Már nem léteznek... M47 2011-et később M47 1118-as pályaszámon futott 1988.01.20.-án selejtezték. M47-2013-et később M47-1125-as pályaszámon futott 1990.07.25.-én selejtezték. M47-2043 Sv-hez tartozott Remot lett M47-1303
Érdeklődni szeretnék, hogy a 1223-as remot Dácsia hova van állomásitva? Ja... A 2011, 2013, 2043 pszú. Dácsiák megvannak még, ha igen, akkor hova vannak állomásitva?
Köszönöm a jó tanácsokat. Azért is rakom be a képeim zömét, hogy az építő jellegű hozzászólásokból tanulva még jobb képeket tudjak készíteni a jövőben is, ezért természetesen nem haragszok.
Az az igazság, hogy az ide berakott képek nem az eredetiek, ezek Photoshoppal már fel vannak "tunningolva". Annyi biztos sokat kell még fejlődnöm, hogy igazi profi képeim lehessenek.
Valóban elég túlexponált képeket láthatunk. Bátorkodtam elővenni a Photoshopot és behúzni a hisztogramot, picit jobb, de ilyen időben nehezebb jó képet csinálni. Arról sem szabad megfeledkezni, hogy a monitortól is nagyban függ az ide betett képek élvezhetősége, nekem pl. nagyon fényes a monitorom, és már többször meghökkentem más monitoron visszanézve a képeket, hogy milyen sötétek. Ez van :)
Remélem nem haragszol M41 2202 hogy belepiszkáltam picit!
Nagyon kiégetted az eget! Programautomatika és a manuális módokban van olyan, hogy átlagoló fénymérés, javaslom, hogy azzal dolgozz! A spot fénymérést felejtsd el, olyan helyzetekben szvs csak manuálisan lehet eredményt elérni. Álló járműveknél használd az expozíció-korrekciós sorozatot, 2/3 EV lépcsővel! Mozgó járműre lesve pedig egy próbafotó után állíts be valami expozíció-korrekciót! (és vedd elő a német nyelvű használati utasítást, mert ha jól tippelek, a tiedhez sem adtak 4 oldalnál hosszabb magyart) Próbáld kísérletileg kitapasztalni a gépet! Minde jót!
Az nem az az A28-as (M32), amelyiket a kilencvenes evekben vett a VF, hogy az legyen a futohazi gep? (Akkor meg nem volt ott a pocskoszoru). Az ilyen szikramentes (nemtom mi a szakszeru megnevezes) masina volt.