A regi akksit az ujjal kombinalni meglehetosen rossz otlet volt, valszeg a regiben volt egy cellazarlat, es magaval rantotta az ujat is, nyertel egy komplett akkucseret.
Ez alatt azt érted, hogy az újban is keletkezett egy cellazárlat vagy "csak" azt hogy lerántotta az energiát az újból is ? Egyébként ez a régi ez jónak tűnt, a párja halt meg idejekorán.
A töltő egyébként tényleg LIDL-s, de fekete szinű, téglatest alakú. Szerintem az sem tud többet 3 A-nál. Két töltővel támadom a két akksit. Ma délelőtt 12.4V ill. 12,2V nál tartottak. Időm az van, had töltögessenek csak abban bízok, hogy nem károsodtak az akksik.
A regi akksit az ujjal kombinalni meglehetosen rossz otlet volt, valszeg a regiben volt egy cellazarlat, es magaval rantotta az ujat is, nyertel egy komplett akkucseret.
Ha a Lidl-tolto alatt a 3.6 Amperes szurke szogletes toltot erted (Tronic a neve asszem), azzal el fogsz malmozni ket 100Ah-s akksival vagy egy hetet.
A kipufogó vége száraz nem olajos, a gáz színtelen nem füstöl, nem sül napi 40km-nél tehát az olaj rendben van. Kisebb fúvókát tettem bele, mert teljes gáznál elerőtlenedett, most kipörög rendesen, de olyan darálós, picit torpan picit megy fixen tartott gáznál ( picit oszcillál a teljesítmény ) nem tudom jobban leírni. Olyan mintha még mindig sokat kapna, de a következő fúvókaméret 80->75, és félek ha nagyon elszegényítem túlmelegszik a szegény keveréktől.
Hidegindításnál a szívató mellé kell húzni egy pici gázt is, de 2-3sec után kikapcsolhatom a szívatót (kézi ) és van pöcögős alapjárat, majd amikor bemelegszik szépen tartja az alapjáratot ami magas egy picit de legalább van töltés alapjáraton is.
Egy 50-es henger és egy 17,5-es dellorto van rajta most 80-as fúvókával.
Olyan kérdésem lenne, hogy a Páromnak van egy Roover si 404es, ha jól emlékszem kocsija, és most hosszú útra indult, viszont útközben történt valami a kocsival. Az volt, hogy nem veszi be a sebességeket, csak egyből az 5öst. Mi lehet a baj? Nagy baj lehet?
Van egy robogóm és most nyáron használgatom. Kb. sikerült belőni a karburátort, de érzésre még nem az igazi. Kétütemű motor kipufogójába lehet tenni lambda szondát? Vagy egy karburátor behangolását így nem lehet megoldani?
Sziasztok,
sharan tdi jobb kanyarban egy pillanatra megakad es nem kormanyozhato, de utanna rendben , de kicsit mintha nehezebb lenne a kormyzas...mi lehet ez??
Adott egy MAN teher 2db 100ah körüli akksival. Az egyik vadi új, másik kb. kétéves, Banner mindkettő. Teljesen azonos típusok. Kb egy hónapja nem volt mozgatva az autó, ma vettem észre, hogy leáramtalanított helyzetben lemerült mindkettő. Az újabb 1.5 re, a régebbi 4.5 voltra merült. (a tachográf működik áramtalanított helyzetben is) Most töltögetem őket a kis Lidl-s csepptöltővel és reménykedem. Kérdésem az lenne, hogy vajon meghaltak-e az akksik vagy van még esély a feltámasztásukra? Köszi a segítséget!
az alany egy Honda Civic Aerodeck 1,5 Vtec, a hiba ABS lámpa folyamatosan világít, hibakódot nem dob. Amikor a lámpa (nagyritkán) elalszik, az ABS kis sebességnél, gyenge pedálerőnél is rázza a pedált, nyári száraz úton is.
Mi lehet a gondja? Nemrég fékjavítás volt (tárcsa-betét, nyereg), de nem közvetlenül utána kezdte.
Másik kérdés: hátul a fékjavítással egyszerre lengéscsillapító-összes szilent csere volt, mégis, rossz úton nem nagy sebességgel haladva mintha egy doboz csavart rázna valaki a csomagtartóban. Ez mi a fene lehet? (Pótkerék a helyén, leszorítva, mellette semmi csörgő-zörgő dolog, úgyszintén semmi a csomagtartó oldalzsebekben sem.
Punto 1 kicsit mas teszta, ott a harompines csatiban van ISO K/L-Line, amit adapterrel at tudsz drotozni egy OBD2 csatiba. Ha jol emlekszem, a regi Peugeot csatiban minden vezerlonek kulon szal van!
Autocom felkínálja a kérdéses típust,évjáratot,mégsem viszi.Arra gondoltam,nem kell-e valamit átkötni a csatlakozóban?Punto1 sem obd csatis,átalakító kábellel mégis szóba áll vele.
Autocom nem kommunikál vele.Olcsó,kék kínai se viszi. A hasonló korú vezérlőket mivel lehet diagolni?ECU-tól elmennek a vezetékek az obd csatiba,nincsenek elszakadva,táp is van..Amúgy üzemel az autó,csak nem jól.