Amit eddig láttam, annak mindnek ott volt a keringetőpumpa az oldalán*. Ha nem működött (sűrűn előfordul velük), akkor vagy nem indul el a kályha, vagy szinte azonnal felforralja a vizet.
Persze hogy járó motornál, hiszen a kiegészítőfűtés csak akkor működik, ha jár a motor.
Próbáld meg VCDS-sel elindítani álló motornál. Ha nincs keringetője akkor vagy nem indul, vagy felforr.
(korábban azt írtad, így működik, de az nem derült ki, álló vagy járó motorral)
Igen, a legnagyobb probléma, hogy beázott a régi vezérlő és szétrohadt. Ezért kellett cserélni.
Csak arra gondoltam, amin van keringető szivattyú, az tud állófűtésként működni, mert funkcionálisan ez lenne a feltétele.... És olyat raktam bele amin van.
A kódolással megbírkóztam. Olyat lehetőséget nem is találtam, hogy álló, vagy kiegészítő. Csak az indítás módja, és a keringető szivattyúval való felszereltséget lehetett állítani. Az illesztésnél is már bekavadodtam. Próbáltam mindent szinte mindennel. 😑
Most megy mint kiegészítő, a motorvezérlőre állitottam az inditást, és hogy nincs keringető. Így indul hidegen ha jár a motor! 👍
Ami benne volt az állófűtés, amit beletettetek az kiegészítő fűtés. Ez állófűtésként sosem fog működni.
Át kell kódolni kiegészítőre és a klíma indításról motorindításra. Ilyenkor +5°C hőmérséklet alatt járó motornál indulnia kell elvileg. Biztosat csak a próba ad.
Másik lehetőség, ha az eredetinek nem vezérlőbaja van, akkor áttenni annak a vezérlőjét az újba.
Nagyon köszönöm. Akkor érdemes lenne valami élő adatokat olvasni egy aktuális szoftverrel ellátott diagnosztikai eszközzel. Nekem ezt írt az internet erre hibakódra:
A hibakód (P026E) és a kapcsolódó információk alapján a probléma a "Charge Air Cooler Temperature Sensor 1" (Töltőlevegő hűtő hőmérséklet érzékelő 1) területével kapcsolatos lehet. Az érzékelő hibája vagy a hűtőrendszer problémája miatt jelentkezhet a hibajelzés.
Egyes lehetséges okok:
Hibás érzékelő: Az érzékelő hibás lehet, és nem megfelelő adatokat küld a vezérlőegységnek.
Hűtőrendszer problémái: A töltőlevegő hűtőrendszerében lehet valamilyen probléma, például hűtőfolyadék szivárgás vagy hűtőventilátor hibája.
Szeretném a segítségeteket kérni ennek a hibakódnak az értelmezésében. Előre is nagyon köszönöm, minden javaslatot / ötletet szívesen veszek.
Az autó VW Golf VII 2014-es GTD, 184le, 2.0TDI - világit a motorkontroll lámpa. (töröltem, de újra visszajön a hiba) A hibát leállított motornál olvastam VCDS-el:
1 Fault Found: 18825- Unknown Error Code P026E 00 [175] -- [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces] MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 178184 km Date: 2023.11.30 Time: 09:56:51Normed load value: 0.0% Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 5 °C Intake air temperature: 4 °C Ambient air pressure: 960 mbar Voltage terminal 30: 11.880 V Unlearning counter according OBD: 40 Air mass at air mass meter 1: 0.0 kg/h Outside temperature sensor 1: B1: raw value: -0.0 °C Intake air temperature before throttle valve: calculated: 0.0 K Charge air cooler output: Temp. sensor 1: B1: raw value: 5.6 °C Heater supp. pump 1 bank 1 charg. air cool. circuit: activat.: 10.00 % Turbocharger 1 charger output: temp. sensor 1: B1: raw value: 4.8 °C
Sziasztok! Adott egy 2005 vw polo 9n2 disel 1.4 kapott egy új elektromos fojtoszelepházat de kiderült hogy a csatlakozon 4 szál vezeték ami rá megy össze van égve azt mondták mind a 4 szálatt cserélni kell esetleg nem tudja valaki hogy hova megy mind a négy szál vezeték az nagy segìtség lenne köszi választ