A T5C5 azért nem kapott H jelzést, mert más városok nem kértek belőle, a T6A5, KT8D5 pedig szintén csak cseheknél van ezért nem kapott más jelzést. A KT4D példa a német exportra. Az is simán csak KT4-nek készült. Az igaz, hogy a D a királycsaptávot is jelöli.
Az országok neve nem mindég szerepelt a típusjelzésben. Magyarország esetében éppen soha, T5C5, T6A2. A KT8D típusjelzésnél pedig a D a forgócsapok távolságát jelenti. Egy érdekes eset. Jugoszlávia szétesése után, már nem tudom melyik városban, hatalmas lyukasztóval átlyukasztották a dokumentáció minden oldalán a fejlécben található YU-t a típusjelzésben. A gyár számára csak akkor volt értelme beletenni a típusjelzésbe az ország betűjelét ha így lehetett megkülönböztetni a többi azonos típusú járműtől, de T5C5 csak Budapesten és a mi T6A2-nk is cak nálunk van. 60cm-rel hosszabb mint a többi T6-os. Dózsa Gábor
Nyugodj meg, van. Minden nap láthatod őket. A "H" jelzi, hogy a magyarországra (Hungary) gyártott típusról van szó. Ez csupán apró különbségeket jelöl, pl az összes ajtó ugyanakkora. (ugye tudod, hogy a eredetileg az első és a hátső ajtó kisebb lenne a középsőhöz képest)