Keresés

Részletes keresés

Boarhunter Creative Commons License 2011.06.11 0 0 78623

Nem vagyok sem erdész, sem erdőművelésben érdekelt. Vadászni sem nagyon járok már.

Faipari mérnök vagyok és egyetemista koromban favágóként dolgoztam az erdőn.

Az erdésztársadalomnak vannak olyan dolgai, amik miatt nem igazán rajongok értük, de az erdőgazdálkodás a jelenlegi társadalmi, gazdasági helyzetben nem olyan dolog, amit laikusok, műkedvelők emocionális alapon alkotott ítéletei alapján kellene csinálni. Véleményem szerint a rendszer jó lenne, az emberi tényező meg sajnos itt sem különb mint az élet bármely más területén.

 

Előzmény: ricso3 (78622)
ricso3 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 78622

Szépen és tökéletesen megindokoltál mindent!

Gondolom erdész vagy,vagy erdőművelésben érdekelt!

Azt azért vedd figyelembe,hogy ez egy gombász fórum,és itt az kesereg akinek kivágják a lelőhelyeit,vagy tönkre teszik.

Emellett én is azt vallom,hogy ésszerűbb és tisztább erdő gazdálkodás kéne.Ma sajnos mindent a pénz irányít,és mindent a pénz tesz tönkre!Remélem egyszer felnövünk a feladathoz,és unokáinknak is lesznek 100 éves erdeik!

Előzmény: Boarhunter (78619)
gombászok Creative Commons License 2011.06.11 0 0 78621

Nem sok ilyet láttam! Jellemző az általam leírt égetéses módszer. Szerintem felesleges, és drága energiapocsékolás, másrészt a füst is légszennyező. Igaz az erőművekben is égetnek, de ott állítólag szűrik is az égéstermékeket.

A fahamuval kapcsolatban írtakkal egyetértek, én is a kertbe(komposztba)teszem, a levegőbe elszállt energiát sajnálom. Szerintem nem kevésről van szó!

Előzmény: Boarhunter (78618)
homerx Creative Commons License 2011.06.11 0 0 78620
szaritott hkg-t a metroban kapsz, kb 85e kiloja :) nekem fagyasztva van. Hamarabb kellett volna szolnod, az iden is talaltunk egy keveset.
Előzmény: Kucsmagombász (78588)
Boarhunter Creative Commons License 2011.06.11 0 0 78619

Nem értem, hogy a bögöly miért csak az erdőben, munka közben csípi a lovat.