Közben sikerült beszélnem telefonon Ghibli II/Sanyival a QP motor ügyben - nagyon kedves és segítőkész volt és lehet, hogy a hétvégén útba tud ejteni felmérni előzetesen a feladatot.
Mivel nem tudtam biztosan, hogy a talin ott lesz-e, ezért nem mertem elindulni, mert amúgy nagyon el vagyok havazva otthon egy kerti konyha építési munkálatainak a közepén és jelenleg kóros időhiányban szenvedek. Egyszerűbb volt mégis telefonon megbeszélni.
Közben le lett mosva az autóról a majdnem egy évnyi állás retke és pénteken jön egy fényező ismerős felpolírozni is:
Szerintem ez az esős kritika is relativ, mert mihez képest? Lehet, hogy egy Dodge Viperhez képest ez is álom, de ült esetleg már a kritizáló autós jobban viselkedő autóban is.
sziasztok, jó régen nem jártam itt a fórumon, a 3200 témához annyi hozzáfűzni valóm van, h. minden gond nélkül használható esőben, nyilván nem ez a cél de nekem volt olyan h szervizbe menet elkapott az eső, és úgy rendesen szakadt, meg is ijedtem kicsit h. mi lesz. Nagyon rendben van az elektronika, a tapasztalatlanságot simán kijavítja:) Szóval ha nem kapcsolsz ki minden akkor nem hagyja h olyan könnyen eldobd. Másrészt a kihasználhatóság, nem nem tudod közúton kihasználni ami benne van, de nem feltétlenül akarod. azért van ott az a gt a nevében mert ez tényleg egy gran turismo / grand tourer egyszerűen csak jó autózni, és ha szembe jön egy jó minőségű kanyargós út akkor fülig szalad a mosolyod:) Nekem 2,5 éve van meg ,semmi komoly hiba, és sose bántam meg h.megvettem.
Ez szép, mert hajlitott! Egy integrale-s barátom csinált egy békebeli audi coupé quattrora nagyobb turbo miatt. Na ő saválló hajtó szerszám hiján úgy hegesztette ki egyenes szakaszokból. Az is működik, de olyan szerintem, mint a Snickers - ronda de finom :)
Nekem sajnos maserban még nincs rutinom ilyen téren - bár előfordul azért, hogy motort kapok ki meg szét :) ..
Nálam úgy néz ki, hogy pár héten belül kapom meg a felújitásra kiküldött dolgokat a szétbombázott themához, igy én inkább azzal foglalkoznék - a QP-t pedig inkább rábiznám nálam Maseratihoz jobban értő szakira.
Az utóbbi közel három évben épitkeztem amúgy a veteránozás háttérbe szorulása mellett és most jutok el oda, hogy elkezdhetem kialakitani az új autós buherátor műhelyem az új ház mögötti pajtából a nyáron. Eredetileg aknát terveztem, de mivel a munkába járós szeretett kis Punto cabriom időközben a Csikós kapuzárási pánikos cikke hatására felváltotta egy 2.4 V6-os A4 kabrió, közben itt a Thema 8.32 és most már a Quattroporte 3.2 V6 is, ezért úgy döntöttem, hogy inkább beruházok egy csáposba majd, mert ezeket a motorokat már nem tudom a hónom alatt cipelni, mint a Puntoét :D..
Pár óra alatt 2 motor kiránt, úgy hogy az enyémnek 3 váltócsavarja agyon szívatott minket... Az istennek sem akart megmozdulni... De leküzdöttük! Most fog élesedni a tudás és a rutin...ddd .
Remélem megleszek vele, bár innentől nem igazán szabad kapkodni.
Hát akkor én is viszont szurkolok Neked :) ! Telefonon nem merlek zavarni ilyen témában a hosszú hétvégén tiszteletben tartva a magán szférádat, de megköszönöm, ha esetleg jelzed itt, hogy sikerült-e az autód rendbe rakni addigra!
Igyekszem ott lenni, de most van nálam 2 Maserati, igaz már kész mind a kettő. Csak az enyémre nem jut idő, mert átépítem a motort... De szerintem megleszek vele. Kell bele még egy kis plusz lóerő...ddd
Köszi! Esetleg Te is ott leszel a nadapi talin? Ha igen és nem zavarok pár perc erejéig, akkor lehet, hogy egyszerűbb, ha esetleg elugrok oda (jobb hiján OFF-os autóval) és váltunk ott pár szót, mert nekem elég közel van. Addigra elvileg úgy is a garázsban kell már állnia.
A képek magukért beszélnek :)) .. Ha a hétvégén már a garázsban áll az autó, akkor felvenném veled a kapcsolatot pontosítani, hogy miről lenne szó ;) !
A nadapi meghívó plakátja. Javaslom, hogy 1/2 10-kor induljunk el a Shell kúttól, hogy idejében odaérjünk (nem nagyon jó, ha az óvodások műsora alatt csattogunk be...). Ha valaki később és egyedül jön, persze az más.
Bár ez egy '98-as Evoluzione előtti utolsó utáni V8-as és nem V6. Tesóm már megállapodott az eladóval szóban, de addig nem akarom elkiabálni, amig a garázsban nem áll a verda a Thema 8.32 mellett..
Nekem még mindig (sőt egyre jobban) szanaszét van szedve a 425, és a biturbo coupe meg még jobban.
Ha nem lesz nagyon sok dolgom, - pillanatnyilag úgy néz ki hogy de - akkor lehet Tibihez becsatlakozok, mert erre a klubos témára kíváncsi vagyok, meg a Mistralra is.
Nem tudom mit találhattál ki klubszinten amit még nem próbáltunk :-)
Persze :-) Vagy elviszed az Il Topolinoba, http://www.iltopolino.hu/ vagy Sanyihoz (kicsit visszagörgetsz) attól függően hogy mi a feladat.
De dobok neked mailben egy szervizmanuált a QP IV motorokhoz (ha megtalálom) aki ért hozzá, annak nem egy atomfizika :-) (tőlem ne kérdezz bonyolultat, nekem lövésem sincs az injektoros 24v verziókhoz XD)
Megint képben van egy Maserati vétele a családban, e még nem kiabálom el :) .. Azt szeretném kérdezni, hogy tudtok ajánlani műhelyt a vezérképviseleten túl, akik Quattroporte IV motorjához hozzá tudnak/mernek nyúlni?
Tavaly sajnos nem tudtam menni, de idén 100%, hogy ott leszek!
Jó lenne, ha mindnyájunk közös akarataként aktívabbá tudnánk tenni a Club életét. Magam részéről sokszor hiányolom márkánk szervezett megjelenését a színvonalasabb autós rendezvényeken, pedig lenne rá igény. Ennek folyamatos bizonyítéka, hogy akármelyiken teszem tiszteletem, a parkolóban hagyott autót minden második ember megnézi és fotózza. És tudom, hogy ez nem az én autómnak szól, hanem a márkánk presztizsének.
Jó lenne, ha tényleg sikerülne egy kicsit felpörgetni a Club életét, mert jön a jóidő és a vas már nagyon szeretné a testvéreivel közösen falni a kilométereket. :)