Az Audi eTron is alazza a Teslat toltesi teljesitmenyben, mert tartosan tudja amit tud, a Tesla meg max. par percig. Nyilvan tisztessegesen megterveztek a hutorendszert.
Namost ha az Audi ezt tudja, akkor sanszos hogy a Porsche is tudni fogja.
Hmm, a Salvor által emlegetett "globális propagandagépezet".. :) Valóban, fordított felállásban azt szajkóznák, hogy egy orosz felderítőgép pofátlanul megközelítette a határokat...
A Porsche is csak hangzatosan megígérte a 350kW-os töltést, most kiderült csak 250-et fog tudni az autója, ha a piacra kerül, amit a Model 3 már most is tud.
hirtelen savot valtani az orrod elott, hogy erre mar nemigen lehet azt mondani hogy az egyetlen problemaja az volt hogy nem tudta felmerni a sebesseged.
De...
Sok borzalmas baleset volt már ebből, főútvonalra kikanyarodás illetve sávváltás miatt, 150 fölött nem lehet megbecsülni a sebességet. És pont elég ha "relaxálsz" 230-nál, mert 2-3 másodperc és megtettél mondjuk 150 méter és még semmit nem csináltál, csak elkezdesz ébredni, hogy égig ér a bazmeg... a reakcióidő, a fékhatás felépülése, azok mind súlyos sok-sok tizedmásodpercek, mire elkezd lassulni az autó, megtettél 400 métert, de még mindig sokkal többel mész mint a másik.
(azt meg nem is akarom fejtegetni hogy ha van tapasztalata, akkor az ilyen necces szitukat kiszurja az ember messzirol es elveszi a gazt. Mint ahogy kamionsor mellett sem donget el az ember 250nel)
Megertettem elsore is. Igen, ez elofordulhat. bar ehhez olyan szinten kellene hirtelen savot valtani az orrod elott, hogy erre mar nemigen lehet azt mondani hogy az egyetlen problemaja az volt hogy nem tudta felmerni a sebesseged.
De senki sem allitotta hogy gyorsan menni nem kockazatos. De az. Minel gyorsabban mesz, annal inkabb.
"Magyarul ha te 200-zal mész, a másik autós nem érzi a sebességedet és kijön eléd."
Elofordul, ezert kell figyelni. Ami nem azt jelenti hogy az ember nem tud igy tartosan, relaxaltan kozlekedni.
Nem érted... kijön eléd 230-nál úgy, hogy ő 150-nel megy és neked bele kell állnod a fékbe, de 1-2 másodperc késedelem már belerohanással jár. Erre kell figyelned és ez gyakran a kivédhetetlen határán van és mindössze annyi az oka, hogy te mész gyorsan, nem pedig a másik figyelmetlen.
Nem szeretem a tempomatot, mas a vezetesi stilusom, igyekszek minnel kevessebb fekezessel eljutni A-bol B-be, ehhez a tempomat nem jo. Mar csak azert sem, mert eros forgalomnal nehez a savvaltas, a kozlekedok pedig jellemzoen nem allando sebesseggel haladnak.
Persze neha jo bekapcsolni, tudod pihentetni a labad.
Én is vezettem már 200 fölött, a legnagyobb probléma (egy idő után) a feszült figyelem okozta fáradás. Persze megteheted, hogy nem figyelsz, csak akkor érdekes videók lesznek rólad a jutyubon az országúti hülyék szekcióban.
A valódi gond ugyanis az, hogy 150 fölött a másik sebessége már nem becsülhető, eleinte csak jól nem, 180-tól sehogy.
Magyarul ha te 200-zal mész, a másik autós nem érzi a sebességedet és kijön eléd. Ha te erre nem figyelsz, belerohansz. És a jelek szerint te "kényelmesen" vezetsz, azaz nem figyelsz erre.
Igazából neked kellene az önvezető autó, abban lehetne ekkora arcod, mint a kukacoknak a Men In Black-ben.:-)))
Ez való igaz a sebességhez viszont fék is kell. Sokkal veszélyesebb autópályán egy 60 lóerős F Astrával 160-al menni mint egy 530d BMW-vel 200-al. Reakcióidő ide vagy oda.