Keresés

Részletes keresés

Matuska1985 Creative Commons License 2019.06.29 -1 2 108963

Szerintem mindharom ceget felgyujtani es behinteni soval. Nem ertem, hogy iroda leven, hogy van pofaja ennyi ideig kint varakoztatni az utast. Amugy a sertett utasoknak halkan megsugom, hogy az idevonatkozo zorveny szerint, ha irodan keresztul veszed a rpejegyet ( ahogy tortent is is, ugye a csomag resze), az utazasi iroda koteles fizetni a EU 261 rendelet altal kiszabott osszeget, nem kell a legitarsasaghoz fordulnod. Szep uj vilag.

Előzmény: Törölt nick (108961)
amaszat Creative Commons License 2019.06.29 -1 2 108962

Ha esetleg ennyi mèg belefèr: Bp.-Melbourne illetve Bp.-Sydney van tèli időszakra 190e-èrt Air China akciòban

Előzmény: Zs... (108956)
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.29 -3 5 108961

Akkor most várnám Gulyás Gergely nyilvános kirohanasat, hogy mennyire is bünteti a Tunézia légitársaságok, és a Magyar utazási irodát, valamint a 24.hu és az index. hu uszító cikkeit a Tuneziai légitársaság és a Magyar utazási iroda ellen, valamint a frocsogo Facebook bejegyzéseket. 

 

Bezzeg ha a Wizzair és a Ryanair csinált volna ilyet..... Egyenlő mérce, aha😂😂😂

Előzmény: martinaxe7 (108959)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2019.06.28 -3 1 108960

Lesz még sok ilyen foleg a nyár folyamán. 

Előzmény: martinaxe7 (108959)
martinaxe7 Creative Commons License 2019.06.28 -9 0 108959
Zs... Creative Commons License 2019.06.28 -1 0 108958

Nah igen, vagy mazli, vagy ha az epp nincs akkor marad a Scoot ;o) 

Előzmény: Matuska1985 (108957)
Matuska1985 Creative Commons License 2019.06.28 -1 0 108957

Ebben az esetben nem a Scoot kell, hanem akkora mazli, hogy .... :)

Előzmény: Zs... (108956)
Zs... Creative Commons License 2019.06.28 -1 0 108956

Hát, ha korbe szeretném repülni a földet, esetleg útközben megnézni mást is, akkor ezek valóban jó megoldások lennének, de ha csak Ausztraliaba szeretnék eljutni max 180-bol, ráadásul úgy hogy beleessenek az ünnepek is (karacsony-ujev), akkor marad a Scoot. Meg Londonbol szokott elfordulni China Eastern es Southern 150 körül, ami nyilván parádés lenne, de ilyet eddig még nem láttam úgy hogy az ünnepek is beleesnek. Szóval ha ez nem fontos, akkor a legjobb !egoldas ez ;o)

Scoot infókat köszi mégegyszer ;o)

Előzmény: gerard (108946)
gerard Creative Commons License 2019.06.27 -2 3 108946

Szia.

 

Azért van lehetőség:

 

Pl.

1., Budapest -  Barcelona 10-15-ből

2., Barcelona - Los Angeles 140-ből (norw)

3., Oakland - sydney 70-80-ból (pl. alaska)

 

EZ kb 220-235,

de belefér usa nyugati part és barcelona is,,,,

 

Vagy

 

1., Keress olcsó jegyet előre dubaiba...

2., Aztán a Dubai - sydney sokszor 170 körül van.....

 

Vagy

 

1., Kocsival Zágráb

2., Emirates qatar visz onnan sri lankába, maldiv szigetekre 150-ért

3., onnan Kuala Lumpur 40-50

4., Innen Sydney néha 50-60....

 

Igaz ez már 250, na de a megállók.....:-)

 

Szóval azért van,

de a legjobb körberepülni a világot 250 e ft-ból….

 

Pl.

1., bp- barcelona

2., barc. - LA

3., Oakland - sydney

4., Sydney - kuala lumpur

5., KL - Delhi (vagy más indiai város)

6., Delhi - Dubai-

7., Dubai - Bp.....

 

 

:-)

 

Megkérdeztem a lányom a scouttal kapcsolatban:

 

1., Ryanesen vagy még inkább kicsi lábtér

2., Ülés nem dönthető

3., A falap kicsit tulzás volt, normál ryan ülésre kell készülni, talán kicsit keményebb üléspozival

4., a karfán volt az összes gomb, így ott nem lehet a kezed tartani, mert két percenként hívod a sztyuvit

5., Fülhallgató csatlakozás nem volt gond (rosszul emlékeztem, a gombok jelentik a gondot)

 

Viszont a singapúri Chiangi reptér a világ egyik legérdekesebb reptere, legkülönlegesebb reptere, tehát ott átszállni sok órában ott lenni sem gond.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Zs... (108941)
Zs... Creative Commons License 2019.06.27 -1 0 108941

Egyelőre még nincs konkrét időpont, csak távlatilag tervezetek, és kb ők az egyetlen opció akiknél különösebb error nélkül is akad ennyiért jegy.

Előzmény: gerard (108940)
gerard Creative Commons License 2019.06.27 -3 0 108940

Mikor mennél?

Előzmény: Zs... (108937)
gerard Creative Commons License 2019.06.27 -3 0 108939

Megkérdezem, és visszajelzek...

(lányom mesélte első dühből...)

Előzmény: Zs... (108937)
gerard Creative Commons License 2019.06.27 -3 2 108938

Igazad van, és amig mindenki így áll hozzájuk, addig így is fognak bánni az utasokkal.

Ez egy oda-vissza játék. Birkák vagyunk, birkaként bánnak velünk,

Mielőtt visszalőnél, én is szoktam birka lenni, meg voltam is... (nem kritika, hanem hozzáállás szemléltetése csak)

Amig az olcsóért mindent elfogadok, addig mindent le is fognak tolni a torkomon.

 

Ez olyan mintha azt mondanám, hogy a BKVra a jegy 350 ft.

Normál villamos.

De van 70 forintos is, ott csak állóhely van,

Nem áll meg a villamos csak lassít..

Ok, ezt elfogadom, akkor a 70 forintossal utazok...

Ja, és néha jön a kalauz és egyeseket fejbe rug.

Már bocs, de 70 forintért mit akarsz????

 

És a többség ezt elfogadja, mert őt még nem rugták fejbe....

 

Amikor egyszer ez elbillen, akkor lesz változás.

Vagy ha egyszer az a büntetés nem 5 millió lesz, hanem 50 millió / eset, akkor hirtelen fontos lesz,

hogy betartsák azokat a szabályokat amelyek rájuk is vonatkoznak.

Értem én hogy olcsó fapados, de azért megnézném hogy mi történne, ha egyszer ez 150 német turistával történne a London - Berlin vonalon.....

Félreértés ne essen, nem a hibázás lehetősége a probléma,

nem is a ki tudom-e fizetni a plusz költséget,

az sem, hogy behajtom-e, egy ilyen esetben,

 

hanem azok a magatartások, amikor valami pár eur-s vocher-ért nyilatkozatot

iratnak alá a jogaid lemondásáról, ami voucher átvételinek tünik (mert ilyen is volt)

Meg amikor leszarják, otthagyják az utast majd bizonyítsd hogy ők voltak a hibásak,

stb. Kiváncsi vagyok, hogy a bécsi járatról lemaradt 30 emberből mennyi tudja ezt érvényesíteni...

Ők 5 helyen engedték az utasokat (azt mondják), akik ott voltak 1 helyen mehettek be.

Bizonyítsd be és szedd be a lefoglalt szállás árát,

a bérelt kocsiét, stb...

 

De persze ez nem ellenreklám, mert pl. amíg neked van állásod, addig nincs munkanélküliség, amikor nincs

állásod akkor a munkanélküliség 100 % elvén, ha egyszer a te családodat hagyják ott, és ugrik egy nyaralás

de a költségei felmerülnek, és a behajtása a költségeknek minimum kétséges, akkor van ennek szerepe.

Amíg a szerencsés többséghez tartozol, addig nincs....

 

 

Előzmény: Grizenstein (108936)
Zs... Creative Commons License 2019.06.27 -1 0 108937

Köszi a választ. Scoot-ot Ausztráliába nézegettem, akkor lélekben felkészülök rá hogy nem lesz egy joyride. De valamit valamiért, más nem nagyon fog 180e Ft-ért elvinni oda (és még ők se mindig). Azt tudod esetleg hogy az ülés legalább dönthető volt-e?

Előzmény: gerard (108924)
Grizenstein Creative Commons License 2019.06.27 -1 0 108936

Az a helyzet, hogy ki van ez számolva és nem éri meg nekik.

Ne gondold, hogyha mindent megoldanának, akkor az vanami nagy pozitiv reklám lenne, a kutya nem írná meg, senki nem tudna róla.

MOst egy ilyen időszak van, minden csapból ez folyik. Fogalmunk nincs róla, hogy tényleg egyre több eset van, vagy csak most ez a menő bulvárhít. 

Én ez utóbbira tippelek.

Én sokat utazom velük, családdal is, megveszem a nagylábteres helyet így kényelmesen elférek, és még nem nagyon volt gondom.

Van a kártyámon megfelelő adag pénz az ilyen esetekre aztán ha előfordulna akkor behajtanám rajtuk.

 

Előzmény: gerard (108935)
gerard Creative Commons License 2019.06.27 -3 1 108935

Azt nem értem, hogy a wizznek van kb negyedévente 600 millió eur bevétele.

Évente 2,5 milliárd eur.

Az kb 800 milliárd forint.

Ebbe hogy nem fér bele az, hogy ebben az esetben, amikor egyértelműen ők a

hunyók (ugye itt nem 10 utas maradt le, nem 30 mint Bécsben, hanem mindenki, és nem időjárás miatt kell Pozsonyban leszállniuk, ezt konkrétan elszúrták, pár évente van ilyen, nem heti-havi probléma) fogják magukat, és egy normális hotelbe elvitetik az utasokat.

Ok, a közeli olcsó hotelekben kaptak néhányan helyet, mások nem.....

Reggel London és Budapest között van 4 járat, 15-ig 8 járat....

Kb hotellel, buszos szállítással (mármint a hotelbe), másnapi átfoglalással 150 utassal számolva

megáll kb 15-20 millióból.  ÉS AKKORA POZITÍV REKLÁMOT KAPNAK, HOGY CSAK NA!

Nagyobbat, mintha vettek volna ennyiért felületet.

Még azt is mondhatnák, hogy ha Mi hibázunk akkor lám ilyen korrektül járunk el, ha más hibázik

(ezt mondják a többi esetre) akkor ugye nem mi vagyunk a felelősök....

 

Csak rajtam buknak kb évi egy-két százezer ft-ot.

Persze ez 91 %-os töltöttség mellett nem bukás mert van ott más jelentkező ugyanarra a jegyre.

De az ilyen hírek hallatán szerintem  sokan elgondolkodnak azon, hogy megéri-e az olcsóbb jegy a stresszt.

Logikusan a 18 éves lányomnak ez nem gond, aludt már Berlini reptéren is...

De amikor 4 gyerekkel foglalunk, akkor én ezek miatt zárom ki a Wizzt. 10-12 éves gyerekkel 6 főnek, ez a buli hotellel kb 2-300 e ft., vagy reptéren alvásos, drága kajálós probléma.

 

Reptéri parkolás, munkahelyi szabi, stb. már csak hab a tortán.

A végén az utasok többsége ráadásul ma már ki tudja követelni a kártérítést.

Régebben a többség erre legyintett volna, de ma elég a web előtt megadni az adataidat

egy-egy komolyabb ezzel foglalkozó cégnek, és többnyire megkapod a lét....

 

Pár éve túltöltöttek egy járatot, amin a sógorom utazott volna.

Odamentek az utasokhoz és feltartottak három papírt (taxi voucher, hotelfoglalás, 250 eur-s vocher repjegyre, még csak nem is pénz!!) és megkérdezték, hogy kinek lenne kedve csak holnap utazni ezekért cserébe. 10 perc múlva meg volt oldva az összes tultöltött hely problémája. Se újsághir, se balhé, sőt valszeg pár utast még meg is nyertek maguknak.....

 

Zserár

 

 

 

Előzmény: giornalista (108934)
giornalista Creative Commons License 2019.06.27 -1 1 108934

ismerőseimet néhány hete Nizzában "felejtette" a Lufthansa. ahogy írod, mindent fizettek, transzfer, (jó) szálloda, automatikus átfoglalás. 

 

érdekes, hogy ugyanazok a jogszabályok vonatkoznak a fapadra meg a legacyra is, mégis csak az egyik tartja fontosnak, hogy be is tartsa őket. 

Előzmény: gerard (108929)
Jahno Creative Commons License 2019.06.27 -1 0 108933

Haveri körben nem teljesen így nézett ki. Aki hetente utazik az általában jobban szokott kijönni. Pedig késett 800ezer forintos csomag is....

Előzmény: Hajra magyarok1 (108932)
Jahno Creative Commons License 2019.06.26 -1 0 108930
Ahhoz azért törzskártya és pár mérföld is kell.
Előzmény: gerard (108929)
gerard Creative Commons License 2019.06.26 -3 3 108929

Azért ez a mai hír engem igazol.

Lehet hogy a lufi otthagy londonban, de hogy fizeti a szállodát, taxit, mindent, majd sűrű bocsánatkérések közepette másnap reggel egy járattal elindulok Budapestre az tuti....

Előzmény: Jahno (108928)
Jahno Creative Commons License 2019.06.26 -1 3 108928
Érdekes dolog az ott hagyás. Közvetlen ismerősök többet utaznak fapadossal, mint mással, de egyelőre Lufi / BA satöbbi vonalon sokak több szopolás volt. Air Francenál meg az a ritka, ha nem hagyják el a csomagot :-)
Előzmény: gerard (108925)
zalan98 Creative Commons License 2019.06.26 -1 0 108927

Nem gondoltam, hogy szükség lenne rá és Kínában elég gyengus volt a net.

Előzmény: Zs... (108921)
gerard Creative Commons License 2019.06.26 -3 1 108926

Ja és fontos, hogy nem ár-érték arányban értékeltem.

Persze én is vettem 3 forintos jegyet Malagába.

Na ott állva is kibírtam volna, ha kell.

 

 

 

Előzmény: giornalista (108922)
gerard Creative Commons License 2019.06.26 -3 3 108925

Hát szerintem megválaszoltad a kérdést.

Ezért.

 

Most repültünk vele Kutaisiba (mert ugye más nem repüli).

SOHA TÖBBET. Az új gépeken akkora a lábtér, hogy ha a fenekem nekinyomom

háttámlának, akkor pont befér a lábam. EZ volt minden eddigi utazásom

legszarabbika. És mire visszafele megvettem volna a nagyobb lábteret

(kényszer a 190 centimhez) elfogyott..... Még pénzért sem tudtam jobb helyre ülni...…

 

És még azt is leszarják, ha otthagynak valahol.

 

Én csak akkor repülök velük, ha nincs más.

Még a ryant is szivesebben választom adott útvonalon akár kicsit drágábban is...

 

Sőt, mostanra ott tartok, hogy inkább nem megyek oda, ahova velük kellene, ez a grúz út

egy baráti kör által megálmodott út volt, ahol igazodtam a többiekhez. Ez kivétel, de már meg sem nézem a kínálatukat. Tudod 4 gyerekkel nem vicces ha otthagynak valahol. Ezt a bécsi lekésést is képesek voltak úgy aposztrofálni, hogy ők 5 helyen szállították be az utasokat, csak azok voltak a bénák...… Persze össz vissz 40 utas egyszere béna, amúgy meg szinte senki.

 

Egy légitársaság tévedhet, de ez a pökhendiség a korai ryanes időkre emlékeztet..

 

 

 

 

Előzmény: giornalista (108922)
gerard Creative Commons License 2019.06.26 -3 2 108924

Igen azzal repülik, a scouttal meg az volt a gond, hogy

kicsi a lábtér (na most a 170 centis lányomnak kicsi, nem nekem,,,,)

a karfába volt építve a fülhalgató dugasza olyan módon, hogy ha a melletted ülő azt használja, akkor a karját senki se tudja rátenni.... meg volt még pár....

De lehet hogy a Berlin Szingapúr útvonal 11 órája, meg visszafelé a Szingapúr Athén 11 órája volt sok ebből.....

A lányom szerint (repülte az összes komolyabb európai fapadost) igazi fapados volt. Ülőlap fából rajta valami szövet, de ezt lehet hogy a harag mondatta vele.......…

 

 

Igaz, akkor repült vele a lányom meg az anyósom, amikor a Bali fele tüzhanyo-kitörés volt, és egyedül

a scout szállt fel a Szingapúr - Bali útvonalon..... Egész éjszaka azt néztük, (flightradar) hogy mi van a géppel....

 

A teljes képhez az is hozzátartozik, hogy egy Bp-Berlin-Szingapúr-Bali-Szingapúr- Athén-Budapest sort 150 e ft-ért kihozni csak így lehetett....

 

 

Előzmény: Zs... (108920)
gerard Creative Commons License 2019.06.26 -3 0 108923

Szia.

 

Akkor csak mi nem így tapasztaltuk,,,,, Még csak kétszer repültek vele a lányomék.

Másodjára például egyedül repült, és egyáltalán nem ültette szét... :-)

 

 

Előzmény: zalan98 (108919)
giornalista Creative Commons License 2019.06.26 -1 1 108922

nehéz azért ezt a sorrendet felállítani, vagy nem tudom.

 

nekem a wizzair nem lehet a legrosszabb. igaz, CRL-en engem pont otthagytak és épp megy a kötélhúzás, mert nem akaródznak fizetni. persze remélem, hogy a végén fognak (költségtérítést, nem kártérítést). viszont ettől függetlenül 3-4- ezer forintokért eljutottam izgalmas és jó helyekre, ennél egy Lufthansa minimum 10x drágább. nyilván 25-30 ezerért nem mennék a Wizzel, ha a Lufi 35 ezerért visz ugyanoda. pl. ezért mentem Dublinba a németekkel. 

 

de a filléres jegyekért el kell viselni dolgokat. ezzel nincs is semmi gond, kényelmetlenségek vannak, ez van.

 

csak ne hagyjanak lógva a semmi közepén, éjszaka, segítségnyújtás nélkül :)

Előzmény: gerard (108918)
Zs... Creative Commons License 2019.06.26 -2 2 108921

Nem kotozkodes, de miért nem foglaltal helyet magatoknak?

Előzmény: zalan98 (108919)
Zs... Creative Commons License 2019.06.26 -1 0 108920

Scout-tal mi volt a gond?

LH regi jumboi valoban eleg szarok, főleg lábtér tekintetében. Gondolom Bostont is azzal repulik.

Előzmény: gerard (108918)
zalan98 Creative Commons License 2019.06.26 -1 2 108919

Csak egy megjegyzés: bizony a KLM is szétdobál.

Tavaly Peking-Amsterdam kb 10 óra, négyünket négyfelé tettek.

A székezés pedig 3x3-as volt,és  mit ad Isten, mind a négyen középen ültünk, így cserélni sem tudtunk.

Előzmény: gerard (108918)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!