Nálunk a páromnál eltörött a zárban a legfelső gyűrű, hál' istennek úgy, hogy épp nyitó pozícióban volt. Így aztán minden távirányitós nyitásnál lement az összes ablak, várni kellett 1 percet kb., hogy fel lehessen húzni azokat.
Tehát neked sem távirányítóval nem nyit/zár sem kulccsal? Utóbbi esetben lehet hogy neked is az a gyűrű törött el (szokásos E46 kehe), tapolcai kulcsáruházból rendeltem javítókészletet és minden ok.
Mindenképp a szűrőcserével kezdjed a javítást. Évente illik cserélni, de a megtett km is számít. 100 nál cserélem, ki tudja mennyi szemét van az üzemanyagban.
Kb 2 éve volt cserélve, de egyszer megsérült az üzemanyagbetöltő cső a kerékjárati ívnél. ott kerülhetett bele némi szennyeződés mert egy ideig nem is vettem észre.
A fúvóka fűtését táplálja a drót, általában. Ha van kompresszorod vedd le a csövet a fúvókáról, és az ablak felőli oldalról nyomj neki levegőt, vagy pumpával.Csodákra képes :)
Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni. Egy 2002-es E46 320i motorjával (M54) van gondom. reggelente nehezen indul, gázt kell adni hozzá, kicsit pumpálni a pedált. Így beindul ugyan de ha nem emelem a fordulatot 2000 körüli szintre akkor leáll. Fél perc után már szép az alapjárata, de a teljesítménye felét adja nagyjából. A fogyasztás kb 3 literrel magasabb a megszokottnál. Hibakódot nem ír (egy ismerősöm és a dunakeszis Medi-car is megpróbálkozott hibakód alapján dolgozni), de a motor-check lámpa világít néha. Volt valakinek hasonló jelenség? Esetleg ötlet, mi lehet?
Én is erre gondoltam egyrészről. Másrészről viszont a fúvókára, bár nem értek hozzá, csak látom, hogy rá van csatlakoztatva egy-egy elektromos kábel, és ott lehet valami gubanc.
Sziasztok! SOS segítség kellene! E 46 koupe! Nem nyitott kulcsal az auto! A vill szerelő ugy megoldotta hogy azóta semmi nem üzemel bent! Vettem bele egy ugyan olyan cikkszámu komfort elektronikát! De ezzel sem jo! A jelenség az hogy nem zár nem nyit multi kulcsal! Es az ablakok sem működnek tökéletesen! Nem nyit vissza! Es a bal hátsó ablakot csak ki nyitni lehet,de vissza már nem húzza! Örülnék ha valaki tudna segiteni,hogy hogyan tudnám beállítani vagy mit csináljak vele! Előre is köszönöm!!
Ahogy melegszik a motor, és eléri a vízhőmérséklet az első egységet, kigurulásnál, menet közben, üresben ingadozik az alapjárat 800-1000 rpm között. Ha megállok, akkor az alapjárat stabil. Ha felmelegszik teljesen (üzemi, normál hőmérsékletre), akkor már nem csinálja ezt.
A kartergáz szűrőt cseréltük, fals levegőt nem szív, mit érdemes megnézni még? Vagy ez normális? Köszi!
Nekem a 330D most -4°C környékén kb. 3-4mp-ig égeti az izzítást jelző ikont, utána pöccre indul.
(persze tudjuk, van utóizzítás is)
Én a múlt évben cseréltem ki mind a hat izzítógyertyákat, mert az INPA 3-at jelzett hibásnak (ettől még jól indult tavasszal). Lekopogom, azóta sincs semmi gond a motorral, a 385ezer ellenére :)
Még az E39 530D-nál volt olyan, hogy hidegen simán indult, de melegen volt hogy fél percig is tekerte. Ott az egyik befecskendezőt kellett cserélni és megjavult minden.
Attól az még izzít, de indítható. Ha nem indul akkor valószínűleg rossz a gyertya vagy/és befecskendezo vagy nagynyomású pumpa, de lehet valami jeladó is
Azzal se vagyok tisztában, hogy meddig kell izzítani mert a gyújtás ráadása után az ízzítás jel csak felvílan az nem normális dolog az nem ízzítás fel se tudja ízzítani a gyertyákat.
Hidegen nem mindig indul tekeri tekeri de semmi aztán a második harmadik indítására elkapja és jár szépen de volt már olyan is hogy elindult és hullámzott az alapjáraton egy 10-15 másodpercig.
Sziasztok, Boldog újévet!Lenne egy kérdésem 320d 150 LE 2002 évjárat. Gyújtás ráad és kb másfél percig megy a szivattyú az űlés alatt, a szűrőt most cseréltem gondoltam,hogy koszos lehet és lassan tudja átnyomni az anyagot rajta de a csere után is ugyanez a tünet. Válaszokat előre is köszönöm.