Keresés

Részletes keresés

Stms Creative Commons License 2008.05.30 0 0 160167
Nekem gyanúsan 2x1 sáv+padka szélességűnek tűnik. Bár állítólag gázvezetékre nem építenek utat. De a rehabilitációt nem segíti, hogy az alsó és felső földrétegeket kicsit összekeverték a nagy lapátolásban.
Előzmény: Lassú Nyíl (160163)
NAVIGATOR Creative Commons License 2008.05.30 0 0 160166
Egyelőre a feljutás nekem is a cél. Egyik helyen elpörögtem, a másikon meg egyensúlyt vesztettem. Nekimegyek még majd többször, hogy egyáltalán megtaláljam a legjobb nyomvonalat. Ki fogom próbálni Oli ajánlatát is, hogy legyen egy kis sikerélmény is (remélhetőleg).
Előzmény: Pinyo (160154)
Erke715 Creative Commons License 2008.05.30 0 0 160165

SPD és kengyel váltogatása esetén kengyellel is előadható:

 

-- Basszus, ez nem SPD!! BUMM

Előzmény: Stms (160156)
NAVIGATOR Creative Commons License 2008.05.30 0 0 160164

"Ja es nagy a kulonbseg a shimano xt es xtr , az sram x9 es x0 kozott?"

 

Igen, árban. :-)

 

Ha adhatok egy tanácsot, akkor a hátsó fogsort és a láncot is cseréld legalább XT szintűre. Sokkal többet számít, minthogy LX sorral XT, vagy XTR hátsó váltót használsz.

Előzmény: Plazmaxx (160159)
Lassú Nyíl Creative Commons License 2008.05.30 0 0 160163

Azt ígérték, hogy a megépítése után teljesen helyrehozzák a dolgokat, sőt... Majd meglássuk, és szájukon kérjük.

Előzmény: Stms (160162)
Stms Creative Commons License 2008.05.30 0 0 160162
Ezzel bíztatott a cimborám is. Persze majd megszakadt a röhögéstől, én meg úgy nézek ki, mint aki macskával aludt. :)

(Nem mellesleg Piliscsabáról Szántóra menő piros jelzést ordenáré módon szétk*ta a mol gázvezetéképítés ürügyén. Tökön babon át 20 méter széles dózerolás, a "kijelölt" elkerülés pedig pár fadarab a négy méteres árok felett.)
Előzmény: nomad von Fblodilovich (160157)
koller andor Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160161
Hétfőn - hazafelé menet-megálltam Mikebudán vizet vételezni.

Azt elfelejtettem, hogy a kút előtt nagyon laza homokos padka van.
Mindenesetre a kormányon át szálltam le úgy, hogy a bicaj mérlegállásban volt.
Nagy tetszédt aratott a mutatvány.
Az SPD-ből tényleg pillanat alatt kiléptem.
Előzmény: Stms (160156)
kivi Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160160
Az X0 hátsó váltó csak a Sram váltókarokkal megy, egyik Shimano sem jó hozzá.
Előzmény: Plazmaxx (160159)
Plazmaxx Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160159
Hello! Bocs ha rossz helyre irok.Van egy specialized bringam es le szeretnem cserelni rajta a valtokat.A mostani egy shimano deore elol es egy deore lx hatul, deore mega valtokarokkal.Ezeket szeretnem lecserelni egy shimano xtr-re elol es egy sram x0-ra hatul.azt szeretnem tudni, hogy cserelni kell-e a valtokarokat is?
Ja es nagy a kulonbseg a shimano xt es xtr , az sram x9 es x0 kozott?
janimaci Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160158
Megnéztük mi is (ködmön, szasza, vuki, én), de túlságosan nem erőltettük. Ez kb 20-30 métert jelentett. :)))

Utána feltekertünk a 'könnyű' zöldbarlangon... :) Asszem a 22-28 nem ilyen helyekre való. :)))

janimaci
Előzmény: Pinyo (160144)
nomad von Fblodilovich Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160157
Hajrá, csak így tovább! :) Egy év múlva már csak finom műszerekkel lehet majd kimérni az időkülönbséget a sima pedálról és SPD pedálból történő hirtelen lábletétel között. De tényleg.
Előzmény: Stms (160156)
Stms Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160156
Az embernek az első spd-s taknyolás előtt a következő gondolatok futnak át az agyán:

-- Basszus, emelkedő!
-- Basszus, elváltottam! -- itt a delikvens sebessége kb 0km/h.
-- B+! SPD!!!

Utána csak fetreng a földön röhögve, mert ha jobbra dől, és a bal lábat akasztja ki, esély sincs korrekcióra.
NAVIGATOR Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160155
Biztos, mert még élek. Nem mértem.
Előzmény: Pinyo (160154)
Pinyo Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160154
Pulzus rendben volt :-) ?
Előzmény: NAVIGATOR (160153)
NAVIGATOR Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160153
Minden elismerésem. Ma délben én is megnéztem ezt a mumust. Sajnos én kétszer is elakadtam rajta, és valamennyit tolnom is kellett.
Előzmény: Pinyo (160152)
Pinyo Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160152
Sajnos még nem értékelhető, mert harmadúton megálltam pihenni. Egyelőre az idő másodlagos nekem, amíg egyben még nem megy (ami elég reménytelen). Azért majd megnézem, mennyi a bruttó a lábletéttel/pihenéssel együtt.
Előzmény: olipapa (160149)
olipapa Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160151
viszont már láttam bringást feltekerni, tehát nem lehetetlen.
Előzmény: olipapa (160149)
olipapa Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160150
edzésnek, rákészülésnek ajánlom a tőle keletre lévő Kis Farkastorok emelkedőt, ami aszem zöld barlang jelzéssel fut. Hosszabb valamivel, és lankásabb és közel sem olyan köves leszámítva az első 20m-t.
Előzmény: Pinyo (160144)
olipapa Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160149
nekem3.50mp LT köszöbön futva. Hedvig utca bitumen végétől a szintútig. bringával még nem próbáltam, nektek mennyi?
Előzmény: Pinyo (160144)
Pinyo Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160148

Úgy látszik népszerű hely :-)

Előzmény: pROF (160147)
pROF Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160147
Előzmény: Pinyo (160144)
dhpage Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160146
u.i. azért ha sikerül egyszer megmászni tegyük be a topik időfutamok közé, lehet kíváncsiságból egyszer én is megpróbálom.
Előzmény: Pinyo (160144)
dhpage Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160145
már az olvasástól elfáradtam :) brrrr...
Előzmény: Pinyo (160144)
Pinyo Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160144

Tegnap tényleg megnéztem ezt a Z+ Nagy Farkas torok ösvényt. A szintútról gurultam le a Hedvig utcáig, lefelé is elég brutális volt.

 

Aztán elkezdtem próbálgatni az alsó szakaszt, ami kb 80-90 méter :-). Ez egy köves kanyarban ér véget. Eddig is mindig ez volt a vízválasztó, mert mire ide értem, elfáradtam. Kb. tizedik próbára sikerült megtalálni a helyes nyomot (és áttételt, mert van egy hupli, amin 22/32-ben mindig elpörögtem a hirtelen nyomaték miatt, itt 22/28-ba kellett felváltani). Tehát az alsó rész sikerült, pihentem is egy sort.

 

Lássuk a következő szakaszt. Ez már hosszabb rész.

 

A köves kanyar szintén olyan, hogy nem tudtam rajta 22/32-ben elindulni, mert elkapartam. Tehát indulás 22/28-ban, aztán már felváltottam a nagymama fokozatba. Itt az adja a nehézséget, hogy kanyarogni kell a helyes nyom miatt, de 4-6 km/ó körül a bringa még elég instabil, egy nagyobb kormánymozdulat leszállást jelent az emelkedőn. A köves kanyarkombináció után egy nagyon meredek egyenes rész jön (tényleg kemény!), majd kisebb nagyobb kövek-sziklák között kell kanyarogni. Végül a szintút előtti rész tele van egyszervolt lépcsőkkel, amik szélén már bemosódott a föld, így szerencsére nagyon hirtelen (lépcsős) emelkedés nincs. Az út vége pedig szimplán meredek.

 

Ez a második szakasz elsőre sikerült. Meg is lepődtem. A meglepődés előtt azért még kiköptem a tüdőmet, leültem a szintút közepére, bringát elfektettem magam mellett. Meg is kérdezte egy futó, hogy van-e valami bajom.

 

Szóval jó kis hely, szerintem itt biztos lehet max. pulzust mérni. Egyes részei külön-külön is kihívások. Az egyben teljesítéshez pedig az kéne, hogy pár percig bírjak maximum közelben teljesíteni, mert végülis annyira nem vészes ez az emelkedő sem, csak időben hosszú.

Előzmény: dhpage (160136)
Friczy Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160143
A tavalyi V10-en örültem, hogy élek, nemhogy beszólásokkal foglalkozzak (nem is lett 10, 6 után kidőltem, azóta is kísért az emléke).

Egyébként nem szoktam beszólásokat kapni az igazi kerékpárosoktól. Mivel rám nézve jól látszik, hogy ég és föld választ el minket, nem tartanak érdemesnek beszólásokra :) És ez így van jól. Ha meg esetleg valaki mégis odáig alacsonyodik, hogy beszól, vagy nem foglalkozom vele, vagy derűsen integetek neki :)

Viccelődést félretéve: senki nem szólt még be emiatt.
Előzmény: kivi (160135)
tapirka1014 Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160142
mindkét oldalon le van bontva a járda jó 20 méteren, hogy még csak eszébe se jusson senkinek.
Árpád híd, vagy vonat.
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (160138)
SzeZo Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160141
Megígérték, nem? A jó hídépítő nemcsak ígér, hanem be is tart:-).
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (160140)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160140
Kár. :-(
Előzmény: SzeZo (160139)
SzeZo Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160139
Hacsak a síneken nem!
A pataktól nézelődtem és úgy láttam, hogy teljesen szétbombázták a járdát.
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (160138)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2008.05.29 0 0 160138
Használja valaki az UVH-t? Lehet menni rajta? Csak mert tegnap azt láttam az autóból, hogy jó pesti módra fel van nyitva a felhajtón a kerítés.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!