Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 719
Az biztos, hogy versenyautó lesz belőle:swift
Előzmény: dussy (712)
Köny Creative Commons License 2005.03.13 0 0 718

Minden GS Swift 185/55R15 PremiumContact 82 H gumikkal van szerelve. Ilyenek vannak a Renault Clion is, nagyon jó gumik, de aránylag hamar kopnak. Hiába, a kiváló tapadásnak ára van...

 

Üdv.

 

Köny

Előzmény: Swift16V (717)
Swift16V Creative Commons License 2005.03.13 0 0 717

GLX-eket milyen márkájú gumival szerelik (Minden GS-en Conti PremiumContact van?)

 

kerub1: ez a K & H PannonLízing melyik kereskedő repertoárjában van???

andudi Creative Commons License 2005.03.13 0 0 716
Nem tudom hol laksz ,ha Budapesten vagy környékén kérdezz rá az ÁSZ-nál. Nekünk a három évi CASCO dijat 224000ft -ot egyben beleszámolta a vételárba. Ha ezt elosztod 36hó-val 6222ft jön ki.Az meg ugye nem ingyen van. Ja és mikor számolgatásnál rákérdeztem,hogy akkor a törlesztésböl mennyi a CASCO kb 3000ft mondott:((
Előzmény: sztap (715)
sztap Creative Commons License 2005.03.13 0 0 715

Ez a kamatmentes részlet dolog engem is érdekelne, valamint a 3év ingyens casco is elég kecsegtető, mert így már eléggé csökkennének a havi kiadások , legalábbis 3évre:)

HA bárki tudna erről bővebbet az írjon, mert egyenlőre még nézem a márkakereskedések ajánlatait és megpróbálom kiválasztani a lehető legjobbat!

andudi Creative Commons License 2005.03.13 0 0 714
Bocsi hülyeséget irtam:))Tehát igy nézett ki a dolog: 1000000ft befizetés,a kocsi ára 2 820 000ft kb 224 000 ft casco,60 000 a riasztó,72 havi részlet 33240ft cascoval együtt. Mégegyszer bocs:)))
Előzmény: mgm1234 (713)
mgm1234 Creative Commons License 2005.03.13 0 0 713
Mit jelentett volna a kamatmentesség a Suzuki Ásznál?
Előzmény: andudi (710)
dussy Creative Commons License 2005.03.13 0 0 712

Sziasztok!

Már ketten is irtatok az év végén megjelenő 1.6 GTi-ről...

Valami konkrét vagy csak légbőlkapott az infó???

andudi Creative Commons License 2005.03.13 0 0 711
Mi is nagyon hasonló feltételekkel vettük,THM.5,5 a tied is ilyen körül lehet.
Előzmény: fleg (708)
andudi Creative Commons License 2005.03.13 0 0 710
Sziasztok!Hétfő óta vagyok boldog tulajdonosa egy 1.3GLX AC CD-nek:)) Az autó ezüst metál,bár feketét szerettem volna a család nyomására nem azt választottam ,meg arra várni kellett volna.Rakattam rá gumicsikot a lökháritókra , nagyon klassz karakteres lett az eleje,meg én főleg városba használom,talán a parkolásoknál is véd valamit.Eddig nagyon jó a kis autó,bár még csak 200 km van benne. A CASCO.Allianz havonta kb 8500,kötelező 1/2 évre 17500. A Suzuki Ásznál mi is voltunk ,ott a 3 év Cascot egyben fizetve beleszámolták az autó vételárába,bár semmi kamat nem lett volna a 6 év futamidő alatt a felvett hitelre az én számitásom szerint,ezt az ajánlatot csak egy darab fecnire firkálva kaptuk meg.Nem náluk vettük a kocsit egyéb okok miatt.
Köny Creative Commons License 2005.03.13 0 0 709

Kötelező:

 

1. Magyar Posta: 7000Ft/negyedév

2. Argosz: 9000Ft/negyedév

 

Casco:

 

1. Suzuki Ász: 3 év ingyen

 

Üdv.

 

Köny

Előzmény: fleg (708)
fleg Creative Commons License 2005.03.13 0 0 708

Nekem nagyon tetszik az új swift. Szeretnék is a közeljövöben vásárolni egyet.

Jó néhány kereskedőt végig jártam. Nagyon megdöbentett az egyes kereskedők köszti hatalmas árkülönbség (hitel felvétel esetén). Ezért megosztanám az eddig

általam talált legjobb ajánlatott. Kérem véleményzétek vagy ha tatáltatok jobbat osszátok meg velem.

 

Swift 1.3 GLX CD AC

Ár: 2.750.000 -Ft.

Önrész 10 % Havi törlesztő részlet: 39.775 -Ft

Üzembe helyezési dij: 50.000 -Ft + ajándék metál fény.

(nem tudom a kereskedő neve megoztható-e itt a fórumon, de e-mailban bárkinek

elküldöm. fleg@freemail.hu

 

A casco-hoz:

Union: 10%   50.000 -Ft.   Havonta fizetve: 8029-Ft Negyen évente fizetve: 23261-Ft

            20%  100.00 -Ft.   Havonta fizetve: 6102-Ft Negyed évente fizetve: 17674-Ft

            30%  200.000 -Ft. Havonta fizetve: 4818-Ft  Negyed évente fizetve:13957-Ft

 

 

A kötelezö:

Union: 11033 -Ft/negyedév.

 

Várom észrevéleleiteket.

 

Brian63 Creative Commons License 2005.03.13 0 0 707

Telefon kihangosítót szeretnék beszerelni. Honnan lehetne megtudni, hogy a beépített rádión ki van-e vezetve a MUTE?

 

cryon Creative Commons License 2005.03.12 0 0 706
nekem eddig 25l/100 km a pill. fogyi rekordom, 2-esben ful gázon. :)
kormányról rádióléptetést nemtom, majd utánanézek.

Egyenlőre csak ezt az 1 jeleggörbét találtam 1 rövdebb keresés után.
Innen mindenki - akinek jó a szeme :) - kimazsolázhatja mikor hogy kéne mennie a kocsinak...

jeleggörbét
Előzmény: PTRgilicz (705)
PTRgilicz Creative Commons License 2005.03.12 0 0 705

Emberek!

 

Ezt a motorerő kérdést szerintem csak olyan 15e lefutott km után vitassuk!

Eddig minden új autómmal azt tapasztaltam, hogy igazán 15-20e km után éledtek fel és a fogyasztás is jelentősen csökkent...

Előzmény: Brian63 (702)
Brian63 Creative Commons License 2005.03.12 0 0 704

"jól tudom, hogy a wagon r-ben a vvt-sek már 93 lovasok? azokhoz képest van változás (azt olvastam, a swift II 1.3-asa nem vvt-s)"

 

1. Az biztos, hogy a a swift II 1.3-asa nem vvt-s, csak az 1.5-ös

2. Jobb a környezetvédelmi besorolása mint a wagon r-é (azt már nem tudom, hogy mi miatt: más konstrukció, vagy csak vezérlés különbség)

 

Előzmény: vyscag (703)
vyscag Creative Commons License 2005.03.12 0 0 703

no igen, igen, ilyesmi választ vártam. nekem nagy lépés a 68-hoz képest, bár lehet, az enyém ellustult az utóbbi időben. A 85 lovasok (16v) motorja uaz, mint a 8v, csak hengerenkénti befecsk., ez meg már másik motor. nekem tehát nagy lépés volt/lenne. azokra is vki azt írta, hogy magas fszámnál kezdenek csak élni, és hangoskodnak is ekkor...

 

jól tudom, hogy a wagon r-ben a vvt-sek már 93 lovasok? azokhoz képest van változás (azt olvastam, a swift II 1.3-asa nem vvt-s)?

 

+1 kérdés: poénnak szánta vki azt a hírt, hogy lesz 1.6-os GTI még az idén, vagy konkrétumra hagyatkozott. Mert ha igaz, akkor aztán lesz nemulass a szalonba vezet az első/második utam

 

 

Előzmény: Brian63 (702)
Brian63 Creative Commons License 2005.03.12 0 0 702

Én egy picit többet vártam a 92 LE-től. Úgy érzem, csak 3500-4000-es fordulat felett húz igazán, ekkor viszont már megjön a hangja is rendesen...

Előzmény: vyscag (699)
Brian63 Creative Commons License 2005.03.12 0 0 701

"...egy gombnyomás (ajtón vagy távirányítón): vezető ajtó nyílik. Következő nyomás minden nyílik. 3. nyomás minden záródik...."

 

4. gombnyomás és reteszelődik a zár... :-)

 

Más: A kormányról vezérelve a rádiót, nem tudok (a leírással ellentétben) a beprogramozott 6 adó között le-föl léptetni. Nem átvált mondjuk az 1.-ről a 2.-esre, hanem megkeresi a következő elérhető adót.  Nálatok mi a helyzet?

 

Előzmény: cryon (698)
cryon Creative Commons License 2005.03.12 0 0 700
Meg ne felejtsük el azt a +200 kg-ot se!
Előzmény: vyscag (699)
vyscag Creative Commons License 2005.03.12 0 0 699
Azokhoz szól a kérdésem, akiknek 85 lovas a swiftjük, és próbálták már a 92 lovas swiftII-t. Van érezhető, jelentős különbség (jó, tudom, 7 lóerő.., anyagminőség) pl. szervóját, fékeit összevetve?

 

Nekem 68 lóerős a sedanom, tegnap vezethettem egy GLX-es 1.3-ast. Nem rossz…utolértünk egy octavia tesztautót, 5-6 km-es kergetőzésbe kezdtünk. Az út szűkös volt, fácánok mindenfelé, de 170-re nagyon gyorsan felgyorsult, tovább nem volt lehetősége. A futóműve pazar az enyémhez képest, a fék remek, tetszett nagyon.
cryon Creative Commons License 2005.03.12 0 0 698
kulcs téma:

egy gombnyomás (ajtón vagy távirányítón): vezető ajtó nyílik. Következő nyomás minden nyílik. 3. nyomás minden záródik. Kódkulcs: nem kell betolni sehova, elég ha nálad van. A kulcs helyén van egy fekete műanyag "pöcök" azt kell elfordítani, mindha kulcs lenne, de ha kell a kulcsot is bele lehet dugni (ha lemerülne a kódkártya). Anyósoldali ajtónyitásban én is belefutottam, és dühített is :(.
Meg az is, hogy kódkulcs nélkül is el lehet füstölni, és nem tiltja le a kocsit az elektrónika :(

másik téma:
Az alufelni nem csak azért jó, mert alu, hanem mert 15-ös, és a gumma is szélesebb, ami úttartás szempontjából nem mindegy.
Meg amúgy az az 5 dolog, amit a GS-be pluszba adnak, szvsz megéri a +200k-t.

ui.: már kerek 78 km-nél tarok :)
ui2.: nekem pl kifejezetten teccik a fehér GS-en a fekete kis mikrokapcsoló a kilincsen! Úgyhogy ez tényleg szubjektív...
Előzmény: dussy (696)
PTRgilicz Creative Commons License 2005.03.12 0 0 697

fekete kilincs???

 

 

én úgy tudom, hogy GLX, GS-en már karosszéria színben van!

csak a GC-n fekete vagy nem??

Előzmény: dussy (696)
dussy Creative Commons License 2005.03.12 0 0 696

Hali!!!

 

2észrevétel nagy gyorsban:

-Az első,a "kulcs-nélküliség"...

Valóban jó dolog,hogy nem kell keresni a kulcsot,csak megnyomod a fekete pöcköt a kilincsen /ami szerintem 1 fehér GS-nek nem áll jól :((/ és már be is jutottál,de én úgy tudom,hogy a kulcs helyett a műanyag "tokot" kell a kulcs helyére betolni,majd UGYANÚGY EL KELL FORDITANI,MINT A HAGYOMÁNYOS INDITÁSNÁL A KULCSOT!!!!!Tehát elő kell,hogy kotord...És hogy berakod a kabátod és a másik ajtó már nem nyílik,ezt végképpen nem értem.Jól hangzik,de tényleg parasztvakitás és tényleg egy felesleges hibaforrás,legyen "csak" a beszállásról szó,vagy az indulásról...

-A másik,a "melyik a jobb vétel:a GLX vagy a GS:

Igaz,hogy "csak" 200e HUF a különbség,de lássuk csak miről is van szó!?

Az alufelni kérdés:szerintem nem sokat ér egy olyan felni,amit szériában gyártanak és nem is nevezném egyedinek.100-120e HUF-ért már lehet jó felnit venni,amire rádobod a gyári gumi,azt télen veszel a lemezre téligumit...

A légzsákok jók,de tény ha szükség van rá az autó nagy valószinüséggel gazdasági totalcar lesz,igaz életet menthet.De még az is lehet,hogy majd feltörik az új suzikat,mint az audikat a lufikért... :)))

A ködlámpa utólag is beszerezhető,jóval olcsóbban és valóban kevés alkalom adódik,mikor jogos a használat,de szintén lehet hasznos!

Az ülésfütés szerintem jó dolog.Hajnalban járok melózni,abban az 5 percben is belefagyok a kocsiba.

EZEK SZUBJEKTÍV VÉLEMÉNYEK!!!/minden jog fenntartva ;) /

Szerintem a GLX AC/CD a slágergyanus...Ja és a nyáron érkező 3ajtósból,ami 100 e HUF-al olcsóbb,nem lesz GLX!!!!

Új totalcar jövő héten,most ismétlés volt.

Bocsi ha hosszú voltam.

Sziasztok!

Brian63 Creative Commons License 2005.03.12 0 0 695

sfiwt=swift :-)

 

Brian63 Creative Commons License 2005.03.12 0 0 694

Nekem pont ilyen grafit metál van..

 

Amúgy a munkahelyemen sokféle kulcsos autót vezetek: Mindenféle opelek, peugeot 206, 307, most jöttek új fiesták, focusok. Mindegyiknek van tipusra jellemző hibája. Pedig egyik sem olcsó...

Vagy mesélhetnék ismerősöm vadi új merci terepjárójáról, ami kizárt-letiltott-nemindult egy plaza parkolójában. Minden árkategóriában vannak bosszantó hibák.

Ezekhez képest az új sfiwt szerintem jobb, természetesen a maga korlátaival.

 

Előzmény: petikeke (688)
sztap Creative Commons License 2005.03.12 0 0 693

Ki látta a mai totalcar-t?

Mi volt benne? Volt szó arról, hogy akkor most mikor is lesz a Swift bemutató?

Tényleg a jövőhéten lesz?

Banda73 Creative Commons License 2005.03.12 0 0 692
az 1,3-as 90-nél kb. 2300-at forog.
Banda73 Creative Commons License 2005.03.12 0 0 691

 A barátnőm belerakot már több mint 1000 Km-t.  Kétszeri méréssel kb. 6,6-6,8-as fogyasztást regisztráltunk. Igaz ő a  2-3 ezres fordulat/perc sávban "hajtja" a gépet.

Szerintem bejáratás után ez kb 5-5,5- liter lesz nála. De ugye egy óvatos nő...

 

Előzmény: Beniz (690)
Beniz Creative Commons License 2005.03.12 0 0 690

A 10 liter az nem kevés! Bár még bejáratós, de ez akkor is távol van a gyári 8-tól!

 

Egyébként a 90 km/h-nál  a fordulatszámra vagyok kíváncsi!

Ugyanis változtattak az Ignishez képest az 5-ik fokozat áttételén.

Előzmény: Brian63 (681)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!