Átjöttem a simson tunningról,na most már rátérhetünk az üzletre!Nekem kéne egy derbi supermoto!(X-treme 50sm),aki tudna ebbe segíteni az dobjon egy mailt-t mate@gyurma.hu-ra kösz
A képeket multkor nem tudtam felrakni mer nem működött valami itt a forumon , de majd most .
A derbimet a héten viszem nagyszervízre 5000Km . Ha jól tudom még garanciás - ez jól jönne nekem mert az eséskor letörött a féklámpakapcsolom , meg a feszültségszab elromlott -> és ki tudnák cserélni occsobban.
Egyébként közben hívogattam a cégeket, és tényleg nem tartanak semmit, csak rendelés, de az évjárat hallatán nem sok jóval bíztattak. Holnap hívom őket újra. A hivatalos forg-nál a rendeléses listában nincs benne a típus, így érdekes lesz, hogy kitől lehet hozzájutni egyáltalán olyan alapvető dolgokhoz, mint kuplung-lamella, fékbetét, stb.
Én is csak a törökbálintit ismerem, de voltunk ott a moci előző gazdájával új motorokat nézni, és nem láttam alkatrészeket. Szerintem vágjál bele egyet szivacsból, aztán majd ha látok, akkor szólok neked.
:-) Azt hiszem, Hofi mondott néha ilyeneket, hozzátéve: "Osszátok be!" (Egyébként ly.)
Az akkun kell megmérni a feszültséget, közepes fordulaton 13,8 V az ideális. Lámpával és anélkül is kb. ezt kell tudnia. 14,4 fölé sose menjen, de már ez is kicsit sok. Mondjuk az elektronikus szabályzók nem szoktak más feszt adni, vagy jó, vagy nem.
Az odáig oké, hogy rendelhetek, de egyrészt megnézni szeretném, mert ha sokezer, akkor csak szivacs lesz benne, de látni kellene a tartója alakját. (Barátom VFR-jében is így volt megoldva, a gyári keretből kivágták a papírt, és beletették a szivacsot. Most nézett bele utángyártottat, 12e volt. )
Emellett ha én árulnék alkatrészt is, nem csak motort, akkor azt nem titkolnám a honlapomon. :-) A legtöbb márka elterjedtségének a feltétele volt annak idején a jó szervíz és utánpótlás. Nagyban növelné a bizalmat, ha lenne teljes árlista, és a típusokat is teljeskörűen megtalálnám, nem csak a legfrissebbeket.
Úgy volt ez az egész , hogy nyáriszünet első napján motorozgattunk egyik barátommal a környékbeli faluba . Ő ment elöl én meg mögötte .
A srácnak 1 hetes a jogsia --100km/h-t megy az SR-je .
Én 6.ba váltottam ,mikor ő hirtelen gumifüstölősen befékezet előttem ( később azt mondta hogy le akart fordulni ( de akkor be kellett volna mennie a felező vonal mellé )
Nár nem tudtam lefékezni , ezért megpróbáltam kikerülni de csak félig sikerült mert össze akadt a két motor és pufffffffffff .
Még mindig jobb hogy nem hátulról puffantam bele .
Elismeren a követési táv az az én hibám -- de a többi nem .
hát a bal lábam nagyon fáj még most is , meg tele vagyok sebekkel , ahol csúszás közben hozzáértem az aszfalthoz , ott mindenütt leégett a bőrőm , meg az a jó hogy volt rajtam kesztyü meg pulcsi . pedig csak 50-60 Km/h körül szálltam el .
A furcsaság ebből az írásból is látszik. :-) Ez nem feltétlenül negatív jelentésű. Szerintem is jó srác vagy, segítőkész, ezért sem értettem, hogy miért nem válaszolsz. Most is elég lett volna annyit írni, hogy nem tudsz mailezni, bár ha megy az index oldala, akkor a freemailnek is mennie kell... Vagy akár ide is benézhettél volna már az első levél után... Sok dolog nem stimmel a válaszokban, ezeket majd megírom mailben, ezek szerint olvasni tudod... :-) Csak egy pl. a légszűrő hiányára: nem az ára a lényeges, hanem hogy ki tudja, mióta kopott így a motor. Egyébként meg a tartója is hiányos, nem lehet simán egy szivacsot betenni. (Ezért is kértem itt lejjebb egy képet róla jenlitől.) És ha a levelemet is idekopiztad volna, akkor más is látná, hogy mire reagáltál. Volt ott jónéhány smile is. Meg is írtam (többx is!), hogy nem reklamálok, csak tisztázom, hogy mik vannak, ill. kérdeztem pár dolgot. A motor állapotát és árát én is mindig korrekten leírtam (tehát ezt nem kell tisztázni), de egy kisRomet ilyen állapotban nem hiszem, hogy ennyit érne... Továbbadás meg haszon nem tudom, hogy jött ide...
Furcsa ember??? Tudod jól, hogy azért nem vagyok olyan szörnyű, gondolj csak az ETZ-re (ne érts félre, szívesen segítettem). Mellesleg nem tudok az e-mailekre válaszolni, de most megteszem itt.
1.A lánckereket sebtiben heggesztettem föl, nem megfelelő pálcával, de sajnos csak ez volt otthon, és látod, tudsz vele így is járni. Ezt tudtad, mintahogy azt is, hogy nem végleges megoldásnak szántam
2.A négyszögflexelés nem rossz ötlet, DE nem fogod tudni a lánckeréken ugyanazt a lyukat produkálni, ebből kifolyólag lötyögni fog. Másik tengely beszerzéséig talán CO hegesztővel kéne felhegeszteni.
3.A hengerfejet szintén mondtam
4.Mondtam azt is, hogy a ledzsuvázáson és a lánckerékberhelésen kívül semmit nem csináltam vele, tehát ezért nem tűnt föl a légszűrő hiánya. Elnézésedet kérem, ha gondolod, kivágok neked szivacsból egyet.
5.Az első fék ilyen, én tudtam vele első keréken gurulni.
6.A gumik tényleg egy évesek, a repedezettséget együt is megállapítottuk
7.A gázbowdent feszítsd elő a porlasztónál egy hossztengelyében átfúrt csavarral, így a két bowden együtt fog dolgozni szerintem.
8.Benzinszintállítást meg tudod oldani, túlfolyni nem fog a membrános csap miatt.
9.Porlasztó belső szerkezetéről semmit sem tudok
10.A burkolatokat rögzítő elemek nincsenek meg, azért nem adtam oda, azt valami pajta tuning megoldással kell megodanod.
11.Az első teleszkóp hibáját én nem vettem észre, nem volt viszonyítási alapom a tökéleteshez képs, de nagy hibája nem tud lenni egy ilyennek.
Az igazság kedvéért nem árt tisztázni, hogy én nem egy szalonmotort adtam el neked, láttad, hogy meglehetősen viseletes, költségek lesznek vele, időt kell ráfordítanod. Egyedül a légszűrő hiányát nem beszéltük meg, mert arról én sem tudtam. Gondolhatod, hogy a többi negatív pont közt eltörpült volna eme tény, nem pont ezt halgattam volna el előled.
Nem akartalak becsapni, és szerintem nem is tettem ezt, egy kisromet áráért vetted, és ennyit simán ért, bár továbbadni biztosan nem fogod tudni nagy haszonnal.
Köszi a képet. A neten sok elírás van. Azóta találtam róla még képeket, és azt a 8,5kW-ot is olvastam, de az LE, csak főleg a hirdetésekben szeretnek ilyen "elírásokat" véteni. :-) Kb. 80-85 a vége. Egyelőre nincs időm teljesen széppé tenni, inkább csak jó-átlagos lesz.