Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sroa Creative Commons License 2006.01.02 0 0 717
nem tudom, de arra tippelek, hogy talán sebességtúllépés lehet? talán akkor számolhatnak ki ilyen egzakt értéket.
Előzmény: marcsello (711)
JHerbert Creative Commons License 2006.01.02 0 0 716
Frissült a www.tereprallye.hu.
SKulo Creative Commons License 2006.01.02 0 0 715

90. szakaszhelyezés, 90. összetett helyezés.

Vagy ezen túlmenően gondoltad?

Előzmény: bowler wildcat (713)
marcsello Creative Commons License 2006.01.02 0 0 714
ma 90.ként értek be, és összesítésben is ott állnak 1:46 hátránnyal.
Előzmény: bowler wildcat (713)
bowler wildcat Creative Commons License 2006.01.02 0 0 713

Kristófékról van új infó?

 

 

 

HTT Creative Commons License 2006.01.02 0 0 712

Háát ..

 

Én úgy vagyok vele, hogy a hulladékot nem kell olvasni, sem nézni. A Palik féle oldalt már nagyon régóta nem olvasom, a retket se nézem. Elég a Motorsportok, meg a Dakar.hu, tv-ben meg az Eurosport. Amit meg innen se tudok meg, arról le fogok maradni és annyi. Sokkal jobb, mintha idegelném magam a félrebeszélés miatt :-)

 

Teo >

Előzmény: sroa (705)
marcsello Creative Commons License 2006.01.02 0 0 711
Szallerék ma kaptak 1:51 időbüntetést, tudja valaki hogy miért?
HegeBoy Creative Commons License 2006.01.02 0 0 710
Na, csak felrakták Kis nyilatkozatát. Jó volt olvasni. Remélem Darázsiéktól is lesz valami infó, meg persze a többiekről is.
sroa Creative Commons License 2006.01.02 0 0 705
Háááát.... Lehet, hogy csak olyan jó lenne mindenkiről legalább annyit olvasni, hallani, mint a szalay oldalán. reménykedem a tereprallye.hu-ban még, amit valaki említett.
Előzmény: HTT (702)
Subarufan Creative Commons License 2006.01.02 0 0 704
Kis S.: „Begyújtottam a rakétákat. Feküdt az autó a pályán, egyre bátrabbak lettünk, úgyhogy röpködtünk, mint a győzelmi zászló a sivatagban. Nagyon navigációs pálya volt, Péter remek munkát végzett… és hát a csapatom is, hogy ilyen remek autót raktak össze nekem.

Nagyon komoly elrejtett akadályok voltak a pályán, amit ha Péter elnéz valamit, az komoly probléma lett volna, mert pillanatok alatt árokban találjuk magunkat, de mivel minden akadályt sikerült kifékezni, így épen maradnunk.

Nagyon sajnáljuk, hogy a csapattársam, Laci kiesett. Nekünk, mivel ilyenformán egyedül maradtunk, új taktikát kellett kidolgoznunk, most már nagyon észnél kell lennünk, ámbár jön a T4 kamion utánunk, ha bármi baj lenne, ők segítenek.

Holnap elkezdődik a klasszikus Dakar, jönnek a dűnék, reméljük, hogy nem felejtettünk el a homokban menni… Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nincsenek félelmeink, mert a homok, a dűne a legnehezebb és legveszélyesebb terep.

Köszönjük azoknak, akik drukkolnak nekünk, idáig hallatszik a biztatás Magyarországról, s ez eszméletlen jó érzés.…”
HTT Creative Commons License 2006.01.02 0 0 702

Hmm ..

 

Ez Nektek még furcsa?

 

Teo >

Előzmény: Törölt nick (699)
sroa Creative Commons License 2006.01.02 0 0 701
:-((((( nagyon gány dolog szerintem is.
Előzmény: HegeBoy (697)
HegeBoy Creative Commons License 2006.01.02 0 0 700
Ma 40.-ek lettek, összetettben 33.-ok (egyelőre)
Előzmény: HegeBoy (698)
HegeBoy Creative Commons License 2006.01.02 0 0 698
Szobiék is beértek és Szalleréknak sincs sok hátra. 40 525 SZOBI (HON) EDER (HON) JOBBAGY (HON) MAN 05:00:09 01:34:48
HegeBoy Creative Commons License 2006.01.02 0 0 697
palik oldalán olvastam : "Ma Kisék értek elsőként célba a még versenyben lévő 4 magyar autós páros közül, ezzel az idei Dakaron második szakaszgyőzelmüket aratták..." Azért az már durva. Ok, hogy Kisék voltak ma a legjobb magyar autósok, de többiek is megtettek mindent amit lehetett. Hogy lehet ezt szakaszgyőzelemnek nevezni? Ah... Persze sehol egy nyilatkozat, hogy milyen volt a verseny csak a hangzatos, pár soros hülyeségek.
bpavideki Creative Commons License 2006.01.02 0 0 696
Robi a célban
sroa Creative Commons License 2006.01.02 0 0 695
a dakar.hu-ról:

Köves, kanyargós, sok navigációt igénylő szakasz vezetett Nadorból Er Racidiába a Dakar-rali első afrikai napján. A nagymenők közül is sokan eltévedtek, Szalay Balázs és Bunkoczi László azonban nem, ennek is köszönhető, hogy végül a 33. helyen zárta a szakaszt az Opel Fronterával autózó kettős. Az immár nemzetközi MOL-csapat motorosai közül ezen a napon is a korábbi enduróvilágbajnok Jaroslav Katrinak volt a leggyorsabb (15.), miközben Varga Ákos az 55., a romániai Szilveszter Zsolt pedig a 84. helyen ért célba.

Szalay Balázs, Bunkoczi László (Opel Frontera, 33. hely)
- Tegnap megsérült a jobb hüvelykujjam, amikor egy hatalmas kő megütötte az autó alját, úgyhogy kétséges volt, tudok-e normálisan sebességet váltani végig, ezen a hosszú szakaszon. Fájt ugyan a kezem, de szerencsére nem volt nagyobb gond vele, így egész jó tempóban tudtunk autózni. Navigációigényes szakasz volt, de Laci jó munkát végzett, úgyhogy nem tévedtünk el. Az egyetlen gondunk az volt, hogy nem működött a hangosítás, és ez egy ilyen hosszú szakaszon eléggé idegőrlő. Laci végig kiabált és ha abba belefáradt, akkor mutogatott. Egyáltalán nem kapkodtunk, nem kockáztattunk, hiszen ez a Dakarnak még csak az eleje.

Varga Ákos (KTM, 55. hely)
Bevallom, volt olyan része a szakasznak, amikor megkérdeztem magamtól, hogy tulajdonképpen mit keresek én itt és miért akartam annyira visszajönni. Reggel pokoli hideg volt, majd lefagytam a motorról, utána meg a sérült kezem úgy begörcsölt, hogy alig tudtam fogni fele a kormányt. Próbáltam menet közben tornáztatni az ujjaimat, de az meg életveszélyes volt, mivel egyszerre ezer dologra kellett figyelni. A navigációra, a gyorsaságra, no meg a maximum sebességre.

Jaroslav Katrinak (szlovák, KTM, 15. hely)
Ez volt az első szakasz Afrikában, úgyhogy próbáltam óvatos lenni, amennyire lehetett. Az itiner a műholdas navigáció hiánya miatt sokkal aprólékosabb mint korábban, úgyhogy nagyon nehéz volt mindenre figyelni. Ráadásul én tegnap elveszítettem a szerkezetet, ami jelzi, ha túllépem a 150 km/órás maximum sebességet, úgyhogy folyamatosan kellett figyelnem a digitális kijelzőt is, hogy éppen mennyivel megyek. A motorosok számára eléggé veszélyes volt ez a szakasz, mivel a hosszú egyeneseket mély árkok szakították meg, és ha egy pillanatra is kihagyott az ember, ezekben hatalmasat lehetett esni.

Szilveszter Zsolt (romániai, KTM, 84.)
Egy esésen kívül minden rendben volt, ennél gyorsabban semmiképpen sem tudtam volna menni. Sajnos a tankolásnál utolértek az autósok és az ő porukban menni horrorisztikus élmény volt. Az esés azonban nem emiatt következett be, hanem azért, mert egy gödör előtt túl későn fékeztem és egyszerűen beleestem. Szerencsére sem a motornak nem lett baja, sem én nem sérültem meg. Eddig tetszik a Dakar!

marcsello Creative Commons License 2006.01.02 0 0 693
Szobiékkal mi lehet? nem sokkal Darázsiék mögött kellett indulniuk ma. ehhez képest CP1-en 20, CP2-n meg 30 perc hátrány az sok nagyon. :-( pedig szerintem a zöld szörny se ment ma nagy időt, lehet hogy segítettek közben valakinek?
Előzmény: Törölt nick (691)
HegeBoy Creative Commons License 2006.01.02 0 0 692
Én sem irigylem, de minden elismerésem. Motorosokkal indul korán reggel, aztán a kamionosokkal ér be éjszaka. Nem lesz sok ideje pihenni, de hajrá! Remélem eljut Dakarba. Darázsiék 16.-ak.
Előzmény: levin (683)
sroa Creative Commons License 2006.01.02 0 0 690
16 553 DARAZSI (HON)
SZALAI (HON)
RACK (ALL) MAN 04:16:31 00:51:10
Hard83 Creative Commons License 2006.01.02 0 0 689
Darázsi: összetett 12., szakasz 16.
schlesser Creative Commons License 2006.01.02 0 0 688
nálam most frissitettem, és visszaugrott 49 km-re a céltól, jó ez  a progi
Előzmény: Törölt nick (687)
schlesser Creative Commons License 2006.01.02 0 0 686
1 km
Hard83 Creative Commons License 2006.01.02 0 0 685
Ja, nagy kár hogy limitálják a kamionok végsebességét, megható lehet egy Kamaz 200 fölött. Mekkora lenne M1 levillogni a jónépet. :-))
levin Creative Commons License 2006.01.02 0 0 683
ja úgy nézki, hogy greff beér, de nem irigylem egész nap rázkódik, oszt éjszaka szerel. tényleg, vannak segitői?
HegeBoy Creative Commons License 2006.01.02 0 0 682
Darázsiéknak még vagy 15 km. Hajrá!
HegeBoy Creative Commons License 2006.01.02 0 0 681
Igencsak optimista voltam, mikor Darázsiékat az első 10-be vártam a kamionoknál. Szerintem segítettek Greffnek (de nem mondom, hogy ezen múlott). Remélem hamarosan megérkeznek.
schlesser Creative Commons License 2006.01.02 0 0 680
Nálam De azevedo már beért,  a másik kettő 547nél van
Előzmény: sroa (675)
schlesser Creative Commons License 2006.01.02 0 0 679
Kiszámoltam az időből, meg  a távból:)
Előzmény: IFY boy (673)
tatrafan Creative Commons License 2006.01.02 0 0 678

Tényleg nemsemmi, Chagin 91,745-ös átlagot ment!!! Caldecott103km/h, Schlesser 149,56-os átlag, nem semmi!!

 

Esküdj meg! Mondom én, hogy nagyon gyors lehet jobb (simább) terepen. Most is buggy-val megy???

Előzmény: schlesser (672)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!