Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2022.07.29 -1 0 55967

holott a 7-es út megkerüli északról Fehérvárt.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Magány véleményem, hogy északról csak a vadgalamb kerüli meg Székesfehérvárt.

 

 

extrémgörkoris Creative Commons License 2022.07.29 -2 0 55966

Hazugság van kitáblázva Fehérvár előtt a 7-es úton. 

 

Az M7-esre próbál kényszeriteni dél felé, holott a 7-es út megkerüli északról Fehérvárt. 

 

 

 

Ha ott követed a táblázást hogy a 7-es úton szeretnél menni Agárd felé akkor ide jutsz:

 

RadiX Creative Commons License 2022.07.29 0 1 55965

Nem fizetős még az M44.

Előzmény: Tamas(Ottawa) (55964)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2022.07.29 0 0 55964

A további tapasztalatok mappájából…

Ez alkalommal az M6 nem volt szellempálya, de nem is közelítette meg az M1-et. Ellenben az a 65-ös “többet érdemelne“. Továbbra is füstölgök az M9 torzó fölött.
Érdekes volt a vezetői stílus is egyeseknél…

Na, most lássuk az ország keleti felét. Fizetős az M44-es? Merthogy a kondorosi csárda… :-)

trizs77 Creative Commons License 2022.07.26 0 0 55963

V/c =

 

Előzmény: adiaboli (55962)
adiaboli Creative Commons License 2022.07.23 0 0 55962

Gugli.

Előzmény: trizs77 (55960)
RadiX Creative Commons License 2022.07.23 0 1 55961
Előzmény: trizs77 (55959)
trizs77 Creative Commons License 2022.07.23 0 0 55960

Most a közúti V/C-ről beszéltek ?

 

Az nem Szerbiából menne Kievbe ?

 

Vagy azon már túllépett a számozási rendszer?

 

 

 

 

Előzmény: adiaboli (55958)
trizs77 Creative Commons License 2022.07.23 0 0 55959

köszi

Előzmény: RadiX (55957)
adiaboli Creative Commons License 2022.07.23 0 0 55958

2013-tól vagyok fenn a fórumon, de már előtte is 2010-ben írtam cikket a Balkán közlekedéséről.

Így  joggal mondható, ha Horvátország nem léphetett volna be az EU-ba, akkor nem kap rá támogatást,

 

Segítek: a 2018. augusztus 9-i (öt évvel Horvátország csatlakozása, azaz támogatásra jogosultsága utáni) #40.650. sz., igen gunyoros hozzászólásodról van szó, amelyeket illetően a fenti két mondatnak semmi relevanciája. Tévedni nem necces, de azt utólag, csúsztatott "érvekkel" magyarázni már inkább (a NER esetében ez neked is elvárásod... de nyilván csak rájuk vonatkozik.).

 

A Horvátok prioritása nem a PetC (V/c)

De még a lengyeleknek sem létfontosságú.

Igaz, erről Szlovákia legalább annyit tehet.

 

A második és a harmadik mondat egy Budapest-Ploce (V/c) útvonalat illetően értelmezhetetlen. Ha pedig a Via Carpatia-ra gondoltál volna, a lengyelek esetében ez akkor sem igaz (az tény, hogy az S19-et a PiS-utáló baloldali közigazgatás és a brüsszeli kapcsolatú méregzöld lobbi, környezetvédelmi hivatkozásokkal minden erejével igyekszik késlelteni).

Előzmény: dimelo (55955)
RadiX Creative Commons License 2022.07.23 0 0 55957

Elvileg a belvárostól északra, a vasútállomás térségében. Az 56-57 utak körforgalmú csomópontjából induló ipartelepi feltáró út folytatásaként.

Előzmény: trizs77 (55956)
trizs77 Creative Commons License 2022.07.23 0 0 55956

kérdés :

 

A tervezett mohácsi hídnak hol van a konkrét helye ?

Mohácstól északra ?

Délre ?

Hol ?

dimelo Creative Commons License 2022.07.23 0 0 55955

2013-tól vagyok fenn a fórumon, de már előtte is 2010-ben írtam cikket a Balkán közlekedéséről.

Így  joggal mondható, ha Horvátország nem léphetett volna be az EU-ba, akkor nem kap rá támogatást,

 A Horvátok prioritása nem a PetC (V/c)

De még a lengyeleknek sem létfontosságú.

Igaz, erről Szlovákia legalább annyit tehet.

Előzmény: adiaboli (55949)
trizs77 Creative Commons License 2022.07.22 -1 0 55954

M-100

 

A megszorítások áldozatává eshet az M100-as autóút, amely Esztergomot kötné össze az M1-essel, és amelyet az M0-ás nyugati szakasza helyett építhettek volna meg.

A tavaly decemberben megkötött szerződés hatályba lépését ugyanis bontó feltételhez kötötték: ha az aláírástól számított 6 hónapon belül nem áll rendelkezésre a finanszírozás, akkor nem lép hatályba, vagyis megszűnik a szerződés – írta meg a napi.hu, amely kiszúrta, hogy a bontó feltételt 12 hónapra változtatták, vagyis egyelőre nincs rá forrás.

 

A szerződés a második szakasz, Únytól Esztergomig tartó 15,4 kilométeres szakaszra vonatkozik, amelynek megépítését méregdrágán, 220 milliárd forintért nyerte a győztes konzorcium.

A konzorciumnak a következő három társaság a tagjai: a Dömper Kft., a Subterra-Raab Kft. és a Pannon-Doprastav Kft.

Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2022.07.22 0 1 55953

OK, köszi. Ilyenekkel már találkoztam, de mintha kevesebben lennének, mint 2.5 évvel ezelőtt...

(Az Azúr-parton a megszokottól többen voltak, az olaszokkal és sógorokkal semmi gond.)

Előzmény: Landsmann_ (55952)
Landsmann_ Creative Commons License 2022.07.22 0 1 55952

A sok őrült autósra. :) A 4-es Kenderestől Karcagig kritikán aluli minőségű. 

Előzmény: Tamas(Ottawa) (55951)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2022.07.21 0 0 55951

Ma végre felhajthattam az M85-re Sopronnál. Hát szépen megcsinálták. Viszont az M1 megérett a 3 sávra, vagy még egy korábbi - nevezzem - M00-ra.

Hamarosan sorra kerül az M4 is, ezúttal arrafelé megyünk Debrecenbe. Visszafelé Csabán át, szemrevételeztem az M44-t is.

Mire figyeljek?

trizs77 Creative Commons License 2022.07.21 -1 1 55950
adiaboli Creative Commons License 2022.07.21 0 0 55949

Nem leltem fel azt a néhány évvel ezelőtti hozzászólásodat, ami komoly kétségeit fejezte ki, hogy ez a híd ebben az évtizedben megépül. Ím:)

https://www.rynekinfrastruktury.pl/wiadomosci/drogi/jeszcze-w-lipcu-przedzielona-chorwacje-polaczy-most-82242.html

Úgy tűnik, fontosabb volt, mint Pélmonostor-Ivándárda (meg az évek óta üres estéki híd)...

Előzmény: dimelo (55938)
NAR Creative Commons License 2022.07.20 0 2 55948

Szerintem az "újságíró" keveri a 11-est Pomázzal összekötő (1108-as) utat az M0-val... Itt van pontosabb hír: https://www.budakalasz.hu/nincs-penz-az-elkerulo-ut-megepitesere/

 

Egyébként nemrég jártam a 11-esen kifelé hétköznap reggel. Túl nagy forgalom nem volt, de meglepett, hogy viszonylag sokan akartak Pomáz felé kanyarodni a OMV kút után (kb. második lámpaváltásra lehetett átjutni). Délután befelé viszont Budakalász felől állt az M0 felé a forgalom, a 11-esen a középső sáv is megállt amiatt, mert nem tudtak besorolni.

Előzmény: trizs77 (55942)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.07.20 0 0 55947
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.07.20 0 0 55946

Józanul kell mérlegelni, valamit valamiért, megéri-e.

 

Ehhez kellenének a korrekt hatástanulmányok, forgalmi elemzés és költségeket bemutatása (műtárgyaktól a rejtett költségekig: lakott területek zajterhelése, környezetvédelem, stb.) érdemi alternatívák mentén, megindokolva, miért pont azok az alternatívák lettek vizsgálva és miből gondolják azt, hogy nem lehet érdemben jobbat találni stb. Mindezt a köz számára...

 

Konkrétan a Szombathely-Sopron levágás kapcsán alapból is kétségeim vannak, amire még rájönnek a környezetvédelem kapcsán a rejtett költségek is.

 

Olykor tényleg akad döccenő normális és szükséges fejlesztés kapcsán is... De az egész a köznek szóló dokumentáció béka feneke alatti színvonala miatt egyáltalán nem szokott transzparens lenni, tehát érdemben vitázni sem lehet róla sokszor.

Előzmény: Hírfigyelő (55945)
Hírfigyelő Creative Commons License 2022.07.20 0 0 55945

jav.:

szándékosan hátráltatva ezzel a közúti infrastruktúra normális és szükséges(!!) fejlesztéseit is!

(kihagyott a billentyűzet....)

Előzmény: Hírfigyelő (55944)
Hírfigyelő Creative Commons License 2022.07.20 -1 0 55944

"amihez pár Natura2000 védett patakvölgyet is keresztezni kellene"

 

Azért egy kisebb forgalmú út építésénél a Natura 2000 érintettség nem esik akkora súllyal latba, mint egy nagy környezeti terhelést okozó nagy forgalmú főútnál vagy gyorsforgalmi útnál.

Sok fejlesztés kerékkötője éppen a Natura 2000 érintettség túlhangsúlyozása. Már-már olyannyira, hogy az ember azt gondolná, hogy e mögött is a liberális-zöld környezetvédők akadékoskodásai állnak a háttérben, szándékosan hátráltatva ezzel a közti infrastruktúra normális és szükséges(!!) fejlesztéseit is!

Előzmény: ÁsítóSárkány (55940)
Hírfigyelő Creative Commons License 2022.07.20 0 0 55943

Nem teszek úgy, de a főutak nagyon rossz baleseti statisztikáinak az egyik fő oka,, hogy az alternatív úthálózat helyenként hiányos és gyengén fejlett, és emiatt az a forgalom is a főútra zúdul rá, amely másfelé is tudna menni, ha a többi utat is jobban karbantartanák. Ez persze területileg nagyon változó, de országosan nézve bizony eléggé sok a foghíj.

Előzmény: ÁsítóSárkány (55940)
trizs77 Creative Commons License 2022.07.20 -1 0 55942
trizs77 Creative Commons License 2022.07.20 -1 0 55941

Sopron-Szombathely egy másik kávéház.

 

 

Előzmény: ÁsítóSárkány (55940)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.07.20 0 1 55940

Azért ne tegyünk úgy, mintha nem lennének ott a 86-so és 87-es utak!

 

Szombathely-Sopron persze kicsit más, mert ott a 84-esig szép nagyot kell kerülni. Kérdés, mekkora forgalom kényszerül kerülni akár arra, akár Ausztria felé... jó eséllyel a forgalom zöme Csorna-Győr irányába megy mindkét helyről...
Szóval erős kétségeim vannak, hogy lenne-e olyan megtérülési mutató, hogy most lenne érdemes foglalkozni egy átkötéssel most Csepreg mellett (amihez pár Natura2000 védett patakvölgyet is keresztezni kellene).

 

Előzmény: Hírfigyelő (55936)
rm40 Creative Commons License 2022.07.20 0 1 55939
dimelo Creative Commons License 2022.07.20 0 1 55938

"összeadás- kivonás hiányokat mutat..."

 

Foglalkoztatott engem is ez a kérdés, de a mellékelt táblázatokból így látszik. (Nincs részletes utalás az adatforrásra)

 

Az tehát elfogadandó, hogy ezt nyújtották be, és ennek alapján 90 000 db-bal több gépjármű közlekedik a térségben versenynapokon.

Ebből 64 000  Budapest - Miskolc - Kassa felől jön.

 

Vajon mennyi versenynappal számoltak?

Minél több nappal, annál magasabbnak kellene lenni az átlagforgalomnak is. (A "vele-átlagos" definíció értelmezésre vár.)

 

Anomáliák:

a Hajdúnánásra vezető úton (71) átlagosan 1861, ám versenynapokon csupán  802 gépjármű közlekedik...

A vele-átlagos táblázatban az M3 autópályán (115. mérőhely) 6120 db kamion közlekedik.

a vele- max táblázatban csak 1603 db kamion.

 

A kiugró kamionhiány minden autópálya mérőhelynél tapasztalható.

Arra semmilyen utalás nincs, hogy hova "terelhetnék" a kamionokat...

 

Vágyvezérelt elvárásnak tűnik,

de így jár az, aki kíváncsi...

 

 

Előzmény: Tamas(Ottawa) (55925)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!