Sziasztok!még mindig megvannak a maradék Croma alkatrészeim,ICroma elsö lámpák+irányjelzők,hátsó lámpák,II Croma hátsó lámpák+a rendszám közép,garnitura elektromos ablak emelő mind a4 ajtóba,fűthető elektromosan behajló tükrök,első-hátsó fék munka hengerek,első gólyaláb,gyújtás kapcsoló.meg még sok apróság ellehet csere-berélni sajna Kappához nem jó semmi,foglalja a helyet kidobni viszont nincs szivem egyben csere valami értelmes dologra, rozsoma@freemail.hu
Te mint nagy fiatos meg tudod mondani, hogy Fiat Unoból valóban létezett-e 1.9-es dizel? Mert minden alkatrészkatalógusban benne van az 1.9D, de én még nem láttam olyat, aki látott már olyat, aki látott ilyet élőben :D
Mert ha létezett, akkor bele kellene mennie az 1.9 idTD motornak is...:))) Elég kellemes kis autó lenne.:)
Van 1 db bal oldali utolsó szériás cromához való hátsó lámpám, ahhoz keresném a párját. Ilyenről van szó:
Meg esetleg érdekelne még egy jobb első fényszóró 1-es cromához. Olyan, ami nincs megvakulva, nem párásodik, nem fog leesni róla holnapután az üveg, stb., magyarul kiváló állapotban.:)
Üdv az Uraknak! A probléma meg oldódott. A szívó cső volt kirepedve és ott fars levegőt kapott a gép. Eltömítettem és lásd már nem is ugrál. Köszi az infot hogy sok cuccod van de én mit érek vele ha azt mondod el nem adod? :D De a Janónak van szinte minden és Ő már küldi nekem ha minden igaz. :P :)
Szerintem nagyon jó autók. Én nem is szeretném eladni, ha valamikor veszek másikat, akkor is inkább elteszem az utókornak, minthogy eladjam fillérekért valami hozzá nem értőnek, aki csak leamortizálja 2 év alatt. Azért a 2.5-ös sem lehet olyan rossz, csak az kevésbé takarékos, meg van benne egy-két fura megoldás. Kár, hogy abból nem csináltak i.d-set! :(
Közelről annyira nem szép az autó, sok kisebb horpadás van rajta, meg a tetején nem sok lakk van, jobb hátsó ív cserélve volt, meg a hátulja is kicsit törve volt, úgyhogy az idén át fogom fújni az egészet, akkor lesz igazán szép! :)
Ha esetleg valakinek vannak olyan patentjei, amik a küszöbspoilereket tartják gyárilag, az érdekelne, mert szereztem ilyen spoilereket, de csak 1-2 db patentom van hozzá.
Valami jó állapotú változó geometriás turbót keresnék még hozzá. A mostani turbóm hibátlan, de az sima, szóval nem sürgős a dolog. Esetleg nem tudjátok, hogy milyen VTG-s turbó jó még ezekre a gyárin kívül?
Úgy érted, hogy ha lépésben mész, és teljesen fel van engedve a kuplung, akkor rángat? Vagy pedig úgy érted, hogy csúsztatod a kuplungot, és kis gázt adsz, akkor rángat? Mert ha az utóbbi, akkor a kuplungod szar.
Nekem is van kilincsem, Egerben vagyok. Meg vannak még cuccaim korlátozott mennyiségben, mert sokmindent elraktam magamnak tartaléknak, és senkinek oda nem adom:) 30/543-6193
Üdvözletem az uraknak! Én most vetten félpénzért egy Cromát tokaji vagyok. (ezt a miskolci kollégáknak írom). Érdeklődnék nincs-e valakinek egy bal hátsó külső kilincse elfekvőben? A másik kérdésem az volna hogy a kocsi első sebességben lépésben haladáskor ugrál (mint a bakkecske) de durván ám, majd kiesek belőle. Amikor nagyobb gázt adok tehát a motorfordulatot megemelem 1500 felé akkor abba hagyja. Tehát lassan lépésben nem tudok vele menni, csak ha csúsztatom a kuplungot. Van valakinek valami tippje? Arról is érdeklődnék kinek mennyit fogyaszt a kocsi, mert Pestről hazafele 130es átlaggal 30 litert evett 280 km-n. Kétezres benzinesről beszélünk. Előre is köszi!