A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Igen az hegeszthetőnek látszik, sőt azt néztem, hogy még egy vastagfalu csővet is bele lehetne aplikálni erősítésként. Az első ráf viszont úgy néz ki cserés, a küllős felni is alu, nem javasolják a hengerlést. Mondjuk annyit nem tudok, hogy míg az 1200-esek felnije egyértelműen öntvény, addig a küllős alufelnik nem-e egy szelvényből körré hengerelt ráfok-e úgy mint az acélfelniknél, mert akkor helyreállítható lenne.
Mert ez nem volt nagyon elkoborlós túra, a csapat hegymászni ment, csak aznap én szetnéztem a hegyi tanyavilágban. Oda a Zilah-Torda utvonalon mentünk, vissza a Torda-Vartop-hago-Belenyés ..ezek abszolut főutak...a kátyut is főuton fogtunk..
Köszönöm a cikszámot.. A megadott árak kire vonatkoznak? Mert a felhívott kereskedő magasabb árról regél.. Megéri esetleg Bécsből rendelni?
Komplett elsö kerék: 36 31 7 669 254 Csak a felni. (át kell füzni): 36 31 7 666 542 Tartókonzol: 46 54 7 678 034 Árakat itt meg tudod nézni. (A szóközöket ki kell venni!)
Hétvégén kellemes kört csaptunk Erdélyben, a saját fotóim itt: Erdely a többiek majd linkelik a többit. Utolsó nap sajna csak megfogtunk egy jobbfajta kátyut mint az utolsó képeken látszik. Nekem a hátsó alu-konzol tört át és behorpadt az első felni. A felnit még megkérdem, hogy ki tudják-e hengerelni, de a konzolt nem hiszem, hogy rendesen aluhegesztik. Tud valaki cikkszámot (és esetleg árat) első felni-re és a hátsó konzolra 1150GSA 2005. Kösz MGP
Barkácsolás, javítás céljára.... a nagy csapágy volt összetörve benne. Barátságos árat beszélhetünk érte. Nekem már nagyon nincs rá szükségem mert a GT el lett cserélve - de ezt tudjátok :-)))
Ui: olyat motoroztam valamelyik nap, azt hittem besz...ok....
Kicsit OFF, de azért hátha érdekel benneteket is, navigáció téma.
Nekem eddig az volt a bajom a motoros navigációkkal, hogy még nem láttam win alapú kütyüt, amire mondjuk igo-t tehettem volna.
http://pdaplus.hu/content/view/4839/73/
Annyira új, hogy még semmit sem talátam egyelőre róla, legfőképp árat nem! Tetszeni tetszik, csak hát nem mindegy, hogy mennyibe fog fájni. Ha erről is kiderül, hogy jobbfajta laptopot kapnék az áráért, akkor lehet, maradok inkább a pda-mnál... :-(
Minden öreg motoromat száraz tankkal tárolom, a benzinben lévő víz csúnya meglepetéseket tud okozni néhány hónap (év) állás után. Ennek ellenére most is szétszedtem a karburátorokat és a CRC karburátor tisztítójával alaposan átfújtam összerakás elött. A megszakító gyakorlatilag új, a kondi tapasztalatom szerint vagy jó (van szikra) vagy nem (nincs szikra). A gyujtótekercs még gyanus, az is szokott viccelni: gyenge, esetleg hol van-hol nincs szikrával. Hétvégén előbb a tekercset cserélem ki, a mágneshez jobban meg kell bontani. Amúgy ez a dolog egyáltalán nem bosszant, kicsit kűzdeni kell a diadalmas boxer hang felhangzásáig!
Tudomásom szerint a G sorozat egész Európában rettenetes bukás volt. Én az XCountryval mentem és főként a rettenetesen gumiszerű futómű miatt úgy találtam, hogy nincs olyan tulajdonsága ami miatt ennyi pénzért (kb. 2millió forint) érdemes volna ilyen motort venni. Egy F650GS Dakar még talán elmegy.
Tud valaki valamit a G650 sorozatról? Nem látom már a márkakereskedők kinálatában sehol Europában. 2007-ben jelentek meg, és az idén már nem lehet kapni(de szerintem már tavaly sem). Ilyen kevés ideig gyártották ezeket a típusokat ?
A mágnesgyújtás nagyon érzékeny a megszakítóra.Kis fordulaton(indításnál) pláne. Én rögtön ott keresném a hibát,és utána a többit.Olajos,beégett,hézag stb. Okozhat még meglepetést a megszakító kondenzátora is. Találkoztam már olyan motorral is csak a többéves benzint kellett kicserélni és rögtön ment is a vas.
Sajnos én 40 felett vagyok, valószínüleg ezért nem jut eszembe az utca neve, de minden veterános ismerte a műhelyt a XIII. ker Pannónia u. keresztutcájában. (Talán Farkas volt a tulaj neve? Hol a Cavintonom...) Ennek a megszünt műhelynek a gépei a XVII: kerületbe kerültek, T: 20/252-7073 itt érdeklődj!
"Az utolsó szót a 40 év alattiak nem értik, de sebaj!" :-DD Bizony! Viszont nálunk nem rég halt meg az a szaki, akihez az ilyeneket lehetett vinni. Bár már ritka az ilyen, de hová viszed? Hátha kell még ...
Van minden, indul is csak, 7 éve mikor letettem nem a huszonixedik rugásra ment...
Szikra gyenge, valószínüleg a gyujtómágnest kell újra delejezni. Az utolsó szót a 40 év alattiak nem értik, de sebaj! Amúgy a mult héten motoroztam vele, csak hogy a pókokat kiüzzem a hengerekből...Érdekes, hogy a 42 lóerővel mindent meg lehet oldani és még élvezetes is! Sőt mindennél jobb! De a fék...na attól nagyon elszoktam, nagyon előre kell gondolkozni!
-Szikra van-e? -Megfelelő erősségű-e? -Jó helyen van-e? (Biztos? Nem a másik felső holtpont?) -Kompresszió van-e? -Üzemanyagot kap-e? -Megfelelő arányban-e?