A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Akkor nem az jött le, ami az eredeti mondandóm volt.. :-)
De, sztem lejott, csak tudnom es merlegelnem kell, hogy milyen szukseges atalakitasokat igenyel az en motorom. Az lenne a legjobb, ha semmilyet.:D
A tömítések nem kerülnek sokba, bár a cseréjük elég időigényes.
Konkretan milyen tomitesekrol lenne szo? Ami sztem szoba johet, de javits ki ha tevedek vagy ha nem teljes a listam:
1. Benzinpumpa es tank kozotti nagy o-gyuru
2. Osszes gumicso, tulfolyokat is beleertve
3. Nem hajlekony (muanayag) csovek
4. Hengerfej es befencskenzdot csonkja kozti gumitomites
Egy kezemen meg tudom szamolni, hogy potalkarszeket hol tudok es hol erdemes beszerezni. De hol talalok olyant ami etanolallo? Ki es hogyan garantalja (a talpraesett eladon kivul :D), hogy tenyleg nemcsak egy benzines cseredarabrol van szo? Letezik BMW-hez etanolallo csere kit?
..esetleg egy megelőző felújításon gondolkodhatsz ..
Ez alatt pontosan mit ertesz? Ki, mit, hogyan, hol es mennyiert csinal ilyent?
(oft:Eszembe jutott a Babettas korszakom. Ott ugy indult a szezon, hogy tank leszed, kis benzin es kavicsok bele, osszeraz, kiont es nem volt tobb rozsdatol eredo dugulas. :D)
Utanjartam hogy a teljesen etalonnal hasznalt 1150GS egy 2000-es evjarat. A tulaj elmondasa alapjan a vezerles atalakitasan tul semmi nem lett megvaltoztatva vagy kicserelve, tehat miden gyari. 2 ev 20ekm hasznalat utan sincs etalontol eredo elhasznalodas. Nem tudom mennyi elfogultsag elhet emogott, de azert elkepzelhetonek tartom.
Amit meg jo lenne tudni: pontosan miben kulonbozik egymastol es felhasznalt anyagok tekinteteben a 98-as 1100GS es 00-as 1150GS uzemnayag rendszere?
Ez pontosan mit jelent? Beinditott állapotban nagyobb a feszültség, arra gondolsz, hogy kikapcsolva nincs meg a 11-12volt és azért kapcsol le? Voltmérőm még úgysincs.. valahogy nem hiányzott a gimis fizikaóra óta :)
Kérdés az elektrogurukhoz.. Felszereltem egy magasfényű ledsort a mocira. Illetve első körben elektromos szerelővel rakattam fel, itthon kiprobáltam egy külön aksirol, működött, de nem szeretek az elektromos rendszerben turkálni. Bekötötte, de bekapcsolás után csak fél másodpercig ég. A bekötési ábra szerint nem kell semmi külön eszköz rá, egy lengőbiztosítékon kivül nincs is más rajta. Ha tettünk rá ellenállást akkor kb 5 sec-ig fel lehetett vinni. Végül becseréltem, újat felraktam, és minden ugyanolyan. Két dolgot kiprobáltam.. ha álló helyzetben rádugok egy csepptöltőt akkor ég. a másik ha jár a motor akkor is ég.. Egyébként nem. Próbálva több helyen felvéve az áramot, még a szivargyujtó töltőnél is (ami közvetlenül az aksira van kötve). Ötlet hogy állóhelyzetben miért csak felvillan?
Szeretném eladni két egyforma Schubert BNW nyitott bukómat (52-53-as és 60-61-es méret) az egyikhez van plexi is gyári csomagolásban 8500ft/db
Valamint egy kétrészes BNW motoros Gore-tex overallt 38-as méretben 8000ft-ért,
egy 52-es méretű kétrészes BNW motoros gore-tex overallt. 17000ft-ért
Egy POLO icebraker nagyon meleg overallt XS méretben újszerű állapotban 20000 ft-ért, és két egyforma Hein Gericke esőruhát nagyon jó állapotban "S" és "XL" méretben 7000 ft/db.
az e-mail címem kudam@citromail.hu és a 20/3390-239 tel számon lehet érdeklődni. fotót és pontosabb méreteket tudok küldeni.
Nálam a 11.-e kilőve, mert melózok. És mivel a többség a mellett volt, így én lemaradok. De legalább a 10.-ével sincs gondom, mert akkorra be tudtam tervezni egy kis házi munkát. Úgyhogy én csak jó utat tudok kívánni a túrához.
Most akkor hogy áll az április 10.-i vagy 11.-i gurulás? Lesz, nem lesz, melyik nap lesz, hova, merre? Gondoltam mivel közeleg az időpont ezért rákérdezek. Nekem végül is mindegy melyik nap. Az én javaslatom a Balaton felvidék volt.
Én eddig háromszor vittem Nyitrai Istvánhoz a motort. Ő régebben (pont az 1100, 1150 korszakban) a Wallisnál dolgozott, ezért pl. volt gyári oktatáson is. Elég sokat tud ezekől a motorokról. Hozott anyagból nem dolgozik, mint ahogy semmilyen barkácsmegoldást sem vállal. Mindent előírás szerint javít, vagy tart karban. Hívd fel: 06203205829
Újabban Solymáron rendel.
A '98-as az már jó évjárat volt, addigra teljesen problémamentessé vált a blokk és a váltó.
Ez igen korrekt hozzászólás volt, köszönöm szépen. Hangok terén részben megnyugtattál, de lehet h megnézetem egy szakértővel is. Bp környékén tudsz vkit ajánlani? Nekem Castrol Magnatec van benne, észrevehetetlen mennyiségű olajat eszik 10e km-en az R1100 ('98).
Pont ezt szeretném , hogy mit nézzek, hol kezdjem a hibát keresni? Mi lehet a gyenge ennek a szériának??? Az első telót ne mond, az minden gépnek problámás, ha egyszer megakad pl egy szegélyben.
"Az onroad-os cikk alapjan, nem tul biztato a helyzet egy 12 eves motor eseteben. "
Akkor nem az jött le, ami az eredeti mondandóm volt.. :-)
"Nem akarok atesni a lo tulso oldalara es alaktreszre kolteni amit (vagy meg tobbet) igy megsporoltam. "
A tömítések nem kerülnek sokba, bár a cseréjük elég időigényes. Az üzemanyagszivattyúval 50:50-es arány esetén nem lesz szerintem gondod. Az E85 vezetőképessége jellemzően 0,12 mikroSiemens/cm-től 2,6-ig terjedhet víztartalmától függően. Most nem szeretném kiszámolni, de felesben ez jobban csökken, mint azt az arányból sejtenénk. Mivel nehezen megoldható a szivattyú melegedésének ellenőrzése, ezért nem is biztatlak rá, de szvsz felesleges is.
Szerintem próbáld ki az 50:50-et úgy, hogy a tank a keverékkel maximum félig lesz, és ha hirtelen gázadásra, vagy teljes gáznál nagy fordulaton megtorpanást tapasztalsz, még mindig rátölthetsz egy kis benzint. Utána már csak a másnapi hidegindítás lehet a kérdéses.
Ha ez is jó, akkor csak a magad megnyugtatása végett méresd le nagy terhelésnél a befecskendezőelemek nyitvatartási idejét és egy üzemanyagszűrő cserét is tervezz be.
A korrózió az más tészta. Gondolom fémtankos a masina. Kukkantsd meg a belsejét, hogy mennyire ép a festék rajta, esetleg egy megelőző felújításon gondolkodhatsz, ha nem tökéletes. Ha nem sok az extrém rövidtávú használat (2-3Km.) akkor a kipufogó elég forró lesz ahhoz, hogy elpárologjon belőle a kondenzvíz, de ha télen alszik a motorod, akkor az eltevés előtt legalább 2 tank csak benzines használat legyen, és télen is teli tank benzinnel aludjon.
Sziasztok. bocsi a kérdésért, de elég jol viszaolvastan a forumban és nem találok egyértelmü leirást, véleményt r 1100 rt-ről . amit én nézegetek az a 3 db mind 97-es évjárat és o.sz. 50-80 e km van bennük ( ha igaz ) . érdemes lehet 1 millát adni értk? nekem most 400-as burgim van és cserélnék egy értelmes mocira csak még bizonytalan vagyok ebben. köszi szépen a segitséget.
Sziasztok ! Kilátásban lenne egy k100lt, de mivel már nagykorú a lelkem, így fázom tőle. Tudna valaki pontos infót, mire kéne figyelni vétel előtt ennél a paripánál? Esetleges gyenge pont? de szívesen várom ezen típus tulajdonosainak a véleményét is. Előre is köszi.