Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lapar Creative Commons License 2016.12.15 0 0 47566

Az jobb, mint a Frontera? Bár lehet, ha előre felé próbáljuk, akkor az is kirántotta volna.

Előzmény: matchbox (47564)
lapar Creative Commons License 2016.12.15 0 0 47565

Nem tudom, hogy mutatna, ha kicsit is olyan lenne, mint a kerekem a képen :-)

Előzmény: jim32 (47563)
matchbox Creative Commons License 2016.12.15 0 0 47564

Jeep Grand Cherokee diesel.

Előzmény: lapar (47562)
jim32 Creative Commons License 2016.12.15 0 0 47563

Jeep Renegade :-)

 

Én a feleségemet szoktam előreküldeni.... De nem mindig megbízható amit mond :-)

 

Előzmény: lapar (47562)
lapar Creative Commons License 2016.12.15 0 0 47562

Köszi!

Legközelebb nem lesz nagyon hamar, mert most egy darabig óvatos duhaj leszek.

Azt nem tudom, hogy hogy? (bottal megszúrkálom a sarat? :-)

Neked mid van? Mert én már a Mazda első próbálkozása után a melőhelyem Unimogját láttam lelki szemeim előtt, mint egyetlen megmentőt. (szombat este nagy eséllyel lehet traktort találni :-)

Előzmény: matchbox (47561)
matchbox Creative Commons License 2016.12.15 0 0 47561

Én a XVI-ba vagyok, legközelebb szóljál nyugodtan.

Előzmény: lapar (47558)
lapar Creative Commons License 2016.12.15 0 0 47560

Csak egy szemléltető ábra, tudom, az ittenieknek nem egy nagy vasziszdasz, de emiatt kérdeztem, hogy kell-e mosogatni levett kerékkel?

Előzmény: pinguru (47555)
jim32 Creative Commons License 2016.12.15 0 0 47559

Most Monoron lakom, de 17. kerületi voltam. Úgyhogy 20 perc alatt ott vagyok a 16.-ban ha kell :-)

 

Én ilyen "kicsit terepezek" dologra a repülőtér környékét szoktam használni, ott is akad néha meglepetés, de azért többnyire light-os. De ott sem voltam már régen.

 

Jó hír: még 6 nap és hosszabbodnak a nappalok... :-)

Előzmény: lapar (47558)
lapar Creative Commons License 2016.12.15 0 0 47558

Ez volt az egyik fő oka a bosszúságnak, hogy nem előre tervezett Off road tura volt, csak beugrottam a  város széli benzinkútra levegőt venni (kerékbe), oszt gondoltam fordulok egyet, már jártam ott, dőlésjelző tesztelés, miegymás. Így 5 perc alatt sikerült belerohadnom ebbe a lukba kb 16,30-kor, este fél-10 re szedtük ki, asszonyt csak, csak 6 kor hívtam, mert addig reménykedtem. (most válik :-()

Szerencsére közel lakom a helyhez.

Ami még pozitív tanulság a gyal. ásó, vontatókötél a kocsiban volt (azért haza kellett menni rendesért is végül)

Negatív még: kézilámpa nem volt nálam, azóta az is a kocsiban van.

Jim, Te nem 16. kerületi vagy? (mert hogyott esett az eset.)

Előzmény: jim32 (47557)
jim32 Creative Commons License 2016.12.15 0 0 47557

Legközelebb szóljál, megyek veled. Amióta nem lehet motorozni halál unalmasak a hétvégéim :-)

Előzmény: lapar (47553)
pinguru Creative Commons License 2016.12.14 0 0 47555

Észnél kell lenni, nemrég vittem egy csapatot, egy felázott szántóföldek kötött futó földút felé kellett volna menni, de látszódott, hogy az előttem járó traktorok igen csak kivésték az utat. Én inkább kerülőutat kerestem, a többiek meg nem értették, hogy miért. Ha bemegyek száz métert és felhasal a kocsi, akkor a környéken nincs egy olyan hely, ahová ki lehet kötni a csörlőt, ilyen beakasztos bizbaszszal a puha agyagos földnél gyakorlatilag semmit nem lehet kezdeni, hátrafelé ezen a ragados úton nem igazán lehet kirántani, nincs lehetőség a vontató autónak annyira felgyorsulnia, hogy rántani tudjon, plusz ha még neadjisten leszakad a vonószem, akkor meg várhatsz tavaszig, amíg megszárad az út, vagy alkatrészenként kihordód az autót. Szakadt ki már ilyen akció közben tengelyem, gyakorlatilag mint egy közlekedési baleset, csak nagyon lassan történik, és egész idő alatt meg van az ember győződve, hogy most biztos sikerül kijutni, nyomasztó.

 

A sarat ki kell mosni, érdemes levenni a kerekeket, és úgy is, télen ha lesz hó, akkor só is, ha sólé benyomul a kasztnin lévő sárba, akkor az szép munkát végez.

Előzmény: lapar (47554)
lapar Creative Commons License 2016.12.14 0 0 47554

Kicsit értelmetlen lett egy darab, szóval:

se előre se hátra. Fogtam egy Dusteres manust, de ő nem vállalta, utána jött a Frontera.

 

Fotóm sajnos nincs róla, egyéb gondjaim voltak a fotózás helyett, csak utána csináltam otthon párat a fekete tejfölről.

Előzmény: lapar (47553)
lapar Creative Commons License 2016.12.14 0 0 47553

Hujj, de nagyot szoptam a hét végén!

Elakadtam a Kiával, de nem ám akárhogy. Belementem egy kis sáros komolytalannak tűnő átfolyásba egy füves részen.Szinte belezuttyantam, se előre nem vállalta, egy ismerősömnek van Fronterája, Ő, eljött, de nem bírtuk kihúzni. Ásót is elővettünk,meg keménypapírt, meg szőnyeget, stb. Na, ásás közben derült ki, hogy tökre felhasalt az autó, a kereket lehetett forgatni az ásóval. Az egész egy ilyen híg trutyiban volt,mint később kiderült, valamiillegalis szennyvíz csordogálás, miközben a többi részen a föld 5-7 cm vastagon fagyott volt (ásás közben láttuk) tehát gyakorlatilag, mintha egy lékbe estem volna az elejével, ezért nem bírta kihúzni sem a Frontera (mega füves talaj sem volt valami optimális neki.)

Végül már feladtuk, amikor másik ismerős ajánlotta, hogy Mazda pick-uppal megpróbáljuk.

Hátrafelé ez sem tudta kihúzni, előre meg még mélyebb volt a trutyi.

De a fő gond az volt, hogy csak mellettem lehetett elém menni, ezen a trutyin át, ezt meg a Fronterás nem merte bevállalni, én sem mertem kérni. Viszont a Mazdás megtette, és végül így előre kimozdult az autó, de így is csak rángatva, aztán kimászott.

Tanulságom, hogy egyedül nem szabad kockáztatni.

 

Kérdésem, hogy ilyenkor a féknyerget érdemes-e megnézni, ugyan mosogattam vasárnap délelőtt, de azóta sem fényesedik ki teljesen a fékező felület.

 

skt15 Creative Commons License 2016.12.11 0 0 47552

Hibatàrolò kiolvasàs

Előzmény: senim (47551)
senim Creative Commons License 2016.12.11 0 0 47551

Vezeték szakadás nincs. Váltóban a kapcsoló reléje hallhatóan kapcsol, áram van. Vákuumcső egyáltalán nincs. Kapcsoláskor a első kihajtás kardán forog. Difi szuszogó motortérbe kivezetve, új hibaként nyomja rajta ki az olajat. Első kihajtás nincs, ellenben hibajelzés sem, egyszerűen 4x4 kapcsoláskor nem gyullad ki zölden a 4x4 lámpája és nincs is hajtás. Motor elindítása után pontosan 30 perccel (sebességtől és megtett úttól függetlenül) sárgán elkezd villognia 4x4 lámpa. Biztik jók és áram van. Ezek tükrében tipp, tapasztalat?

skt15 Creative Commons License 2016.12.10 0 0 47550

Olcsóóóóóó??

Hát én ezt nem vettem észre.

Igaz nem Jimny, de gondolom alkatrészárban egy kutya, hogy Grand Vitara, vagy Jimny.

A bontók meg a pofátlanság mintapéldányai.

Előzmény: GMarci 2 (47548)
atompyka Creative Commons License 2016.12.10 0 0 47549

Azt nem tudom. Mikor nekem volt, mèg alig volt Jimny, azok is újak: sem utángyártott, sem bontott cucc nem volt hozzà, csak gyári japó. 

Előzmény: GMarci 2 (47548)
GMarci 2 Creative Commons License 2016.12.10 0 0 47548

es olcso hozza minden. 

Előzmény: atompyka (47544)
GMarci 2 Creative Commons License 2016.12.10 0 0 47547

En ezt tudom, csal arra akartam kiterni, hogy mennyien nem foglalkoznak ezzel

Előzmény: lapar (47543)
atompyka Creative Commons License 2016.12.10 0 0 47546

Hát ott a hiba! A fekete kábelen a feketefény-lámpa* árama megy, azt viszont nem látod. :-)

 

Próbalámpa, hibakeresés. Ha van relé (optimális esetben van), akkor annak a vezérelt és vezérlő körében is. De előbb legyen rendes áramod. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Anno sok éve (talán) a Conrad első hazai katalógusàban feketefény-lámpának írták az uv-làmpákat :-)

Előzmény: bence1991 (47545)
bence1991 Creative Commons License 2016.12.09 0 0 47545

Sziasztok!

 

Ez nem off-roados kérdés, meg nem is terepjáróról van szó, de nem találok sehol ilyen topicot és szerintem Ti otthon lehettek a témában.

 

Lenne egy mini cooperem, eddig volt rajta plusz két hella lámpa a hűtőrácsnál, aztán betört, felpattant egy kavics, leszereltem, de a lámpa elektronikája maradt. Most vettem egy új párt. Van egy kapcsoló az utastérben, plusz egy fekete doboz a motorháztető alatt, amibe a kábelek mennek. A lámpák rá vannak kapcsolva a reflektorra. Akárhogy próbálom visszakötni nem akarnak működni, a biztosíték is jó. Viszont ma reggel be kellett bikázni a kocsit, este sem indult el. Műszerfal világít, lámpák világítanak, de indításnál kattog, tudom az aksi bedöglött,  azt veszek holnap. De ez a lámpapár ugye az elektromosságot közvetlen az aksiról kapja, lehet ezért nem tudtam világításra bírni?  Vagy mi lehet a gond szerintetek? A lámpát próbáltam más áramforrásról és működnek. Nem tudom mi lehet :/

 

Bocsi, hogy itt kérdezem, de a terepjárókon általában sok ilyen lámpa van és gondoltam hátha itt kapok választ :)

atompyka Creative Commons License 2016.12.09 0 0 47544

A Suzukinak van egy oltári nagy előnye: bármely másik terepjáró könnyedén kihúzza. :-)

Előzmény: GMarci 2 (47542)
lapar Creative Commons License 2016.12.09 0 0 47543

Mint nem szakértő, merek válaszolni.

Ha van kp. difizár, és nincs zárva, akkor mehet aszfalton is.

Nekem telekjáró van (Kia Sportage), hátsó kuplunggal, az gyakorlatilag olyan, mint egy lezárt központi difi. Murvás földúton hallatszik is kanyarban, ahogy kapar a hátulja.

aszfalton meg vagy befeszül, és baja lesz, vagy csak a gumit eszi rendesen, nem próbálgatom én se.

Előzmény: GMarci 2 (47531)
GMarci 2 Creative Commons License 2016.12.09 0 0 47542

Nem, de ez a ketto tetszik :)

ha az eszemre halgatok akkor suzuki. Azert egy 30 eves tlcnek mar vannak bajai

Előzmény: atompyka (47540)
atompyka Creative Commons License 2016.12.09 0 0 47541

Ja, de miért fél óra múlva? 

Előzmény: skt15 (47539)
atompyka Creative Commons License 2016.12.09 0 0 47540

Hát nagyon nem egy kategória :-)

Előzmény: GMarci 2 (47537)
skt15 Creative Commons License 2016.12.09 0 0 47539

És a villogás is pont erre utal.

Előzmény: atompyka (47536)
skt15 Creative Commons License 2016.12.09 0 0 47538

Megeszi a hajtásláncot, ha bent van folyamatosan.

Én vettem ilyen Samut anno. Komplett hidakat kellett cserélnem...

Előzmény: GMarci 2 (47537)
GMarci 2 Creative Commons License 2016.12.09 0 0 47537

Vezettem mar samurait kemeny talajon 4ben, de nem ereztem hogy feszulne. Valszeg a rovid tengelytav miatt. 

egyebkent szemezek mostanaban a jimnykkel. csak nem tudom eldonteni hogy jimny legyen vagy lc lj70

Előzmény: atompyka (47535)
atompyka Creative Commons License 2016.12.09 0 0 47536

Nekem egy picike lyuk volt a vákumcső kikapcsolós ágában, azért nem kapcsolta szét az agyat. A márkaszervízben először meg akarták magyarázni, hogy az így műxik jól. Csak arra nem tudtak válaszolni, hogy az első 3 èvben miért működött másképp :-)

Előzmény: senim (47529)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!