem akartam 100.-nak beállni. Mantonával beszéltem kb. 2 mondatot, aztán rohant vissza focizni. És különben is nagyon rossz kedvem volt, ugyanis csütörtökön lefoglalta a rendőrség a Mantámat :-((((((((((((
Ismerőstől vettem, neki átment az eredetvizsgán, nekem nem, mert bele van köszörülve picit a motorszámba...Pedig gyári, mert végig látszik a gyári maró, egyformán mélyek a számok, csak kicsit bele van köszörülve felül (De hát könyörgöm: ez egy 22 éves autó!). 4,5 órát ültem a fogdán étlen-szomjan, hogy aztán kihallgassanak tanúként(!), a kocsit pedig lefoglalták :-( Pedig már úgy megszerettem........ :-((
Előző nap azt mondta az eredetvizsgáló ember, hogy nem tudja megmondani, hogy eredeti-e, vagy nem, ezért másnap menjek vissza, mert akkor bent lesz valami szakértő, és majd ő megmondja. Másnap visszamentem 1/2 órával azelőtt, ahogy megbeszéltük, és ugyanaz a 3 ember volt bent, semmi szakértő...azt mondták, hogy nem ment át, várjam meg a rendőröket. A nyomozó szerint is C-t kellett volna kapnia (kis hibával olvasható), és akkor nem foglalják le, de mégis benne van, hogy nem 100%-os. Csak a kis faszorrú (bocs, de nagyon ideges vagyok rá) úgy döntött, hogy legyen "b", és csinálok, amit akarok...A rendőrségen kiderült, hogy a ovolt egy bejegyzett motorcsere 1994-ben, azóta vlt 4 tulajdonosa az autónak, és átment egy eredetvizsgán.
Ha van valaki itt a THG-től, akkor ezúton szeretném neki üzenni, hogy ha kiderül, hogy eredeti a szám, akkor kösse föl a gatyáját, mert nagyon megfingatom. Beperelem erkölcsi kár okozásáért, fizetés kiesésért (a kocsi munkaeszköz), és mindenért, amiért csak lehet. És garantálni tudom, hogy elveszíti...
Na jó. Mindenkitől bocsi, akit zavart ez a hosszú hozzászólás, csak kicsit ideges vagyok, és muszály volt kiadni...
Elég sokan össze jöttek és nagyon sok volt a új arc, aki a netről értesült. 9-től kb.11-ig nézegettük egymás autóit, dumáltunk. Utána elindult a meghírdetett focimeccs, aki akart jött, de a legtöbben ekkor elmentek. Amikor végeztünk kb. 2-kor, akkor jöttek még csomóan és csodálkoztak, hogy már vége a talinak. Utána átmentünk mi is a mátyásföldi repülőtérre, jópáran ott is voltunk, (kicsit forogtunk a Mantával :) , aztán 5-re onnan is elfogyott a nép.
Ha jobb lett volna az idő, akkor azért jobb lett volna :(, de így sem volt rossz.