Van de fabatkát sem ér. Minden elébe vékonyabb lemezből készül. Hátsó- külső doblemezeket kaptam most hozzá, a belsőket elkészítettem, a külső annyira pontatlan és ráncos, hogy abból is azt hiszem verek kettőt. Ehez a Puchoz kívülre van négy gyári sárvédőm és egy gyári homlokfalam...
500 as fiat hoz szinte minden van új ,sok minden jó a steyr puchra.
Régen volt ilyen steyr puchunk de eladtuk fillérekért,igaz akkor annyiért mentek.20-25 éve alig volt a steyrhez valami ,napi járáshoz már problémás volt ,így egy rossz állapotút 40 ezerért adtuk el 20 éve.
Ritkán dolgozom "új" cuccal, de bontott is csak elvétve van.
A Puch-ot innen kezdtem, van hozzá új alkatrész, de elvétve, az után gyártottakat messzire elkerülöm, jobb amit készítek hozzá....
A Mercihez se nagyon van értelmezhető lemezárú, amit adnak az pontatlan, nagyon silány minőség, egy ilyen értékű autóhoz. Van olyan része amihez a legjobb minta csak hosszas keresés után, interneten érhető el fotóként.:) Kézbe készül minden, ez az autó 12 tábla lemezt emésztett fel:)
Másak voltak az igények, de méginkább nagyobb volt a hiánygazdálkodás nevű úr. A "nincs" az nagy valami ám, ha kell és nem vehető, akkor le kell gyártani, de Dacia ajtó az van annyi, hogy el is adnak belőle!:) A kuncsaft meg ne mondja meg, hogy, hogy javítsák, beszélgetni azt lehet róla, de utasítani azt nem, én döntök, vagy megmutatom merre nyíllik az ajtó...
a kinti magyaroknál szarrágóbb nincs ,mindig mondják hogy ez itt miért nem 5 öd annyiba kerül mint kint??
Azért bmeg mert ugyanannyi az anyag költség mint kint,és ugyanolyan fehéremberek vagyunk mint azok még ha a kormány direkt alacsonyan tartja a munka értékét itthon,hogy jöjjenek a rabszolgatartók.
A kinti magyarok úgy képzelik el a javítást hogy felvesznek a biztosítótól 2000 eurót,és itthon a legolcsóbb ajánlatot is lealkudják ,a többit meg elteszik maguknak.
Akik itt személyesen ismernek, tudják, hogy nagyképűség nélkül állíthatom magamról, hogy egy ilyen vagy mégrosszabb NSU se hoz zavarba. Több szinte komplett karosszéria kézzel való legyártásán vagyok túl, különböző korokból. Állítom, hogy bármit megformázok lemezből.... Itt a Dacianál se az egyengethetőségen van a hangsúly, hanem egy új autóról van szó, ahol a minőség a fontos a tulajnak... Akkor mindenkép az új ajtó a cél, nem pedig egy telikittes elem! ;)
amúgy nincs baj a bitumenes alvázvédővel csak amikor fújod a tüdőd köpöd ki ha nem hordasz teljes gázálarcot,ja és a szűrőt pár kocsi után érdemes cserélni,mert hamar elveszíti a hatását és akkor megint olyan mintha oldószeres kátrányt inhalálnál,volt hogy ugyvoltam jó az a szűrő még aztán egész este szarul voltam,