Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Centi the real Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143793

Két hete van nálam, egy tank dieselt füstöltem el....   Tudom ez még nem reprezentatív mennyiség, de ugyanazokat az útvonalakat járom, mint több éven keresztül a PDTDI-vel, és ott soha nem volt 6,2-nél több. (még télen dugóban sem)

Bolgog lennék, ha az általad linkelt oldal átlagát tudná az enyém, de egyelőre jóval a legmagasabb érték felett vagyok....

 

CM

Előzmény: mica-r (143792)
mica-r Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143792
Előzmény: Centi the real (143791)
Centi the real Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143791

Sziasztok, 

 

2012-es 1.6 CRTDI Octavia 2 FL (CAY motor, fekete) fogyasztását sokallom.  Pesten nem a dugóban ülve is 7, 5 körül megyek vele, előtte az 1.9 PDTDI-vel 6 liter körül mentem. Szűrők, ilyesmik nemrég cserélve.

Szokott ez ilyen sokat enni?  Ha igen, akkor miért? Mindenhol azt olvasom, hogy a PD-knél is takarékosabbak...

 

Köszi az ötleteket...

 

Cm

csupa6os Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143790

Még akkor is ha olajnyomás nem esik le, visszajelző nem villan ki és nem füstöl?

 

Előzmény: wastegate (143789)
wastegate Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143789

Ez biza hajtókar  vagy dugó bibi lesz ...

 

w

Előzmény: csupa6os (143788)
csupa6os Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143788

Tudom hogy így nehéz, de tippeket várok. Vezérműlánc? Hajtókarcsapágy?

köszi

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143787

Ha van csepptoltod, kosd ra es hagyd bent az akkut, ha nincs, akkor vedd le a negativ sarut.

Bakold fel, vagy ha nincs bakod, allitsd a kereknyomast 3.5 barra.

Tankold tele es tegyel bele uzemanyagstabilizalo adalekot, hogy ne rohadjon bele a bioetanol.

Előzmény: aqua2015 (143783)
-Smiley- Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143786

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy létezik-e valami olyan szűrő amit a benzintankba lehet illeszteni tankoláskor, hogy ne menjen tele a tank mindenféle apróbb szemcsékkel amik leválnak a benzinkút föld alatti tartályáról?

mica-r Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143785

Akku csepptöltőt rá lehetne akasztani addig. 

Előzmény: aqua2015 (143783)
kacagógerle Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143784

Szerintem a passattal gazdaságosabb kimenni, meg jobban el is fér benne 5 ember. A ci-t meg add ide nekem ,majd és gondoskodom róla.:-)

Előzmény: aqua2015 (143783)
aqua2015 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143783

Sziasztok

Ha egy autót le kell tennem 70-100 napra, addig nem lesz beindítva akkor mit csináljak vele? Akkumulátort ki vegyem, benzint/gázolajat leszívjam? 

 

(Van egy 99-es passatom 1.9 tdi meg egy 2003-as bmw 320ci e46-om, megyek ki németbe és egyik kocsi addig itthon fog állni, még nem tudom melyik, velem utazok számától függ.)

LyPapa Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143782

Gyors kérdés: ha nem változik az induktív jeladó (jel)feszültsége, akkor földön van ?  Mert akkor símán 'átverheti' a vezérlőt, aki egy váltakozó jelfeszültséget vár, és indokolt lehet a 11-es kód ?

 

Üdv: LyPapa

Előzmény: 409 (143777)
LyPapa Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143781

Ezen átsiklottam :(

 

Üdv: LyPapa

Előzmény: 409 (143768)
combi27 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143780

hát ezzel a kenegetős gyári GM olajjal megy a családban az összes Opel (nem  Dexos2, csak "sima" GM olaj)..

egyiknél lassan meg lesz a 400 ezer km, a másik még csak 265 ezren van túl (tizenpárezerrel lett véve a kevesebbet futott magyarországi első tulajtól 2 évesen, 200 felett  a másik, olaszból behozva asszem 9-10 évesen)

Érdekes módon mindkét turbódízelen az izzítógyertyák kivételével a motorhoz nem kellett hozzányúlni.. (1.5TD és 1.3 cdti)

 

abban igazad van hogy nem tudom mibe kerül üzemeltetni egy szervízt, pláne egy jól felszereltet hozzáértő szerelőkkel...de munkatársam egy Japán autómárka szakszervizében melózott megyeszékhelyen, és amiket mesélt attól égnek állt a hajam, és el sem akartam hinni..leginkább azt a részt hogy a szerszámokat az otthoni műhelyéből hordta be...

ez alapján nekem szerencsém volt tavasszal egy budapesti SAAB szervizben :D a javítást is végignézhettem volna mert felajánlották, fél órát is számláztak, tehát nem a megkezdett teljes órát, sztem nem volt sok a 6000ft+áfa rezsióradíj, nem szöszmötöltek a javítással csinálták mint a gép :D

Előzmény: novothauto (143775)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143779

kicsit megertem mindket oldalt. 30ekm viszont csak marketing... a flottakezelo kiszamolja, h auto (szgk: 250ekm, kisteher 350ekm, 40T: 1,2Mkm) ennyit fut, 30ekm-kent olajcsere, de ez nem jelenti azt h. 15-20ekm-s csereperiodussal nem fut tiovabb

Előzmény: 409 (143751)
triunguis Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143778
Köszi bambi! Az ajtó tömítő gumi mögött van a csavar, nem találtam. Köszi!
Előzmény: bambi942 (143774)
409 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143777

Nyitott, vagy zárt áramkör, akármihez képest...... a vezérlő nem tudja megállapítani a hiba pontos jellegét, csak annyit tud, hogy hibás az az áramkör. Ez akár maga az ABS vezérlő is lehet. Sokan azt hívják "ABS szivattyúnak".

Előzmény: Mwin (143776)
Mwin Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143776

 

11 = RF (open/short to body ground/short to power)

 

Ez nekem rövidzárlat, vagy nincs elég áram.  De semmiképp sem ABS szivattyú.

 

Sajnos, nincs sem időm, sem  lehetőségem kimérni a hiba helyét, így megy elektromos szerelőhöz.

 

Előzmény: 409 (143768)
novothauto Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143775

" mindenki meggazdagodni akar gyorsan"

 

Fogalmad nincsen arról, hogy mennyibe kerül egy autószerviz üzemeltetése.

 

"gyári minőségű olaj (GM Dexos2 5w-30  5 liter)"

 

A GM olaj kerítést, vagy ladikot kenegetni jó, másra nem nagyon.

 

Előzmény: combi27 (143763)
bambi942 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143774

ugyanúgy mint az elsőt.kinyitod az ajtót.kiveszed a műanyag kupakot,mögötte van a csavar.kitekered és közben a kilincset húzod kifelé és mozgatod 1 kicsit a vakdugót.

Előzmény: triunguis (143773)
triunguis Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143773
Sziasztok! Bora hátsó kilincs melletti vakdugót /ami az elsőknél a kulcs/, hogy lehet kivenni? Köszönöm!
JAMIE222 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 143772

Trollkodás?

Szar az autód, nem tudod mi baja és nem értesz hozzá.Majd valaki megtávgyógyítja innen, úgy gondolod?vagy tippelő versenyt hirdetnél?

Előzmény: zikzek (143770)
mica-r Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143771

Nem olvastad el a fejlécet, valamint elég vacak volt a kérdésed. 

Pont ennek megfelelő választ kaptál :)

Előzmény: zikzek (143770)
zikzek Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143770

Ááááá köszi! Hogy ez nekem nem jutott eszembe eddig..?!

Kösz a trollkodást mégegyszer

Előzmény: JAMIE222 (143753)
hurry13 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143769

Sziasztok Nekem egy Opel astra van, olyan problémám lenne,  hogy az autó menet közben furcsa hangot ad ki. Tehát ha csak a motor jár akkor semmi különös,  de ha kerekek forognak ekkor kis idő után először kezdődnek a hangok. Ha nagyon lassan megyek erős kattoas,  kb 50 surolo hang,  70 felett sípoló illetve surolo hang. Először azt hittem a fék surol,  de mikor fel emelem az autót szép csendben forog a kerék. Pontosan azt sem tudom,  hogy honnan jön a hang. Köszike 

409 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143768

Azt írta, 11-es hibakód. Az áramköri hiba.

Előzmény: LyPapa (143767)
LyPapa Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143767

Valószínű az ABS gyűrűje nincs egyvonalban az induktív jeladóval, így nincs jel, vagy az amplitúdója nagyon kicsi. 

 

Üdv: LyPapa

Előzmény: Mwin (143765)
TraguAre Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143766

"Amihez odaírják, hogy milyen olajjal lehet ezt megtenni!!!"

 

Meg azt is, hogy fokozott igénybevétel esetén nem annyi amennyi. 

Igaz, hogy szerintem a többségnek fogalma sincs, hogy mit jelent ez az olaj szempontjából.

Előzmény: 409 (143751)
Mwin Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143765

Én kerestem, megbíztam, odavittem, nem alkudtam, kifizettem. Nem egyszer, nem kétszer. 

Aztán féktárcsa csere utáni ABS lámpára (hibakód nincs, csak világít) a diagnózis: ABS szivattyú csere, vagy nem tudják.

Itthon kivillogtatva hibakód van, (lejjebb írtam) még nem tudom, mi a pontos ok (elcsesztek valamit a féktárcsa cseréjekor, esetleg elkoszolódott érzékelő, stb) de oda vissza nem viszem.

Előzmény: gesszti (143764)
gesszti Creative Commons License 2015.06.29 0 0 143764

Az autószerelő is olyan, mint az orvos. Kell keresni egyet, akiben megbízol, azt rendesen megfizeted, és nyugodtan visszajárhatsz hozzá. Ha úgy mégy oda, hogy "na, engem aztán nem húzol le", akkor biztos lehetsz benne, hogy le fog. Két szereplős erősen a játszma.

Előzmény: combi27 (143763)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!