Tetszeni nem tetszik, de az első rendszám nagyon kis ügyesen van megoldva rajta: be lehet csúsztatni az első lökös alá, aztán meg elő lehet húzni ha kell... jó lenne ilyen nekem is! :)
Szia! Nem nagyon értem amit mondasz. A TT-nek digitális a km számlálója nem? Azt lehet tekergetni mechanikussan mint a 1985-ös Audi 80-ént? A TT-nél a hőmérséklet jelzőnek külön hőmérséklet jeladója van, valamint a computernek is ha jól tudom. Az enyémben tök jó helyen állnak a mutatók pedig kb. 3-szor szedtem már szét a műszercsoportot, nem láttam benne ilyen pöcköket. A benzin szint mérő értékeit nagyon jól lehet állítgatni a "VAS" - nevű gyári diagnosztikai géppel, szoftverel. Be tudod állítani azt is hogy mikor jelezzen a "sárga".
Csak nyugodtan hidd el!Saját tapasztalat nem holmi szóbeszéd alapja az írásom. Egy olyan szakival együtt csináltam végig ezt a tortúrát aki már több hasonló órát javitott.
Érdekes amit írsz...én, mint laikus akár meg is enném (az én óráimmal nincs gond:)) de kiváncsi lennék itt a nagyok véleményére is?! Ricsi mit mondasz?:)))
csak szeretném megosztani az óracsoportom hibájának okát,mások is hátha hasznát veszik. elösször is:az hogy a benzin és a viz höfok mutatók össze vissza mutatnak az abból adódik hogy a mutatók oldalán belülröl mindkét irányban van egy pici határoló nút,vagy rovátka"kinek melyik tetszik"ami valami külsö behatás miatt eltörik és nem lehet beállitani a pontos értéket miatta. A külsö behatás általában az óra szakszerütlen szétszedése miatt alakul ki,ez egy jól müködö óra esetében azt jelenti hogy tekerték,állitották a km-t!más miatt nem igen kell szétszedni az órát. Az én esetemben a mútató javitása és beállitásán kívül volt még egyébb probléma is,pontosabban panel szakadás az óracsoporton belül. Másodszor:Mivel a nagyon okos Audi mérnökök úgy tervezték meg az autót hogy minden érzékelö,értem ezalatt a ,viz hömérséklet,olajszint,kopogás jeladó,turbó nyomás stb...mind az órán keresztül futva jut el a kocsi különbözö vezérlö egységeibe,igy ha bármi probléma adódik az órával egyböl rossz adatokat közvetit.így volt az én esetemben is.hiába állitottuk be az órát és cseréltük ki a jeladót. Harmadszor:az óra javitása utánn rendesen mutatnak a mutatók,nem kapcsolgat a klimám,és nem utolsó sorban rendesen megy az autóm:D
Tehát ha valakinek hasonló probléma van az órával nem kell betojni könnyü a javitása ha nincs más hiba. Alap esetben szét kell szedni az órát,óvatosan le kell húzni a mutatókat,a mutatók tengelyének oldalára felmelegített tüvel,vagy ragasztóval 2 kis nútot kell csinálni ami behatárolja a mutatók mozgását,majd félig vissza szerelni a kocsiba az órát és egy Wag-comos vagy hasonló szervizes géppel lefuttatni a diagnosztikai programot,majd beállitattni a közép állást,és akkor vissza tenni a mutatókat úgy hogy a viz 90'fokot a benzin pedig közepet mutasson. Aztán mehet is vissza minden a helyére.
Nem kell bedőlni a processzor cserés programozós dumának!!!Ezt én saját káromon tanultam meg. Az egész müvelet max 10 000ft-ból megoldható,ha van hozzá géped akkor ingyen is!!!
Konkluzió:Sajnos ezek szerint minden olyan TT-amiben nem jók a mutatók tekergetett órával rendelkezik,mivel maguktól alapból nem törnek el a mutatók:S így az enyém is.