Keresés

Részletes keresés

RoGS Creative Commons License 2010.05.13 0 0 10832
Ez-t akartam írni :-)
Előzmény: RoGS (10831)
RoGS Creative Commons License 2010.05.13 0 0 10831

Esz szerintem sima GS plexi, nem Adv.

Előzmény: jk1150gs (10825)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.13 0 0 10830
Kissé szűkre húztad a kört, valahogy nem értem miért fontosabb a típus, mint aki vezeti...
Egy nem "elit" K tulaj
Előzmény: K1200S (10827)
tux Creative Commons License 2010.05.13 0 0 10829
És önmagára sem vetett túl jó fényt.
(Igyekeztem óvatosan fogalmazni.)
Előzmény: behan (10828)
behan Creative Commons License 2010.05.13 0 0 10828

K 1200 S !

 

Ugy érzem pár embert megsértettél ezzel a meggondolatlan kijelentéseddel !

 

K1200S Creative Commons License 2010.05.13 0 0 10827

Sziasztok:-) 2008-as dögös fekete full extrás BMW K1200S-sel nyomulok barátnőmmel, aki utasként tart velem. Budapesten lakom, sok éves hazai és külföldi motoros rutinnal rendelkezem. A veszélyes helyzeteket kerülöm ugyan, de ettől függetlenül - ha lehet - szeretek tempósan, sportosan motorozni! Szívesen jönnék össze olyan BMW K-s tulajdonosokkal, akik szintén hölgy útitárssal utaznak - esetleges jövőbeni együtt gurulás céljából. Sajnos nagyon kevés K tulajdonost találni a budapesti régióban, mert valamilyen értehetetlen okból a BMW-s tömeg a GS-t favorizálja, amiket viszont én ormótlan méretük és ronda külsejük miatt szívből utálok és nem is szeretek GS-sekkel együtt túrázni... Fentiek okán, épp ezért távolabbi szándékom végre egy igazi "elit" BMW sport-túra motorokkal rendelkező állandó csapat v. klub összehozása, ahol elsősorban és kizárólag a K1200-1300 S/R illetve GT tulajdonosok tömörülhetnének.

Régebben létezett ugyan egy BMW K-s klub, de az évek során sajnos ők "prostituálódtak" és mára már főleg egyéb bringákat találni ott mintsem az egykori névadó BMW-ket. De ami még rosszabb, hogy valamilyen agyament ötlet nyomán felvették a motoros klubnak a lehető legidiótábban hangzó és egyben tök égő "Mackóméz" nevet! Hmm?? No comment...    

boxer-gs Creative Commons License 2010.05.12 0 0 10826
Olyan alacsonynak tűnnek így. Ilyen a normál méretű gyári?
Előzmény: jk1150gs (10825)
jk1150gs Creative Commons License 2010.05.12 0 0 10825
hi! 1200 GS ADV tulajok figyelmébe
esetleg valakit érdekelhet:
http://racing-bazar.hu/motorkerekpar/gyorsasagi-tura/bmw_gs_adventure_gyari_szelvedok_5000ft_db
rali Creative Commons License 2010.05.12 0 0 10824
De van.Megvenni a gyárit.
Előzmény: Törölt nick (10822)
rali Creative Commons License 2010.05.12 0 0 10823
Gyárit légszűrót vettem annak idején, mert én se találtam olcsóbbat.Még a barátom által hozott Louis katalógus is pont annyiért írta, mint a BMW.

A szélvédelemmel nekem nincs bajom, az a kis állítható füllentyű pont fordítva van beállítva, mint nálad.A szélzaj se zavar - engem.Aztán van, akit igencsak irritál.
Előzmény: Törölt nick (10821)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.12 0 0 10822
A másik téma a benzióra kérdése. Az enyémen nincs gyárilag (úgy tudom, ez extra felszerelés volt akkoriban). Mivel a szintjelző megvan a tankban, ezért elvileg bármilyen műszerrel meg lehetne oldani a dolgot, nem kellene megvenni a drága gyárit.
Mostanában keresgélek olyan autóba/motorba való benzinórát, ami elférne az idomban, és bírja az esőt/hideget.
Nincs esetleg valami ötleted?
Előzmény: Törölt nick (10821)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.12 0 0 10821
Aktuális kérdés: tudsz-e jó beszerzési helyet légszűrőre? A gyárit picit drágának tartom, jól jönne valami egyéb beszállító, de eddig nem nagyon találtam.

Azonkívűl hogy vagy megelégedve a szélvédelemmel? Ugye az RS-nek elég speciális a szélvédője, nekem érdekes módon 0-80-ig és kb. 140 fölött működik igazán, 80-140 között (tehát ahol legsűrűbben használom) elég zajos és turbulenciákat csinál. Én egy Schuberth Concept bukót használok, az elvileg elég halk, mégis nagy a szélzaj 100 körül. Láttam a neten különféle szélvédő toldásokat, egyetlen bajom velük, hogy elrontják a motor formájának összhangját.

Eddig ezeket találtam:
AeroFlowAeroflow
ÁllíthatóÁllítható
MiniMini
Előzmény: rali (10820)
rali Creative Commons License 2010.05.12 0 0 10820
Igen, még a színe is ugyanaz.Az enyém némiképp kopottabb.

Örülük, hogy összefutottunk itt - kérdezz csak, válaszolok.
Előzmény: Törölt nick (10819)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.12 0 0 10819
Lemaradt a kép vmirértK100RS16V
Előzmény: Törölt nick (10818)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.12 0 0 10818
Szia! Most olvasom vissza a topikot, és felfigyeltem a gépedre, főleg hogy nekem is pont ugyan ilyenem van (még a szín is stimmel). Érdekelnének a tapasztalataid, nem sok 16V-s márkatársat találtam eddig az országban.
Itt egy kép az enyémről:

Üdv
Előzmény: rali (10734)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2010.05.12 0 0 10817

Ok, elolvastam. Én csak egy butuska pénzügyes vagyok, de hogyan tud túlhevülni az olaj, ha több van benne a gyárilag előírtnál???

Majd megnézem. De én nem misztifikálom annyira túl ezt a dolgot. Meglesem majd ezzel a módszerrel, persze, de akkor is furcsállom.

 

Előzmény: tux (10816)
tux Creative Commons License 2010.05.12 0 0 10816
Akkor ezt olvasd el gondosan.
:)
Előzmény: Molnar_Nobby (10815)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2010.05.12 0 0 10815

K1200S.

Itt a szint ok, így elfogadom, hogy több olaj megy bele, mint amit a szervízkönyv ír.

Eddig mindig túltöltöttem a motorjaimat, hogy egykeréken is kapjanak olajat valahogy. Mivel ezzel már no egykerék, így szintig töltöttem. Hadd szóljon.

 

Előzmény: tux (10813)
rudibá Creative Commons License 2010.05.12 0 0 10814

Helló Lacesz!

Hihetelen dolgokat művel a motorod, nem is értem az egészet. A cégünknél használunk PLC-ket-mikroszámítógépeket és az a tapasztalat, hogy az elektronika nagyon ritkán hibásodik meg, inkább valami perifériás egység(jeladó, végálláskapcsoló stb), amitől leáll a berendezés. Kiváncsi vagyok, mire jut a Wallis.

tux Creative Commons License 2010.05.12 0 0 10813
Milyen moci ez? Az F 650-eseket nagyon könnyű túltölteni a bonyolult szintellenörzés miatt, de nem tesz jót neki...
Előzmény: Molnar_Nobby (10809)
rali Creative Commons License 2010.05.12 0 0 10812
Lehet a frissítésben is bízni - sokszor bizonyította már, hogy működik.
Előzmény: LaceszR1100S (10811)
LaceszR1100S Creative Commons License 2010.05.12 0 0 10811

Szia !   - ill. Szia Mindenkinek !

 

A szervízbe érkezés után pár perccel a dudám elkezdett folyamatosan dudálni !

K.....A GÁÁÁÁZ !!!!!

 

Totál meghülyült az elektronika.

 

Diagnosztika:

- azt mutatta hogy nem jó az ESA - kipróbáltuk -tényleg nem volt jó

( ezt éreztem is mikor menetem vele tegnap )

- gyújtás nélkül a markolat fűtés működött ( hol be - hol ki - kapcsol )

- az első helyzetjelzőm is működik gyújtás nélkül

 

Szóval a szaknyelven karosszéria elektronikának hívott központi elektronika a probléma !

 

Na és a lényeg : ITT LETT TELE A TÖKÖM A BMW -vel.

 

Először is : fel kell vinnem pestre, mert itt be tudják szerezni és be is tudják azt építeni, de mivel már nem motor szervíz így nincs szoftverük, és az elvégzett munkára sem tudnak garanciát adni.

 

2 opciós a doldog :  ugye Wallis - Kelemen Jani......

A - frissítünk egyet és talán jó lesz .. ez az olcsóbb verzió és szerencsésebb

B - új elektronika beszerzése ... - na ez a szerencsétlenebb és a beszarás kategória

 

Szóval mivel pont meg akarta venni egy kedves vevő, csak ez a probléma közbejött

, de ennek ellenére még indíg érdekli így nagy a valószínűsége hogy megválok tőle.

 

Üdv.:

Lacesz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: rali (10810)
rali Creative Commons License 2010.05.11 0 0 10810
Lacesz: mire jutottatok a szervízben?
Előzmény: LaceszR1100S (10807)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2010.05.11 0 0 10809

No, a felnit kijavították, 10e Ft volt, mindkét oldal kapott. Fényezés nem jött le, jó helyet találtam (X. ker. Árpa u. 20.).

Legalább kipróbáltam a hátsó emelőmet, ami ehhez készült, a BMW emelőjének hatodába fájt kb. Az első emelőm még nincs kész, így a garázs mennyezetéről lógott a szerkezet. Van sok okos megoldás rajta, és sok buta is. Pl. miért a szívócsőbe rakták a légszűrőt? Mert így kettő kell belőle? A csavarok vissza-tekerése is jó mulatság lesz, mivel nem egyforma a hosszuk egy adott idomrészen, mint a japánoknál, így lehet majd sakkozni. No és az olajleeresztés egy fasszopó vékony csövön keresztül a tartályból... Ja, és a megadott 3.5 liter olajmennyiség (szűrővel) helyett 4.3 megy bele.

 

rali Creative Commons License 2010.05.11 0 0 10808
Előzmény: LaceszR1100S (10807)
LaceszR1100S Creative Commons License 2010.05.11 0 0 10807

Hali !

 

Tolhatnál ide egy képet róla !

 

:-))

Előzmény: cucci (10806)
cucci Creative Commons License 2010.05.11 0 0 10806
sziasztok 1100 gs- hez kellene nekem egy kardántengely?????ugyanis a keresztnél szétszakatt....valakinek valami tipp ???,az 1100-es és 1150 egyforma lehet????
LaceszR1100S Creative Commons License 2010.05.10 0 0 10805

OK !

 

Meglátjuk mit tehetünk !

Előzmény: rali (10804)
rali Creative Commons License 2010.05.10 0 0 10804
Nem hiszem, hogy jelen állapotomban meg bírnék ott jelenni - de a bemérés után erre gurulhatnál.

06harminckilencötven8negyvenkilenc83
Előzmény: LaceszR1100S (10803)
LaceszR1100S Creative Commons License 2010.05.10 0 0 10803

Szia !

 

Holnap 15.00 - 15.30-ra megyek át, és tesszik rá a műszert!

 

Ma már sehogy sem fértem be !

 

Ott megtalálható leszek :-)))

 

 

Előzmény: rali (10802)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!