Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ati977 Creative Commons License 2013.07.28 0 0 11447

Először is, az új MU tényleg jobb. Nem annyira erős mint a NBL, de majdnem (ezekszerint legkésőbb évente hajigálom majd ki az izzókat).

 

A Puma fényszórói mint konstrukció öregek, vagy csak arra gondolsz, hogy elöregszik és egyre gyengébb?

Előzmény: Wicked Belzebub (11444)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.07.27 0 0 11446

Miert ne mehetne a tompitottba? A refi is 60 wattos, a hb3 is. Ez meg belefer...

Az izzok vegen a festes nem a foncsor kimelese miatt van, hanem a tobbi autos szemenek a kimelese miatt van:)

Előzmény: tigrisfog (11445)
tigrisfog Creative Commons License 2013.07.27 0 0 11445

Nekem is kb ez tortent a NBP-okkal. Jo, jo, de regen jobb volt.

Amugy nekem a tavolsagi a HB3-as NBP. De azoknak a vegen nincs festes es erosek is. Hogyhogy mehetnek tompitottba? Az elektronika vagy ellenallas szabalyozza?

Masik dolog: bekerultek az Offroad-ok a tompitottba, szurkuletben is latszott, h erosek es eleg hosszu a "fenycsova". De. Ezeknek sincs a bevonat a vegukon. Nem lesz baja a foncsornak?

Előzmény: Wicked Belzebub (11444)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.07.27 0 0 11444

Vigasztaljon a tudat,h a hb3 erosebb, viszont az oreg projektorok nem a jo fenyukrol hiresek...

Előzmény: Ati977 (11443)
Ati977 Creative Commons License 2013.07.27 0 0 11443

Akkor valószínűleg nem a szememmel van a baj. Sárgának, gyengusnak tűnt a fénye, holott emlékeztem rá, hogy ez újkorában nem ilyen volt. Most vettem 1 garnitúra +120ast, mert rettentő kíváncsi vagyok.

 

Ezt, hogy az izzók teljesítménye a használat során romlik, persze egyik teszt sem vizsgálja.

 

Azért minden hátránya, és elavultságából adódó korlátja mellett örülök hogy a H4es izzó ilyen, relatíve olcsó játékszer. Ősszel, télen tervezek venni egy Ford Pumát (megjelenése óta vágyom egyre), jóelőre nézegettem: mind a tompított, mind a távolsági fényszórója DE, HB3-as izzókkal. Egy pár NBP 8e HUF, de egy darab, közönséges Osram is 1700... :(

Előzmény: Wicked Belzebub (11442)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.07.27 0 0 11442

Tud. Az izzoszalat ha kozelebbrol megnezed, biztos latsz "kopasnyomot". 

Ezert neznek engem hulyenek rendszeresen, mert en soha nem akkor cserelek izzot, amikor kieg, hanem amikor ugy erzem. Es en eleg hamar ugy erzem. Az uj izzo a jo izzo :)))

Előzmény: Ati977 (11441)
Ati977 Creative Commons License 2013.07.27 0 0 11441

MU+90, tavaly november óta megy.

Előzmény: Wicked Belzebub (11440)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.07.27 0 0 11440

Milyen idotartamrol van szo?

Előzmény: Ati977 (11439)
Ati977 Creative Commons License 2013.07.27 0 0 11439

Srácok! Létezhet az, hogy egy izzó a használat során gyengül, anélkül hogy ennek az izzón látható nyoma lenne?

Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.07.23 0 0 11438

Ebben reszben igazad van, de azt ne felejtsd el, h az autokban a testkabel nincs olyan hosszan vezetve, mint a plusz. Minden fontosabb fogyaszto kozeleben szokott lenni egy testpont. Igy kulon le van testelve a bal es a jobb elso lampa is. Azok meg ilyen 20-30 centi hosszuak. Persze lehet millivoltot baszni, csinaltam en is olyat, de annak mar nincs tul nagy jelentosege inkabb csak mentalisan:)))

Előzmény: lautnermark (11437)
lautnermark Creative Commons License 2013.07.23 0 0 11437

A testkábelnek LEGALÁBB ugyanolyan keresztmetszetúnek kell lennie, mint a pozitívnak. 

Előzmény: Törölt nick (11435)
tigrisfog Creative Commons License 2013.07.22 0 0 11436

Aaa!!! Ez allat lett! Nagyon sokat szamit! Nagy keres lenne, h csinalj egy moricka-rajzot a bekotesrol? Es feltedd valami ingyenes helyre! De nem villanyasz rajz, csak vonalak, meg mi micsoda, mit hova kotottel, forrasztottad-e vagy maskepp csinaltad. Mit hol vettel es mi a pontos neve?

Trotter66: mit takarnak a roviditesek? Masik: H3-ban nem talalok 75W-os sargat... A 100-astol felek, h a nagy ho miatt szetegeti a kodlampat...

Előzmény: Törölt nick (11435)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.22 0 0 11435

Skoda Felicián felreléztem a tompított fényeket. Osram Night Breaker Plus H4 izzók vannak benne, 12V akku feszültségnél előtte kapott 10.5V-ot az izzó, most kb 0.2V eltérés van (13.7V töltésnél 13.5V-ot mértem az izzón). Az alternátortól húztam 5mm2 kábelt, rögtön rá tettem egy 30A-es biztosítékot, majd a bal oldali lámpa mellé egy relét, onnan pedig tovább húzva egy 5mm2 kábelt a jobb oldalra. A mínuszokat hagytam ahogy voltak, 150mV veszik rajtuk.

 

Előtte képek: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9053716&go=124631625&p=1#124631625

 

Trotter66 Creative Commons License 2013.07.21 0 0 11434

Nálam a tompítottban merényletsárga van, a ködlámpámban meg közönséges kínai 75W-os sárga.  Rendkívül meg vagyok elégedve.  A garázsban van egy garnitúra Tungi Gold - nagyon szeretem, sajnos már nem gyártják, egy szett PNG, egy adag OSVS, valami noname fehér is akad.  Mostanában nem cserélek izzót nyárra-őszre, igaz nálam viszonylag keveset megy a tompított, lévén van DRL. A játszósban meg 4300K-s xenon van DRP-DPL kombóval és OSVS a távfénye.

Előzmény: yo8 (11430)
yo8 Creative Commons License 2013.07.21 0 0 11433

Szerintem egyik autóba megpróbálom a H4-est. Bizos nem olyan sárga, mint a GOLD, ez hasonló, mint az Osram All Season v Tungsramból az Allday.

Mindenképpen írok a tapasztalatokról!

Egyébként már ez a mennyiségű sárga is nagyon jó hatásfokú tapasztalatom szerint, mert nagyon jó kontrasztossá teszi az utat éjszaka, pláne esőben,hóban és nem a fényerő rovására megy.

Előzmény: tigrisfog (11432)
tigrisfog Creative Commons License 2013.07.21 0 0 11432

Ha kiprobalnad, mindenkeppen irj ide! Bar ez nem tunik merenyletsarganak...

Előzmény: yo8 (11428)
Varshi Creative Commons License 2013.07.20 0 0 11431

Azért a magyar szlengben a "kínai" már rég nem azt jelenti, hogy Kínában készült, hanem kb. "kínai piacos", tehát erősen pejoratív.

Előzmény: Trotter66 (11429)
yo8 Creative Commons License 2013.07.19 0 0 11430

Persze, ma mindent kínában gyártanak, nyilván ezt is. Arra gondoltam, hogy ne egy NONAME "Jing-sing" cucc,amit a sufniban raktak össz, hanem nagy valószínűséggel azt is kapod, amit látsz és most elég jó áron. Az automatizált gyártósor mindenhol ugyanazt produkálja nagyjából......

Nálam az eredeti német Osram All Season égők kb. 80 000km bírtak éjjel-nappal használva. A Tungsram Goldnál most járok 60 000km-nél.

Előzmény: Trotter66 (11429)
Trotter66 Creative Commons License 2013.07.19 0 0 11429

"...de a Valeo név kötelez, nem egy kínai gagyi.."

 

Ezt most komolyan írtad, vagy iróniával??

 

Mert vicces. Nálam például van kínai Narva izzó, merényletsárga, kifogástalan. Azt hiszem, hogy két éves lehet nagyjából.

Ne hidd, hogy a Valeo nem a dzsunkalakókkal dolgoztat...  Legfeljebb nem a dzsunkán, hanem egy modern gyárban.

 

Előzmény: yo8 (11428)
yo8 Creative Commons License 2013.07.19 0 0 11428

Üdv mindenkinek !

Sárga égőket láttam a Bárdi autónál: Valeo Aqua vision H1,3,4,7 és ami a legszebb akciós!!!

http://www.bardiauto.hu/bardi-auto-magazin-201307/

Ezt a fajtát még nem próbáltam sárgában, de a Valeo név kötelez, nem egy kínai gagyi..

szikla2 Creative Commons License 2013.07.15 0 0 11427

Nem a büntetés a sok, hanem még elveszi a forgalmit, és viheted soron kívüli műszaki vizsgára.

Előzmény: tigrisfog (11425)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.07.14 0 0 11426

A 3200 K az nem sárga. A 2000, na az sárga.

Egy 3200-as izzó, önmagában nagyon szép fehér.

Bár nem igazán értem én ezt a szelektív sárga bevonatot, de mindegy.

Előzmény: tigrisfog (11425)
tigrisfog Creative Commons License 2013.07.14 0 0 11425

Ami még nem tiszta:

- Osraméknál az Allseason a "sárga", és papíron 3200K, nekem is van a ködlámpában, igazából nem sárga... Szerintem.

- Az Offroad is 3200K. Akkor erre miért nem mondják, h sárga?

 

Ami nem biztos, h idevág, de HID xenon-nál a rendőrbácsik hozzáállása és büntetési tételei mostanság mik? 3000-4300K cinkes nagyon?

Előzmény: Wicked Belzebub (11424)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.07.13 0 0 11424

Nem nagy ordongosseg az, hidd el...:))

65W-nal nem szukseges a relezes. A relezes azert szukseges, h minden egyes tized volt veszteseget kikuszobolj...

Előzmény: tigrisfog (11423)
tigrisfog Creative Commons License 2013.07.13 0 0 11423

Huhh... Ez nekem kicsit magas, ennyire nem ertek a villanyhoz :(

Ha a 65W-os Osramra esik a valasztas, szukseges a relezes? llletve ha ez 2100 lumen, akkor tobbet latok majd vele, mint a NBP-al, ami 1500 lumen?

Előzmény: Wicked Belzebub (11422)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.07.12 0 0 11422

Ha fényt akarsz, akkor a Narva. Ha foncsort akarsz kímélni akkor az Osram. Ha szabályos akarsz lenni, akkor egyik sem. Najó, ez csak poén volt :))

A kapcsoló relézés azt jelenti, h a két izzó áramát, ami egy 80W-os esetében 12 A körül mozog, nem küldöd át mindenféle gyárilag odarakott vezetékeken és a világítás kapcsolón, amit akár haza is vághat, hanem ezt egy 30 A-es kürtrelére bízod. A kapcsolód így nem a nagy áramot fogja kapcsolni, hanem csak a relé behúzótekercsét, ez milliamper nagyságrendű. És te szépen az aksi pozitív sarujáról egy szép vastag kábelt kihúzol a reléhez, onnan meg az izzókhoz. Mindezt egy 20 A-es lengőbiztin keresztül a lehető legrövidebb úton. Ezenfelül összekötheted az aksi negatív saruját egy centi átmérőjű kábellel a motorral, az amúgy jót tesz mindennek és az összes testelést kicsavarozod, átcsiszolod és jó kis körmös alátétekkel újrahúzod. Na és ekkor mondjuk megtettél mindent, h erős legyen a lámpád mindenhol. :))

Előzmény: tigrisfog (11421)
tigrisfog Creative Commons License 2013.07.12 0 0 11421

Üdv mindenki!

Nos, érdekes módon az Osramnál kínáltak ilyen izzót: Narva 48358. 12V, 80W. És ilyen az slh-nál sincs.

Még itt leltem, 3310 Ft/darab. http://www.baro-ker.hu/index.php?products_id=995&sort=2a&page=4&osCsid=8d6693d8ceade45cecfd6fb81e4459ae

https://www.dropbox.com/s/gchzq06otuxetxx/Photo%202013.07.12.%203%2008%2004%20du..jpg

Ha már ilyen útra tévedek, akkor Osram 65W-os Offroad, vagy ez? Illetve. Mit jelent az, h relézni egy kapcsolót? És ezen esetekben kell-e?

ficere50 Creative Commons License 2013.07.11 0 0 11420

Ne gondolkodj másban...mióta (2 éve) a Philips Nightguide van a kocsimban, azóta leszoktam a kisérletezgetésekről. Előtte félévente próbálgattam ki a nevesebb izzók valamelyikét. Abszolút csúcs esőben, hóban, szárazon...(nekem)!

Előzmény: jozyt (11419)
jozyt Creative Commons License 2013.07.11 0 0 11419

Nálam a NB +100% H7-es vizes úton, esőben, havazásban, ködben a Philips X-treme-t alulmúlta. Szárazon kb egyforma a kettő. Ezt annak tudtam be, hogy mig a PH izzón felül egy vékonyabb kékes csík van a búrán, addig a NB-n felül egy vastagabb, és alul egy még vastagabb kékes csík van. A PH Nightguide-t próbálnám ki szívesen, de az meg elég horror áron van még.

Előzmény: Csaba_F (11417)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 11418

Szerintem teljesen jó vizes úton is, a fekete színű utakon esőben nem látsz vele sokat, de ott egy sárga izzóval se. Havon brutális fénye van (a színe miatt), viszont ködben a H4-es verziókkal nem kell távfényt kapcsolni. De a H7-nél nincs színezve az izzószál körül a búra. Apu autójában mindenhova Night Breaker-t tettem, fényszóróba és a ködlámpába is, vizes úton is teljesen jól látni vele. Esőben talán egy 80-100wattos sárga izzó lenne jó, de szabálytalan és tönkreteszi a lámpát. 

Előzmény: Csaba_F (11417)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!