Sikeres túra volt a szombati, kiegészítésként a HXT671 a 12:30as szarvasi járatot csinálta Orosházáról, és ha jól láttam 14:45 körül indult Csanádapácára.
Csaba helyiben nem tudok segíteni. Tótkomlóson a HZE-127 már le lett cserélve a KBK-ra ha jól látom, a KBK helyére pedig a HHR-652 ment Mezőhegyesre, így valószínűleg az fog mozogni szombaton Mezőhegyes-Mezőkovácsháza környékén.
2021-ben elbúcsúztattuk előbb a 200-asokat, (GMY-356, GOX-111), majd a csíkos színvilágot, (GMK-926), most pedig a C56-osoktól vennénk búcsút ugyanígy. Akit érdekel 05.13-án egy egész napos túra a HFF-663-mal, (vagy azzal egyenértékű C56-ossal), dobjon egy levelet.
Nincs megkötve a kor, mint számos városban. A két helyközi SG263 aligha fog forda szerint helyijáratozni, inkább onnan selejtezik, ahol most vannak. Esetleg áthelyezik egy időre valamelyik C80 helyére.
Mit mond a Békéscsabával kötött közszolgálati szerződés erről ?
Tudom, hogy most nincs érvényes szerződése a városnak a volánnal, hanem kényszerkijelölés van, de amíg nincs új szerződés - részben - a régi szabályai az irányadók.
Vélhetően emiatt volt sokáig velünk a HGR-751 (ugyanazon sofőrok, ugyanazon forda majdnem 20 évig). A 751 csak 1x kapott teljes felújítást ezidő alatt. Illetve emiatt távozott olyan hamar (2010-2011 környékén) a HCC-348, amit mindenki elfelejtett. (Például HBWeben nincs a listában sem, hogy létezett volna)
(Kicsit meglep, hogy egy több mint 20 éves busz még teljes felújítást kap, de a jelenlegi helyzetben sajnos még erre is szükség van. Gondolom van olyan állapotban, hogy érdemes még rendbe rakni. Ebben lehet hogy szerepet játszhat az is, hogy 20 évig ugyanazon a fordán, ugyanazok a sofőrök(?) hajtották. Ha gondos kezekben volt, nem hagyták lepukkanni a járgányt.)