A gyártó pont, hogy azt ismeri el, hogy a hibrides Ignis 4,3 litert fogyaszt, míg a nem hibrid 4,8-at! Mit oly nehéz ezen felfogni vagy megemészteni? A saját eddigi tapasztalatom szerint tudja tartani az autó a 4,3-at gond nélkül, tekintve, hogy most 3,8-es fogyasztással megy! Majd akkor szólj, ha a tiéd is ennyivel tud közlekedni! Addig hiába okoskodsz itt nekem, hogy nem fogyaszt kevesebbet, meg mérési hiba és miegymás!
Ha már matek,akkor inkább 7 az a 9 százalék....109/99 mg ;)....5 deci....orszagúton pedig 2 deci a hibrid javára....igen komoly ütőkártya....ja,és olvasd el alul az apróbetűs részt ;)
De szép is lenne ha a világ,és a gépkocsik motorja így működne....de nem így működnek. Mert nekem nem ennyit hanem többet fogyaszt,de ha ügyes vagyok kevesebbet . Vicchibrid nélkül....és mégegyszer leírom....maga a gyártó is elismeri,ezzel a rendszerrel nem fog az autó kevesebbet fogyasztani. Más mérési ciklus miatt adódik az a 5 decis különbség. Ami a legjobb családban is egy erős mérési pontatlanság .....
Ha a kibocsátott cO2 ennyivel kisebb, akkor az azt jelenti, hogy ennyivel kevesebb benzint éget el 100 kilométeren a motor, mint a másik! Ennek belátásához nem kell túl sok ész!
Ha a tiéd 109Co2 bocsájt ki, az enyém meg 99-et, akkor a kettő között 9% az eltérés! Ez a fogyasztásban ugyanígy jelentkezik:
Ami itt a táblázatban különbségként látszik az az életben láthatatlan .Ennek a vicchibridnek annyi a létjogosultsága hogy 95 mg lett a Co. Így a törvényi megfelelés összejött. Továbbá jól mutat a matrica rajta....és több pénzt lehet érte kérni ....semmi más egyéb haszna nincs
Ez nyilvánvaló, hiszen ha nem tud tölteni a motorfék, akkor később rásegíteni sem tud a rendszer! Ha viszont vannak jó kis lejtők a pályán, akkor már más szitu!
A két verzió fogyasztási adata teljesen ugyanaz .Tehát semmit sem nyert a gyártó .csak 5mg Cot .Ez volt a cél. Amúgy az én km számlálóm 60 ezren áll .5-6 liter között fogyaszt. Az a 3.8 liter a két falu között 50 el jön össze
A Suzuki még nem árul semmilyen hibrid autót .Csak ezt a viccet.Amig van olyan aki ezt is isteniti a gyártó szerint nincs hiba .Elég csak az Ignis Facebook csoportban körülnézni .A csoport vezető gyerek erre rejszol minden nap.....a hibridre....beteg :-D
Amennyit rásegít, az is megspórol néhány deci benzint! Ez ugyan nem sok, viszont nem kell a töltéssel foglalkozni, hiszen menet közben a motorfék mindig feltölti az akkumulátort. Most 600 kilométer van az Ignisemben és 3,8 liter az átlagfogyasztása! Bolond lennék Toyota Priusz venni 13 millióért, amikor ennyi pénzből majdnem 4 Ignist vehetek!