Keresés

Részletes keresés

gencsydani Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26697

Attól függ, mekkora az elsőtengely átmérője. Gyárilag az LC4-eknek '99-ig, az Adventure-öknek meg 2000-ig 17 mm-es volt, onnantól meg 20-as, szal ezekéi átalakítás nélkül kompatibiliseknek kell(ene) lenniük. De hozzáteszem, hogy az én SC-m SM szettjébe is egy LC2 elsőagy (szintén 17 mm-es tengellyel) van belefaragva, szal mindent lehet, csak elég erősen kell akarni!:)

Előzmény: TOM (26694)
Vigyoripofa Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26696

Sziasztok! Remélem ez nem OFF!

 

Eladó KTM ADVENTURE-R 640 LC4 2003.04. évjáratú motor, 17000 kilométerrel. Műszaki 2007.04.23-ig. Ezüst színű, kifogástalan állapotú, vezetett szervizkönyvvel. Extrák: Gyári könyvek, leírás adatcédén, 40 literes csomagtartó doboz, közép és oldaltámasz, bukócső. Vizsga 2007. 04.23.-ig. Ára:1.650.000-

 

telcsi@pro.hu  06 20 939-1011

 

 

 
gencsydani Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26695

Az enyém is csinálja, de ha hátracsúszok az ülésen és lelapulok, akkor nem. Tehát valszeg az is oka lehet, hogy belekap a menetszél az emberbe (ropiba:).

Előzmény: ktem (26666)
TOM Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26694
Hali!

Meg tudna valaki mondani milyen mocikhoz es milyen evjarattol lehet jo az en SM kerekem?
Eredetileg 2000-es LC4 Adventure-on volt, az meg nem UPDs volt...es azt hiszem 50 mm-es volt az elso tel (ha ez szamit...)

Koszi elore is!

TOM
kope68 Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26693

Az extreme Sporton minden este 11-től Kanadai Motocrossbajnokság, nem semmi érdemes nézni, na nem a KTM miatt mert az nagyon kevés van.

A műsorvezetést is érdemes figyelni, főleg akik szerencsétlen Palikot b.szogatják.

kope68 Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26692

Hali!

 

Nem haragszunk, inkább örülünk a tapasztalatoknak. :-)

 

Nekem ugyanez az évjárat van, de szvsz nem veszélyes a szitálás.

Kormánycsapágylógás, berágódás, gumifajta, keréknyomás, teleszkópok állapota (és nem csak a húzó-nyomó fokozatok ide-oda tekergetése, gyári értéken volt amúgy?), értem ez alatt, hogy olaj volt e benne, vagy olajnak nem látszó tárgy:-), üléspozíció, egyenesfutás, ezek mind nagyban befolyásolják.

...ezeket ellenőrizted?

 

Előzmény: Gyöször (26670)
ktem Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26691
megkaptam igen, csak fodrásznál voltam.
A gumi márkáját nem tudom, mert nem otthon van a motor.
Március végefelé lessz otthon, addig téli álmot alszik...
Valamilyen Speciális Rain gumi, majd megnézem pontosan.
Az első gumi az még hibátlan, én is úgy terveztem, hogy elég egy hátsó, és majd utánna komplett csere.
Most ugyanilyet szeretnék hátra.
dhpage Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26690
hát ja. :(

én mondjuk barkácsolni fogok, de ugye én Bálnától kaptam egy csillapítót.
Előzmény: Mcemru (26688)
szkali77 Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26689
sziasztok, nem tudtok az ismeretsegi korotokben veletlenul elado krossz(SM) csizmat 43as meretben? szeretnek venni egy parat.. koszi elore is, szkali
Mcemru Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26688

jo otlet jo otlet, csak eppen 150e penz egy jo...

ha amcsibol rendeljuk, akkor mondjuk talan 100-bol kijon mar nem emlexem az arara

 

ment neked email, erre a freemailes cimedre, megkaptad?

Előzmény: ktem (26687)
ktem Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26687
Ez jó ötlet!
Már én is gondoltam rá.
Menyibe kerül egy ilyen kormánycsillapító, a KTM-re?
dhpage Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26686
én ezt az egész szitálás problémát úgy fogom megoldani, hogy tavasszal végre felteszem a kormánycsillapítót.

Mic gépével menve rájöttem, hogy sokkal többet segít, mint állandóan miliméterre állítgani a nyomást a kerekekben, stb.
Előzmény: Mcemru (26684)
dhpage Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26685
most hogy mondod én reflexből még az EXCre gondoltam, holott a Duke is világít álló helyzetben :)))
Előzmény: ktem (26675)
Mcemru Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26684

amugy nem genyosagbol mondom, de a suly is szamit! meg ki hol ül!

az en 6x kilomat ha nem volt jol beallitva minden, csovalta az lc4 sm, kicsit hatraules az segit rajta szinten ha gyorsba megy az ember egyenest, kanyarba meg vissza elore ;)

Előzmény: KTMSzepy (26683)
KTMSzepy Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26683

Hm... Ez már a sokadik ilyen tapasztalat, amit hallok, de baromira nem értem. Nekem 150-nél is teljesen stabil volt, LC4 a gyári endúró gumikkal. Ugyan állítgattam a futóművén (csak a hátulján, mert a súlyomhoz puha volt), de előtte sem volt ilyen problémám. A futómű tuti biztos, hogy teljesen azonos volt a tieddel geometriára (igaz az első villám 48-as volt), az első keréken viszont nagyobb volt a súly, mert Adventure volt a típusa.

Lehet, hogy ez számított annyit?

 

Szepy

Előzmény: Gyöször (26670)
KTMSzepy Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26682

Ja, riasztó? Akkor mi a kérdés? Akksicsere és kész.

 

Szepy

Előzmény: ktem (26674)
KTMSzepy Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26681

Hali!

Szerintem itt két dolog lehet (optimista hozzáállással :) ) van, mindkettő egyenként és együtt is okozhatja ezt.

1. Akksi meghalta magát. Lehetséges, de a gyári 2 éves akksinál (Yuasa, nem gagyi), ha a motor rendszeresen használva van ez nem túl valószínű. Persze esély van rá.

2. Akksisaru. Az LC4 eléggé rázós motor, nekem produkált a gép furcsaságokat (pl. ki-kihagyott menet közben), véletlenül megpiszkáltam az akksisarut és lőn, megjavult. Pedig jónak és szorosnak tűnt, nem lötyögött látványosan, mentes volt mindenféle "grünspantól". Önindítózáskor van a legkomolyabb áramfelvétel, ez elég lehet, hogy ne sikerüljön.

 

Persze előfordulhat generátor, szabályozó hibája is, de szerintem a fenti kettő sokkal valószínűbb.

 

Szepy

 

 

Előzmény: ktem (26674)
BIGTOR Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26680
Motorgumis:


Fekti Tibi 06209311094

Pest mellett Gyálon

Én oda hordom a gépet, nagyon rendes csóka, van nála használt és új is.
Csak ajánlani tudom.

Viktor
Előzmény: ktem (26674)
Mcemru Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26679

jaja mint az enyem, tehat szep :)

http://www.skylab.hu/KTMLC4SM/IMG_2172.JPG

 

Előzmény: ktem (26678)
ktem Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26678
legközelebb már én sem teszem rá a riasztót! :)

http://imgfrm.index.hu/imgfrm/9/5/7/5/THM_0001279575.jpg
motorommotorom
Mcemru Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26677
jah es ez elobbi volt az 5000. hozzaszolasom ezen nick alatt index forumokba :)
Előzmény: Mcemru (26676)
Mcemru Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26676

jeee akarcsak az en motorom :)

marmint tipusra tok uaz :)

 

az akksim meg birta, korhaz elott legalabbis beroffent!

igaz nekem nincs riasztom de allt 2 honapot az is

Előzmény: ktem (26675)
ktem Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26675
"egyébként az akksi nincs is rákötve a világításra, tehát lehet hogy egyáltalán nincs töltés az akksin??"


Szerintem rajta van az aksin, mert a lámpa akkor is világított(amikor még jó volt, tavaly)
amikor nem ment a motor.

2004 KTM 640 LC4 SM Prestige
Előzmény: dhpage (26672)
ktem Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26674
Az egészben nekem az a fura, hogy nem volt semmi baja amikor eltettem télire.
Hibátlan volt minden.

Azt azért tudni kell, hogy a riasztó be volt kapcsolva, tehát kb. egy hónapot bírt az aksi, a téli álom alatt.

És nem hiszem hogy egyhelyben csak úgy tönkremegy a generátor.
Szerintem is az aksi lett drasztikusan kisütve...
Majd megpróbálom rátenni töltöre egy éjjszakát, meglátjuk mit mutat.

...és átnézem a biztosítékokat is.

A kereket pedig elviszem kicentíroztatni, legalább is megnézetem.

Tudtok jó motorgumist??? ---elkéne egy új hátsógumi is...

Köszönettel:
Pék Zoltán
dhpage Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26673
nem lehet hogy más hiba is van, amit nem javítottak?
Előzmény: stike_rmx250 (26651)
dhpage Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26672
"De amikor járt a motor müködött minden: indexek, lámpa, stb...
Tehát a generátor müködik."

működik, de tölt eleget? meg kellene nézni feszmérővel.
egyébként az akksi nincs is rákötve a világításra, tehát lehet hogy egyáltalán nincs töltés az akksin??
Előzmény: ktem (26667)
Gyöször Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26671

Stike: állandó cserélgetés helyett inkább rugd be mindig :)

 

Gyöszi.

Előzmény: stike_rmx250 (26651)
Gyöször Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26670

hali bocsi h idepofátlankodok, nekem spec volt egy 640 LC4 em még a nyáron, 2002es, nekem enduró volt nekem már 100 nál úgy imbolygott, hogy az veszélyesnek tűnt. Én megszoktam inkább mert akármit akárhová tekertem semmit nem változott. ha kiültem a hátsó sárvédőre mint a dakaron akkor javult a dolog. A dologban az az érdekes, hogy most van egy honda CR250em, ez elméletileg més portosabb gép mint az és a csiráját sem mutatja ilyesminek, pedig olyan 8as van mintkét kerékben, hogy az már fáj ránézésre is :) ha 140es max sebességnél elengeden a kormányt akkor sem csinál semmit, míg a KTMet 100 nál akárhogy szorítottam tovább kóválygott. Mindemellett van egy ETZ-m annak is van 8as a kerekében, az meg nem beinmolyog, hanem sokkal gyorsabb frekvenciával berázza a kormányt. Szerintem ez vázgeomatria függő. A CRnek gondolom sokkal lágyabb a villaszöge. Ennek ellentmond, hogy a 21es kerék miatt az én enduró LC4emnek volt laposabb a villaszöge a te SMedhez képest; így  annak kéne jobb egyenesfutásának lennie, nem? Vagy rosszul gondolkozok? Márhogy ennek ellenére nekem 90nél már imbolygott.

 

Gyöszi.

Előzmény: ktem (26666)
Mcemru Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26669

valszeg akku kukas lett teljesen... de lehet toltest is meg kellene merni h van-e

28km-tol nem tolti am fel a tok halott akksit a generator

Előzmény: ktem (26667)
Mcemru Creative Commons License 2006.02.22 0 0 26668

igen

ajanlott ellenszer:

guminyomas elol 1.8-1.9 hatul 2.0-2.1  (hidegben az elobbik)

futomuvek huzo es nyomo csillapitasat elol egy kicsit be kell kemenyiteni, hatul is lehet 1-1 klikkel, de ugy vettem eszre az elso szamit csak inkabb

nekem vmax-ig stabil ezekkel

Előzmény: ktem (26666)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!