Csak az előzményben lévő kép miatt használom a "válasz" funkciót a régi hozzászólásra - aki hozzáértő, pár sort tudnak nekem írni erről a járműről? Beszerzés, hány darab van, ilyesmi? Tatabányán szoktam látni állandósult jelleggel egy példányt.
Üdvözletem! Az FMK 003-al kapcsolatban kutatok. Esetleg valaki rendelkezik a belsejéről fotókkal, amit nem bánna megosztani velem? Valamint még az érdekelne, hogy használták tolt menetben. Közvetett vezérlésű volt, mint a gőzös- és púpos ingák (csengő+telefon+fék)? Illetve csak ingavonatozásra alkalmas mozdony tolhatta, vagy itt ez nem volt kikötés (lévén ez nem személyvonat, el tudom képzelni, csengő+telefon helyett ilyenkor az FMK és a mozdony kürtjével kommunikálhattak volna). Az esetleges fotókat, válaszokat előre is köszönöm!
Működőképes TVG beszerzésére kb 0 esélyed van. Ami még nincs leselejtezve, az vagy donor, vagy a pályaszáma miatt van életben, hogy új alvázzal - fülkével - motorral "új jármű legyen, vagy félhalottként tengeti napjait. Selejtezettet a megfelelő papírok birtokában...talán 0,5%, mert veszélyes hulladéknak minősül, hulladékártalmatlanítás, mindezt bejegyzett cégként, ésatöbbi. Az egyik alábbi hsz-ban szerepelt a STRABAG-tól egy eladó szerelvény, de [vélhetően] vasúti papírok hiányában csak teherautóval szállítható és kertben kiállítható.
A mai napon két tréleren megérkezett Linzből a V-HÍD aláverőgépe. A gép Macs Iparipark terminálon lett ledaruzva. Első munkája is itt lesz, a terminál, és az állomás kitérőit fogja szabályozni.
Egy kis videó a szolnoki daruról. Túl sok szakmaiságot ne keressetek benne. :D (A legjobb, amikor 3:10 körül rámutat a 100-as jelre, hogy ez is 120-as. :D) Kb. az első 5 perc ONtopik...
Délután, miközben Vasgyárban az üllői aljnövényzet tűz miatt +23-mal érkező S50-esemet vártam, érkezett a 6. vágányra egy a Kőér utcába visszatolatni szándékozó FKG-s szerelvény, és volt benne két exszemélykocsi is.
A 84 55 9798 381-4 -et be tudtam azonosítani, hogy miből lett, de a
Üdvözlet! A 98-as vonalon milyen felépítményű a pálya? Úgy olvastam, hogy van 48 és 54 kilós szakasz is, de nem tudom pontosan, hogy ezek hogyan oszlanak meg.
2000 környékéről emlékszem rá, akkor világosszürke(fehér?) szín kivételével így nézett a Madridi úton. Jelenleg meg Veszprém környékén található meg már nem mint FMK.
Köszi, szuper! :D Már épp írni akartam a funkcióját, csak közben megelőztek. :D És én persze csak a daru terhelési próbát tudtam, a többi részletet nem. Azért érdekelne a lakó és iroda rész is.
És még mielőtt özönlenének a "de miből építették át" jellegű kérdések... :D
Ez egy új építésű kocsi, ha minden igaz Székesfehérvár, 1970.
A képekről látszik a kocsi funkciója. A vontatási telepek egy részén van kerékpársüllyesztő berendezés, daru meg szinte mindenütt.
Ezeknek az emelőberendezéseknek meghatározott időközönként próbaterhelésen kell átesniük a névleges emelőképességük valahány %-os értékét meghaladó terheléssel. A kocsi egyrészt a próbaterheléshez szükséges hitelesített súlykészletet szállítja, a ki- és berakást egyszerűsítő, ugyancsak hitelesített tömegű szállítókocsival, másrészt a raktártér el van látva a súlyok mozgatásához a kitolható, villamos üzemű futódaru pályával, harmadrészt a kezelő-kísérő részére kialakított "lakórész"-t és a bizonylatok, okmányok kiállítására alkalmas irodát is tartalmaz.