Két hete van nálam, egy tank dieselt füstöltem el.... Tudom ez még nem reprezentatív mennyiség, de ugyanazokat az útvonalakat járom, mint több éven keresztül a PDTDI-vel, és ott soha nem volt 6,2-nél több. (még télen dugóban sem)
Bolgog lennék, ha az általad linkelt oldal átlagát tudná az enyém, de egyelőre jóval a legmagasabb érték felett vagyok....
2012-es 1.6 CRTDI Octavia 2 FL (CAY motor, fekete) fogyasztását sokallom. Pesten nem a dugóban ülve is 7, 5 körül megyek vele, előtte az 1.9 PDTDI-vel 6 liter körül mentem. Szűrők, ilyesmik nemrég cserélve.
Szokott ez ilyen sokat enni? Ha igen, akkor miért? Mindenhol azt olvasom, hogy a PD-knél is takarékosabbak...
Érdeklődnék, hogy létezik-e valami olyan szűrő amit a benzintankba lehet illeszteni tankoláskor, hogy ne menjen tele a tank mindenféle apróbb szemcsékkel amik leválnak a benzinkút föld alatti tartályáról?
Ha egy autót le kell tennem 70-100 napra, addig nem lesz beindítva akkor mit csináljak vele? Akkumulátort ki vegyem, benzint/gázolajat leszívjam?
(Van egy 99-es passatom 1.9 tdi meg egy 2003-as bmw 320ci e46-om, megyek ki németbe és egyik kocsi addig itthon fog állni, még nem tudom melyik, velem utazok számától függ.)
Gyors kérdés: ha nem változik az induktív jeladó (jel)feszültsége, akkor földön van ? Mert akkor símán 'átverheti' a vezérlőt, aki egy váltakozó jelfeszültséget vár, és indokolt lehet a 11-es kód ?
hát ezzel a kenegetős gyári GM olajjal megy a családban az összes Opel (nem Dexos2, csak "sima" GM olaj)..
egyiknél lassan meg lesz a 400 ezer km, a másik még csak 265 ezren van túl (tizenpárezerrel lett véve a kevesebbet futott magyarországi első tulajtól 2 évesen, 200 felett a másik, olaszból behozva asszem 9-10 évesen)
Érdekes módon mindkét turbódízelen az izzítógyertyák kivételével a motorhoz nem kellett hozzányúlni.. (1.5TD és 1.3 cdti)
abban igazad van hogy nem tudom mibe kerül üzemeltetni egy szervízt, pláne egy jól felszereltet hozzáértő szerelőkkel...de munkatársam egy Japán autómárka szakszervizében melózott megyeszékhelyen, és amiket mesélt attól égnek állt a hajam, és el sem akartam hinni..leginkább azt a részt hogy a szerszámokat az otthoni műhelyéből hordta be...
ez alapján nekem szerencsém volt tavasszal egy budapesti SAAB szervizben :D a javítást is végignézhettem volna mert felajánlották, fél órát is számláztak, tehát nem a megkezdett teljes órát, sztem nem volt sok a 6000ft+áfa rezsióradíj, nem szöszmötöltek a javítással csinálták mint a gép :D
kicsit megertem mindket oldalt. 30ekm viszont csak marketing... a flottakezelo kiszamolja, h auto (szgk: 250ekm, kisteher 350ekm, 40T: 1,2Mkm) ennyit fut, 30ekm-kent olajcsere, de ez nem jelenti azt h. 15-20ekm-s csereperiodussal nem fut tiovabb
Nyitott, vagy zárt áramkör, akármihez képest...... a vezérlő nem tudja megállapítani a hiba pontos jellegét, csak annyit tud, hogy hibás az az áramkör. Ez akár maga az ABS vezérlő is lehet. Sokan azt hívják "ABS szivattyúnak".
ugyanúgy mint az elsőt.kinyitod az ajtót.kiveszed a műanyag kupakot,mögötte van a csavar.kitekered és közben a kilincset húzod kifelé és mozgatod 1 kicsit a vakdugót.
Sziasztok Nekem egy Opel astra van, olyan problémám lenne, hogy az autó menet közben furcsa hangot ad ki. Tehát ha csak a motor jár akkor semmi különös, de ha kerekek forognak ekkor kis idő után először kezdődnek a hangok. Ha nagyon lassan megyek erős kattoas, kb 50 surolo hang, 70 felett sípoló illetve surolo hang. Először azt hittem a fék surol, de mikor fel emelem az autót szép csendben forog a kerék. Pontosan azt sem tudom, hogy honnan jön a hang. Köszike
Én kerestem, megbíztam, odavittem, nem alkudtam, kifizettem. Nem egyszer, nem kétszer.
Aztán féktárcsa csere utáni ABS lámpára (hibakód nincs, csak világít) a diagnózis: ABS szivattyú csere, vagy nem tudják.
Itthon kivillogtatva hibakód van, (lejjebb írtam) még nem tudom, mi a pontos ok (elcsesztek valamit a féktárcsa cseréjekor, esetleg elkoszolódott érzékelő, stb) de oda vissza nem viszem.
Az autószerelő is olyan, mint az orvos. Kell keresni egyet, akiben megbízol, azt rendesen megfizeted, és nyugodtan visszajárhatsz hozzá. Ha úgy mégy oda, hogy "na, engem aztán nem húzol le", akkor biztos lehetsz benne, hogy le fog. Két szereplős erősen a játszma.