Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kisa Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144198

PWM jel van rajta leginkább szkóppal érdemes ránézni.

A venti motort gondolom már ellenőrizted, sima nagy teljesítményű DC motor.

Leginkább a motorvezérlő, vagy a motor pusztul meg, mindkettőt sokat cseréltem Mondeon. Vezérlés hibát hirtelen nem is tudnék felidézni. (Bár attól még simán lehet az.)  

Előzmény: technikman (144193)
Kisa Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144197

Azért ez inkább döntetlen :)

Az a kifújt kipuf. szelep odab*sz :)

Előzmény: cam aro (144195)
cam aro Creative Commons License 2015.07.23 0 1 144196

7-800 mbarG.

 

ido.. attol fugg hol mered. 

kozvetlen szivattyun egybol. 

Előzmény: korzo (144177)
cam aro Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144195

a ring masik sarkaban kekben felkeszul a focvagenny 2.0 tfsi.""

 

...es kiutesel gyoz.

 

http://indafoto.hu/cam_aro/image/23016053-ce6da4ab/463873

Előzmény: cam aro (144154)
LyPapa Creative Commons License 2015.07.23 0 1 144194

Gondolom, nyomod a dugattyút a behajtó szár segítségével. Az autómon az egyik dugattyúval szenvedni kellett, a másik szépen visszament a helyére, csak csavarással. Érdemes a fékolaj tartály fedelét levenni vagy meglazítani, mert egyébként szép kis küzdelemnek nézel elébe :) 

 

Üdv: LyPapa

Előzmény: Turzul (144192)
technikman Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144193

Sziasztok!

 

Ford Mondeo 2.0 cdti 2002 FMBA motorral. Automata klíma, egy ventilátor a hűtőnél, három vezeték , a vezérlőszál kék színű.

Klima nem indítja a ventilátort, ezért rövid idő alatt kikapcsol a kompresszor.

Normális értékelhető rajzot nem találok a rendszerről, a tulaj már újra cserélte a ventilátor-elektronika egységet... Hibakód nincs.

Mit kellene mérnem a kék vezérlőszálon, és honnan érkezik a jel?

 

Köszi előre is!

Turzul Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144192

Gyors voltál, köszönöm. Barátságos az ára is csak azt nem értem, ha ezzel tekered akkor egyúttal préselni is kellene vissza alaphelyzetbe? Azt hogy? 

Előzmény: LyPapa (144188)
Paco155 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144191

Vagy keress egy havert aki rendelkezik ezekkel a képességekkel.

Előzmény: movano76 (144190)
movano76 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144190

Köszönöm. :((( akkor lehet hogy szerviz

Előzmény: Paco155 (144189)
Paco155 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144189

Oké, ezzel megnézed, hogy működik-e a motor. De utána mit csinálsz? Van multimétered, hogy feszültségeket méregess? El tudsz igazodni egy kapcsolási rajzon, hogy tudd, hol mikor milyen feszültségnek kell lennie? Ezek a minimumkövetelmények.   És ha igen lenne a válasz akkor az előbb nem kérdezted volna meg hogy hogyan tudod megnézni jó-e a ventillátormotor.

Előzmény: movano76 (144187)
LyPapa Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144188
Előzmény: Turzul (144185)
movano76 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144187

Köszönöm. Itt Sopronban nem egyszerű segítséget kérni. Lehuzos az összes szerviz. tegnap felhívtam az egyiket, azt mondta hogy kb 5 óra a hibakereses, 5400 Ft os rezsi óradíj ...inkább egyedül, renyleg nem értek hozza,de csak egyszer kell jól megcsinalnom

Előzmény: Paco155 (144186)
Paco155 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144186

Fogsz két drótot és egy külön akkumulátorról adsz neki áramot miután lehúztad róla a csatlakozót?

Viszont a következőket ne értsd félre. Ha ennyire nem értesz hozzá kérjél élő segítséget (olyantól aki csinált már ilyet, és vezeti a kezed), mielőtt valamit még jobban tönkreteszel.

Előzmény: movano76 (144184)
Turzul Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144185

Feltennél egy linket erről a szerszámról? Tetszik, hogy hatféle dugattyúhoz is használható. Köszi!

Előzmény: LyPapa (144169)
movano76 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144184

hogy ellenorizzem?

Előzmény: bambi942 (144183)
bambi942 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144183

először ellenőrizd le a ventilátort.hogy az működik e.??

Előzmény: movano76 (144182)
movano76 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144182

Szevasztok. Segítség jól jönne. 2003 Opel movano. A ventillator nem kapcsol be. Le tudna valaki írni hol  es hogyan kezdjem a probléma feltárását , megoldását? De ne szervizbe kuldjetek:) koszonom

szeekelymarci Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144181

Szép napot!

Az 1.9 jtd hez lenne valakinek vmi leírása,manualja mérhető és mérendő értékek végett?

Megköszönném...

Előzmény: szeekelymarci (144106)
diessel Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144180

Megjött és fehér belül mintha levonó lenne. gondolom akkor ez a teflon, igy akkor nem kell neki  zsír?

Előzmény: cam aro (144152)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144179

Opel movani 2.5 cdti

 

Valszeg fotengelyszijtarcsa . element a szervo es a toltes.

el mehet labon 5 kmrre a szervizbe anelkul hogy karosodna valami? 

LyPapa Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144178

Köszönöm a tippeket, az első tárcsákat gond nélkül cseréltem - az első kerék kifordítható, így elfér a kulcs szára, az esetleges hosszabbítóval együtt. A hátsó keréknél meg sajnos vagy magasabbra kell emelni, vagy aknán dolgozni, mert a kulcs végig a kocsi alatt van. 

 

Üdv: LyPapa

Előzmény: no_holy_shit (144171)
korzo Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144177

Urak! (Hölgyek?)

A vákuumszivattyút hogy kell ellenőrizni? Az addig OK, hogy fogok egy vákuum(ot is tudó) mérőórát és rádugom, de milyen érték a jó és/vagy mennyi idő alatt kell tudnia felépíteni?

 

Opel Vectra 2.0DTI 2000-es.

Adm Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144176

Vagy Gyálig. Oda közelebb van a Bárdi. Emlékeim szerint különösebben nem kellett ehhez az emelő.

Előzmény: Paco155 (144175)
Paco155 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144175

Műhelyig kibírja.

Előzmény: Adm (144173)
Paco155 Creative Commons License 2015.07.23 -1 0 144174

Ez szerintem nincs túlfeszítve hanem a kép alapján a külső fele csúszik valamin.  (azok a felgyűrődött olvadékok legalábbis erre utalnak.)

Előzmény: cam aro (144147)
Adm Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144173

Köszi :)

Már csak arra lennék kíváncsi, persze tévedést nem kízárva, hogy általában ebben így hány km lehet még? Csak hogy nyugodtan kimenjek majd a műhelybe vele, vagy inkább szétkapjam a ház elött?

Előzmény: cam aro (144168)
novothauto Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144172

Biztos vagy benne, hogy stiftes?

 

Előzmény: cam aro (144146)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144171

"csak megemeltem az autót egy krokodil emelővel [...]Nem mertem az autó alá bebújni, egyéb módon meg nem tudtam"

 

megemel, kerek le, kerekre egy deszka vagy egy összehajtogatott pled, ezt be a kuszob ala es kocsi enyhen raenged. az onnan le nem borul...

 

de hogy bemaszva le jött-e volna mas kerdes. wd40, par eröteljes axialis es radialis kalapacsütes a csavarfejre, legkulcs, langhegesztö neha csodakra kepes

(hosszu toldas a 1/2"-n sokszor csak a csavar letöresehez jo)

(es ezert nem fogok en sem par dologhoz hozza az udvaron - bar fekcsere nem ezek koze tartozik...)

 

üdv. a masik amatör

Előzmény: LyPapa (144169)
diessel Creative Commons License 2015.07.23 0 0 144170

Köszönöm!

Előzmény: cam aro (144152)
LyPapa Creative Commons License 2015.07.22 0 0 144169

Így szív az amatőr :-(  Autó: Nissan Primera, P11-144, 2001-es kiadású. Ma elhatároztam, hogy a hátsó féktárcsákat, betétekkel együtt kicserélem. 

- Szívás_1: vettem egy kis kockát, amelynek mind a hat lapján más-más fékdugattyúhoz illeszkedő bütykök vannak, és egy 1/4 collos, a lapon levő nyílásba dugott racsnival visszahajtható a dugó. Eddig OK, csak a Nissan fékdugójához egyik sem illett ... Megoldás: vízpumpafogó és egy hirtelenében legyártott, 8 mm-es menetes szár + fabetét feszítő. Így sikerült visszatekerni. Nem volt könnyű :)

- Szívás_2: egyszerűen., mint kerékcserekor, csak megemeltem az autót egy krokodil emelővel -  és sajnos nem tudtam a berohadt (?) vagy túlzottan megtépett (?) 17-es csavarokat kiszedni, így maradt a régi tárcsa. Nem mertem az autó alá bebújni, egyéb módon meg nem tudtam - még a hátulja felől a kulcsra feltűzött cső toldattal sem elegendő erőt kifejten.

 

Hát így jártam. Apró öröm, hogy a próba körök során nincs sem extra zaj, sem a fékek nem melegszenek - úgy néz ki egyenletesen fognak.

 

Üdv: LyPapa

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!