Keresés

Részletes keresés

LaceszR1100S Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10604

Sziasztok !

 

Szükségem lenne egy 33/11 szöghajtásra !

 

Az ebay-en már néztem, de nem ártana egy itthoni viszonyítás sem ! ( R1100GS-hez kellene )

 

Előre is köszi !

 

Üdv.:

Lacesz

Törölt nick Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10603
Koszonom a tanacsokat. Meg nem adtam fel! :)

 

 

„Akkor nem az jött le, ami az eredeti mondandóm volt.. :-)”

De, sztem lejott, csak tudnom es merlegelnem kell, hogy milyen szukseges atalakitasokat igenyel az en motorom. Az lenne a legjobb, ha semmilyet.:D


„A tömítések nem kerülnek sokba, bár a cseréjük elég időigényes. „

Konkretan milyen tomitesekrol lenne szo? Ami sztem szoba johet, de javits ki ha tevedek vagy ha nem teljes a listam:

1.    Benzinpumpa es tank kozotti nagy o-gyuru

2.    Osszes gumicso, tulfolyokat is beleertve

3.    Nem hajlekony (muanayag) csovek

4.    Hengerfej es befencskenzdot csonkja kozti gumitomites

 

 

Egy kezemen meg tudom szamolni, hogy potalkarszeket hol tudok es hol erdemes beszerezni. De hol talalok olyant ami etanolallo? Ki es hogyan garantalja (a talpraesett eladon kivul :D), hogy tenyleg nemcsak egy benzines cseredarabrol van szo? Letezik BMW-hez etanolallo csere kit?

 

 

„..esetleg egy megelőző felújításon gondolkodhatsz ..”

 

 

Ez alatt pontosan mit ertesz? Ki, mit, hogyan, hol es mennyiert csinal ilyent?

(oft:Eszembe jutott a Babettas korszakom. Ott ugy indult a szezon, hogy tank leszed, kis benzin es kavicsok bele, osszeraz, kiont es nem volt tobb rozsdatol eredo dugulas. :D)

 

 

Utanjartam hogy a teljesen etalonnal hasznalt 1150GS egy 2000-es evjarat. A tulaj elmondasa alapjan a vezerles atalakitasan tul semmi nem lett megvaltoztatva vagy kicserelve, tehat miden gyari. 2 ev 20ekm hasznalat utan sincs etalontol eredo elhasznalodas. Nem tudom mennyi elfogultsag elhet emogott, de azert elkepzelhetonek tartom.

 

 

Amit meg jo lenne tudni: pontosan miben kulonbozik egymastol es felhasznalt anyagok tekinteteben a 98-as 1100GS es 00-as 1150GS uzemnayag rendszere?

Előzmény: ekowob (10580)
TOM Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10602
Emberek,

akkor csak ekkora az érdeklődés? Ápr 10 v 11 motorozás iránt?

http://doodle.com/72rzup879de2m3ev

Üdv,
T
PePe-VFR Creative Commons License 2010.04.06 0 0 10601
még mindig jobb mint a bkv-s cuccok :)
Előzmény: z i z i (10600)
z i z i Creative Commons License 2010.04.06 0 0 10600
Azért, mert nem BMW-s, ezek csak BNW-s cuccok. :-)
Előzmény: Fehérpárduc (10597)
rali Creative Commons License 2010.04.06 0 0 10599
Persze: gyújtás nélkül belemérsz abba dugajlzatba vagy közvetlenül a két sarura teszet a mérőzsinórokat.A mért értéket jegyezd meg.

Azután ugyanez gyújtással, majd alapjáraton, végül kb. 2000-es fordulaton.Így lesz négy feszültségadatod.

A második sorozatban ugyanezek, csak fölszerelt világítókacattal.

A nyolc adatból ki lehet okoskodni, mi az ábra.



Ha van olyan jó cimborád, akinek van kb 30 voltig szabadon hangolható kimenetű stabil tápegysége, avval meg még egyszerűbb a mérés.


Olcsó, kicsi multimétert meg olyan 2000 forintért lehet venni - sokszor nagy segítség.
Előzmény: MGP (10598)
MGP Creative Commons License 2010.04.06 0 0 10598
Ez pontosan mit jelent?
Beinditott állapotban nagyobb a feszültség, arra gondolsz, hogy kikapcsolva nincs meg a 11-12volt és azért kapcsol le?
Voltmérőm még úgysincs.. valahogy nem hiányzott a gimis fizikaóra óta :)
Előzmény: rali (10596)
Fehérpárduc Creative Commons License 2010.04.06 0 0 10597
8e forintért BMW Gore-tex(r) kétrészes ruha? 8,5e forintért sisak???
Előzmény: szolnokiistván (10589)
rali Creative Commons License 2010.04.06 0 0 10596
Meg kéne mérni az akku terheletlen kapocsfeszültségét.
Előzmény: MGP (10595)
MGP Creative Commons License 2010.04.06 0 0 10595
Kérdés az elektrogurukhoz..
Felszereltem egy magasfényű ledsort a mocira. Illetve első körben elektromos szerelővel rakattam fel, itthon kiprobáltam egy külön aksirol, működött, de nem szeretek az elektromos rendszerben turkálni.
Bekötötte, de bekapcsolás után csak fél másodpercig ég. A bekötési ábra szerint nem kell semmi külön eszköz rá, egy lengőbiztosítékon kivül nincs is más rajta. Ha tettünk rá ellenállást akkor kb 5 sec-ig fel lehetett vinni. Végül becseréltem, újat felraktam, és minden ugyanolyan.
Két dolgot kiprobáltam.. ha álló helyzetben rádugok egy csepptöltőt akkor ég. a másik ha jár a motor akkor is ég.. Egyébként nem. Próbálva több helyen felvéve az áramot, még a szivargyujtó töltőnél is (ami közvetlenül az aksira van kötve).
Ötlet hogy állóhelyzetben miért csak felvillan?
PePe-VFR Creative Commons License 2010.04.04 0 0 10594
Sajnálom hogy így alakult a dolog, de nekem nem jó a 11.-e! Jó motorozást nektek!
Előzmény: rudibá (10590)
ekowob Creative Commons License 2010.04.04 0 0 10593
:-DDD
Előzmény: adingos (10592)
adingos Creative Commons License 2010.04.04 0 0 10592
Budapesti Nemzetközi Wásár. :-) :-) :-)
Előzmény: ekowob (10591)
ekowob Creative Commons License 2010.04.04 0 0 10591
Mi az a "BNW"?
Előzmény: szolnokiistván (10589)
rudibá Creative Commons License 2010.04.04 0 0 10590
Ápr.11.-vel kapcsolatban csináljunk egy másolható listát, amire fel lehet iratkozni.
szolnokiistván Creative Commons License 2010.04.04 0 0 10589

Sziasztok!!

 

Szeretném eladni két egyforma Schubert BNW nyitott bukómat (52-53-as és 60-61-es méret) az egyikhez van plexi is gyári csomagolásban 8500ft/db

Valamint egy kétrészes BNW motoros Gore-tex overallt 38-as méretben 8000ft-ért,

egy 52-es méretű kétrészes BNW motoros gore-tex overallt. 17000ft-ért

Egy POLO icebraker nagyon meleg overallt XS méretben újszerű állapotban 20000 ft-ért, és két egyforma Hein Gericke esőruhát nagyon jó állapotban "S" és "XL" méretben 7000 ft/db.

az e-mail címem kudam@citromail.hu és a 20/3390-239 tel számon lehet érdeklődni. fotót és pontosabb méreteket tudok küldeni.

boxer-gs Creative Commons License 2010.04.02 0 0 10588
Nálam a 11.-e kilőve, mert melózok. És mivel a többség a mellett volt, így én lemaradok. De legalább a 10.-ével sincs gondom, mert akkorra be tudtam tervezni egy kis házi munkát. Úgyhogy én csak jó utat tudok kívánni a túrához. 
Előzmény: jk1150gs (10587)
jk1150gs Creative Commons License 2010.04.02 0 0 10587
eddig nem sokan szavaztunk ahogy néztem......talán négyen:(
Előzmény: PePe-VFR (10586)
PePe-VFR Creative Commons License 2010.04.02 0 0 10586
Hello Fiúk,

Most akkor hogy áll az április 10.-i vagy 11.-i gurulás? Lesz, nem lesz, melyik nap lesz, hova, merre?
Gondoltam mivel közeleg az időpont ezért rákérdezek.
Nekem végül is mindegy melyik nap. Az én javaslatom a Balaton felvidék volt.

köszönöm

üdv.

péter
gsrider Creative Commons License 2010.04.02 0 0 10585

Én eddig háromszor vittem Nyitrai Istvánhoz a motort. Ő régebben (pont az 1100, 1150 korszakban) a Wallisnál dolgozott, ezért pl. volt gyári oktatáson is. Elég sokat tud ezekől a motorokról. Hozott anyagból nem dolgozik, mint ahogy semmilyen barkácsmegoldást sem vállal. Mindent előírás szerint javít, vagy tart karban. Hívd fel: 06203205829

Újabban Solymáron rendel.

A '98-as az már jó évjárat volt, addigra teljesen problémamentessé vált a blokk és a váltó.  

Előzmény: Fehérpárduc (10584)
Fehérpárduc Creative Commons License 2010.04.02 0 0 10584
Ez igen korrekt hozzászólás volt, köszönöm szépen. Hangok terén részben megnyugtattál, de lehet h megnézetem egy szakértővel is. Bp környékén tudsz vkit ajánlani? Nekem Castrol Magnatec van benne, észrevehetetlen mennyiségű olajat eszik 10e km-en az R1100 ('98).
Előzmény: gsrider (10566)
adingos Creative Commons License 2010.04.02 0 0 10583
Pont ezt szeretném , hogy mit nézzek, hol kezdjem a hibát keresni? Mi lehet a gyenge ennek a szériának??? Az első telót ne mond, az minden gépnek problámás, ha egyszer megakad pl egy szegélyben.
Előzmény: rali (10582)
rali Creative Commons License 2010.04.02 0 0 10582
Értem.Akkor szemrevételezni kell a gépet.
Előzmény: adingos (10581)
adingos Creative Commons License 2010.04.02 0 0 10581
Tesó, ha közelről már láttam volna, akkor most te egy közeli képet látnál!
Előzmény: rali (10578)
ekowob Creative Commons License 2010.04.02 0 0 10580
"Az onroad-os cikk alapjan, nem tul biztato a helyzet egy 12 eves motor eseteben. "

Akkor nem az jött le, ami az eredeti mondandóm volt.. :-)

"Nem akarok atesni a lo tulso oldalara es alaktreszre kolteni amit (vagy meg tobbet) igy megsporoltam. "

A tömítések nem kerülnek sokba, bár a cseréjük elég időigényes.
Az üzemanyagszivattyúval 50:50-es arány esetén nem lesz szerintem gondod. Az E85 vezetőképessége jellemzően 0,12 mikroSiemens/cm-től 2,6-ig terjedhet víztartalmától függően. Most nem szeretném kiszámolni, de felesben ez jobban csökken, mint azt az arányból sejtenénk. Mivel nehezen megoldható a szivattyú melegedésének ellenőrzése, ezért nem is biztatlak rá, de szvsz felesleges is.

Szerintem próbáld ki az 50:50-et úgy, hogy a tank a keverékkel maximum félig lesz, és ha hirtelen gázadásra, vagy teljes gáznál nagy fordulaton megtorpanást tapasztalsz, még mindig rátölthetsz egy kis benzint.
Utána már csak a másnapi hidegindítás lehet a kérdéses.

Ha ez is jó, akkor csak a magad megnyugtatása végett méresd le nagy terhelésnél a befecskendezőelemek nyitvatartási idejét és egy üzemanyagszűrő cserét is tervezz be.

A korrózió az más tészta. Gondolom fémtankos a masina. Kukkantsd meg a belsejét, hogy mennyire ép a festék rajta, esetleg egy megelőző felújításon gondolkodhatsz, ha nem tökéletes. Ha nem sok az extrém rövidtávú használat (2-3Km.) akkor a kipufogó elég forró lesz ahhoz, hogy elpárologjon belőle a kondenzvíz, de ha télen alszik a motorod, akkor az eltevés előtt legalább 2 tank csak benzines használat legyen, és télen is teli tank benzinnel aludjon.
Előzmény: Törölt nick (10574)
laci5005 Creative Commons License 2010.04.01 0 0 10579
Sziasztok. bocsi a kérdésért, de elég jol viszaolvastan a forumban és nem találok egyértelmü leirást, véleményt r 1100 rt-ről . amit én nézegetek az a 3 db mind 97-es évjárat és o.sz. 50-80 e km van bennük ( ha igaz ) . érdemes lehet 1 millát adni értk? nekem most 400-as burgim van és cserélnék egy értelmes mocira csak még bizonytalan vagyok ebben. köszi szépen a segitséget.
rali Creative Commons License 2010.04.01 0 0 10578
Eléggé semmitmondó képek.Közelről láttad már?
Előzmény: adingos (10577)
adingos Creative Commons License 2010.04.01 0 0 10577

Egyenlőre ez van. Igaz, még tárgyalunk, de lehet, h lesz belőlle valami.
Előzmény: rali (10576)
rali Creative Commons License 2010.04.01 0 0 10576
Jó képed nincs róla?
Előzmény: adingos (10575)
adingos Creative Commons License 2010.04.01 0 0 10575
Sziasztok !
Kilátásban lenne egy k100lt, de mivel már nagykorú a lelkem, így fázom tőle.
Tudna valaki pontos infót, mire kéne figyelni vétel előtt ennél a paripánál?
Esetleges gyenge pont? de szívesen várom ezen típus tulajdonosainak a véleményét is. Előre is köszi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!