Keresés

Részletes keresés

suexID Creative Commons License 2006.03.11 0 0 258
Sajnos ez nagyon jellemző, tulajdonképp csak azt nem viszik el, ami szögesdróttal van körbetekerve és 380-as ipari áram van belevezetve. Szánalmas egyébként, hogy azért 500 Ft-ért amit kap érte a MÉH telepen képes ott faszolni órákat, kockáztatva, hogy egy járőr elkapja...

Ugyanez a véleményem azokról, akik az üléseket szabdalják a buszokon, meg firkálnak, az ilyennek savba mártanám a kezét miután eltörtem három egyenlő darabba.
Előzmény: Kmet (257)
Kmet Creative Commons License 2006.03.11 0 0 257

A Klebersberg K. úton már régóta látom az ellenoldali buszmegállót és láttam már, hogy a Csokor utcán is megvan már, bár tábla ott még nincs.

 

Az említett Csokor utcai megállóban már nincs tábla, a megálló kiépítésével kihelyezték ugyan , de azóta lába kelt.

Előzmény: BGab (255)
suexID Creative Commons License 2006.03.11 0 0 256
Valaki tud esetleg arról nyilatkozni, hogy mit értenek az utastájékoztatás fejlesztése alatt? Esetleg végre eljön az a nap, hogy normális tájékoztató kijelzőkkel szerelik fel a buszokat? Vagy ilyesmire ne is számítsunk?

Mellesleg én örülök már a használt csuklósoknak is, csak valami új legyen már a 280-asok helyett. Egyébként ezzel párhuzamosan a KV selejtez is, vagy a meglévő buszok mellé szerzi be a 2 csuklóst?
BGab Creative Commons License 2006.03.10 0 0 255
Egy változásra van tippem. Úgy tűnik, hogy a 3-as megszűnik hurokjáratnak lenni. A Klebersberg K. úton már régóta látom az ellenoldali buszmegállót és láttam már, hogy a Csokor utcán is megvan már, bár tábla ott még nincs. Mondjuk ez utóbbi kicsit szűkös lesz szerintem a reggeli csúcsban, mert az egyik előkertnél létesítették és eddig csak egy viszonylag kis peront alakítottak ki. Szerintem érdekes lesz...
Előzmény: Niederflur (253)
NémaBob Creative Commons License 2006.03.10 0 0 254
"áprilisra kinéz egy menetrendváltozás..."

Majd megin jól elb***ák...a mostani se tökéletes, de nemkéne piszkálni mer csak rosszabb lesz.
Előzmény: Niederflur (253)
Niederflur Creative Commons License 2006.03.10 0 0 253
Nem akarom letörni a lelkesedést, de úgy néz ki, hogy az a két csuklós Volvo csak nekünk lesz új :( Viszont áprilisra kinéz egy menetrendváltozás...
Előzmény: suexID (252)
suexID Creative Commons License 2006.03.08 0 0 252
Remélem 7700-as Volvok jönnek, azokkal kicsit helyrerázódna a helyi közlekedés! :)
Kmet Creative Commons License 2006.03.08 0 0 251
Egy ismerős sofőrtől hallottam, ő vadonatúj csuklós Volvok érkezéséről tud.
suexID Creative Commons License 2006.03.07 0 0 250
Én már ha "újabb" buszok jönnének, annak is örülnék. Komolyan szánalmas, hogy némelyik busz milyen szinten szét van rohadva. Lassan már ki lehet látni a buszok oldalán...
BGab Creative Commons License 2006.03.06 0 0 249
Ez minden bizonnyal így van. Meglepő lenne vadiúj csuklós. Egyre kíváncsibb vagyok. :-)
Előzmény: suexID (248)
suexID Creative Commons License 2006.03.06 0 0 248
Szerintem az _új_ jelen esetben csak azt takarja, hogy a KV-nál új, nem pedig gyári új! :(
Előzmény: Niederflur (247)
Niederflur Creative Commons License 2006.03.06 0 0 247
Estét! Ma hallottam egy sofőrtől, hogy jövőhéten mennek >új< csuklósokért.Ígéretesnek hangzik, majd még utánanézek a dolognak.
Előzmény: suexID (246)
suexID Creative Commons License 2006.03.02 0 0 246
Azóta van valami fejlemény a 2 kocsival kapcsolatban?
suexID Creative Commons License 2006.02.24 0 0 245
"Vajon az eleje is hasonlóképpen ütős? :-)"

Írtam linket, azt nézd meg. Asszem Classic-os az eleje...
Előzmény: BGab (244)
BGab Creative Commons License 2006.02.24 0 0 244
A betett MAN Lion's City valóban szép kocsi, nekem is tetszik, de a berlini BVG-nél lévő csuklós MAN nem kicsit csúnyább:
MAN NG 312 (ez nem egy berlini példány, de ott is ilyenek vannak)

Az átalakított Ikarus elég brutálisan néz ki. Vajon az eleje is hasonlóképpen ütős? :-)
Előzmény: suexID (243)
suexID Creative Commons License 2006.02.24 0 0 243
Szerintem annyira nem csúnya gép, bár tényleg vannak nála szebbek is:
Szép MAN busz

Ezt az átalakított Ikarust egy Lengyel rajongói lapon találtam. Hmm, érdekes:
Ikarus 260

És innen vannak a képek:
http://www.ikarus.xis.katowice.pl/
Előzmény: BGab (242)
BGab Creative Commons License 2006.02.23 0 0 242

Tegyük fel, hogy Berlin, azon belül is BVG. Milyük van (tipus, évjárat) a honlapjuk szerint:

- Mercedes-Benz, O 405 GN - 1993 - 1995
- EvoBus, Citaro O 530 GN - 2003 - 2004
- MAN, NG 272 - 1992
- MAN, NG 312 - 1995
- MAN, NG 313 - 2004
- Solaris, Urbino 18 - 2003
- Solaris, Urbino 18 - 2005

 

Ezek közül nyilván a régi kocsik jöhetnének szóba (ha tényleg innen jönnek), tehát  MB0405GN, MAN NG272 vagy MAN NG312. MB és MAN közül valóban az utóbbi az, ami talán valószínűbb, ha azt vesszük, hogy milyen tipusok vannak eddig Kunságnál. Az MAN a csúnyácskább, bár ez szubjektív. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz. Nem tudom, hogy van-e értelme 10 évnél sokkal öregebb buszt vásárolni.

Előzmény: Jang (239)
Jang Creative Commons License 2006.02.23 0 0 241
Mercit szerintem nem lenne szerencsés venni, mert ezzel tovább nőne az üzemeltetett típusok száma.
Előzmény: suexID (240)
suexID Creative Commons License 2006.02.23 0 0 240
Akkor MAN-ek lesznek, mert szerintem nem lesz pénz Mercire. Bár tagadhatatlanul jól nézne ki két csuklós Merci busz! :)
Jang Creative Commons License 2006.02.23 0 0 239
Ha igaz akkor a németektől jönnek a buszok (Berlint hallottam).
Előzmény: BGab (238)
BGab Creative Commons License 2006.02.22 0 0 238

Azt azért tán csak nem vesznek, nem sok értelme lenne.

Az az idő már elmúlt, meg egyébként sincs már nagyon mit megvenni onnan, bár kettőt éppenséggel még talán lehet találni. :-)

Előzmény: suexID (237)
suexID Creative Commons License 2006.02.21 0 0 237
Fogadok 2 használt német Ikarus 280-as! :)
Előzmény: Jang (234)
BGab Creative Commons License 2006.02.21 0 0 236
Na igen, a felújítások nekem sem igazán tetszenek. Külsőre jól néznek ki, bár nekem a classicosítás nemigazán tetszik, de ez szubjektív. Helyette inkább az ablaktáblákat cserélném ki a buszokon, hogy télen ne süvítsen be rajtuk a hideg és szerelnék beléjük normális fűtést (ahogyan az Ik266-osok esetén ezt teszik). Mondjuk most épp erősen kifele tartunk már a télből, de ez azért visszatérő probléma.
Előzmény: suexID (232)
BGab Creative Commons License 2006.02.21 0 0 235
Egyre több volánnál kezd "divattá" válni a (leginkább külföldi) használt buszok beszerzése. Ezek szerint Kunság is beáll a sorba? Néhány kivételtől eltekintve ez eddig nem volt jellemző. Kíváncsi vagyok a fejleményekre.
Előzmény: Jang (234)
Jang Creative Commons License 2006.02.21 0 0 234
"...már régen kíváncsi vagyok arra, hogy mikor kezdik el a csuklós kocsik cseréjét,..."

Azt hallotam, hogy idén jön két használt csuklós.
Előzmény: BGab (231)
suexID Creative Commons License 2006.02.20 0 0 233
Tegnap este fotóztam kicsit a városban és lekaptam az egyik pihentetett Regio-t. Íme a kép. Ha valaki kéri, akkor szívesen felrakom nagyobban is, asszem 3 megás az eredeti kép, csak sajnos kicsit zajos (ISO 800).
Alfa Regio
suexID Creative Commons License 2006.02.20 0 0 232
Én nem akartam lenéző lenni, mert nem hiszem hogy a helyi és a helyközi közlekedés közül bármelyik prioritást kellene, hogy élvezzen. A csere meg tényleg indokolt lenne, főleg, hogy a 14-esen levő (elméletileg felújított) 280-ason nekem kellett kézzel kilökni az ajtót, mert nem akart normálisan nyílni. Bocsi, ha esetleg úgy jött le, hogy bárkit le akartam volna nézni, mert nem így van. Csak tényleg jó volna már, ha valódi közlekedésről lehetne beszélni Kecskeméten és nem valami csúfságról, ami ilyen kódnéven fut.
Előzmény: BGab (231)
BGab Creative Commons License 2006.02.20 0 0 231

Értem a problémádat, valóban nem a legjobb megoldás, nyilván kényszer.

Én egyébként már régen kíváncsi vagyok arra, hogy mikor kezdik el a csuklós kocsik cseréjét, ami már jóideje esedékes lenne. Az összeset szerintem nem lehet majd nyújtott kocsikkal kiváltani. Hacsak ki nem várják azt az állípotot, mikor már alig lesz utas és elégnek fog bizonyulni a kisebb busz is.

Helyközi csuklósok esetében azért zárójelben megkérdezem (és tényleg nem bántásképp), hogy szerinted amíg Ballószögbe és Helvéciára jártak (és anno Kerekegyházára), akkor szerinted csúcsidő és mamák fonott kosara nem létezett? Talán annyival volt kedvezőbb a helyzet, hogy a helyközi sofőrök nem vették szigorúan az elsőajtózást, a hetényieknél nem tudom, mi a helyzet ilyen téren.

Előzmény: suexID (230)
suexID Creative Commons License 2006.02.20 0 0 230
Én örülnék neki, ha a buszokat felszerelnék végre normális kijelzőkkel, amiken nem csak a járatszám, hanem a kiindulási és érkezési hely is szerepel. Az már csak hab lenne a tortán, ha a busz belsejében lenne egy következő megálló nevét kiíró kis kijelző. Emellett (legalább a végállomásokon) lehetne részletes, pontos megállólistával is bővített menetrend kifüggesztve.

Az új buszöblök helyett én jobban örülnék, ha a régi megállókat újítanák fel. A buszmegállókat úgyis szétszedik a parasztok mint floki a lábtörlőt, igazat mondott haverom, mikor azt mondta, hogy tanyára felesleges palotát építeni. Ehelyett nem ártana ha kijavítanák a központban a kocsiállásoknál a járdaszegélyt, és betömnék (normálisan) a kátyúkat.

Nem a témához kapcsolódik, de valaki meg tudja mondani, hogy a KV miért erőlteti ezt a 2 helyközis csuklóst annyira a 29/15 viszonylaton? Annyira gáz, hogy felszáll 2 mami fonott kosárral és nem lehet elférni rajta. Csúcsforgalomban meg kriminális (főleg a 29-es).
BGab Creative Commons License 2006.02.20 0 0 229
Csodákat nem várok, de végre úgy tűnik, mintha valami pozitív változás készülődne. Kíváncsi leszek a leírtak konkrét megvalósulására. Ezen felül ha még a helyi utastájékoztató rendszer kiépítése is megvalósul, akkor végre emelkedhet a színvonal. Mondjuk az új buszok megfelelő mennyiségű beszerzése a jelek szerint még mindig nem várható, de már az említett dolgok is sokat jelenthetnek majd az előző évek "pangásával" szemben. Remélem okosan csinálják majd.
Előzmény: icelos (228)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!