200 az kenyelmes utazotempo, benyomja az ember a tempomatot aztan relaxal. 250nel mar komolyan kell figyelni, 300 felett meg tenyleg olyan mintha alacsonyan repulnel.
Meg eleve, mert meg lehet tenni... meg a semmiszar Skodaban is jo volt, hogy atmentem a hataron Baselnel/Schaffhausennel aztan egyszer kihuzattam 200-ig. Nyilvan egy olyan kocsiban, amiben tenylegesen is van hiperhajtomu meg egy vuki navigator meg jobb. :)
Ja. az első 50%-ra igaz, de az pont elég, Model 3-al 200kW-al töltve már 110km/h-s átlagot lehet menni 24 órán keresztül, forgalomban.Az erőművek kapacitása több mint elég, 10-szer gyorsabb EV terjedés esetén sem lesz gond ezzel, ellenben a klímát, már szétbaszta a sok szennyező olajfaló jármű.
...a német (autó)ipari termelés visszaesése miatt (elsősorban éjszakai műszakokat húztak meg) csökkent az elektromos áramfogyasztás 9%-al!!
Persze, tudom én, hogy minden-mindennel összefügg - csak lehet azok nem tudják, akik szentül hisznek a véget-nem-érő, állandó és folytonos növekedésben.
Butus, nincs ix3, egyébként már 120kW-al nem kell 30 percnél többet töltened, és ugye minimum 4 töltő szokott lenni, ahol nem egyszerre állnak be eléd minden töltőre.
"A jelenleg tervezettnél hamarabb, legkésőbb a következő évtized végéig le kell állítani a Németországban működő szénerőműveket - jelentette ki Robert Habeck, a német Zöldek társelnöke a ZDF német közszolgálati csatornának adott interjúban."
Aztan ha egy masik vendegmunkas 5 perccel gyorsabb volt az ö ix3-asaval, es beallt eled a töltöre, akkor baxhatod, es ott fox varni 1-2 orat...
Amig nem fog a töltesi idö drasztikusan csökkenni, vagy a hatotav meg tovabb növekedni, addig a villanyauto nem alternativa hosszutavu utakra, max a nagyon komprommiszumkesz sötetzöldeknek.. az ararol nem is beszelve...
nekem München-Györ a standard tavom, es meg dizeles korszakomban a München-Deggendorf-Passau-Linz utvonalon volt tobbszor 5 oran belul, a rekord valami 4,5 ora volt, de ahhoz azert tolni kellet megallas nelkul, es persze alacsony forgalomban.
Manapsag kenyelmesen jarok, München-Braunau-Ort im Innkreis-Linz viszonylat, ugye a 94-es nincs teljesen kesz, van valamennyi orszagutas szakasz, es egyszer meg szoktunk allni enni, igy 6 ora a standard. Ha lenne a kedvenc mekink parkolojaban egy gyorstolto, akkor szerintem mar villannyal is lehetne ezt teljesiteni, megfelelo nagy akkuval.
Ki tudja, mire kijon az iX3, mar lesz gyorstolto is :)
Egy parszor mar megtettem😁😁. Tablatol tablaig nem kell egeszen 5 ora... nyilvan a varosokban attol függ hova mesz, meg ehhez adodik idö... es nyilvan nem pentek delutan 3kor kell indulni... meg bele lehet futni dugoba, stb... de a 8 ora az nem ok semmilyen büszkesegre... az egy eleg gyenge atlag alatti teljesitmeny... meg a vonst is kevesebb mint 7 ora alatt megteszi... azert ha a vonat radver 1 orat mikor te szemelyautoval mesz, az nem igazan jo tempo😁