Négy beírása volt itt egy V43-2263 niccel valaki. Nem szükségszerű, hogy egy másik fórum, másik topicjában ugyanilyen becenévvel ugyanaz a személy legyen. Ott olvasom, hogy egy V43-2263, 17 éves vasútbarát topcitársunk vasúti baleset áldozata lett. Ha nem azonos az itteni V43-2263, akkor elnézést kérek.
"megelégelte a kölykök hülyeségét, és megállt. Bemondta, hogy mi az ábra, és nem megy tovább, amíg az ökör kölykök le nem szállnak"
Sejtem,hogy ki lehetett az :-)) Bár akire én gondolok,Ő ezt télen KőFelsőn csinálta meg,Józsefvárosban be is küldtek neki néhány hógolyót a 4xx-as vezérlő ablakán. Kihajolt a Vezér,majd elkezdték anyázni egymást. Hívták le a gépről,hogy rendezzék a dolgot,ne csak mikrofon előtt legyen nagy a szája. Az lett a vége,hogy becsukta az ablakot a Vezér,összepakolt,majd előrement a gépre. Elég hamar feladta.
Mikor én jártam oda, akkor is pont vasútgépész osztályból évente haltak meg gyerekek, igaz, ott fulladás, meg autóbaleset volt. Utóbbinál ketten vagy hárman vesztették életüket. Szerintem a gyermekek halálától elkeserítőbb nincs.
Van olyan fenykepezo ahol az objektiv nezobe nezve is aranylag jo kepet latsz es azt amit exponalsz, valamint a kijelzon (ezek felprofi vagy jobb fotomasinak). Sokat kiprobalva tapasztaltam azt, hogy mig az objektiv nezobe nezve egyenesnek velt foto valamiert kicsit ferde lesz, addig a kijelzon egyenesnek velt tenyleg ferde lesz. Sejtem is az okat, de ez nem fototechnikai topic, akit erdekel irjon maganba es valaszolok.
Tudod mit? Szálljanak fel, de ne EGY ajtón!!! Egy Bz-nél ez legalább 3-4 perc. Egyébként az "egy falu=egy ajtó" szindróma az, amit a menetrendszerkesztők valószínűleg nem ismernek :-(((
Ilyen es hasonlo esetekre (mint pl. nemzetkozi gyorsra tanar felszall a kovetkezo megalloig 40-50 gyerekkel amikor mogotte jon a szemely) irtam azt, hogy az utasok miatt is sokszor borul a menetrend.
"Az azért van mert a vezér későn adja a nyitás engedélyt."
Ezt inkább ne hangoztasd, főleg ne egy vezérnek, mert esetleg el talál küldeni melegebb égtájakra. Elmondanám, hogy ha a megállás előtti pillanatokban kezdem nyomni a gombot, csak a megállás után 1-2 mp elteltével lehet nyitni az ajtókat! Ilyen a rendszer. Ha már rögtön a megállás után lehet nyitni, akkor érdemes megnézni a kapcsolószekrényt, mert a kocsi 99%, hogy "egyedi" állásban van. Az utasok mentalitása nem tévesztendő össze mással. Sajnos eléggé eszement ötlet volt ez a központi ajtóvezérlés, mert csak a baj van vele. A szegedi Bmx kocsikon, vagy az IC kocsikon nincs ilyen, mégis mennek azok a kocsik, ugye?! Nincs vésznyitózás, nagyon ritka az ajtóprobléma... Egyébként "meglepő", hogy az indulás utáni vésznyitózgatás a nyári szünetben ritka, mint a fehér holló, de amint beindul az iskola, rendszeressé válik. Hallottam, hogy volt olyan kolléga, aki megelégelte a kölykök hülyeségét, és megállt. Bemondta, hogy mi az ábra, és nem megy tovább, amíg az ökör kölykök le nem szállnak. Hogy aztán az utasok taszigálták le őket, vagy maguktól szálltak le, azt nem tudom. Én beírnám a parancskönyvbe, mint követendő magatartás :-)