Keresés

Részletes keresés

thomas200 Creative Commons License 2005.04.07 0 0 435

Köszi!!!!

Előzmény: n-misi (430)
*911* Creative Commons License 2005.04.07 0 0 434
Így már más!
Előzmény: suraki1 (433)
suraki1 Creative Commons License 2005.04.07 0 0 433

Óvatosan a szavakkal...

 

Egyébként azt hiszed, hogy merő heccból nem fejlesztem?? Azért nincs új, mert nincs rá tárhely és lóvé (a fájltípus-korlátról még nem hallottál?).

 

És köszönöm szépen a dícsérő szavakat, és a számláló pörgetését. Hajrá hajrá, mindjárt 1500!

Előzmény: *911* (415)
*911* Creative Commons License 2005.04.07 0 0 432
Nicsak ki van itt!
Előzmény: n-misi (430)
*911* Creative Commons License 2005.04.07 0 0 431
Elérulom neked, hogy holnap vagy holnapután kint lesz!
Előzmény: thomas200 (429)
n-misi Creative Commons License 2005.04.07 0 0 430
Csaknem egy óra hosszáig nem volt áram az 1esen mert a volt Boszorkánykonyha elötti vissza irányú szakaszszigetelő eltört (a 900-as áramszedőjének áthaladása közben). A szedő emiatt tört és a vezeték is minden felé lógott! A villamosra eső vezeték természetesen kicsapta a központot melyet a javítás időtartamára kézileg is kikapcsoltak. Szerintem nem annyira komoly a baj mert a szedőt ránézésre nem csavarta meg a madzag! 908 ma próbázott! misi
Előzmény: thomas200 (429)
thomas200 Creative Commons License 2005.04.07 0 0 429

12:42-kor odaállok a rókusi templom megállóba szeged pu felé.Látom elmegy hct-517 1-es felirattal,kikerüli a lámpánál álló 902-t.Nézem,nézem egy zöld,mégegy zöld,egyikse megy.Kb 10 perc után meglátok messziböl egy fehér citarot.Megáll,de eközben 902 elindult.Felszálltam hát FKT-896-ra.De meglátom 900-200-at CSATOLVA 200-nak fenn az áramszedője,De 900nak LEFORDULVA!!!(< mikor így volt:>ElképzelhetŐ?)Megkérdeztem a vezetőt,mi a baj.Mire ő:-900-nak megdült,majd lefodult fordítva a citroms. áramszedője(Mint 203-nak a sárga),és kicsapta egy 5 percre az áramot a villamos hálózatba.900-at 200 tolta,mivel 200-ban ült a vezető.Vsz a remizbe mentakkor,és vsz 900-at soká látjuk.Utána sok tátra ment utassal,me az annánál átszátam a 4/3-asra.Még 203-at is láttam próbába...

 

 

 

thomas200 Creative Commons License 2005.04.07 0 0 428
Tudom számtalanszor voltunk má nála!
Előzmény: Csoki bácsi (426)
*911* Creative Commons License 2005.04.07 0 0 427
Nekem olyanom sajnos nincs. :-((
Előzmény: tupolev (425)
Csoki bácsi Creative Commons License 2005.04.07 0 0 426
Ő a tulaj.
Előzmény: thomas200 (397)
tupolev Creative Commons License 2005.04.06 0 0 425
Ha adsz egy építőkészletet, csinálok, de a nulláról indulva nem tudok, mert nem vagyok modellező.
Ezt csak összeragasztani, majd lefesteni kellett.
Előzmény: *911* (409)
tupolev Creative Commons License 2005.04.06 0 0 424
A KT4D-ben a D Németországot jelöli.
Előzmény: *911* (421)
thomas200 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 423
Jaaa!!!ŐT ismerem!!!Van egy lányuk,hozzá járunk az én vonatommal(H0-s)!
Előzmény: ifj. Nagy Gábor (420)
thomas200 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 422
MILYEN H???
Előzmény: KÜKLOPSZ (405)
*911* Creative Commons License 2005.04.06 0 0 421
A T5C5 azért nem kapott H jelzést, mert más városok nem kértek belőle, a T6A5, KT8D5 pedig szintén csak cseheknél van ezért nem kapott más jelzést. A KT4D példa a német exportra. Az is simán csak KT4-nek készült. Az igaz, hogy a D a királycsaptávot is jelöli.
Előzmény: mdozsa (419)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2005.04.06 0 0 420
Előzmény: thomas200 (397)
mdozsa Creative Commons License 2005.04.06 0 0 419
Az országok neve nem mindég szerepelt a típusjelzésben. Magyarország esetében éppen soha, T5C5, T6A2. A KT8D típusjelzésnél pedig a D a forgócsapok távolságát jelenti.
Egy érdekes eset. Jugoszlávia szétesése után, már nem tudom melyik városban, hatalmas lyukasztóval átlyukasztották a dokumentáció minden oldalán a fejlécben található YU-t a típusjelzésben.
A gyár számára csak akkor volt értelme beletenni a típusjelzésbe az ország betűjelét ha így lehetett megkülönböztetni a többi azonos típusú járműtől, de T5C5 csak Budapesten és a mi T6A2-nk is cak nálunk van. 60cm-rel hosszabb mint a többi T6-os.
Dózsa Gábor
*911* Creative Commons License 2005.04.06 0 0 418

Tudomásom szerint a TATRA mindig ország szerint csoportosította a típusokat, és az internetes oldalak 80%-án T6A2H-ként szerepel.

 

 

 

 

 

K = Dél Korea

H = Hungary, Magyarország

B = Bulgária

CS = Csehszlovákia

SU = Szovjetúnió

YU = Jugoszlávia

D = Deutschland, Németország

Előzmény: mdozsa (416)
*911* Creative Commons License 2005.04.06 0 0 417
Még mindig várom a csoda KT4et!! :-)
Előzmény: mdozsa (416)
mdozsa Creative Commons License 2005.04.06 0 0 416
Én is csak T6A2 típusjelzéssel találkoztam a dokumentációkban. Esetleg használt a gyár T6A2 Szeged kifejezést.
Dózsa Gábor
*911* Creative Commons License 2005.04.06 0 0 415
Szvsz a VIDEOSZOBÁT is kibővíthetnéd 1-2 fasza videóval pl. : Alulról felvevős villamosos, Szerintem! :-DD
Előzmény: suraki1 (404)
*911* Creative Commons License 2005.04.06 0 0 414
T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H T6A2H
Előzmény: KÜKLOPSZ (405)
Tr Józsi Creative Commons License 2005.04.06 0 0 413

OFF

 

És ez kit érdekel. A nagy betűk pedig már megint nagy százalékban jelen vannak, lécci mellőzd ezeket, mert több embert is zavarnak.

 

ON

Előzmény: KÜKLOPSZ (405)
*911* Creative Commons License 2005.04.06 0 0 412
Ez igaz!!
Előzmény: Törölt nick (407)
KÜKLOPSZ Creative Commons License 2005.04.06 0 0 411
A szegedi T6A2-es nem kapott "H" jelzést. Maximum T6A2 Szeged elnevezés illeti meg, mert speciálisan a mi igényeinkhez mérten alakították ki.
Előzmény: Törölt nick (407)
*911* Creative Commons License 2005.04.06 0 0 410
Elgondolkodtató az az új műszerfalkép! Tudod 201 BVE........ 2 pulttal.... Szerinted?? :-)
Előzmény: suraki1 (404)
*911* Creative Commons License 2005.04.06 0 0 409
Dettó ugyanilyet nem akarsz 201esben csinálni?
Előzmény: tupolev (399)
*911* Creative Commons License 2005.04.06 0 0 408
;-)
Előzmény: suraki1 (402)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.06 0 0 407
Nyugodj meg, van. Minden nap láthatod őket. A "H" jelzi, hogy a magyarországra (Hungary) gyártott típusról van szó. Ez csupán apró különbségeket jelöl, pl az összes ajtó ugyanakkora. (ugye tudod, hogy a eredetileg az első és a hátső ajtó kisebb lenne a középsőhöz képest)
Előzmény: KÜKLOPSZ (405)
KÜKLOPSZ Creative Commons License 2005.04.06 0 0 406
Tök jók a képek, gratulálok hozzá!
Előzmény: suraki1 (404)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!