Csaknem egy óra hosszáig nem volt áram az 1esen mert a volt Boszorkánykonyha elötti vissza irányú szakaszszigetelő eltört (a 900-as áramszedőjének áthaladása közben). A szedő emiatt tört és a vezeték is minden felé lógott! A villamosra eső vezeték természetesen kicsapta a központot melyet a javítás időtartamára kézileg is kikapcsoltak. Szerintem nem annyira komoly a baj mert a szedőt ránézésre nem csavarta meg a madzag!
908 ma próbázott!
misi
12:42-kor odaállok a rókusi templom megállóba szeged pu felé.Látom elmegy hct-517 1-es felirattal,kikerüli a lámpánál álló 902-t.Nézem,nézem egy zöld,mégegy zöld,egyikse megy.Kb 10 perc után meglátok messziböl egy fehér citarot.Megáll,de eközben 902 elindult.Felszálltam hát FKT-896-ra.De meglátom 900-200-at CSATOLVA 200-nak fenn az áramszedője,De 900nak LEFORDULVA!!!(< mikor így volt:>ElképzelhetŐ?)Megkérdeztem a vezetőt,mi a baj.Mire ő:-900-nak megdült,majd lefodult fordítva a citroms. áramszedője(Mint 203-nak a sárga),és kicsapta egy 5 percre az áramot a villamos hálózatba.900-at 200 tolta,mivel 200-ban ült a vezető.Vsz a remizbe mentakkor,és vsz 900-at soká látjuk.Utána sok tátra ment utassal,me az annánál átszátam a 4/3-asra.Még 203-at is láttam próbába...
A T5C5 azért nem kapott H jelzést, mert más városok nem kértek belőle, a T6A5, KT8D5 pedig szintén csak cseheknél van ezért nem kapott más jelzést. A KT4D példa a német exportra. Az is simán csak KT4-nek készült. Az igaz, hogy a D a királycsaptávot is jelöli.
Az országok neve nem mindég szerepelt a típusjelzésben. Magyarország esetében éppen soha, T5C5, T6A2. A KT8D típusjelzésnél pedig a D a forgócsapok távolságát jelenti. Egy érdekes eset. Jugoszlávia szétesése után, már nem tudom melyik városban, hatalmas lyukasztóval átlyukasztották a dokumentáció minden oldalán a fejlécben található YU-t a típusjelzésben. A gyár számára csak akkor volt értelme beletenni a típusjelzésbe az ország betűjelét ha így lehetett megkülönböztetni a többi azonos típusú járműtől, de T5C5 csak Budapesten és a mi T6A2-nk is cak nálunk van. 60cm-rel hosszabb mint a többi T6-os. Dózsa Gábor
Nyugodj meg, van. Minden nap láthatod őket. A "H" jelzi, hogy a magyarországra (Hungary) gyártott típusról van szó. Ez csupán apró különbségeket jelöl, pl az összes ajtó ugyanakkora. (ugye tudod, hogy a eredetileg az első és a hátső ajtó kisebb lenne a középsőhöz képest)