Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MortalWombat Creative Commons License 2013.08.21 0 0 11507

Kb. 10ekm, napi kb. 2-2 fel- és lekapcsolás.

Előzmény: Wicked Belzebub (11506)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.08.21 0 0 11506

A 10 hónap önmagában nem jelent semmit.

Ez hány km volt és milyen sűrű föl-le kapcsolgatás?

Ezekből már össze lehet rakni, h van-e gond...

Előzmény: MortalWombat (11505)
MortalWombat Creative Commons License 2013.08.21 0 0 11505

Tavaly október végén vettem egy pár H4-es NBP-t.

Tegnap kiégett az egyik tompított izzószála.

Valahol azt olvastam, hogy az NBP-nek hosszabb az élettartama, mint a régebbi izzóknak.

 

Mi igaz ebből? Vagy esetleg meg kellene nézetni az autóm egy villamosságis szakival?

Előzmény: Reléguru (11504)
Reléguru Creative Commons License 2013.08.20 0 0 11504

De, igen :-)

Előzmény: Ati977 (11503)
Ati977 Creative Commons License 2013.08.17 0 0 11503

Sehol a neten nem találok infót erről az új Night Breakerről. Csak nem Ti lesztek az elsők, akik forgalmazni fogják? :)

Előzmény: Reléguru (11474)
Ati977 Creative Commons License 2013.08.15 0 0 11502

Az imént volt alkalmam, jórészt országúti koromsötétségben kipróbálni egy ilyet:

 

 

Bődületes. A tompított xenon elképesztő széles sávban produkál rendkívül homogén fényt, de a távolsági az, ami igazán lenyűgözött. H9es, 65w-os izzók, szúrófényszerűen, viszonylag keskeny sávban ad koncentrált, rendkívül erős fényt. Egy sötét erdőben tényleg az az érzése az embernek, hogy felkapcsolták a közvilágítást.

 

Ez egy más világ..

Ati977 Creative Commons License 2013.08.14 0 0 11501

Nincs a búra elöregedve, sem  bemattulva az UVtől, egyszerűen csak rettentően karcos; nyilván a rendszeres mosástól. Gagyi. A foncsor vakulását, ami a képen jól látható pedig az izzóból származó hő okozza. Szintén gagyi.

Előzmény: Trotter66 (11499)
Reléguru Creative Commons License 2013.08.14 0 0 11500

Sziasztok!

 

SVS, SVS 2.0 sorozat ---> +60% fény a normál autóizzzóhoz képest, ajánlott abba az autókba, amelyek hamar megeszik az NBP-t.

 

Night Breaker Plus sorozat --->  +90% fény a normál autóizzzóhoz képest. Jelenlegi csúcs márkánk belül.

 

 

SVS -----> SVS 2.0: dupla élettartam

 

Előzmény: ginolaginola (11496)
Trotter66 Creative Commons License 2013.08.14 0 0 11499

Nem az izzó okozta a búra elöregedését, hanem a UV sugárzás. Gondolom, hogy szabad ég alatt áll a kocsi rendszeresen.

 

Az utazóautónk 9 évében van, műanyagbúrás FF lámpatest van benne, és nem öregszik a plexije. De nem sűrűn áll tűző napon.

 

Egyébként egy megoldása van, fel kell újítani, vannak polírozók, akik ezzel foglalkoznak. DE:  olyan helyen kell megcsináltatni, ahol a végén UV lakkal bevonják a lámpatestet, mert e nélkül rövidesen kuka a lámpatest.

Előzmény: Ati977 (11493)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2013.08.13 0 0 11498

A sima SVS azért egy elég régi fejlesztésű izzó már. Azóta van SVS 2 is. De mindig is a NB család volt a csúcs...

Előzmény: ginolaginola (11496)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.08.13 0 0 11497

Hali!

 

A Silverstar-t még nem próbáltam, így nem tudom. De elvileg jobban világít a Night Breaker.

Előzmény: ginolaginola (11496)
ginolaginola Creative Commons License 2013.08.13 0 0 11496

Szia

 

Az Osram NB Plus és Silverstar között szemre van különbség? A teljesítményük papíron fényerőben azonos, de az áruk között jócskán van különbség.

Előzmény: andrasrx8 (11495)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.08.10 0 0 11495

Nehéz beszerezni nálunk és nagyon drágák. Az X-treme Vision a legrégebbi fejlesztés a "csúcs izzók" közül. De akinek van, általában dícséri. Szerintem bármelyiket választod jól jársz, csak ha egymás mellett vannak, akkor lehet észrevenni a különbségeket.

Előzmény: ginolaginola (11494)
ginolaginola Creative Commons License 2013.08.10 0 0 11494

Szia

 

Köszönöm, most szedtem ki az izzót, és látom, hogy Philips elektronika és izzó van a gyárilag az i 30-ban, ezen nagyon meglepődtem, Philips izzókkal milyen tapasztalatok vannak?

 

Előzmény: andrasrx8 (11488)
Ati977 Creative Commons License 2013.08.10 0 0 11493

 

Ez meg egy hatéves Focus eredeti fényszórója. Kopott, karcos búra, vakuló foncsor. Nem volt benne 55w-nál erősebb izzó soha. Erről ennyit... :(

Előzmény: andrasrx8 (11491)
Ati977 Creative Commons License 2013.08.10 0 0 11492

Ha az UVtől kimattul a búra, az többé-kevésbé rendben, tudomásul lehet venni, hogy idővel minden műanyag elöregszik, arról nem is beszélve, hogy könnyedén orvosolható egy polírozással. Ez viszont belülről színeződik, amivel nincs mit kezdeni.

Előzmény: zoli07 (11490)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.08.10 0 0 11491

A 22 éves Kadett bal oldali fényszórója is egész jó, bár szerintem nem gyári (ki tudja hányszor volt törve :o), a jobb oldalit meg elintézték a 140/100-as izzóval, olyan, mintha belül párás lenne, de nem lehet kitörölni. Viszont a fénye így se olyan rossz. :D

Előzmény: Ati977 (11489)
zoli07 Creative Commons License 2013.08.10 0 0 11490

A legtöbb műanyag fényszórós kocsinak mindegyiknek ilyen a lámpája.       Az üveget az Uv nem nagyon tudja kiszívni.

Előzmény: Ati977 (11489)
Ati977 Creative Commons License 2013.08.10 0 0 11489

"De láttam már másik Liana-t, aminek olyan volt a fényszórója, mintha új lenne, nem is láttad a plexit szinte"

 


Az valószínűleg új is volt. Franc sem tudja az okát, de azt biztosan tudom, hogy a kétszer ilyen idős Astrának a fényszórója, aminek üveg a búrája, és fém a foncsora - kifogástalan állapotban van, jóllehet nem áll garázsban. Valeo gyártmány, mégcsak nem is egy Bosch, vagy Hella.

Előzmény: andrasrx8 (11487)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.08.10 0 0 11488
Előzmény: ginolaginola (11486)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.08.10 0 0 11487

A Liana fényszórói is ugyan ilyenek, de telibe az egész. Csoda, hogy átjön rajt a fény. De láttam már másik Liana-t, aminek olyan volt a fényszórója, mintha új lenne, nem is láttad a plexit szinte. Nem tudom hogy csinálják, vagy ennyit számít, ha garázsban áll az autó? 

Előzmény: Ati977 (11485)
ginolaginola Creative Commons License 2013.08.10 0 0 11486

Kössz....Remélem nem lesz baja a lámpának az emelt fényerő mellett. Ezek közül mi ajánható, ami esőben is elfogadható?

Előzmény: Ati977 (11484)
Ati977 Creative Commons License 2013.08.10 0 0 11485

 

 

Így színeződnek az SX4 fényszórói - pakolhatom én ebbe az akármilyen izzókat így.. Valami ragasztóanyag lehet alighanem, ami a hőtől párologni kezd, majd lehűlés után kicsapódik a búra belsejére.

Ati977 Creative Commons License 2013.08.10 0 0 11484

Nézd végig a képeket, van fotó minden izzó dobozáról az izolux diagramok előtt.

Előzmény: ginolaginola (11483)
ginolaginola Creative Commons License 2013.08.10 0 0 11483

Sajnos nem látom, hogy milyen típusú izzókat teszteltek:(

Előzmény: Ati977 (11481)
ginolaginola Creative Commons License 2013.08.10 0 0 11482
Előzmény: Ati977 (11481)
Ati977 Creative Commons License 2013.08.10 0 0 11481

MU+60at lehet kapni. Az emelt fényű izzók ugyanolyan teljesítményűek mint a normál, nem károsítják a lámpatestet (érsd: mattul, barnul, olvad a sok mai, műanyag szar enélkül is). Egy jó H7 teszt.

 

 

Előzmény: ginolaginola (11476)
Ati977 Creative Commons License 2013.08.10 0 0 11480

Sztem ez ugyanaz mint az NBL - ami persze csak jót jelent. Bejelentkeznék egy párra, törzsvásárlói kedvezményes áron. ;)

Előzmény: Reléguru (11474)
andrasrx8 Creative Commons License 2013.08.10 0 0 11479

Megtörtént. :D Nagyon kíváncsi lennék egy tesztre, Philips +100%, Tungsram +120% és Osram +110%. De nem olyanra, ahol a csomagolás miatt lepontozzák a Night Breaker-t...

Előzmény: Reléguru (11478)
Reléguru Creative Commons License 2013.08.09 0 0 11478

Még nem tudjuk. Lehet, hogy egy-két hónap, lehet, hogy holnap. De az biztos, hogy érdemes lesz feliratkozni az értesítőre :-)

Előzmény: andrasrx8 (11475)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!