Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
Hát, monjuk úgy, hogy virul.:) Egy éve nem vittem el műszakira, meg poros is, és nyilván a karbit is ki kell takarítani.
Amúgy beállítottam tavalyelőtt, pazar lett, meg egy gömbfejet cseréltem, bár nem is kerültem meg vele a Földet.:)
Azokért majd egyszer elmegyek, mert ha nekikezdek, kellenek. A kárpitos nénivel amúgy pont a múlt héten beszéltem, de csak szeptemberre vállalta az üléseket.
Találtam még felniket, elég jó állapotban a garázsban, szerintem beszéltünk is róla akkor, hogy majd elkerülnek valahogy még hozzád. Igaz, jó pár év eltelt, de a felnik még mindig szépek. A gumik rajta... Azok már akkor is kő-szerűek voltak.
Sziasztok! Vártam már ezt a cikket, amióta kijött az I. rész májusban. Végre a GS is megérkezett a listába. :) De a cikk publikálási idejét és a hozzászólásod idejét tekitve nem nagyon lehetett volna téged megelőzni a megjelenés észlelésében. :D A hasznaltauto.hu-s hirdetés, amire hivatkoznak egy GSA, régóta hirdetik már. A képeket elnézve szerintem nem nagyon lesz rá vállalkozó szellemű aki megmentené. :(
Apropó díszcsíkok, az enyémről mindkettő hiányzik a tető pereménél. Nemrég beszéltem egy GS-es öreggel, ígérte, hogy majd ad kettőt, mert neki van valahol. Viszont időközben már rendeltem Kínából egy potenciális megoldást, ami épp tegnap érkezett meg, kíváncsi vagyok mennyire lesz használható. Talán picit alacsonynak tűnik, hogy lefedje az egész peremet szépen, de majd kiderül. A belseje ragasztózva van. (Kép mellékelve.)
Sikerült beszereznem egy szép narancssárga 1:18 méretarányú GS X2 modellt is. Nagyon szépen kiodolgozott példány a Norev műhelyéből.
Időközben játszótársat is kapott a Citroën. Nagyon szerettem volna egy szép BX-et, de hónapok óta nem találtam sehol. Felbukkant egy szép kék egyszer, de egy nap alatt eltűnt. :D Aztán nemrég feltűnt ez a Peugeot 305-ös, rádásul a sokkal ritkább GTX verzió. Volt ilyenünk anno, kettő is, így elég sok emlék köt a típushoz. (Jó és rossz vegyesen. :D) Terveim szerint ezt inkább a "mindennapokban" fogom használni, a GS pedig többet fog pihenni.
Ez nyilván így van, de ahogy kezd érlelődni bennem a gondolat, hogy csak fel kellene támasztani a pirosat is végre, úgy látom, hogy minden van, ami nekem kell.
Szerintem minél kevésbé szükséges az adott cucc autó mindennapi működőképességének megőrzéséhez, annál inkább számolni kell a beszerezhetőségi gondokkal. Az ilyesmiket illetően én nem nagyon mérlegelek, ha valami felbukkan valahol, akkor azt lehetőség szerint megszerzem. Aztán évek múltán, van úgy, hogy jól jön.
A többire meg tényleg ott vannak webshopok, meg persze a jó öreg mastercard ...
Ma hivatalosan is elkezdődött az 50. jubileumi év!
Hiába mutatott a naptár február elsejét, a napsütés és a 17°C-os hőmérséklet elég volt ahhoz, hogy peugezioval megsétáltassuk egy kicsit a GS-eket. Ketten együtt 88 évesek! :)
Mindjárt bemutatkozással kellet volna kezdeni.A képeket jobb,ha majd a GS oldaladra rakod,1o hozzászólás után,bármelyik látható témában. Úgyis nyitni kell a GS-nek külön topikot.Az elsö a személyes bemutatkozásra szolgál.
A legszemfülesebb adminisztrátor éppen a Zoza (Zorán),aki minden részletet rögtön észlel.
Jut is eszembe (felhívja rá a fórum a figyelmet), ma 23:37-kor kereken 15 éves lesz a fórum. Úgy tűnik te sem tudtál aludni azon a Mikulás estén, András. :D Azért nem semmi, hogy 2004 óta itt vagytok.
Micsoda aktivitás van itt! :) 2440, vagyunk egy páran. Dyjani, pótoltam a hiányosságokat, írtam még egy hozzászólást, meg tettem fel új képeket. Máltán vagyok, így a gép közelében csak módjával. Addig is itt van nektek egy jobb kormányos Lada, ez se túl gyakori látvány. :D Még nem válaszolt a maestro. :(