"Nem tudom ez miért fáj mindenkinek hogy nem akarják megcsinálni az idősebb autókat, én sem szeretek szarakodni velük mert olyankor lenne általában mellette olyan amivel sokkal kevesebb munkával keresek annyit de hát mindent egyszerre nem lehet csinálni."
Talán azért mert idősebb autója van és szeretné ha megcsinálná valaki?
De engedd meg, hogy egy kicsit megvilágítsam számodra a helyzetet egy erősen sarkított példával. Fájna-e neked ha a nyugdíjas (lásd idősebb) édesanyáddal nem foglalkozna az orvos, mert a fiatal emberek gyorsabban gyógyulnak, könnyebb meggyógyítani és kevesebbet kell velük vacakolni? És az ágyat (lásd akna/emelő) sem foglalják annyi ideig a kórházban (lásd műhely). És még több hálapénzt is adnak mint a nyugdíjas tud (lásd kevesebb munkával keres a doki ugyanannyit)
Fájna neked ha emiatt hazaküldenék az orvostól és nem vennék fel a kórházba?
Nem tudom ez miért fáj mindenkinek hogy nem akarják megcsinálni az idősebb autókat, én sem szeretek szarakodni velük mert olyankor lenne általában mellette olyan amivel sokkal kevesebb munkával keresek annyit de hát mindent egyszerre nem lehet csinálni. Ezt én mondom pedig én is sok szar rakást elvállalok mert muszáj. De aki nem ezzel foglalkozik vagy nem ez a szakmája az nem érti meg hogy mekkora szopás tud lenni.
Én meg pont azt mondom egy mesternek se mondd,hogy SÜRGŐS a munka ! Hidd el nem szeretik, amúgy meg nem az Intenzív osztályon vagyunk,ott sürgős a dolog.
Én meg pont ilyen öreg autókat javítok mert a fiatalabbakat mindet bevállalják, nekem meg ez marad. Amúgy annak idején( 25 éve) én is azért tanultam meg a szakmát mert még a rokonomra sem lehetett számítani.
Szakmai kérdésem lenne,egy "kezdő fényező" barátom 3-as Golfját javitotta. Sötét zöld gyöngyházzal. Nem sikerült megfújnia,elüt a szín,vannak részek ahol jó,de nem az igazi,nappal köze nincs hozzá.lehet vékonyan fújta. Van ennek valami titka? c6v a színkód.
Nekem is egy lelkiismeretes szaki kellene. Egy 20-30 éves autó mindenkinek büdös. Még addig sem jutok el, hogy megnézzék vagy árat mondjanak, mert ha meghallják a kort és a tipust nem látnak benne manit. Szóval vagy megtanulsz hegeszteni, vagy kuncsorogsz és találsz baromi nehezen valakit aki megcsinálja. Régi autóban nincs pénz, vagy nem hiszik el hogy neked van, mert két fél darab e36-os BMW összerakásából és eladásából több jön be. :)
ez csak pénz kérdése ,csak azt kell megérteni hogy egy 30 éves autónak a munka óra díja nem 30 éves.
és ha egy autót 100 órát kell csinálni már alább hagy a lendület.
1000 forintos óradíjjért senki nem fog vállalkozni.
4ezer ft az meg még mindig harmada egy nagyobb szervíz óradíjának.
na most 100 óra munka könnyen rámegy egy régi autóra ,máris 400 ezernél tartunk?sok?igen ha ki kell fizetni,sok ha ebből kell eltartani egy vállalkozást nem.
és hol a fényezés?
stb
na ezért nem szívesen csinálja senki 😃
ennyi idő alatt egy jó boztosítós melón dupjáját keresi.
az alvázvédő alatt pedig érdekes dolgok szoktak lenni,egy rohadás soha nem akkora mint aminek látszik,ezért előre egy ilyen autóra senki nem fog konkrét árat mondani.
Olyan lelkiismeretes karosszériást keresek, akire nyugodtan rá lehet bízni egy 30 éves autót. Az autó nem törött, de az aljára ráférne némi gondoskodás.
Szemmel látható nagy baja nincs, de örülnék, ha valaki az alvázvédő alá nézne.
Budapesten (XVIII.ker), vagy a környéken lenne a legjobb.
A munka nem sürgős. Csak szeretném, hogy rendesen meg legyen csinálva, és ne kezdjen el 2-3 év múlva rügyezni. :)
Az első két felületre mehet a Teroson RB R2000 HS, a galvanizált felületet pedig meg lehet erősíteni (de ha elég vastag és sértetlen, akkor nincs sok értelme) alumíniumsprayvel, pl. ezzel:
A Teroson RB R2000 HS-t alapvetően már meglévő alvázvédelem kiegészítésére ajánlják. Ha nem ezt csinálod, akkor érdemes a fémre legalább egy rozsdagátló alapozóréteget rávinni az alvázvédő előtt. Lehet festeni a Teroson RB R2000 HS-t, de nem muszáj.