Keresés

Részletes keresés

lazy g. Creative Commons License 2015.04.13 0 0 505

Tud valaki egy eladó fekete XC 90-est? Manuális váltós lenne az igazi,de ha automata,az se lenne baj.

Köszönöm! :) (sajnos még nem találtam meg az igazit)!

Tele Peti Creative Commons License 2015.04.12 0 0 504

100/110-es tempónál 6.3 litert evett. Igaz sajnos ebben az is benne van, hogy nincs 4WD ... megkotlott a szöghajtó... most megy gyógyászatra...

Előzmény: domesanyi (503)
domesanyi Creative Commons License 2015.04.12 0 0 503

Welcome! Én is új vagyok itt, nincs két hetes az XC90-em, imádjuk :)

 

Nem sok javítanivaló volt rajta, a tolatóradar rossz, de már nem is hiányzik, volt egy helyzetjelző csere, plusz a hátsó ablaktörlő be volt rohadva. felújítottat raktak be, azt mondják típushiba, könnyen beázik a motor. Próbáljátok ki, amikor veszitek :) Ami még meglepett, az a spéci első ablaktörlő, 12e ft egy pár... :(

 

+1 info: 2.4D turbó motorral autóút/autópálya átlag fogyasztás 9.5-10 liter/100km. Ami érdekes, hogy 110-120-as tempót 8-9 l/100km között megoldja, a 130-140-es tempót viszont 12-13 literrel, a fölött a csillagos ég. Sokat lehet(ne) spórolni a külső sávban...

 

Fogyasztás szempontjából kedvence a kisebb városok közötti mászkálás, ott 8 alá is lehet szorítani 70-90km/óra termpóval. Más kérdés, hogy a futóművel mit tesznek az ilyen összekotő utak.

 

Előzmény: Tele Peti (502)
Tele Peti Creative Commons License 2015.04.11 0 0 502

Sziasztok!

 

Csatlakoznék én is a "klubhoz" . Két hete vettem egy XC-t, 2oo4, D5.

 

Elkezdtem a rendberakását,most volt vezérlés és folyadékok cseréje...

 

Üdv

 

TP

lazy g. Creative Commons License 2015.04.09 0 0 501

Bocs,h beleszólok,de ne hagyd magad befolyásolni senkinek.
Én se hagytam. A jó tanácsokat meg kell fogadni,a stílust meg a megjegyzéseket elengedni. :)
Szerintem vegyél egy jó állapotú XC 90-est,nem fogod megbánni. Az én igazgatómnak egy ilyen autója volt évekig (sajnos már meghalt) és nagyon meg volt vele elégedve!
Biztonságos,szép és műszakilag is szuper. Nézesd meg előtte ha van egy jó szerelő ismerősöd és hadd szóljon! :)
Persze nyilván Te tudod,Te döntesz,de én azt mondom,h mindig az első benyomás a fontos,biztosan nem véletlenül jöttél erre a fórumra... :)
Üdv,minden jót!

Előzmény: fényECSet (500)
fényECSet Creative Commons License 2015.04.07 0 0 500

igaz hogy az utóbbi időben egyre enyhébb a tél. Az is igaz hogy ahová nekem szükségem lenne rá még ennek ellenére se 2 napig van tél, az hogy mennyire kéne megpakolni a Hiace és ezzel járni állandóan most mellőzzük minthogy azt is hogy rendes téli gumi van rajta télen. Egy általános 9-10 fogyasztás szerintem rendben lenne.
Ennek ellenére érzem hogy nem az xc lesz a választás ezek után, azért köszönöm a sok jó ötletet. 

Előzmény: Törölt nick (499)
domesanyi Creative Commons License 2015.04.07 0 0 498

Tudom, miről beszélsz, a négykerék hajtás és az emelt hasmagasság szintén domboldali telek miatt volt az előnyök között nálam is. Viszont ha komolyabb az a domb, akkor inkább igazi terepjárót keress (márkákat nem írok, ez Volvo fórum :) én a hétvégén feladtam egy nagyobb földutas emelkedőt az erdei csapatás közben, mert sajnáltam égetni rá a kuplungot, egyesben is csak csúsztatva lehetett volna megcsinálni, de nem vagyok állat :)

Előzmény: fényECSet (497)
fényECSet Creative Commons License 2015.04.07 0 0 497

Értem a te döntésed, nálam az a helyzet hogy domboldalra költöznénk valamikor a közeljövőben és a Hiacenak ez az egyik gyengéje hogy a hátsó kerék meghajtás miatt állandóan elakad hóban, egyenes vizes, párás füves részen szóval mindenhol ahol nem száraz aszfalt van. Nem kimondottan a terepezés lenne a lényeg, bár :) ... A Hiace 9 év alatt 2x látott szerelőt de az is jelentéktelen, potom összegbe került, szóval bizonytalan vagyok, szeretnék egy 4x4 hajtású autót amely nem fogyaszt sokat és megállja a helyét minden körülmények között. 

Előzmény: domesanyi (496)
domesanyi Creative Commons License 2015.04.05 0 0 496

Érdekes váltás, de ez két külön kategória, nem a hajtás lesz az egyetlen különbség.

Én is Toyotáról váltottam, Avensis --> XC90. Kedd óta használom a Volvót, nagyon nehéz pillanat volt a Toyota elhagyása - 9 év óramű pontosságú működés - de már volt Volvóm, nekem ez visszatérés a márkához. Más lett a fontos, kisebb üzemzavarokat, nagyobb javítási számlákat bekalkuláltam cserébe más előnyökért.

 

Egyébként ott van a Toyota Land Cruiser, szerintem a kategória legjobbja, picit túlárazva (gondolom okkal), azzal tényleg illik legalább néha dagonyázni. A Volvot a felhasználók nem igazán terepre veszik, bár ott is elboldogul, ez inkább városi/közúti jármű, alkalmi terepezésre.

 

Nem tudok semmi extrát, amit át kellene nézni, csak amire minden autóvásárlásnál figyelni kell. Ha neked fontos az összekerék hajtás, akkor főleg arra figyelj - volt itt több bejegyzés, hogy mi ennek a módja, ha van lehetőséged kipróbálni, az a legjobb. Nekem inkább a megkímélt állapot volt fontos, így a bőrüléseket átnéztem, az összekékhajtást nem... :)

 

ui. Egyébként a hétvégén többször terepeztünk, remekül működik az összekerékhajtás is!

Előzmény: fényECSet (495)
fényECSet Creative Commons License 2015.04.05 0 0 495

Sziasztok,

Nekem egy Toyota Hiacem van, viszont muszáj lesz lecserélnem egy négykerék meghajtású autóra. Kinéztem magamnak a Volvo XC90 de nem tudom mire figyeljek vásárlásnál. Eddig 9 autóm volt, egy része német a másik része japán meg kell mondjam hogy a japán autók messze jobban teljesítettek. A Volvo kimaradt mind érdeklődési kör viszont ez a modell így használtan már elérhetővé vált számomra és nagyon is tetszik. Esetleg ha valaki leírná hogy mire figyeljek vásárlásnál megköszönöm. 

domesanyi Creative Commons License 2015.03.31 0 0 494

Sziasztok!

 

Ma hazaért a drága...

 

 

 

Minden szép és jó eddig, elmentünk családi autókázásra, azonnal nagyon megszerettük. Egyáltalán nem dülöngél a kaszni (mint ahogy itt-ott mondják) és megy is szépen, nem is zajos, szóval patent :)

 

A hibalista azért bővült, a hátsó ablaktörlő nem működik, 1-2 izzó a középkonzolban kiégett, esőérzékelő vagy nem működik, vagy csak nem ég a visszajelzője, nem tudom, mert csak szemerkélt az eső, de inkább nem működik.

 

Emellett bosszantó, hogy minden más hasznos információt felülírva a computer állandóan azt közli, hogy "helyzetjelző izzó hiba", hát bakker, azért erre elég lett volna egy sárga visszajelző lámpa, mint a 244-ben volt :) De azért soha komolyabb üzenetet ne lássak...

 

A kereskedőről annyit, hogy a CASCO-t 5 fős autóra írták. Kérésemre még helyben javították 7-re, a forgalmiban ez jó volt, de erősködnöm kellett, hogy ne postán küldjék utánam. Ami nagyobb gáz, hogy a vonóhorgot kihagyták a forgalmiból. Erre még írtak külön papírt, hogy díjmentesen pótolják majd, elvileg gyári (levehető) vonóhorog, így nem kellene hogy gond legyen, de azért -1 pont jár nekik.

Burkos Creative Commons License 2015.03.30 0 0 493

Igen. Azóta azzal nincs probléma, de van sok más sajna..most éppen a kormányműben ment ki egy szimering, amit holnap fognak cserélni...

Előzmény: godo74 (492)
godo74 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 492

Szia Burkos!

 

A 70 még nem is lenne sok, csak a kocsi menjen. A Tiéd megjavult a sorcserétől?

Előzmény: Burkos (491)
Burkos Creative Commons License 2015.03.29 0 0 491

Szia godo74!

 

Én a saját tapasztalatomat szeretném elmondani.

Nekem ugyanezt a jelenséget produkálta az Xc kb egy hónapja..

Bevittem a nyíregyházi szakszervízbe, ahol meg mondták, h a turbó szalbályzó szelep sor ment ki az autóból. Ez kb 70 ropiba fájt...

godo74 Creative Commons License 2015.03.28 0 0 490

Szia BlackXC90!

 

Nem pesti lakos vagyok, de nincs túl messze. Meg tudom oldani, hogy felvigyem, így jöhet a szerelőtipp.

A legszebbet meg elfelejtettem leírni: A szakszervíz azt javasolta, hogy az EGR-tengelyt mozgató kart vegyük le az elektormotorról és kössük fixre zárt állásban. Mikor megkérdeztem, hogy ez mennyire szakszerű, akkor azt mondták, hogy másik kocsinál már bevált.

Előzmény: Törölt nick (489)
godo74 Creative Commons License 2015.03.27 0 0 487

Sziasztok!

 

Segítség kellene, mert a márkaszerviz bénázik. Az autó 185 lóerős 2008-as XC90.

A helyzet a következő:180 ezres szerviznél a szaki szólt, hogy az EGR tengely-t, az egyik porlasztócsúcs tűzkarikáját és egy szimmeringet hamarosan cserélni kellene. Mondtam a fiúknak rendeljék meg a cuccot és viszem majd vissza a kocsit. Meg is csinálták rajta a cseréket. Aztán következett egy hosszabb etap Salzburgig. A cél előtt 60-70 km-rel a kocsi "motorszervíz szükséges" felirattal belassult, gyakorlatilag a vezérlés letiltotta a turbót. Elvánszorogtam Salzburgig, az ottaniak azt mondták, hogy a EGR-tengelyt mozgató elektromotor hibája lehet, vagy a tengely akad fel valamiért. Törölték a hibát, a kocsi vígan jött vissza egészen Bécsig. Onnan ismét vánszorgás.

Másnap reggel a márkaszervízig minden hiba és teljesítménycsökkenés nélkül mentem. A hibakód alapján  (túl nagy nyomás a turbón és túl kicsi nyomás a turbón) mondták, hogy az EGR-tengelyt mozgató elektromotort kell cserélni, amit meg is tettek. Ezután vidáman haza. A feketeleves akkor következett, amikor újabb hosszú út következett. Ismét "motorszervíz szükséges" üzenet, ismét teljesítménycsökkenés. Ez viszont hétvégén volt, így a kocsi ismét megpihent. Másnap az üzenet még megvolt, de a teljesítménye visszaállt.

Végül mégiscsak elvittem márkaszervízbe. Azt mondták, hogy a hibakód alapján a tengelyt mozgató elektormotort adja fel ismét hibának. De azt kicserélték. De sok más is lehet, mert a kocsi eleje törött volt és nem márkaszervizben rakták ismét össze. Bármi lehet... Blablabla

Az érdekes az, hogy közel 100 ezret mentem a kocsival és amíg ők hozzá nem nyúltak, addig ment mint a DOXA óra. Azóta meg csak kínlódás, ha hosszabb útra megyek. Rövid, 50-70 km-es utaknál semmi baja, de 100 km körül ismét letilt. A tárolt hiba továbbra is a túl magas és túl alacsony nyomás a turbón.

Egyik haver szerint - aki többet ért a kocsikhoz, mint én - ha az EGR tengelyt nyitjuk és zárjuk alapjáraton, akkor az érzékelhető kellene legyen az motor hangján. Ez viszont semmit nem reagál.

Nem tudom, hogy merre induljak el a javulás remélhető útján: turbótisztítás vagy EGR szelep tisztítás? Vagy szóba jöhet egy olyan ügy, hogy az EGR-tengelyt rosszul szerelték be és egyszerűen egy bizonyos hőmérséklet felett megszorul? Vagy van még további hiba lehetőség is?

Várom a tippeket!

Ákos Ferenczy Creative Commons License 2015.03.27 0 0 486

szi....

 

az igazsághoz tartozik,hogy az apró hibák ellenére én is megvettem volna mert pont ilyent keresek ...csupán a vezérlés meg az eladó krekk stílusa volt ami miatt elálltam a vételtől pedig vittem magammal + sofőrt is ,hogy hazahozzam ....

 

nem vagyok nepper és ritkán vásárolok autót (a mostani a4-es-em is 16 éve vettem) de elvárom egy eladótól ,hogy korrekt módon tájékoztatson amit nem kaptam meg..   pl kérdeztem a gumik korát..azt mondta,hogy 2 éves.....utána megnéztem a dot számot és ha jól emlékszem 2010-es volt...

azt hiszem ezentúl csak a privát hirdetésekre megyek el...

 

remélem,hogy sok örömödet leled a kocsiban ....

 

üdv .......f.á.

      

Előzmény: domesanyi (485)
domesanyi Creative Commons License 2015.03.26 0 0 485

Szia Ákos!

 

Nahát, te is? :) Gondolkodtam, hogy miért nézték meg olyan sokan és miért nem vette meg senki. Igaz, csak szűk két napja volt fent a hirdetés, míg más autók hónapokig kelletik magukat (azokat sem tudom megérteni).

 

Nem emlékszem, miket mondott az eladó a kocsi hibáiról, mert közben egy szép, andalító történetet mesélt a női tulajról, aki éveken át gondos gazdája volt a kocsinak. A hölgy (aki nem dohányzott) csak a gyerekeit hordta az XC90-el az óvodába és az anyukák nem szokták elhanyagolni az autókat, ugye, márkaszervízbe hordják, rendszeresen karbantartják... közismert tények ezek. A hátsó törést is csak vásárlás közben szedte össze a parkolóban, kis kocc, ezek a női sofőrök ilyenek. Ehelyett akár csöndben is lehetett volna.

 

 

Annyit az eladó védelmében, hogy nekem napi használatban van a mostani autóm, mégis kb. 30 hibát röptében tudnék mondani róla - de nem akarok. A hibái nekem fel se tűnnek, reggel beszállok, megyek a dolgomra este meg hazahoz. És ez így megy 9 éve. De ha valaki csak úgy ránéz szegénykémre, egyből kérdezgeti, hogy mi ez a benyomódás itt, mi az a folt ott, miért nem világít a műszerfal, mi kotyog hátul, miért tört ki a hamutartó, ha nem cigizek? (mert két gyerek lábbal kirúgta, például azért :)  

 

 

Egy használt autó esetén nem számítok őszinte kereskedőkre és hibátlan járműre sem. Nem lehet hibátlan, ha egyszer eladják.

Azt tudom, hogy béna vásárló vagyok, ezért hívtam segítséget. De nagyon izgulok, hogy mi derül majd ki, amikor kigurulok a telepről egy hét múlva...

Előzmény: Ákos Ferenczy (482)
Ákos Ferenczy Creative Commons License 2015.03.26 0 0 483
Előzmény: Törölt nick (478)
Ákos Ferenczy Creative Commons License 2015.03.26 0 0 482

én is megnéztem ,kipróbáltam a kocsit.......nekem akkor ment el a kedvem mikor az eladó aki szervizes elkezdte bizonygatni ,hogy vezérlés csere 240e km -nél kell majd...kicsit durva lenne...+ semmi hibát nem mondott mindent nekem kellett észrevenni....

viszont a kéziváltó és a tetőablak bejött volna..

sebaj keresgélek tovább (már féléve csinálom)... 

Előzmény: domesanyi (480)
domesanyi Creative Commons License 2015.03.25 0 0 481

Köszönöm! A válaszom lásd az előzőben, spórolok a hellyel. :)

Előzmény: Törölt nick (475)
domesanyi Creative Commons License 2015.03.25 0 0 480

Szia Pisti!

 

Állítólag sokan nézték és közben is sokan hívták az ügyintézőt, akkor te is az egyik voltál :)

 

A csomagtér ajtaját megcsinálják, részben erre is várok még.

 

Az díszcsík leválását láttam, kezelhető, a Toyotámon is elvált pont így, legalább otthonosan érzem magam, komolyan mondom, mosolyogtam amikor észrevettem :).

 

A könyöktámaszt szintén láttam, javítható, de évente 1x nyitom ki, bár az alá rejtett AUX csatlakozó miatt lehet, hogy többször kell (ha jók az emlékeim, ott van). Elég béna megoldás.

 

Amit nem írtál, de nekem feltűnő volt, a vezetőülés melletti műanyag elem repedt, ez másoknak nem gond? Annyira rossz helyen van, én egyből ráültem és talán tovább is törtem (ajtó felől, amin a kezelőgombok vannak).

 

Hátulról talán kaphatott az autó, a feliratok hiányoznak (AWD és társai) - de nem is mondták, hogy sérülésmentes. Szerintem kizárható, hogy komolyabb csatt érte volna, vagy ha igen, akkor régebben, amikor még megérte kijavítani. Az furcsa, hogy a tolatóradar és a csomagtérajtó is hibás, mindkettő hátul van.

 

A tolatóradar kapcsán a szerelőm optimista, a vételárhoz fejben ezt már hozzáadtam. Komolyabb átnézés már a vásárlás után lesz. Ahogy a szerelőm fogalmazott, az a jó benne, hogy nem rejtegetik a hibáit, ami meg látható, az javítható. (Valaki írta is korábban, hogy az autót eladás előtt inkább ne az eladó javítsa már meg, hanem bízza ezt a vevőre).

 

A rövid próbaúton minden jónak tűnt, jól húz, jól lassul, nincs füst, nincs kotyogás, de azért Nyíregyházáig nem mehettünk el vele.

 

Az összkerékhajtást nem ellenőriztem. A forgalmazó szerint jó, biztos számítottak rá, hogy valaki meg fogja nézni, tehát nekem nem kellett :)

 

Még annyit, hogy életem első autója is Volvo volt, sok sok éve, egy szép automata 244-es, bézs bőrrel, a márka minden ismert előnyét és hátrányát élveztem. Itt írtam róla: 

http://nepitelet.hu/autok/volvo/240_260_1974/elso_szerelem_sokat_szerelem/

Előzmény: cukipisti (476)
lazy g. Creative Commons License 2015.03.25 0 0 479

Úgy,úgy,ízlésről inkább ne vitázzunk...

Gondolj csak bele milyen borzalom lenne ha mindenkinek ugyanaz tetszene..pffff..

Nekem nincs 3 lábam,de maradok a kézi váltósnál.

A feketével sincs bajom,hiszen van benne klíma,nem tökmindegy???

 

Előzmény: Törölt nick (478)
lazy g. Creative Commons License 2015.03.25 0 0 477

Szia Black!

Neeem,nem gondoltam,h annyival megúszom a dolgot 100 E km-ig,én csak egyelőre tájékozódom.

Én is "keresem az igazit (manuális váltós feketét és ha lehet belül ne legyen BÉZS-nekem az nagyon nem tetszik-tudom,ezt sokak számára menő,meg szép,de egy fekete autóban ne legyen már bézs belső...). Persze,nyilván felülírja,h ha találok egy nagyon jó és szép állapotút,de azért az előbb felsoroltakkal lenne az igazi.

Én mindenképpen megnézetem szerelővel,nem szeretnék befürdeni vele.

A többit majd meglátjuk. Mindent kösz Black!

Üdv!

Előzmény: Törölt nick (474)
cukipisti Creative Commons License 2015.03.25 0 0 476

gratula az autóhoz....elötted voltam megnézni de mire visszaszoltam te megvetted... :( sikerült velük megcsináltatni a tolatóradart ,a csomagtérajtó külső nyitását, az első könyöktámaszt ami le van szakadva, a bal hátsó ajtón a díszcsíkot., stb...és szerintem az "anyósülés fejtámlája hátulról kaphatott mert nagyon előre hajlik...

 

még egyszer gratula csak tényleg nézesd meg az autót.....motortartó bak, gömbfejek , az általad említett kézifék működését....stb...

de majd az itt lévő tulajdonosok kiokosítanak...

 

én pedig tovább keresem az "igazit".....

Előzmény: domesanyi (473)
domesanyi Creative Commons License 2015.03.24 0 0 473

És akkor az első buta kérdésem...

 

 

Mennyire nehéz emelkedőn elindulni a rögzítőfék és manuális váltó kombinációval? Az egyetlen idegesítő dolog amit láttam az XC90-ben az a rögzítőfék miniatűr pedálkája. Biztos jobb valamiért a kéziféknél, de majd szoknom kell a látványát és a használatát is. A zárása lábbal, kioldása kézzel történik.

 

Eddig vagy automata váltós autóm volt vagy kézifék+manuális váltó, azokkal nem gond az elindulás hegynek fel, de ezzel a pedálos valamivel hogy kell szépen elindulni? Ha a 2 tonna meglódul hátrafelé, az nem lesz vidám a mögöttem állóknak :)

 

Lehet az XC90-ben visszagurulás gátló? (évjárat 2006)

 

ui. Még nem volt alkalmam próbálgatni, azért kérdezem, bő egy hétig aktuális :)

 

 

lazy g. Creative Commons License 2015.03.24 0 0 472

Szia!

Ez valóban szép állapotú,a belseje is megkímélt,szuper járgány. :)

Még egyszer gratulálok hozzá!

Képzeld,én meg úgy jártam,h amit kinéztem,sajnos elvitték. Nekem ugyanis egyelőre egy 607-em van és ahhoz,h tudjak venni egy XC 90-est,a Peugeot-t  el kell adnom. Van is rá komoly érdeklődő,de sajnos a Volvot valaki hamarabb megvette. Na mindegy,keresek egy másikat,nem tudok mit tenni.

 

Nonemgraz,

köszi szépen a sok jó tanácsot!

Remélem,h találok egy olyat,aminek nagyon gondos gazdája volt és megkímélte.

A többit majd meglátjuk! :)

Üdv,mindenkinek,sziasztok!!!

Előzmény: domesanyi (471)
domesanyi Creative Commons License 2015.03.23 0 0 471

Szia Lazy!

 

Köszönöm, várom a nagy napot.

Jövő héten kapom meg, addig még a papírok és kisebb javítás vár rá.

 

186e km van benne és 8.5 éves. Volt vagy egy tucat szempont, amit mérlegeltem, az egyetlen "bajom", hogy picit idősebb a tervezett max 7 évnél. De az állapota remek, ezért maradtam emellett. Minden bizgenytű ép benne és működik is, motorikusan is jónak tűnt, a futóműve is kifogástalan, bár nem szedtük szét csavarjaira, a szerelőmmel is megnézettem, áldását adta rá. Ez már a "ráncfelvarrott" 2006 végi széria. A Volvo olyan sokat nem változtatott ezen a típuson (az idei évig), így majdnem mindegy a konkrét gyártási év, inkább az állapot számít és talán az előélet, ezek pedig rendben vannak.

 

 

Előzmény: lazy g. (469)
nonemgraz Creative Commons License 2015.03.23 0 0 470

Lazy

öszinte leszek nem tudom részletesen felsorolni ,én általában otthagyom a szakinál aztán menet közben mindent megcsinál amit kell stabpálcák szilent motortartóbak szervizelés szurök olaj stb ha kell akor vezérlés meg ami vele jár mondja a végét aztán slussz nyugodtan alszom ........biztosan olcsóbb ha nem az ivanics vagy márka szerviz (szerintem nem korektek )

én a Lengyelcarhoz szoktam vinni a volvoim ök igazi volvo guruk nekem rosz tapasztalatom nem volt (ez nem a reklám helye csak mondom )

és általában telefonon is segitenek mivel kulföldön élek .......ha csak nem ugy morog ahogy megsdzoktam már hivom is mire megyek mindent beszerez de általában van a polcon is :)

xc,90 + az s60 is odahordtam az s80 nem mert eladtam az rosz vétel volt benzines .......nem lopta szivembe magát

 

de most ujra vadászok egy xc90 után és én igenis automatát szeretnék 7 ulésel .......csak ausztriába kevés a felhozatal majd kimegyek svédbe vagy a németeknél próbálom Olasztól a jó ég óvjon mindenkit !!!!(cigány digók )

Előzmény: lazy g. (468)
lazy g. Creative Commons License 2015.03.22 0 0 469

Hali! :-) 

Gratulálok a csodaszép verdádhoz! Mondjuk kívülről nem látni,de a belseje nagyon szép! Látom,h manuális váltós...

Én is kinéztem egy ilyet. Remélem nekem is sikerül megcsípni,bár én még nem foglalóztam le. Majd én is rakok fel RÓLA fotót,amint meglesz. 

A Tiédben mennyi km van? 

Üdv!!! 

Előzmény: domesanyi (467)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!