Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Meg kell vizsgálni az utasszámokat is az egyes időszakokban mindkét viszonylatnál, mivel a 46-os ürességén nem fog segíti ha összekötik a 44-essel.
csak akkor éri meg összekötni ha buszt spórolunk vele, de ha nem és esetleg a 44-es, vagy 46-os miatt a "másik" viszonylatra is nagyobb buszt kell berakni, akkor nem fogják megvalósítani. A másik ellenérv, hogy nincs decentrum egyik végén sem, mondjuk itt tökéletesen lehetne aklkalmazni a vezetőváltást, akár a tankernél is.
Gondolom kaptam volna egy limuzint frakkos sofőrrel! :) Még azt se tudják sokszor pótolni, ha lerohad valamelyik "szépújbusz", nemhogy az én "pitiáner" problémámmal sz*rakodjanak.
Jelenteni a dkv-nak? Minek? A kedves marketinges hölgy (a neve nem jut eszembe) megmagyarázta volna, hogy biztos az órám nem járt pontosan, mert ők a világegyetem központi időmérő rendszeréhez igazítják a járműveik mozgását. (Az már mellékes, hogy a pontosido.hu szerinti óra alapján az órám 2 másodperc sietésben volt a kérdéses napon.)
Nem, én a dkv ügyfélszolgálatával megszűntettem mindenféle kommunikációt, max. (fél)hangosan a családtagjaikat és foglalkozásukat vagyok hajlandó emlegetni ha gondom van (márpedig sajnos van) a cégükkel. Rengeteg hibára próbáltam felhívni a figyelmüket, mindig a "nincs tervben, úgy jó ahogy van, nincs pénz, továbbítottuk a megfelelő osztályra, várjam a választ, pontos adatok alapján nem lehet eljárni (ott volt a járatszám, pontos idő, rendszám) stb" válaszokat kaptam. A regisztrációmat is csak többszöri kérésre (a végén már az adatvédelmi törvénnyel való fenyegetéssel) voltak hajlandóak törölni több, mint 60 nap után.
Szerintük nem probléma, hogy a buszok okádják befele a kipufogófüstöt (végülis Louis-tól megtudtuk, hogy ólomdús hegyilevegőt árasztanak magukból), a kapaszkodók nincsenek rögzítve, balesetveszélyes több helyen a járművük (Éles acélcső mered karfa címen az égnek).
Tegnap egészen Belényesig kocsikáztam, azért láttam visszafelé a 44-est.
Érdemes megjegyezni, Debrecen testvérvárosában, Nagyváradon is jártam. Na, ott nincsenek nyúlfarknyi viszonylatok, és összesen - ha jól tudom - 17 autóbusz-viszonylat közlekedik.
Ezért kéne elgondolkodi azon, hogy a 44-est össze kéne vonni a kelet felé közlekedő viszonylatokkal. Egyrészt (talán) több utas lenne, másrészt a 46-os családnak is vannak időszakai, amikor üred midik közlekednek rajta, miközben csúcsban tömött csuklósok szaladgálnak.
A nyomoronc járat kb. 3-4 perccel hamarabb elment a megállóból (kb. ennyi időbe tellhet neki megtenni az agrár megállóval egyetemben a belátható útszakaszt+békéssy piros lámpa), így "csak" 60 percet kellett várnom a következő buszra!
Fel kellett volna hívnod a forgalomirányítást, hogy valamit küldjenek érted.
De utólag is tudod jelezni a forgalom giliszta dkv.hu címre. Érdemes lenne.
Azt nem értem én se hogy a trolik mért nem várják be a józsai buszt sok utas szív emiatt. 10-es, 32-es állandoan együtt járnak így szinte egyszerre megy el minden a trolikkal együtt. Csak a 42-es marad de azt meg nem lehet elérni mert ott áll meg a tér szélén. 20 percig semmi nem jön.
Kis hétvégi szösszenet (szombat délelőtt 10 óra körül), azaz miért folyt el az agyvizem "szeretett" szolgáltatónk produkciójától...Beérkeztünk a Segner térre (hétvégén csak odáig jár a józsai), átbattyogok a troli megállójába, nézem a totemoszlopot, a következő 3-as troli (Csapó utcán lett volna dolgom) írd és mondd 14 perc múlva indul! Itt már káromkodtam egy szépet, mondom nézzük az alternatívákat és séta (3-4 gerincsérvvel nem olyan kellemes móka azért...) Alternatíva NINCS! A 4-es troli ugyanis a 3-as előtt ment el 2 perccel, majd a 3-as után indult volna 2-3 perccel. 25-ös jött végül olyan 7 perc várakozás után, természetesen tömve. Zip algoritmust használva felfértem éppen még az eddigi utasok "nagy örömére". Elintézvén dolgaimat a Szent Anna Piac sarkon bukkantam ki, látom hogy a 31-es ott áll a lámpánál. Futni nem futok, úgyis jön a 32-es azonnal, ugyanis az utam a Délibábhoz vezetett volna. Kivártam a dkv azonnal értelmezését (12 percet ácsorogtam az Alexandra előtt!!!) Elintézvén dolgomat, észleltem, hogy jó lesz gyorsítani a tempóm, mert hamarosan jön a buszom hazafele. óra 7-re értem a Kertváros megállóba, gyanús volt hogy olyan üres a környék, mint a 2-es villamos nyomvonalán, de abban a biztos tudatban voltam, hogy "pontos közlekedés, kiszámítható szolgáltatás" címszóval azonnal jön is a buszom (óra 8-ra kellett megjelennie). Biztos, ami biztos megszemléztem mindkét irányban a belátható útszakaszt (Tűzoltóság-Békéssy Béla kanyar), de cikisbusznak nyomát se láttam! Gondolhatjátok, hogy mi történt? A nyomoronc járat kb. 3-4 perccel hamarabb elment a megállóból (kb. ennyi időbe tellhet neki megtenni az agrár megállóval egyetemben a belátható útszakaszt+békéssy piros lámpa), így "csak" 60 percet kellett várnom a következő buszra!Hát a jó édes ... annak, aki ezt a menetrendet megszülte! És csodálkozik a "parasztja", hogy már a kutya se jár ezekkel a vackokkal? Nem kell messzire menni! 5-6 évvel ezelőtt (igen Hajdú Volán idejében) ezt a kis körsétát, amit megtettem meg lehetett oldani 2 óra alatt cakk-pakk. (Pedig akkor a Doberdóig járt a józsai hétvégén!) Ma (figyelem! kiszámítható szolgáltatás idején) mindez 4 órát rabolt el az életemből!
Megváltoztatnám a 41-es, a 41y-os és a 45/45H-s járatok útvonalát. A 41(y)-es járatok útvonalát felcserélném a 45(H)-s járatok útvonalával a Helyközi-autóbuszállomásig. Így, mivel rövidebb lett a menetidő a 45-ösön, így a járat ki tudna menni a Kéknyelű utáig úgy, hogy 60 perc alatt megtesz egy fordát. A 41(y).os járatok menetideje is belefér az egy órába a M1-ben.
A 41-es új útvonala: Vincellér utca - István út - Kishegyesi út - Segner tér - Nyugati utca - Széchenyi utca - Kossuth utca - Faraktár utca - Vámospércsi út - Létai út - Kinizsi nyomda
A 41y-os új útvonala: Vincellér utca - István út - Kishegyesi út - Segner tér - Nyugati utca - Széchenyi utca - Kossuth utca - Faraktár utca - Vámospércsi út - Létai út - Lahner utca - Diószegi út
A 45-ös új útvonala: Vincellér utca - István út - Széchenyi utca - Kossuth utca - Faraktá utca - Vámospércsi út - Fancsika - Kéknyelű utca
A 45H-s új útvonala: Vincellér utca - István út - Széchenyi utca - Kossuth utca - Faraktá utca - Vámospércsi út - Fancsika - Kéknyelű utca - 48-as út - Nagycsere - Haláp
Komolyan, a DKV honlapját mostmár csak a nevetséges helyesírási hibák miatt lehet böngészni... :S
"Útjavítási munkálatok miatt 2012. október 24. és 27. között félpályás útzár lesz Kismacson, a Napraforgó utca teljes szakaszán.
A 33-as, 33Y-os, valamint 33E jelzésű autóbuszok útvonala nem változik, azonban a félpályás útlezárás miatt néhány perces menetrendi késésre kell számolni.
Megértésüket köszönjük!"
"2012. október 20-án, szombaton a Nagyerdei körúton 22 órától üzemzárásig pályafelújítási munkálatokat miatt vágányzár lesz az Egyetem és a Medgyessy sétány között."
A lényeg, hogy a jelenleginél jobb útvonal kell. Ez az oda-vissza különböző útvonal senkinek se kedvez. Aki a reptérről menne a Nagy Lajos Király térre, annak várni kell, amíg a Doberdóról visszamegy a busz. Már ha megy...
A reptéri busz útvonala. Egyébként nagyon hasonló javaslatot adtunk mi is, csak nem Csapó-Kassai, hanem a Péterfia - Hadházi úton gondoltuk. Nézd meg a booking.com-on hogy hol vannak szállodák. :)
Ez igaz, de a Nagy Lajos Király tér után a Kölcsey-nél áll meg legközelebb, tehát az Egyetem sgt és a Csemete utca közötti távot a Füredi úton is megtehetné. De én továbbra is ezt az útvonalat javasolnám, így mindkét irányban érintve lenne minden fontos úticél.
A DKV vonalhálózati térképe szerint ott megy a reptéri járat :S Legalábbis valahol a Füreditől délre megy a Csemetéről a sugárútra (vagy visszafele, nem tudom) és más utca nem nagyon játszik.
A 23-as azért megy ott (már elég régóta), mert a Füredi - Nádor utcán nem lehet jobbra kanyarodni a 2-es villamos "építése" miatt. Ezért a Dózsa Györgyről megy tovább egyenesen, és úgy érinti a Nádor utcát.
A reptéri járat mit keresne a Honvéden? Kesze-kusza egy útvonala van, de tudtommal ott nem jár. Max lehet olyan elnevezésű megállója.
Ma reggel láttam egy 23-a buszt a Honvéd utcán. Csodálkoztam, mert úgy tudtam hogy ott nem jár busz. Mint megtudtam, a DKV oldala szerint a reptéri járat megy arra. Az 23-as néven fut?
Tegnap és ma reggel is hallottam a rádióban, hogy lerobbant néhány troli. Ezek szerint akkor nehezen birkóznak meg a reggeli hideggel? :S Meg olyat is hallottam, hogy a Faraktár utca környékén leszakadt a felsővezeték ma reggel, erről vki tud vmit?
Átadják a 4-es főút debreceni elkerülő szakaszát decemberben
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kár.
Pedig a 4-es - 47-es közöti szakasz igazán fontos volna.
Kósa Lajos, a város polgármestere a munkaterületen tartott szerdai sajtótájékoztatón elmondta: Debrecenben a 4-es főút városi szakaszát naponta 20-30 ezer jármű veszi igénybe, ennek 20 százaléka az átmenő forgalom.
A politikus emlékeztetett arra: a munkálatokat jelentősen hátráltatta, hogy a bocskaikertiek többször is megtámadták a nyomvonaltervet, és azt többször kellett módosítani, illetve zöld szervezetek jogi úton támadták meg a beruházást, ami miatt hónapokig állt a munka.
Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. kommunikációs vezetője elmondta: a 12 kilométeres, kétszer egysávos út 3,5 milliárd forintból, 80 százalékos európai uniós támogatással épül, és Debrecen mellett Bocskaikertet is elkerüli majd.
A szakaszon 2 kilométer zajvédő-, 12 kilométer vadvédő és 7 kilométer madárvédő fal épül, 1400 fát és több ezer cserjét ültettek, illetve építettek egy vadátjárót is.
Az út jelenleg 90 százalékos készültségben van, még a forgalmi jelzőtáblák kihelyezése és az útburkolati jelek felfestése van hátra.
Loppert Dániel az MTI kérdésére elmondta: az M35-ös autópálya 4-es és 47-es főút közötti szakaszának - a debreceni körgyűrű utolsó hiányzó részének - az építése leghamarabb 2016-ban kezdődhet meg.