Na az Alfánál nem csak a régebbiek tetszenek, hanem a Giulia, meg a Giulietta QV-re is porcosodik.. de a legtöbb kocsinál, motornál nekem is a 15+ évesek tetszenek jobban.
Köszi. :) Nem napi használatra venném, hiányzik valami, amit megkapok ha ilyen autókat látok, vagy mint a régebbi alfa és lancia modellek. Tehát egy olyan járgányt szeretnék ami örömet okoz, de azon túl is, hogy a garázsba eltéve csodálnám és évente csak párszor venném elő...
A kényelmet a korábbi sportos és szűk emlékimmel kapcsolatban értettem... :D emlékszem amikor először öltem kappában, hihetetlen volt az a helykínálat, de sajnos nem vettem meg, most meg Saab-ot akarok. A cabriokat csak azért nézegetem mert egyébként elég harmatos a kínálat... de félek, hogy egy cabrio kevés lenne nekem, és nem is tudom...első körben szeretnék ismerkedni a márkával. :)
rendben, szerintem már olvastam régebben ezt az oldalt. :) köszönöm!
Mindennapi használatra (hacsak nem történik csoda, és előkerülne egy megkímélt, keveset futott megfizethető példány) Saabot magamnak már nem vennék. Volt vagy tíz. Az olcsón vett példányok idővel borítékolhatóan baromi sok zsetont felemésztenek, a jobb állapotú daraboknál van esély rá, hogy nem bánod meg :-)
Ez nem a "gyere cipó, megeszlek" esete. Nem minden sarkon van szerviz, amelyik egy összetettebb problémát orvosolni tud. Az autó (főleg az élvezetes 9.5 Aero 260 lóval) elég összetett szerkezet, van alkatrészhiány is. A 260 ló sokkal több, mint amit a futómű kulturáltan kezelni tud, erős hajtási befolyások.
Ha van tárolóhelyed, kedved, pénzed, ingerenciád akkor szvsz várj ki egy csak játékos, élvezkedős célból tartott kabriót, ami tényleg keveset futott.
Van pénz, amiért megválnék a tényleg csak elvétve használt Tech 2-től. :-DDD
Ha ez így van, akkor a "sport"-nak kikiáltott ülésekkel legyenek fenntartásaid. Jó dolog az oldaltartás? Persze, királyság.... lehet. Meg átok is. Ugyanaz a "sport ülés" lehet, hogy egy vékonyabb figurának baromira bejön, egy testesebb fickó 50 km. után sírva menekülne belőle, ha még egyáltalán ki tud kászálódni a gyönyörű bőrcsodából....
Az igazán jó ülést a saját alkatodhoz, igényeidhez alakíthatod, a comb oldaltartás keménységétől a lapocka magasság oldaltartásáig, a gerinctámasz magasságának állíthatóságától annak feszességéig. Ilyen az AGR -szabványú ülés. Ha masszíroz, az plusz pont. A fűtés - szellőzés ebben a kategóriában alap.
A Mercedes Multikontur ülései voltak anno a legjobbak.
A Ford, Opel, stb...... egyes típusaiba vagy rendelhető, (nem olcsó) vagy a csúcskivitelekben gyárilag benne van.
Derékfájósoknak, gerincproblémásoknak, nyögdíjasoknak orvos írja fel :-DDD
Ültem már ilyenben. Jobban nyomta a derekamat és a combomat (de hát ez a sportosság ismérve, nem?). Beszállni sem volt egyszerü. Szerintem a jobban kiálló oldaltámasztás miatt a bör is jobban dörzsölödik, tehát hamarabb is sérül.
Értem. :) A legjobb dolgok spontán jönnek. :D Nekem azért viszonylag határozott elképzelésem van, a cabriókat csak azért nézem, mert elég gyér a kínálat. Egyébként ezek az ülések mennyire kényelmesek? Esetleg neked is volt 9-5 is ?
Volt előtte is, meg utána is nyitott, mióta kölkök vannak, azóta nem.. Sok jármű van a listámon, akkor vásárolok, ha látok szépet értelmes áron. Kabrinyók is vannak, a helyzet dönt. :-)
Kijátszottam magam vele, mint minden hobby járgányommal, s ment. Utána egy roadster következett, mer olyan addig még nem volt.. Ebből a szempontból rekorder a nagy pickupom, mer több, mint 4 éve megvan, s nem gondolokodom az eladásán. De az haszonjármű, nem hobby. :-)
2009-2011-ig volt meg. :-) Annyira csíptem, h nem vettem mellé motort is, mer ez is teljesen megadta a szabadságérzést. Aztán beesett egy VFR, onnan ezt nem indítottam be egy hónapig, s ment a piacra. :-)
Rohadtul szerettem azt a kocsit, ill. mivel mindig öreg szarokat vásárolok, ezért nálam unikális volt, h csak 93 ezer km volt benne, amikor megvettem. Ilyen kevés méterrel még nem volt autóm, szinte új szaga volt.. :-)
Emblémák, ablaktörlők, lámpatörlők cserélve. Könyöklő visszaszerelve, első/hátsó ködlámpakapcsolók visszacserélve (valaki nem jött rá, hogy a zöld csatlakozó a zöld kapcsolóba megy, a fekete pedig a feketébe). Mindkét tükör cserélve, végre baloldalon van aszferikus és a karok is jó szögben állnak (valamelyik előző tulaj angol tükröket szerelt rá). Ülés- és kormánybőr leápolva, jobb hátsó kerék leszerlve, mert ereszt. Holnap megy gumishoz. Motoros antenna kiszerelve, pálcát itthon cserélem majd. Jó kis vasárnapi program volt.
(Bocs hogy a lakk zsíros, koszos, áprilisban tudom majd előszőr lemosni, aztán megy polírozásra, meg némi alsó rozsdaeltávolításra).
Hát én sem, eléggé impulzusok alapján megyek... :D De most azért próbálok megfontolt lenni... volt egy 9-5 aminél majdnem meghúztam a ravaszt, a nagyobb első lökössel, de bele volt fúrva a rendszám a lökösbe... már mindegy, megvette más. Inkább esztétikailag volt foglalkozós, a motor állítólag nemrég volt generálozva.
Ha lehet akkor olyat szeretnék ami minél inkább gyári, és kevésbé mókolt. :)
Én ráadásul úgy vettem meg a 9-3 (OG) Cabriót, hogy Bécs belvárosában mentem vele a 30-as övezetben egy kört, ahol egy helyen fel tudtam gyorsítani 50-re, hogy legalább 3-ig felváltson a váltó. :-) Szóval nem vagyok a legmegfontoltabb vásárló, tehát a legjobb tanácsadó sem. :-)