Használt, de jó állapotú kocsi egyedül a RIR-337 volt, ami Egerbe érkezett. A többiről minden túlzás nélkül állíthatjuk, hogy lerúgott szemétdombok voltak, amiket a helyi kollégák kitartása tett elfogadhatóvá.
Ha nem látsz rá valamire, nem baj, csak ne okoskodj bele, mert lehet poénkodni, meg mínuszolni, de se vicces nem lesz, amit írsz, se nem valótlan, amit én írok.
Nem volt lehetőség ilyenre, hogy Egerbe kerüljön a CNG üzem. Egyébként is ez ennél sokkal mélyebb dolog, a nagy része nem is publikus ezen a fórumon.
Felesleges találgatásokba nem megyek bele, ami biztos, az be lesz írva.
Az... Fejlesztés... Az FKU-450 leginkább a selejtsorra való, nem pedig bármilyen járatra. Az Econellek tűzoltásra jók. Az, hogy idehozták a KGC-521-et, megint nem segít sokat, mert egy végletekig lelakott foskazal, alapvető hibákkal. Az, hogy C56-osokat selejeztek inkább szomorú, mert a B7-es Alfa Regiok még mindig futnak, pedig már rég nincs helyük az utakon. És ez szerelői és sofőr szemmel is igaz. És akkor ez még csak a jéghegy csúcsa. A következő pár hét a hírek szerint megintcsak hasonlóan negatív dolgokat jósol. Ami biztos, arról majd lesz bejegyzés úgy is.
De hogy ez fejlesztés, az egyszerűen valótlan állítás.
Eger leépítése ? Miért ? Most termett nálatok 6 Econell a semmiből, klímás MAN Gyönygösről, egyéb Credok. Kifújt egy halom C56-os. Fejlesztések sorozata ami most a hevesi székhelyen folyik.
Egerben a hó ugyan nem maradt meg eddig,de a szarvasok szüneten vannak,így a Mikulás járgányt váltott és a D10et fogta igába . Adott 2 fő szarvas 1 sofőr krampusz és 1 fedélzeti Mikulás a kicsik stílusos érkezésére .
Nem egy kocsi van, aminek esedékes a műszaki. LIR-570 december, HLD-887 december szintén, HPS-514 lejárt.
Erre sorra olyat selejteztek, vagy küldtek el, amelyeknek még február/március vagy akár áprilisig lett volna lehetősége menni.
És ahogy írod is, ezek rosszabbak akár egy HLD-862-nél. Szóval nem tudom mi lesz Egerben, de azt mondták, hogy ők nem akarnak már semmit megcsinálni. 514 is leállt korábban ott most meg megcsinálják(?), furi.
Mi ebben a ráció, hogy a szét bukott 514est megjavítjátok a tavaszig vizsgás 862 pedig leáll? Ne vegye magára retek és félinfós topictárs de tényleg őszintén kérdezem
A múltkor már leírtam, hogy miért volt ott a HCA', ezt nem taglalnám még egyszer. A ma reggeli állás szerint, már le kellett volna állnia a KDR-nek, de ezek szerint még nem sikerült 'Mezőre mást kiadni helyette.
Ez is olyan lesz, mint a NOC-271 és a 290 helyzete, hogy már hetek óta át kellett volna adni Miskolcnak, csak még Egerben nem sikerült őket kiváltani egy ideig.